Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>R=72.75.55$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.
659.1:7.012(075.8)
С 43


    Скляренко, Наталія.
    Соціальна реклама в контексті дизайну : навчальний посібник для студентів спеціальності "Дизайн" денної та заочної форми навчання / Н. Скляренко, О. Романюк ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Луцький національний технічний університет. - Київ : Видавець Олег Філюк, 2017. - 184 с. - ISBN 978-966-373-745-4 : 234.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна реклама--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

   Дизайн--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


Кл.слова (ненормовані):
поліграфічна продукція -- курсове проектування -- демонстраційна графіка -- істрія -- носії соціальної реклами
Дод.точки доступу:
Романюк, Ольга
Луцький національний технічний університет


Примірників всього: 17
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (17)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (17)

Знайти схожі

2.
659.1
О-11


    Оґілві, Девід.
    Про рекламу [Текст] / Д. Оґілві ; перекладач Д. Шостак. - Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2019. - 288 с. : іл. - ISBN 978-617-12-5423-7 : 440.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Реклама

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- advertising -- телереклама -- TV commercials -- друкована реклама -- print advertising -- В2В-реклама -- реклама корпорацій -- advertising of corporations -- маркетинг -- marketing
Дод.точки доступу:
Шостак, Д. \перекладач.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

3.
658.8
A95


    Avery, Jim.
    Advertising Campaign Planning: Developing an Advertising-Based Marketing Plan / Jim Avery ; editor Bruce Bendinger. - Hudson : The Copy Workshop, 2005. - 267 p. - ISBN 1-887229-06-X : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Реклама--Рекламна кампанія

Кл.слова (ненормовані):
таргет -- entrepreneurs -- підприємництво -- planning point -- планування -- record keeping -- облік -- purchase cycle -- купівельний цикл -- competitive sales -- конкурентоспроможні продажі -- бюджет -- маркетологічна стратегія -- рекламна кампанія -- мерчендайзинг -- акційна продукція -- advertising media -- рекламні медіа -- target groups -- цільова група -- цільова аудиторія
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): Повний текст або завантажити 

Дод.точки доступу:
Bendinger, Bruce \editor.\


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

4.
659.126
Б 41


    Бейлі, Саймон.
    Міфи про брендинг : бренд - це всього лише логотип та інші поширені непорозуміння / С. Бейлі, Е. Мілліґан ; переклад з англійської Я. Машико. - Харків : Фабула #PRO, 2020. - 253 с. - (#PROBUSINESS). - ISBN 978-617-09-6010-8 : 280.00 грн.
Переклад назви: Myths of Branding
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Паблік рілейшнз--Брендинг--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
бренд -- реклама -- логотип -- бізнес -- маркетинг -- соціальна відповідальність
Дод.точки доступу:
Мілліґан, Енді
Машико, Я. \перекладач.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

5.
   659.4
   Т 56


    Томас, Мартін.
    Посібник "The Financial Times" зі стратегії для соціальних медіа : як рекламувати свій бізнес, управляти ризиками та розвивати особистий бренд / М. Томас ; переклад з англійської Я. Машико. - Харків : Фабула #PRO, 2020. - 302 с. - (#PROBUSINESS). - ISBN 978-617-09-6383-3 : 280.00 грн.
Переклад назви: The Financial Times Guide to Social Media Strategy
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Паблік рілейшнз--Соціологія зв’язку--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
соціальні медіа -- визначення цілей -- соціальний інтелект -- планування -- дії -- контроль -- грамотність соціальних медіа -- управління особистим брендом -- інструмент лідерства
Дод.точки доступу:
Машико, Я. \перекладач.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

6.
659.126:004
Р 79


    Роулз, Деніель.
    Цифровий брендинг : повне покрокове керівництво зі стратегії, тактики, інструментів та вимірювань / Д. Роулз ; перекладач з англійської К. Деревянко. - Друге видання. - Харків : Фабула #PRO, 2020. - 254 с. - (#PROBUSINESS). - ISBN 978-617-09-6430-4 : 280.00 грн.
Переклад назви: Digital Branding
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Паблік рілейшнз--Брендинг, цифровий--Популярні видання

   Цифровий брендинг--Популярні видання


Кл.слова (ненормовані):
бренд -- інтернет-реклама -- мобільні пристрої -- email-маркетинг -- трансмедійні кампанії -- вимірювання цифрового брендингу
Дод.точки доступу:
Деревянко, К. \перекладач.\


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5)

Знайти схожі

7.
659.126
С 16


    Саленбахер, Юрґен.
    Креативний особистий брендинг / Ю. Саленбахер ; перекладач В. Стельмах . - Харків : Фабула #PRO, 2019. - 223 с. - (#PROBUSINESS). - ISBN 978-617-09-5939-3 : 280.00 грн.
Переклад назви: Creative Personal Branding
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Паблік рілейшнз--Брендинг--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
сила зміни -- переосмислення -- творче мислення -- гібридна робота мозку -- особистий брендинг -- тренерство -- цілі -- креативнеосмислення брендингу
Дод.точки доступу:
Стельмах , В. \перекладач.\


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5)

Знайти схожі

8.
   7.05
   П 77


    Прищенко, Світлана Валеріївна.
    Дизайн і реклама: ілюстрований глосарій (основні терміни та поняття) / Світлана Прищенко. - 2-е вид., випр. і доп. - Київ : Кондор, 2020. - 207 с. : іл. - Літ.: с. 178-189. - Дод.: с. 190-206. - ISBN 978-617-7841-52-3 : 300.00 грн.
Вид. присвяч. 50-річчю Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дизайн--Реклама--Культурні зв’язки--Довідники

Кл.слова (ненормовані):
терміни художньо-проєктної культури -- поняття художньо-проєктної культури
Анотація: У ілюстративному глосарію містяться визначення основних понять і термінів художньо-проєктної культури.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

9.
659.4
Л 55


    Лі, Річі.
    Міфи про PR : поганого паблісіті не буває та інші поширені хибні уявлення / Р. Лі ; перекладач І. Семенюк. - Харків : Фабула #PRO, 2020. - 270 с. - ISBN 978-617-09-6073-3 : 280.00 грн.
Переклад назви: Myths of PR
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Паблік рілейшнз--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
pr-контент -- результати pr-роботи -- медіа
Дод.точки доступу:
Семенюк, І. \перекладач.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

10.
659.1:005](075.8)
Т 31


    Тєлєтов, Олександр Сергійович.
    Рекламний менеджмент : підручник / О. С. Тєлєтов. - 3-тє видання, виправлене. - Суми : Університетська книга, 2022. - 366 с. - ISBN 978-966-680-468-9 : 275.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Рекламний менеджмент--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- маркетинг -- реклама у суспільстві -- рекламна діяльність -- рекламний процес -- рекламодавець -- рекламні агенти -- психологічні аспекти реклами -- планування -- рекламні ідеї -- розробка
Анотація: У підручнику викладені положення, що розкривають сутність завдань рекламного процесу, які доводиться розв’язувати маркетологам, менеджерам, рекламістам на всіх етапах цього процесу - від ідей створення рекламидо визначення її ефективності за результатами реагування цільової аудиторії.

Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)