Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=658.8(075)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.
658.8(075)
Б 76


    Божкова, В. В.
    Реклама та стимулювання збуту : навчальний посібник / В. В. Божкова, Ю. М. Мельник ; Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет. - Київ : Центр навчальної літератури, 2009. - 200 с. - ISBN 978-966-364-870-5 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Реклама--Маркетинг--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
рекламна діяльність -- ЗМІ -- рекламна кампанія -- класифікація реклами -- медіа-реклама -- збут
Дод.точки доступу:
Мельник, Ю. М.
Міністерство освіти і науки України
Сумський державний університет


Примірників всього: 12
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (6),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (6),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

2.
658.8(075)
Б 83


    Бородкіна, Н. О.
    Маркетинг : навчальний посібник / Н. О. Бородкіна. - Київ : Кондор, 2007. - 360 с. - ISBN 966-351-050-1 : 99.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--Торгівля--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- концепції маркетингу -- маркетингова інформаційна система -- маркетингові дослідження -- вивчення потреб споживачів -- вивчення поведінки споживачів -- товарна політика -- цінова політика -- політика розповсюдження -- комунікаційна політика -- маркетинг підприємства -- попит

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.
658.8(075)
Б 43


    Бєлявцев, М. І.
    Маркетинг : навчальний посібник / М. І. Бєлявцев, Л. М. Іваненко. - Київ : Центр навчальної літератури, 2005. - 325 с. - ISBN 966-364-00-2 : 26.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- види маркетингу -- сегменти ринку -- цінова політика -- реклама
Дод.точки доступу:
Іваненко, Л. М.


Примірників всього: 19
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (11),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (6),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (11),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (6),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

4.
658.8(075)
П 18


    Парсяк, В. Н.
    Маркетинг : сучасна концепція та технології [Текст] : підручник / В. Н. Парсяк. - Херсон : ОЛДІ-плюс, 2015. - 324 с. - ISBN 978-966-289-050-1 : 185.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--Організація торгівлі--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
державне регулювання -- маркетингові дослідження -- інструменти маркетингу

Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

5.
658.8(075)
З-53


    Земляков, І. С.
    Основи маркетингу [Текст] : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / І. С. Земляков, І. Б. Рижий, В. І. Савич ; М-во освіти і науки України, Ін-т менедж. та економіки "Галицька академія". - Київ : Центр навчальної літератури, 2004. - 352 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 351-352. - ISBN 966-8365-50-X : 20.00 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
товарна політика -- товарная политика -- реклама -- конкуренція -- конкуренция -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- види маркетингу -- виды маркетинга -- система маркетингу -- система маркетинга -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность
Анотація: Висвітлюються основні принципи і функції маркетингу. Значна увага приділяється розгляду елементів маркетингового комплексу.
Дод.точки доступу:
Рижий, І. Б.
Савич, В. І.
Міністерство освіти і науки України
Інститут менеджменту та економіки "Галицька академія"


Примірників всього: 7
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.
658.8(075)
М 27


   
    Маркетинг [Текст] : навчальний посібник для студ. економ. спец. / ред.: В. І. Крамаренко, Б. І. Холод. - Київ : Центр учбової літератури, 2003. - 257 с. - ISBN 966-584-129-7 : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
ринок -- товар -- конкуренція -- ціни -- реклама -- планування маркетингу
Дод.точки доступу:
Крамаренко, В. І. \ред.\
Холод, Б. І. \ред.\


Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5)

Знайти схожі

7.
658.8(075)
Щ 61


    Щербань, В. М.
    Маркетинг [Текст] : навчальний посібник для студентів вищ. навч. закладів / В. М. Щербань ; Міністерство освіти і науки України, Черкаська академія менеджменту. - Київ : Центр навчальної літератури, 2006. - 208 с. - ISBN 966-364-179-7 (в опр.) : 20.00 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--Організація торгівлі--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- товарна політика -- цінова політика -- реклама -- положення про службу маркетингу
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Черкаська академія менеджменту


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

8.
658.8(075)
О-75


   
    Основи маркетингу [Текст] : навчальний посібник / за наук. ред.: Є. В. Савельєва, С. І. Чеботар. - Київ : Наш час, 2004. - 240 с. - ISBN 966-8174-00-3 : 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
товарна політика -- маркетингові дослідження -- цінова політика -- реклама -- імідж -- паблік рілейшнз
Дод.точки доступу:
Савельєва, Є. В. \за наук. ред.\
Чеботар, С. І. \за наук. ред.\


Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

9.
658.8(075)
М 27


   
    Маркетинговий аналіз : навчальний посібник / [В. В. Липчук [та ін.]; за ред. : В. В. Липчук. - Київ : Академвидав, 2008. - 215 с. : іл., табл. - (Альма-матер). - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. : с. 215. - ISBN 978-966-8226-68-7 (в опр.) : 10.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинговий аналіз--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
аналіз аеличини продажу -- аналіз клієнтів підприємства -- аналіз цін -- аналіз товару -- аналіз дистрибуції -- аналіз комунікацій -- тести
Дод.точки доступу:
Липчук, Василь Васильович
Яців, І. Б.
Гошко, Б. М.
Гошко, О. Й.
Липчук, Василь Васильович \ред.\


Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

10.
658.8(075)
М 15


    Макаренко, Тетяна Іванівна.
    Моделювання та прогнозування у маркетингу [Текст] : навчальний посібник / Т. І.Макаренко. - Київ : Центр навчальної літератури, 2005. - 154 с. - ISBN 966-364-017-0 : 15.00 гр
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління економікою--Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
Управление экономикой -- управління економікой -- підприємство -- предприятие -- маркетинговая инфорация -- економічне прогнозування -- экономическое прогнозирование

Примірників всього: 2
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)

Знайти схожі

11.
658.8(075)
Д 29


    Делебак, Дон.
    Магия маркетинга. Советы эксперта по малому бизнесу [Текст] : пер. с англ. / Д. Делебак ; пер.: Д. Бабин, С. Грабовецкий. - Киев : София, 1997. - 287 с. - (Школа бизнеса). - ISBN 966-7319-12-1 : 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Торгівля--Організація торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
покупець -- товар -- продаж
Дод.точки доступу:
Бабин, Д. \пер.\
Грабовецкий, С. \пер.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

12.
658.8(075)
Ч-96


    Чучка, І. М.
    Інтерактивний маркетинг [Текст] : навчальний посібник / І. М. Чучка, І. П. Студеняк ; Міністерство освіти та науки України, Мукачівський технологічний інститут. - Київ : Кондор, 2009. - 121 с. - ISBN 978-966-351-184-9 : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--Електронний ринок--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
електронний покупець -- інтерактивність -- платіжні системи -- товарна політика -- реклама -- оплата купівлі
Дод.точки доступу:
Студеняк, І. П.
Міністерство освіти та науки України
Мукачівський технологічний інститут


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

13.
658.8(075)
А 83


    Армстронг, Гарі.
    Маркетинг. Загальний курс : підручник / Г. Армстронг, Ф. Котлер. - 5-те вид. - Київ : Діалектика, 2001. - 601 с. - Пер. з англ. - ISBN 5-8459-0131-6 : 11.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- стратегічне планування -- маркетингові дослідження -- споживчі ринки -- глобальний ринок -- суспільство -- етика маркетингу -- управління маркетингом -- маркетингове середовище -- товарна політика -- товарорух -- ціноутворення -- гуртова торгівля -- роздрібна торгівля -- стимулювання збуту
Дод.точки доступу:
Котлер, Філіп


Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)