Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=психографічні характеристики<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Говера, О. І.
    Якісні дослідження в рекламі: теоретичні аспекти [Текст] / О. І. Говера, І. Б. Рижий // Поліграфія і видавнича справа : наук.-техн. зб. - 2019. - N 1. - С. 135-143. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0554-4866

Кл.слова (ненормовані):
торгова марка -- референтна група -- фокус-група -- глибинне інтерв’ю -- цільова аудиторія -- споживачі -- опитування -- анкетування -- логотип -- психографічні характеристики -- рекламна кампанія
Дод.точки доступу:
Рижий, І. Б.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)