Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=рекламна кампанія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075)/Б 76
Автор(и) : Божкова В. В., Мельник Ю. М.
Назва : Реклама та стимулювання збуту : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Центр навчальної літератури, 2009
Кільк.характеристики :200 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет
ISBN, Ціна 978-966-364-870-5: 40.00 грн.
ДРНТІ : 71.01.14
УДК : 658.8(075) + 659.1
Предметні рубрики: Реклама-- Маркетинг
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф1(6), Ф3(2), Ф2(2)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф1(6), Ф3(2), Ф2(2)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Вісник Книжкової палати -2014р.,N 11
Цікаві статті :
Мураховський А. Державна організаційно-фінансова підтримка виставкової діяльності/ А. Мураховський (стр.3-9) Кл.слова: виставка,ярмарки,підтримка
Погореловська І. Місце ISBN у сучасному інформаційному просторі/ І. Погореловська (стр.9-15) Кл.слова: видавець,видання,ISBN
Бондар Ю. Професійна мова як засіб видавничої комунікації/ Ю. Бондар (стр.15-18) Кл.слова: професійна мова,видавнича комунікація,мовне середовище
Сербін О. Таблиця мовних типових поділів із серії "Рубрикатор НБУВ" у контексті сучасного лінгвістичного забезпечення наукової бібліотеки/ О. Сербін, І. Багрій (стр.18-26) Кл.слова: таблиці мовних типових поділів,сім'я мов,мови світу
Перенесієнко І. Особливості використання загальних типових поділів у радянській ББК при відображенні історичних реалій Новітнього часу/ І. Перенесієнко (стр.26-29) Кл.слова: ББК,новітня історія,загальні типові поділи
Матвієнко О. Термінологія предметного поля інформатики: що означає "інформатичний"?/ О. Матвієнко, М. Цивін (стр.30-32) Кл.слова: інформатика,термінологія,інформативний
Шелестова А. Інформаційні потреби окремих груп користувачів як основа формування ефективного контенту веб-сайту ВНЗ/ А. Шелестова (стр.32-35) Кл.слова: комунікації,вищий навчальний заклад,інформаційні технології
Фіялка С. Інтернет-ресурси в роботі редактора/ С. Фіялка (стр.35-39) Кл.слова: інтернет,редагування,електронний словник
Романуха З. Впровадження інформаційних технологій в бібліографічному інформуванні споживачів в університетських бібліотеках/ З. Романуха (стр.39-43) Кл.слова: веб-сайт,ВНЗ,бібліографічні покажчики
ЮНЕСКО відкрила Всесвітню цифрову наукову бібліотеку. Інформація (стр.43) Кл.слова: безкоштовний доступ,навчальні матеріали,наукові дослідження
Мельниченко А. Реклама та PR як засоби популяризації української книги/ А. Мельниченко, А. Киричок (стр.44-45) Кл.слова: PR-технології,книгорозповсюдження,рекламна кампанія
Мадей А. Охорона історико-культурної спадщини України у контексті соціальних комунікацій: історіографія проблеми/ А. Мадей (стр.46-48) Кл.слова: історико-культурна спадщина,вітчизняна історіографія,дослідження
Кузнєцов А. Літературний спадок Рона Хаббарда/ А. Кузнєцов, В. Сукенник (стр.49-50) Кл.слова: літературна діяльність,наукова фантастика,детектив
Гусєв А. Нові медіа як PR-інструмент у спорті/ А. Гусєв (стр.50-51) Кл.слова: спорт,індустрія,маркетинг
Скаченко О. На хвилі успіху. Інформація/ О. Скаченко (стр.52) Кл.слова: довідник "ТОП-15",підготовка фахівців,Київський національний університет культури і мистецтва
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Маркетинг и реклама -2017р.,N 9
Цікаві статті :
"REX-2017": выставка остается крупнейшей в Украине (стр.6-9) Кл.слова: виставка реклами,рекламна продукція,маркетингові технології
Маркетинг и девелопмент: любовь по расчету с элементами креатива (стр.10-15) Кл.слова: роль маркетингу,девелопмент,комерційний успіх
Лафли А. Лояльность-не главное!/ А. Лафли, Р. Мартин (стр.16-23) Кл.слова: маркетинг,конкурентна перевага,бренд
Венгер Е. Роль маркетинга в развитии рынка девелопмента решающая/ Е. Венгер (стр.24-25) Кл.слова: девелоперський бізнес,ринок нерухомості,особливості маркетингу
Земляной Р. Приходит время девелоперов/ Р. Земляной (стр.26-27) Кл.слова: ринок нерухомості,житловий комплекс,маркетинг
Как отслеживать эффективность рекламы (стр.28-29) Кл.слова: маркетингові інструменти,рекламна діяльність,маркетингові стратегії
Слепцова Н. Маркетинг в стартапах, или Работа на ошибками/ Н. Слепцова (стр.30-34) Кл.слова: бізнес-суб’єкти,помилки маркетингу,поради для маркетологів
Инновационная пользовательская сегментация в ретаргетинге (стр.36-37) Кл.слова: рекламна кампанія,маркетинг,сегментація аудиторії
Сколько стоит SMM и за что платит клиент? (стр.38-42) Кл.слова: просування брендів,маркетинг у соціальних мережах,інтернет-маркетинг
Стандарт вищої освіти України. Рівень вищої освіти: Другий (магістерський) рівень вищої освіти. Ступінь вищої освіти: Магістр. Галузь знань: 07 "Управління та адміністрування" Спеціальність: 075 "Маркетинг". Видання офіційне (стр.44-49) Кл.слова: вища освіта,нормативний зміст підготовки здобувачів вищої освіти,атестація здобувачів вищої освіти
Ромат Е. Образ женщины в рекламе 1940-х годов/ Е. Ромат, Т. Пирогова (стр.50-55) Кл.слова: жіноча реклама,жінка в рекламі,комерційна реклама
Конференция RE:MARK- главный ежегодный форум исследователей рынка (стр.58-61) Кл.слова: маркетингові дослідження,Міжнародна науково-практична конференція,маркетингово-дослідницька компанія
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Фінансовий контроль -2017р.,N 11
Цікаві статті :
Чорний В. Лідія Гаврилова: "Ми збудували дійсно європейський орган"/ В. Чорний (стр.4-7) Кл.слова: Державна аудиторська служба України,державний фінансовий контроль,управління державними фінансами
Коник Л. Фахівці держаудитслужби відповідають на запитання читачів/ Л. Коник, Т. Тищук, Д. Макаренко (стр.8-13) Кл.слова: заробітна плата,інвестиційний проект,сирітство
Мошиченко Ю. Зворотний бік "Євробачення-2017"/ Ю. Мошиченко (стр.14-17) Кл.слова: пісенний конкурс,рекламна кампанія,залучення спонсорів
Кудим О. "Творчий" підхід замовників до розгляду тендерних пропозицій учасників публічних закупівель/ О. Кудим, І. Куркуделя (стр.18-21) Кл.слова: дотримання законодавства,тендерна документація,електронна система закупівель
Марчук Т. Контролюємо місцеві бюджети. Коротко-про головне/ Т. Марчук (стр.22-28) Кл.слова: бюджети місцевого самоврядування,стадії місцевого процесу,місцеві фінансові органи
Крещенко І. Оцінка ефективності використання бюджетних коштів та контроль за дотриманням бюджетного законодавства/ І. Крещенко (стр.29-35) Кл.слова: аудит ефективності,використання державних ресурсів,державні фінанси
Гаркавець І. Особливості аудиту обліку основних засобів/ І. Гаркавець (стр.36-40) Кл.слова: бухгалтерський облік,облік основних засобів,аудит підприємства
Трайтлі В. Посилення управлінської діяльності підрозділів внутрішнього аудиту: навчальна поїздка до Словенії/ В. Трайтлі (стр.41-42) Кл.слова: міжнародна практика,Центр підвищення кваліфікації,міжнародний семінар
Власенко І. . Італійський досвід публічних закупівель. Частина 2. Система незалежного контролю за публічними закупівлями/ І. Власенко, О. Кудим (стр.43-46) Кл.слова: міжнародна практика,публічні закупівлі, Італія,Національне антикорупційне бюро
Сокол А. Новини законодавства/ А. Сокол (стр.47-49) Кл.слова: діяльність державних службовців,службове розслідування,інструкція про відрядження
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : Инновационная пользовательская сегментация в ретаргетинге
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 9. - С. 36-37 (Шифр М772184/2017/9)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламна кампанія--маркетинг--сегментація аудиторії
Знайти схожі

6.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Мошиченко, Юрій
Назва : Зворотний бік "Євробачення-2017"
Місце публікування : Фінансовий контроль. - Київ: Державне управління комплексного забезпечення, 2017. - № 11(142). - С. 14-17 (Шифр Ф935396438/2017/11)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пісенний конкурс--рекламна кампанія--залучення спонсорів
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Маркетинг и реклама -2018р.,N 5
Цікаві статті :
Науково-практична конференція в Чернівцях та Сучаві: у центрі уваги маркетологів - розвиток територій (стр.6-8) Кл.слова: напрями розвитку економіки,вдосконалення маркетингу,економічна дискусія
Ромат Е. Реклама в системе территориального маркетинга/ Е. Ромат (стр.9-19) Кл.слова: маркетинг територій,рівні територіального маркетингу,маркетинг країни
Территориальный маркетинг и территориальный брендинг в Украине: скорее, поздно, чем рано (результаты блиц-опроса экспертов) (стр.20-27) Кл.слова: маркетинг територій,бренд території,формування іміджу регіону
Васильева О. Территориальный маркетинг - это маркетинг в интересах определенной территории/ О. Васильева (стр.28-29) Кл.слова: бренд території,регіональний розвиток, Житомирська область,формування іміджу
Калиниченко Л. Территориальный маркетинг - это раскрутка и популяризация, информирование и реклама, медиа-мероприятия и людская молва/ Л. Калиниченко (стр.30-31) Кл.слова: брендинг території,рекламна кампанія,територіальний маркетинг, Херсонщина
Бондарев Н. "Продать территорию" можно лишь тогда, когда есть что продавать/ Н. Бондарев (стр.32-33) Кл.слова: маркетинг територій,бренд території,імідж регіону
Ігнатьєва В. Територіальний брендинг (на прикладі міста Черкаси)/ В. Ігнатьєва (стр.34-40) Кл.слова: бренд міста, Черкаси,маркетинг територій,територіальне стратегічне планування
Білявська Ю. Place Branding, або Навіщо містам бренд/ Ю. Білявська (стр.41-45) Кл.слова: територіальний маркетинг,брендинг території,оцінювання бренду міста
Бернович П. Высокопробный маркетинг территорий/ П. Бернович (стр.46-49) Кл.слова: бюджетний маркетинг територій,управління маркетингом територій,інструменти маркетингу територій
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Калиниченко, Леонид
Назва : Территориальный маркетинг - это раскрутка и популяризация, информирование и реклама, медиа-мероприятия и людская молва
Місце публікування : Маркетинг и реклама: міжнар. проф. журнал. - Київ, 2018. - N 5. - С. 30-31 (Шифр М772184/2018/5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): брендинг території--рекламна кампанія--територіальний маркетинг, херсонщина
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Исследования в наружной рекламе готовы к новому технологическому витку
Колективи : РТМ-Украина
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине: науково-практический журнал. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 5. - С. 40-43 (Шифр М689368129/2018/5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зовнішня реклама--рекламна кампанія--рекламна площина
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бучинська, Олена
Назва : Еволюція жіночих та чоловічих образів в рекламі
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ: Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2018. - № 5. - С. 47-64. - ISSN 1606-3732 (Шифр М855626032/2018/5). - ISSN 1606-3732
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламний ринок--реклама бренду--рекламна індустрія--рекламна кампанія--рекламний креатив
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Говера О. І., Рижий І. Б.
Назва : Якісні дослідження в рекламі: теоретичні аспекти
Місце публікування : Поліграфія і видавнича справа: наук.-техн. зб./ Укр. акад. друкарства. - Львів, 2019. - N 1. - С. 135-143. - ISSN 0554-4866 (Шифр П739395/2019/1). - ISSN 0554-4866
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): торгова марка--референтна група--фокус-група--глибинне інтерв’ю--цільова аудиторія--споживачі--опитування--анкетування--логотип--психографічні характеристики--рекламна кампанія
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1/Я 47
Автор(и) : Яковлев, Алексей, Довжиков, Алексей
Назва : Контекстная реклама. Основы, секреты, трюки . -2-е издание
Вихідні дані : Санкт-Петербург: БВХ-Петербург, 2012
Кільк.характеристики :256 с
ISBN, Ціна 978-5-9775-0737-0: 20.00 грн.
ДРНТІ : 65.01.14
УДК : 659.1
Предметні рубрики: Реклама-- Контекстна реклама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): контекстна реклама--contextual advertising--рекламне оголошення--blurb--рекламний текст--advertising text--рекламна кампанія--advertising campaign--спліт-тестування--графічна реклама--graphic advertising--мобільна реклама--mobile advertising--клікфорд
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/A95
Автор(и) : Avery, Jim
Назва : Advertising Campaign Planning: Developing an Advertising-Based Marketing Plan
Вихідні дані : Hudson: The Copy Workshop, 2005
Кільк.характеристики :267 p.
ISBN, Ціна 1-887229-06-X: Б.ц.
ДРНТІ : 72.75.55
УДК : 658.8
Предметні рубрики: Маркетинг-- Реклама-- Рекламна кампанія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): таргет--entrepreneurs--підприємництво--planning point--планування--record keeping--облік--purchase cycle--купівельний цикл--competitive sales--конкурентоспроможні продажі--бюджет--маркетологічна стратегія--рекламна кампанія--мерчендайзинг--акційна продукція--advertising media--рекламні медіа--target groups--цільова група--цільова аудиторія
Примірники :Сервер(1)
Вільні : Сервер(1)
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): Повний текст або завантажити 
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)