Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=споживачі<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-32 
1.
364.69
С 69


   
    Соціальна робота з людьми, які живуть з ВІЛ/СНІДом : Методичний посібник для проведення курсів підвищення кваліфікації / за ред. Т. Семигіної. - Київ : "Києво-Могилянська Академія", 2007. - 618 с. - ISBN 966-518-370-2 : 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна допомога--ВІЛ--СНІД

Кл.слова (ненормовані):
ВІЛ/СНІД -- функції соціального працівника -- соціальна допомога -- кризове втручання -- соціальний супровід -- техніки консультування -- самодопомога -- споживачі наркотиків -- секс-бізнес -- робота з волонтерами
Анотація: У виданні подано програму курсів підвищення кваліфікації соціальних працівників, які надають допомогу ВІЛ-позитивним людям, матеріали для проведення занять зі слухачами курсів.
Дод.точки доступу:
Семигіна, Т. \за ред.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

2.
   330.1
   К 84


    Крупська, Л. П.
    Економіка : рівень стандарту, академічний рівень : підручник для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів / Л. П. Крупська, Є. І. Тимченко, Т. І. Чорна. - Харків : Ранок, 2012. - 191 с. - ISBN 978-617-540-387-7 : 22.26 грн., 90.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--11 клас--Підручники для середньої школи

Кл.слова (ненормовані):
економіка -- підручники -- економічні процеси -- раціональна економічна поведінка -- споживачі -- виробники -- ринки виробничих ресурсів -- доходи -- ринкова економіка -- підприємницька діяльність -- національне виробництво -- економічні коливання -- безробіття -- інфляція -- державне регулювання економіки -- міжнародна торгівля -- валютні відносини -- рух капіталу -- глобалізація
Анотація: Підручник відповідає вимогам "Державного стандарту базової і повної середньої освіти" та навчальній програмі "Економіка" для загальноосвітніх навчальних закладів.
Дод.точки доступу:
Тимченко, І. Є.
Чорна, Т. І.


Примірників всього: 3
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: М855626032/2017/1
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2001 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2017р. № 1 (100)
Зміст:
Старостіна, Алла. Український маркетинг: становлення та перспективи розвитку / А. Старостіна. - С.4-9
Кл.слова: становлення маркетингу, освіта в галузі маркетингу, український маркетинг
Окландер, Михайло. Одеська обласна організація ВГО "Українська Асоціація Маркетингу": імплементація проекту професійної сертифікації / М. Окландер, О. Яшкіна. - С.13-18
Кл.слова: конкуренція, сертифікація, професійна сертифікація
Зозульов, Олександр. Схема аналізу поведінки споживачів на промисловому ринку / О. Зозульов, А. Василенко. - С.24-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: маркетинг, унікальна торгова пропозиція, поведінка споживача
Собчик, Геновефа. Умови та звички домогосподарств в Польщі та Україні в процесі закупівель товарів широкого вжитку / Г. Собчик, Є. Крикавський, Н. Глинський. - С.32-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: роздрібна торгівля, види магазинів, споживчий вибір
Швацька-Мокжицька, Джуанна. Роль маркетингу в розробці економічних стратегій продуктів харчування / Д. Швацька-Мокжицька. - С.42-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: агробізнес, маркетинг в агробізнесі, маркетингові комунікації
Максименко, Ольга. Через "прозорість правил" на ринку ЖКГ до якості послуг / О. Максименко. - С.49-51
Кл.слова: житлово-комунальні послуги, споживачі, постачальник послуг
Ільїна, Світлана. Підготовка зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження / С. Ільїна. - С.52-57
Кл.слова: примірні специфікації, маркетингові дослідження, тендерна документація
Решетілова, Тетяна. Просування інноваційних товарів на засадах мотиваційної інноваційності споживачів / Т. Решетілова. - С.58-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: споживачі, інноваційні товари, комунікація підприємства
Ян, Віктор. Дослідження інтернаціоналізації підприємства: аналіз виділених грантів Національного Центру Науки в Польщі / В. Ян. - С.63-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтернаціоналізація в Польщі, умови глобалізації, макроекономіка
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: М855626032/2017/3
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2001 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2017р. № 3
Зміст:
Ільїна, Світлана. Підготовка зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження / С. Ільїна. - С.4-9
Кл.слова: примірна специфікація, класифікація дослідницьких послуг
Заменит ли анализ социальных медиа традиционные исследования?. - С.10-11
Кл.слова: соціальні мережі, соціальні медіа, маркетингові дослідження
Ільїна, Світлана. Вимірюємо рівень сервісу в мультиканальному середовищі обслуговування (огляд сучасної дослідницької методики Real ContactsAudit) / С. Ільїна. - С.12-14
Кл.слова: оффлайн канали комунікацій, цифрові технології, інноваційна методика
Tesla выросла на 32%, став самым быстрорастущим автомобильным брендом в мире со стоимостью бренда в 5,9 млрд. долларов. - С.15-22
Кл.слова: автомобіль, автомобільні бренди, цінні автомобілі
Пустотин, Вадим. Женсий брендинг: как женщины воспринимают самых себя? / В. Пустотин. - С.23-27
Кл.слова: жіночі бренди, жіночі образи, жіночі цитати
Стельмахова, Александра. Мозги на продажу. Как стимулировать ИТ-разработчиков работать на украинские компании? / А. Стельмахова. - С.28-31
Кл.слова: ринок інформаційних технологій, розвиток технологій, досвід роботи
Квахненко, Катерина. Гейміфікація як інструмент формування лояльних клієнтів та персоналу / К. Квахненко, І. Златова. - С.32-38
Кл.слова: гейміфікація, лояльні споживачі, мотивація
Сертифікаційні Центри УАМ прийняли 10-ті Кваліфікаційні іспити "Менеджер з маркетингових досліджень". - С.39-50
Кл.слова: кваліфікаційні іспити, цифровий маркетинг, маркетингові дослідження
Максименко, Ольга. Взаимодействие рынка труда и сферы образования - залог успеха формирования института профессиональных управителей / О. Максименко. - С.51-57
Кл.слова: житлове господарство, навчальні курси, професійна підготовка
Рекомендації Семінару "Нові методологічні підходи до розроблення професійних, освітніх стандартів та стандартів оцінювання, що базується на компетентностях". - С.58
Кл.слова: рекомендації семінару, розроблення стандартів, професійний стандарт
Діяльність Індустріального Гендерного Комітету з Реклами: співпраця з органами влади. - С.59-67
Кл.слова: реклама, проведення семінарів, Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами
Лебедєва, Тетяна. Повноваження Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів у сфері контролю за рекламою, зокрема в частині Гендерної рівності / Т. Лебедєва. - С.68-71
Кл.слова: контроль за рекламою, діяльність у галузі реклами, Держпродспоживслужба України
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
338.48:658.8(477)(075.8)
С 50


    Смирнов, Ігор Георгійович.
    Маркетинг у туризмі : навчальний посібник / І. Г. Смирнов ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - Київ : Видавництво Київської національного університету ім. Т. Шевченка, 2016. - 251 с. - ISBN 978-966-97475-9-4 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Туризм--Маркетинг--Україна--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
сталий туризм -- маркетингова стратегія -- туристичний ринок -- споживачі -- туристичний маркетинг -- неймінг -- брендинг
Дод.точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.


    Максименко, Ольга.
    Через "прозорість правил" на ринку ЖКГ до якості послуг [Текст] / О. Максименко // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 1(100). - С. 49-51

Кл.слова (ненормовані):
житлово-комунальні послуги -- споживачі -- постачальник послуг

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Решетілова, Тетяна.
    Просування інноваційних товарів на засадах мотиваційної інноваційності споживачів [Текст] / Т. Решетілова // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 1(100). - С. 58-62. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
споживачі -- інноваційні товари -- комунікація підприємства

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Квахненко, Катерина.
    Гейміфікація як інструмент формування лояльних клієнтів та персоналу [Текст] / К. Квахненко, І. Златова // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 3. - С. 32-38

Кл.слова (ненормовані):
гейміфікація -- лояльні споживачі -- мотивація
Дод.точки доступу:
Златова, Ірина


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Євтушевська, О. В.
    Комерціалізація інноваційних розробок у контексті сприйняття споживачами товарів-новинок / О. В. Євтушевська // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 2. - С. 38-41. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814

Кл.слова (ненормовані):
товари-новинки -- комерціалізація -- інноваційні розробки -- науково-технічний прогрес -- маніпуляції -- споживачі-новатори

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Важинський, Ф. А.
    Перспективні напрями використання інформаційних технологій в діяльності туристичних підприємств в Україні / Ф. А. Важинський, А. В. Колодійчук // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2019. - № 2. - С. 64-73. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- підприємство -- туристичний продукт -- інформаційні ресурси -- послуги -- бронювання -- ринок -- споживачі -- постачальники
Дод.точки доступу:
Колодійчук, А. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Ясинська, О. Г.
    Концептуальні підходи до розвитку ринку індустрії моди / О. Г. Ясинська // Актуальні проблеми економіки = Actual problems of economics : науковий економічний журнал. - 2018. - № 4. - С. 25-32. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1993-6788

Кл.слова (ненормовані):
концепція -- ринок -- індустрія моди -- споживачі -- попит -- маркетинг -- стратегія

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.


    Ясинська, О. Г.
    Принципи взаємовпливу циклів змін довгострокових тенденцій в індустрії моди / О. Г. Ясинська // Актуальні проблеми економіки = Actual problems of economics : науковий економічний журнал. - 2018. - № 5/6. - С. 10-17. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1993-6788

Кл.слова (ненормовані):
тенденції -- циклові зміни -- довгострокова персперктива -- розвиток -- мода -- індустрія моди -- споживачі -- концепції

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.


    Чобаль, Л. Ю.
    Теоретичні аспекти конкурентної стійкості підприємств туристичного бізнесу / Л. Ю. Чобаль, Л. І. Тороній // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2019. - № 3. - С. 82-86. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
підприємці -- споживачі -- ринок -- товари -- послуги -- попит -- пропозиції -- прибутковість -- конкурентостійкість
Дод.точки доступу:
Тороній, Л. І.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

14.


    Говера, О. І.
    Якісні дослідження в рекламі: теоретичні аспекти [Текст] / О. І. Говера, І. Б. Рижий // Поліграфія і видавнича справа : наук.-техн. зб. - 2019. - N 1. - С. 135-143. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0554-4866

Кл.слова (ненормовані):
торгова марка -- референтна група -- фокус-група -- глибинне інтерв’ю -- цільова аудиторія -- споживачі -- опитування -- анкетування -- логотип -- психографічні характеристики -- рекламна кампанія
Дод.точки доступу:
Рижий, І. Б.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

15.


    Гуштан, Т. В.
    Підходи до формування комунікаційних стратегій підприємства в мережі Інтернет / Т. В. Гуштан // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2019. - № 5. - С. 76-80. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- комунікації -- підприємства -- конкуренція -- ринок -- споживачі -- ефективність

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

16.


    Громова, Ольга Євгенівна.
    Дослідження використання маркетингових інструментів впливу на поведінку споживачів на прикладі ТОВ «БОМБА-ТУР», м. Вінниця / О. Є. Громова, О. Ю. Козлов // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2019. - № 12. - С. 26-28. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-1944

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- інстументи -- вплив -- поведінка -- споживачі -- туризм
Дод.точки доступу:
Козлов, Олександр Юрійович

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

17.
004.056.5
P27


    Parno, Bryan Jeffrey.
    Trust Extension as a Mechanism for Secure Code Execution on Commodity Computers / B. J. Parno. - [Б. м. : б. в.]. - (ACM Books series ; #2). - ISBN 978-1-62705-477-5 : Б. ц.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
Переклад назви: Розширення довіри як механізм безпечного виконання коду на товарних комп’ютерах
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Захист інформації--Інформаційні технології

Кл.слова (ненормовані):
оцифрування інформації -- захист безпеки
Анотація: Оскільки суспільство поспішає оцифровувати конфіденційну інформацію та послуги, вкрай важливо прийняти належний захист безпеки. Однак такі захисти принципово суперечать тим вигодам, які ми очікуємо від товарних комп'ютерів. Іншими словами, споживачі та підприємства цінують товарні комп’ютери, оскільки вони забезпечують хорошу продуктивність та безліч функцій при відносно низьких витратах. Тим часом спроби побудови захищених систем з нуля зазвичай відмовляються від таких цілей, і тому вони рідко приймаються [Karger et al. 1991, Голд та ін. 1984, Еймс 1981].У цій книзі, переглянутій версії моєї докторської дисертації, спочатку написаної під час навчання в університеті Карнегі Меллона, я стверджую, що ми можемо вирішити напругу між безпекою та функціями, використовуючи довіру, яку користувач має в одному пристрої, щоб вона змогла безпечно використовувати інший товарний пристрій або послуга, не приносячи шкоди продуктивності та особливостям, що очікуються від товарних систем. Ми підтримуємо цю передумову протягом наступних розділів.


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

18.


    Герзанич, В. М.
    Стратегічне маркетингове управління збутом торговельних підприємств / В. М. Герзанич, К. О. Ігнатюк, Д. А. Ігнатюк // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2020. - № 10. - С. 92-96. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- ринок -- торговельне підприємство -- споживачі -- персонал -- конкуренція -- збут -- ефективність
Дод.точки доступу:
Ігнатюк, К. О.
Ігнатюк, Д. А.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

19.
Шифр: І739633108/2021/5
   Журнал

Інтелектуальна власність [Текст] : науково-практичний журнал/ Державний департамент інтелектуальної власності, Національна академія наук України, Укрпатент. - Київ : Аспект-2003, 1998 - . - ISSN 1608-6422. - Виходить щомісячно
2021р. № 5
Зміст:
USTR презентував спеціальний річний звіт 301 про захист інтелектуальної власності. - С.4-6
Андрощук, Геннадій. Репрографічний збір: споживачі кажуть "ні", а уряд наполягає на своєму / Г. Андрощук. - С.7-10
Зайцева, Алевтина. Методика виявлення винаходів / А. Зайцева, Н. Фурманова. - С.11-20
Андрощук, Геннадій. Чи потрібні Україні секретні винаходи? / Г. Андрощук. - С.21-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Лісна, Тетяна. Звукове позначення / Т. Лісна, Л. Черепов. - С.30-33
Капіца, Юрій. Актуальні питання законодавчого врегулювання трансферу технологій в Україні / Ю. Капіца. - С.34-41
Войніканіс, Олена. Право інтелектуальної власності в цифрову епоху: парадигма балансу і гнучкості / О. Войніканіс. - С.42-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Андрощук, Геннадій. Куди стрибає рима? / Г. Андрощук. - С.50-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Дахно, Іван. Роздуми про український правопис / І. Дахно. - С.52-54
Прохорова, Віра. Науковці про трансфер технологій / В. Прохорова, Н. Левченко. - С.55-56
Прохорова, Віра. V фестиваль науки у Харкові / В. Прохорова, Н. Левченко. - С.56-59
Андрощук, Геннадій. Рейтинг доступности мобільного інтернету: Україна на 31 місці / Г. Андрощук. - С.63-64
Андрощук, Геннадій. Штучний інтелект в редакції ЄС: проблеми залишаються / Г. Андрощук. - С.66-68
Андрощук, Геннадій. Байден підтримує доступ до патентів на вакцини COVID-19 для бідніших країн / Г. Андрощук. - С.68-69
Андрощук, Геннадій. Pfizer заробляє на вакцинах мільярди, не сплачуючи з них податків / Г. Андрощук. - С.70-71
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.


    Андрощук, Геннадій.
    Репрографічний збір: споживачі кажуть "ні", а уряд наполягає на своєму [Текст] / Г. Андрощук // Інтелектуальна власність : науково-практичний журнал. - 2021. - № 5. - С. 7-10 . - ISSN 1608-6422


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-20    21-32 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)