Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=658.8<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.
659.1(075.8)
В 57


    Владимирська, Ганна Овсіївна.
    Реклама : навчальний посібник / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - Київ : Кондор, 2009. - 332 с. - Л-ра: с. 330-332. - ISBN 966-351-086-2 : 35.00 грн, 40.00 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--Реклама--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- рекламне агенство -- паблік рілейшнз -- українські бренди -- телевізійна реклама -- реклама на радіо -- фірмовий стиль -- поліграфічна реклама -- реклама на транспорті -- рекламний дизайн -- реклама в Інтернеті -- рекламні технології майбутнього -- медіапланування
Анотація: Ефективна реклама товарів і послуг в умовах загостеної конкуренції залишається проблемою усьому світі. Особливого значення вона набула для виробників продукції на території пострадянських держав, де відбувається реформування економіки.
Дод.точки доступу:
Владимирський, П. О.


Примірників всього: 11
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5),
Фаховий коледж «Універсум» (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5),
Фаховий коледж «Універсум» (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

2.
658.8
П 14


    Палеха, Ю. І.
    Маркетинг інформаційних продуктів і послуг : навчальний посібник / Ю. І. Палеха, О. Ю. Палеха ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Ліра-К, 2013. - 478 с. : табл. - ISBN 978-966-2609-07-3 : 100.00 грн.
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
посгуги -- інформаційний продукт


Дод.точки доступу:
Палеха, О. Ю.
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.
658.8
Б 68


    Блайт, Джим.
    Основы маркетинга / Д. Блайт ; перекладач М. Ю. Зарицкая. - перевод со 2-го английского издания. - Киев : Знання-Прес, 2003. - 493 с. - (Европейский маркетинг). - ISBN 966-7767-86-8 : 70.00 грн., 45.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--Управління економікою--Маркетинг--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
маркетингове средовище -- поведінка покупця -- сегментація -- націлювання -- позіционування -- досліджування ринку
Дод.точки доступу:
Зарицкая, М. Ю. \перекладач.\


Примірників всього: 2
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

4.
658.8
О-75


   
    Основи маркетингу [Текст] : навчальний посібник. - Київ : Центр навчальної літератури, 2004. - 352 с. - ISBN 966-8365-50-Х : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
товарна політика -- маркетингові дослідження -- цінова політика

Примірників всього: 4
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2)

Знайти схожі

5.
658.8
Х 15


    Хайем, Александр.
    Маркетинг для "чайников" [Текст] / А. Хайем ; пер. с англ Г. П. Ижакевич. - Киев ; Москва : Диалектика, 1998. - 336 с. - ISBN 966-506-107-0 : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова програма -- маркетингові комунікації -- маркетингове дослідження -- друкована реклама -- зовнішня реклама -- ціноутворення -- маркування
Дод.точки доступу:
Ижакевич, Г. П. \пер. с англ.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.
658.8
Х 78


    Хопкинс, Том.
    Умение продавать для "чайников" / Т. Хопкинс ; пер. с англ. Н. М. Макарова. - Киев ; Москва : Диалектика, 1997. - 256 с. - ISBN 966-506-050-3 : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Реклама--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
демонстрація продукту -- рекомендації
Дод.точки доступу:
Макарова, Н. М. \пер. с англ.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

7.
658.8
Б 48


    Берґер, Йона.
    Заразливий. Психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними [Текст] / Й. Берґер ; перекладач О. Замойська. - 4-те видання. - Київ : Наш формат, 2018. - 200 с. - ISBN 978-617-7279-12-8 : 175.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Вірусний маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
соціальна валюта -- тригери -- нон-фікшн
Дод.точки доступу:
Замойська, Олена \перекладач.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

8.
339.138:658.8
С 88


    Студинская, Г. Я.
    Любовный треугольник: бизнес-планирование, маркетинг, бренд [Текст] / Г. Я. Студинская. - Киев : Феникс, 2011. - 136 с. - ISBN 978-966-651-850-4 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Бізнес-планування

Кл.слова (ненормовані):
бізнес-план -- business plan -- продажі -- sales -- маркетинг -- marketing -- конкуренція -- competition -- бренд -- brand

Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

9.
658.8
Т 65


    Траут, Джек.
    Новое позиционирование [Текст] / Дж. Траут, С. Ривкин ; перевод с англ. С. Жильцов ; под ред. Ю. Каптуревского. - Санкт-Петербург : Питеp, 2003. - 192 с. - (Деловой бестселлер). - ISBN 5-94723-329-0 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг

Дод.точки доступу:
Ривкин, Стив
Жильцов, С. \переводчик.\
Каптуревский, Ю. \редактор.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

10.
658.8
Т 65


    Траут, Джек.
    Маркетинговые войны [Текст] / Дж. Траут, Э. Райс. - Санкт-Петербург : Питер Ком, 2005. - 256 с. : ил. - (Деловой бестселлер). - ISBN 5-272-00100-1 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- marketing
Дод.точки доступу:
Райс, Эл


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

11.
658.8
К 73


    Котлер, Филип.
    Основы маркетинга / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг. - 2-е европейское издание. - Москва ; Санкт-Петербург : Вильямс, 2003. - 944 с. - ISBN 5-8459-0088-3 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- marketing -- стратегічне планування -- strategic planning -- бюджет -- budget -- споживчий ринок -- consumer market -- ціноутворення -- pricing
Дод.точки доступу:
Армстронг, Гари
Сондерс, Джон
Вонг, Вероника


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

12.
658.8
A95


    Avery, Jim.
    Advertising Campaign Planning: Developing an Advertising-Based Marketing Plan / Jim Avery ; editor Bruce Bendinger. - Hudson : The Copy Workshop, 2005. - 267 p. - ISBN 1-887229-06-X : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Реклама--Рекламна кампанія

Кл.слова (ненормовані):
таргет -- entrepreneurs -- підприємництво -- planning point -- планування -- record keeping -- облік -- purchase cycle -- купівельний цикл -- competitive sales -- конкурентоспроможні продажі -- бюджет -- маркетологічна стратегія -- рекламна кампанія -- мерчендайзинг -- акційна продукція -- advertising media -- рекламні медіа -- target groups -- цільова група -- цільова аудиторія
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): Повний текст або завантажити 

Дод.точки доступу:
Bendinger, Bruce \editor.\


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

13.
658.8
Р 18


    Райс, Ел.
    Маркетингові війни / Е. Райс, Д. Траут ; перекладач В. Стельмах. - Харків : Фабула #PRO, 2021. - 237 с. : іл. - (#PROBUSINESS). - Пер. вид. : Marketing warfare. - ISBN 978-617-09-5385-8 : 340.00 грн.
Видання до 20-ї річниці книги. Світовий бестселер - для нової генерації маркетологів.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
marketing -- маркетинг -- marketing wars -- маркетингові війни -- провідні бренди
Дод.точки доступу:
Траут, Джек
Стельмах, В’ячеслав \перекладач.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

14.
658.8
Б 48


    Берґ, ван ден Ґербен.
    25 ключових моделей управління / Ґ. Берґ, П. Пітерсма ; перекладач В. Луненко. - Харків : Ранок : Фабула, 2020. - 208 с. : табл., схеми. - Бібліогр.: с. 199-201. - ISBN 978-617-09-6002-3 (в пер.) : 80.00 грн.
Переклад назви: 25 Need-to-Know Management Models
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Організація роботи підприємств--Управління компанією--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
матриця Ансоффа -- стратегічний діалог -- бізнес-модель -- SWOT-аналіз -- система показників (BSC) -- бенчмаркінг -- дисконтований грошовий потік (DCF) -- чиста поточна вартість (NPV) -- 4P маркетинг-мікс -- кайдзен/гемба -- шісь сигм -- командні ролі -- цикл Демінга -- конкурентні цінності -- командні ролі -- культурні виміри
Анотація: Книга є антологією, яка демонструє корисні моделі управління, вчить використовувати запропоновані моделі для творчого та послідовного управління.
Дод.точки доступу:
Пітерсма, Пол
Луненко, В. \перекладач.\


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)