Пошуковий запит: (<.>K=рекламна кампанія<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13 |
>1.
| Божкова В. В. Реклама та стимулювання збуту /В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. - 2009
|
>2.
| Вісник Книжкової палати - 2014г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>3.
| Маркетинг и реклама - 2017г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>4.
| Фінансовий контроль - 2017г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>5.
| Инновационная пользовательская сегментация в ретаргетинге // Маркетинг и реклама. -Київ, 2017,N N 9.-С.36-37
|
>6.
| Мошиченко Ю. Зворотний бік "Євробачення-2017"/Ю. Мошиченко // Фінансовий контроль. -Київ:Державне управління комплексного забезпечення, 2017,N № 11(142).-С.14-17
|
>7.
| Маркетинг и реклама - 2018г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>8.
| Калиниченко Л. Территориальный маркетинг - это раскрутка и популяризация, информирование и реклама, медиа-мероприятия и людская молва/Л. Калиниченко // Маркетинг и реклама. -Київ, 2018,N N 5.-С.30-31
|
>9.
| РТМ-Украина. Исследования в наружной рекламе готовы к новому технологическому витку/РТМ-Украина // Маркетинговые исследования в Украине. -Київ:НВД "Студцентр", 2018,N № 5.-С.40-43
|
>10.
| Бучинська О. Еволюція жіночих та чоловічих образів в рекламі/О. Бучинська // Маркетинг в Україні. -Київ:Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2018,N № 5.-С.47-64
|
>11.
| Говера О. І. Якісні дослідження в рекламі: теоретичні аспекти/О. І. Говера, І. Б. Рижий // Поліграфія і видавнича справа. -Львів, 2019,N N 1.-С.135-143
|
>12.
| Яковлев А. Контекстная реклама. Основы, секреты, трюки/А. Яковлев, А. Довжиков. - 2012
|
>13.
| Avery Advertising Campaign Planning: Developing an Advertising-Based Marketing Plan/Jim Avery ; editor Bruce Bendinger. - 2005
|
|