Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мерчендайзинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
339.17(075.8)
О-64


   
    Організація торгівлі : підручник / В. В. Апопій, І. П. Міщук [та ін.]. - Київ : Центр учбової літератури, 2009. - 628 с. - ISBN 978-966-364-937-5 : 55.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Торгівля--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
оптова торгівля -- оптові закупівлі -- закупівлі -- роздрібна торгівля -- мерчендайзинг -- електронна торгівля
Дод.точки доступу:
Апопій, В. В.
Міщук, І. П.
Ребицький, В. М.
Рудницький, С. І.
Хом’як, Ю. М.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
796.06:339.138
І 50


    Імас, Євген.
    Маркетинг у спорті: теорія та практика / Є. Імас, Ю. П. Мічуда, О. В. Ярмолюк. - Київ : Олімпійська література, 2016. - 270 с. - (Бібліотека спортивного менеджера : в 3-х кн. ; кн. 1). - ISBN 978-966-8708-86-2 : 101.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спорт--Маркетинг в спорті--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
спорт -- маркетинг -- організація спорту -- ринок спорту -- спортивний менеджмент -- мерчендайзинг -- олімпійський спорт
Дод.точки доступу:
Мічуда, Юрій Петрович
Ярмолюк, О. В.


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2)

Знайти схожі

3.
658.8
A95


    Avery, Jim.
    Advertising Campaign Planning: Developing an Advertising-Based Marketing Plan / Jim Avery ; editor Bruce Bendinger. - Hudson : The Copy Workshop, 2005. - 267 p. - ISBN 1-887229-06-X : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Реклама--Рекламна кампанія

Кл.слова (ненормовані):
таргет -- entrepreneurs -- підприємництво -- planning point -- планування -- record keeping -- облік -- purchase cycle -- купівельний цикл -- competitive sales -- конкурентоспроможні продажі -- бюджет -- маркетологічна стратегія -- рекламна кампанія -- мерчендайзинг -- акційна продукція -- advertising media -- рекламні медіа -- target groups -- цільова група -- цільова аудиторія
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): Повний текст або завантажити 

Дод.точки доступу:
Bendinger, Bruce \editor.\


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)