Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=рекламна кампанія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.
658.8(075)
Б 76


    Божкова, В. В.
    Реклама та стимулювання збуту : навчальний посібник / В. В. Божкова, Ю. М. Мельник ; Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет. - Київ : Центр навчальної літератури, 2009. - 200 с. - ISBN 978-966-364-870-5 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Реклама--Маркетинг--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
рекламна діяльність -- ЗМІ -- рекламна кампанія -- класифікація реклами -- медіа-реклама -- збут
Дод.точки доступу:
Мельник, Ю. М.
Міністерство освіти і науки України
Сумський державний університет


Примірників всього: 12
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (6),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (6),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

2.
Шифр: В890024/2014/11
   Журнал

Вісник Книжкової палати [Текст] : науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ : КПУ, 1996 - . - ISSN 2076-9326. - Виходить щомісячно
2014р. N 11
Зміст:
Мураховський, Анатолій. Державна організаційно-фінансова підтримка виставкової діяльності / А. Мураховський. - С.3-9. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виставка, ярмарки, підтримка
Погореловська, Ірина. Місце ISBN у сучасному інформаційному просторі / І. Погореловська. - С.9-15. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: видавець, видання, ISBN
Бондар, Юрій. Професійна мова як засіб видавничої комунікації / Ю. Бондар. - С.15-18. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна мова, видавнича комунікація, мовне середовище
Сербін, Олег. Таблиця мовних типових поділів із серії "Рубрикатор НБУВ" у контексті сучасного лінгвістичного забезпечення наукової бібліотеки / О. Сербін, І. Багрій. - С.18-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: таблиці мовних типових поділів, сім'я мов, мови світу
Перенесієнко, Ігор. Особливості використання загальних типових поділів у радянській ББК при відображенні історичних реалій Новітнього часу / І. Перенесієнко. - С.26-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ББК, новітня історія, загальні типові поділи
Матвієнко, Оксана. Термінологія предметного поля інформатики: що означає "інформатичний"? / О. Матвієнко, М. Цивін. - С.30-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформатика, термінологія, інформативний
Шелестова, Анна. Інформаційні потреби окремих груп користувачів як основа формування ефективного контенту веб-сайту ВНЗ / А. Шелестова. - С.32-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікації, вищий навчальний заклад, інформаційні технології
Фіялка, Світлана. Інтернет-ресурси в роботі редактора / С. Фіялка. - С.35-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтернет, редагування, електронний словник
Романуха, Зоя. Впровадження інформаційних технологій в бібліографічному інформуванні споживачів в університетських бібліотеках / З. Романуха. - С.39-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: веб-сайт, ВНЗ, бібліографічні покажчики
ЮНЕСКО відкрила Всесвітню цифрову наукову бібліотеку. Інформація. - С.43
Кл.слова: безкоштовний доступ, навчальні матеріали, наукові дослідження
Мельниченко, Анатолій. Реклама та PR як засоби популяризації української книги / А. Мельниченко, А. Киричок. - С.44-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: PR-технології, книгорозповсюдження, рекламна кампанія
Мадей, Анна. Охорона історико-культурної спадщини України у контексті соціальних комунікацій: історіографія проблеми / А. Мадей. - С.46-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історико-культурна спадщина, вітчизняна історіографія, дослідження
Кузнєцов, Артем. Літературний спадок Рона Хаббарда / А. Кузнєцов, В. Сукенник. - С.49-50
Кл.слова: літературна діяльність, наукова фантастика, детектив
Гусєв, Андрій. Нові медіа як PR-інструмент у спорті / А. Гусєв. - С.50-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: спорт, індустрія, маркетинг
Скаченко, Олена. На хвилі успіху. Інформація / О. Скаченко. - С.52
Кл.слова: довідник "ТОП-15", підготовка фахівців, Київський національний університет культури і мистецтва
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (28.04.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

3.
Шифр: М772184/2017/9
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 9
Зміст:
"REX-2017": выставка остается крупнейшей в Украине. - С.6-9
Кл.слова: виставка реклами, рекламна продукція, маркетингові технології
Маркетинг и девелопмент: любовь по расчету с элементами креатива : результаты блиц-опроса экспертов. - С.10-15
Кл.слова: роль маркетингу, девелопмент, комерційний успіх
Лафли, Алан. Лояльность-не главное! / А. Лафли, Р. Мартин. - С.16-23
Кл.слова: маркетинг, конкурентна перевага, бренд
Венгер, Елена. Роль маркетинга в развитии рынка девелопмента решающая / Е. Венгер. - С.24-25
Кл.слова: девелоперський бізнес, ринок нерухомості, особливості маркетингу
Земляной, Руслан. Приходит время девелоперов / Р. Земляной. - С.26-27
Кл.слова: ринок нерухомості, житловий комплекс, маркетинг
Как отслеживать эффективность рекламы. - С.28-29
Кл.слова: маркетингові інструменти, рекламна діяльність, маркетингові стратегії
Слепцова, Наталья. Маркетинг в стартапах, или Работа на ошибками / Н. Слепцова. - С.30-34
Кл.слова: бізнес-суб’єкти, помилки маркетингу, поради для маркетологів
Инновационная пользовательская сегментация в ретаргетинге. - С.36-37
Кл.слова: рекламна кампанія, маркетинг, сегментація аудиторії
Сколько стоит SMM и за что платит клиент?. - С.38-42
Кл.слова: просування брендів, маркетинг у соціальних мережах, інтернет-маркетинг
Стандарт вищої освіти України. Рівень вищої освіти: Другий (магістерський) рівень вищої освіти. Ступінь вищої освіти: Магістр. Галузь знань: 07 "Управління та адміністрування" Спеціальність: 075 "Маркетинг". Видання офіційне : проект. - С.44-49
Кл.слова: вища освіта, нормативний зміст підготовки здобувачів вищої освіти, атестація здобувачів вищої освіти
Ромат, Евгений. Образ женщины в рекламе 1940-х годов / Е. Ромат, Т. Пирогова. - С.50-55
Кл.слова: жіноча реклама, жінка в рекламі, комерційна реклама
Конференция RE:MARK- главный ежегодный форум исследователей рынка. - С.58-61
Кл.слова: маркетингові дослідження, Міжнародна науково-практична конференція, маркетингово-дослідницька компанія
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: Ф935396438/2017/11
   Журнал

Фінансовий контроль [Текст] : всеукраїнський науково-практичний журнал. - Київ : Державне управління комплексного забезпечення, 1999 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 11 (142)
Зміст:
Чорний, Василь. Лідія Гаврилова: "Ми збудували дійсно європейський орган" / В. Чорний. - С.4-7
Кл.слова: Державна аудиторська служба України, державний фінансовий контроль, управління державними фінансами
Коник, Лариса. Фахівці держаудитслужби відповідають на запитання читачів / Л. Коник, Т. Тищук, Д. Макаренко. - С.8-13
Кл.слова: заробітна плата, інвестиційний проект, сирітство
Мошиченко, Юрій. Зворотний бік "Євробачення-2017" / Ю. Мошиченко. - С.14-17
Кл.слова: пісенний конкурс, рекламна кампанія, залучення спонсорів
Кудим, Олександр. "Творчий" підхід замовників до розгляду тендерних пропозицій учасників публічних закупівель / О. Кудим, І. Куркуделя. - С.18-21
Кл.слова: дотримання законодавства, тендерна документація, електронна система закупівель
Марчук, Тетяна. Контролюємо місцеві бюджети. Коротко-про головне / Т. Марчук. - С.22-28
Кл.слова: бюджети місцевого самоврядування, стадії місцевого процесу, місцеві фінансові органи
Крещенко, Ірина. Оцінка ефективності використання бюджетних коштів та контроль за дотриманням бюджетного законодавства / І. Крещенко. - С.29-35
Кл.слова: аудит ефективності, використання державних ресурсів, державні фінанси
Гаркавець, Ірина. Особливості аудиту обліку основних засобів / І. Гаркавець. - С.36-40
Кл.слова: бухгалтерський облік, облік основних засобів, аудит підприємства
Трайтлі, Вікторія. Посилення управлінської діяльності підрозділів внутрішнього аудиту: навчальна поїздка до Словенії / В. Трайтлі. - С.41-42
Кл.слова: міжнародна практика, Центр підвищення кваліфікації, міжнародний семінар
Власенко, Ірина. Італійський досвід публічних закупівель. Частина 2. Система незалежного контролю за публічними закупівлями / І. Власенко, О. Кудим. - С.43-46
Кл.слова: міжнародна практика, публічні закупівлі, Італія, Національне антикорупційне бюро
Сокол, Алла. Новини законодавства / А. Сокол. - С.47-49
Кл.слова: діяльність державних службовців, службове розслідування, інструкція про відрядження
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


   
    Инновационная пользовательская сегментация в ретаргетинге [Текст] // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 9. - С. 36-37

Кл.слова (ненормовані):
рекламна кампанія -- маркетинг -- сегментація аудиторії

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Мошиченко, Юрій.
    Зворотний бік "Євробачення-2017" [Текст] / Ю. Мошиченко // Фінансовий контроль. - Київ : Державне управління комплексного забезпечення, 2017. - № 11(142). - С. 14-17

Кл.слова (ненормовані):
пісенний конкурс -- рекламна кампанія -- залучення спонсорів

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.
Шифр: М772184/2018/5
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 5
Зміст:
Науково-практична конференція в Чернівцях та Сучаві: у центрі уваги маркетологів - розвиток територій. - С.6-8
Кл.слова: напрями розвитку економіки, вдосконалення маркетингу, економічна дискусія
Ромат, Евгений. Реклама в системе территориального маркетинга / Е. Ромат. - С.9-19
Кл.слова: маркетинг територій, рівні територіального маркетингу, маркетинг країни
Территориальный маркетинг и территориальный брендинг в Украине: скорее, поздно, чем рано (результаты блиц-опроса экспертов). - С.20-27
Кл.слова: маркетинг територій, бренд території, формування іміджу регіону
Васильева, Оксана. Территориальный маркетинг - это маркетинг в интересах определенной территории / О. Васильева. - С.28-29
Кл.слова: бренд території, регіональний розвиток, Житомирська область, формування іміджу
Калиниченко, Леонид. Территориальный маркетинг - это раскрутка и популяризация, информирование и реклама, медиа-мероприятия и людская молва / Л. Калиниченко. - С.30-31
Кл.слова: брендинг території, рекламна кампанія, територіальний маркетинг, Херсонщина
Бондарев, Никита. "Продать территорию" можно лишь тогда, когда есть что продавать / Н. Бондарев. - С.32-33
Кл.слова: маркетинг територій, бренд території, імідж регіону
Ігнатьєва, Віра. Територіальний брендинг (на прикладі міста Черкаси) / В. Ігнатьєва. - С.34-40
Кл.слова: бренд міста, Черкаси, маркетинг територій, територіальне стратегічне планування
Білявська, Юлія. Place Branding, або Навіщо містам бренд / Ю. Білявська. - С.41-45
Кл.слова: територіальний маркетинг, брендинг території, оцінювання бренду міста
Бернович, Павел. Высокопробный маркетинг территорий / П. Бернович. - С.46-49
Кл.слова: бюджетний маркетинг територій, управління маркетингом територій, інструменти маркетингу територій
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Калиниченко, Леонид.
    Территориальный маркетинг - это раскрутка и популяризация, информирование и реклама, медиа-мероприятия и людская молва / Л. Калиниченко // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 5. - С. 30-31

Кл.слова (ненормовані):
брендинг території -- рекламна кампанія -- територіальний маркетинг, Херсонщина

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    РТМ-Украина.
    Исследования в наружной рекламе готовы к новому технологическому витку / РТМ-Украина // Маркетинговые исследования в Украине : науково-практический журнал. - 2018. - № 5. - С. 40-43

Кл.слова (ненормовані):
зовнішня реклама -- рекламна кампанія -- рекламна площина

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Бучинська, Олена.
    Еволюція жіночих та чоловічих образів в рекламі [Текст] / О. Бучинська // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 47-64 . - ISSN 1606-3732

Кл.слова (ненормовані):
рекламний ринок -- реклама бренду -- рекламна індустрія -- рекламна кампанія -- рекламний креатив

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Говера, О. І.
    Якісні дослідження в рекламі: теоретичні аспекти [Текст] / О. І. Говера, І. Б. Рижий // Поліграфія і видавнича справа : наук.-техн. зб. - 2019. - N 1. - С. 135-143. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0554-4866

Кл.слова (ненормовані):
торгова марка -- референтна група -- фокус-група -- глибинне інтерв’ю -- цільова аудиторія -- споживачі -- опитування -- анкетування -- логотип -- психографічні характеристики -- рекламна кампанія
Дод.точки доступу:
Рижий, І. Б.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

12.
659.1
Я 47


    Яковлев, Алексей.
    Контекстная реклама. Основы, секреты, трюки / А. Яковлев, А. Довжиков. - 2-е издание. - Санкт-Петербург : БВХ-Петербург, 2012. - 256 с. - ISBN 978-5-9775-0737-0 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Реклама--Контекстна реклама

Кл.слова (ненормовані):
контекстна реклама -- contextual advertising -- рекламне оголошення -- blurb -- рекламний текст -- advertising text -- рекламна кампанія -- advertising campaign -- спліт-тестування -- графічна реклама -- graphic advertising -- мобільна реклама -- mobile advertising -- клікфорд
Дод.точки доступу:
Довжиков, Алексей


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

13.
658.8
A95


    Avery, Jim.
    Advertising Campaign Planning: Developing an Advertising-Based Marketing Plan / Jim Avery ; editor Bruce Bendinger. - Hudson : The Copy Workshop, 2005. - 267 p. - ISBN 1-887229-06-X : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Реклама--Рекламна кампанія

Кл.слова (ненормовані):
таргет -- entrepreneurs -- підприємництво -- planning point -- планування -- record keeping -- облік -- purchase cycle -- купівельний цикл -- competitive sales -- конкурентоспроможні продажі -- бюджет -- маркетологічна стратегія -- рекламна кампанія -- мерчендайзинг -- акційна продукція -- advertising media -- рекламні медіа -- target groups -- цільова група -- цільова аудиторія
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)

Дод.точки доступу:
Bendinger, Bruce \editor.\


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)