Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Колекція Віктора Огнев’юка (1)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=анкетування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 98
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-98 
1.
159.9.07(075.8)
Г 17


    Галян, Олена Іванівна.
    Експериментальна психологія : навчальний посібник / О. І. Галян, І. М. Галян. - Київ : Академвидав, 2012. - 400 с. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-8226-89-2 (серія). - ISBN 978-617-572-032-5 : 60.00 грн., 80.00 грн., 96.00 грн., 88.00 грн., 150.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Експериментальна психологія--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
анкетування -- questionnaire -- вимірювання -- measurement -- гіпотеза -- експеримент -- experiment -- методологія -- моделювання -- спостереження
Дод.точки доступу:
Галян, І. М.


Примірників всього: 12
Бульвар І. Шамо, 18/2 (9),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (9),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
159.9(075.8)
О 75


   
    Основи психології : підручник / О. В. Киричук, В. А. Роменець. - Вид. 6-те, стереотип. - Київ : Либідь, 2006. - 632 с. - Бібліогр.: в кінці розд. - ISBN 966-06-0410-6 : 45.39 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Основи психології--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
психіка -- експеримент -- спостереження -- бесіда -- анкетування -- соціометрія -- референтометрія
Дод.точки доступу:
Киричук, Олександр Васильович
Роменець, Володимир Андрійович


Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

3.
Шифр: П464336/2013/6
   Журнал

Практика управління дошкільним закладом [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2011 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 6
Зміст:
Нормативно-правові документи щодо діяльності педагогічної ради. - С.4-7
Кл.слова: МОНІТОРИНГ ЗАКОНОДАВСТВА
Функції педагогічної ради. - С.8-12
Кл.слова: УПРАВЛІНСЬКІ ФУНКЦІЇ, МЕТОДИЧНІ ФУНКЦІЇ, ВИХОВНІ ФУНКЦІЇ
Особливості проведення педагогічної ради. - С.15-17
Кл.слова: ОБОВ'ЯЗКИ ГОЛОВИ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ, ВЕДЕННЯ ЗАСІДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ
Засідання педагогічної ради у формі ділової гри. - С.30-39
Кл.слова: МЕТА ДІЛОВОЇ ГРИ, СЦЕНАРІЙ І ПРАВИЛА ДІЛОВОЇ ГРИ, РОЗПОДІЛ РОЛЕЙ
Інформаційно-стендові технології у роботі педагогічної ради. - С.40-42
Кл.слова: СКЛАДАЛЬНО-ОБ'ЄМНІ КОНСТРУКЦІЇ, СТЕНДИ
Діагностика готовності учасників освітнього процесу до інноваційної діяльності. - С.43-48
Кл.слова: ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС, ДІАГНОСТИКА, АНКЕТУВАННЯ
Аналіз діяльності дошкільного навчального закладу за минілий навчальний рік. - С.56-58
Кл.слова: КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, МЕТОДИЧНА РОБОТА, ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС
Запрошення осіб на засідання педагогічної ради. - С.61-65
Кл.слова: ЛИСТ-ЗАПРОШЕННЯ, ОПТИМАЛЬНИЙ ДОБІР УЧАСНИКІВ, ТЕЛЕФОНОГРАМА
Складання порядку денного засідання педагогічної ради. - С.66-67
Кл.слова: ЗМІСТ ПОРЯДКУ ДЕННОГО З0АСІДАННЯ, ПУНКТИ ПОРЯДКУ ДЕННОГО ЗАСІДАННЯ
Є примірники у відділах:
Ф2 (18.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: У616793/2013/2
   Журнал

Українська мова [Текст] : науково-теорет. журнал/ Національна академія наук України Інститут української мови. - Київ : Інститут української мови НАН України, 2001 - . - ISSN 1682-3540. - Виходить кожного кварталу
2013р. N 2 (46)
Зміст:
Городенська, Катерина Григорівна. Нові явища та процеси в українському словотворенні: динаміка чи деструкція словотвірних норм / К. Городенська. - С.3-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СЛОВОТВОРЕННЯ, АБРЕВІАТУРИ, СКЛАДНІ СЛОВА
Шитик, Людмила. Частково фразеологізовані складні речення типу підрядно-сурядного типу в українській мові / Л. Шитик. - С.13-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПІДРЯДНО-СУРЯДНІ СКЛАДНІ РЕЧЕННЯ, ФРАЗЕОСХЕМИ, СИНКРЕТИЗМ
Висоцький, Анатолій. Функціонально-синтаксичні сфери означальних прислівників в українській літературній мові / А. Висоцький. - С.29-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ОЗНАЧАЛЬНІ ПРИСЛІВНИКИ, ЯКІСНО-ОЗНАЧАЛЬНІ ПРИСЛІВНИКИ, ПРИСЛІВНИКИ МІРИ Й СТУПЕНЯ
Соколова, Світлана. Основні типи мовної поведінки киян (за даними анкетування) / С. Соколова. - С.38-55. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДВОМОВНІСТЬ, КОМУНІКАТИВНА СИТУАЦІЯ, ДИФУЗНИЙ БІЛІНГВІЗМ
Данилевська, Оксана. Типи мовної поведінки київських школярів / О. Данилевська. - С.56-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СОЦІОЛІНГВІСТИКА, ДИГЛОСНИЙ БІЛІНГВІЗМ, МОВНА ПОВЕДІНКА ШКОЛЯРІВ
Новоставська, Оксана. Парадигматичні відношення (синомія та антонімія) у філософській термінології творів Івана Франка / О. Новоставська. - С.68-75
Кл.слова: ФІЛОСОФСЬКИЙ ТЕРМІН, ТЕРМІНОСИСТЕМА, СИНОМІЯ
Стасюк, Тетяна. Соціально-комунікативна природа терміна / Т. Стасюк. - С.76-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ТЕРМІН, ПРОФЕСІЙНА КОМУНІКАЦІЯ, ТЕРМІНОЛОГІЧНА ІНФОРМАЦІЯ
Пиц, Тарас. До історії дослідження німецьких запозичених слів в українській мові / Т. Пиц. - С.84-99. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ЗАПОЗИЧЕННЯ, АСИМІЛЯЦІЯ, ДІАЛЕКТ
Шаркань, Василь. Формування наукового стилю нової української літературної мови в підросійській Україні / В. Шаркань. - С.100-118. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ЖУРНАЛ "ОСНОВА", НАУКОВИЙ СТИЛЬ, ПІДРУЧНИКИ
Воронич, Ганна. Четья Мінея 1489 р. і Кирило-Мефодіївська традиція / Г. Воронич. - С.119-136. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ГЛОСА, ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ, ЧЕТЬЯ МІНЕЯ 1489 Р.
Гримашевич, Галина. Наукові читання пам'яті професора М. В. Никончука, Житомир, 2012 р. / Г. Гримашевич. - С.137-140
Кл.слова: НАУКОВІ ЧИТАННЯ, ЖИТОМИР, 2012 Р., НИКОНЧУК М. В., ФІЛОЛОГІЯ
Барань, Єлизавета. Міжнародна наукова конференція "Українсько-угорські міжмовні контакти: минуле і сучасність" ( м.Берегове, 2012 р.) / Є. БАРАНЬ. - С.141-145
Кл.слова: МІЖНАРОДНА НАУКОВА КОНФЕРЕНЦІЯ, М.БЕРЕГОВЕ, 2012 Р., УКРАЇНСЬКО-УГОРСЬКІ МІЖМОВНІ КОНТАКТИ, НАУКА
Труб, В. Парадигматичний підхід до вивчення слов'янської аспектуальності : [рецензія] / В. Труб. - С.146-152
Кл.слова: ДІЄСЛІВНИЙ ВИД, СЛОВ'ЯНСЬКА МОВА, ГРАМАТИЧНІ СЕМИ
Черемська, Ольга. З любов'ю до слова, до людей у серці (до 75-річчя від дня народження доктора філологічних наук, професора Ольги Георгіївни Муромцевої) / О. Черемська [и др.]. - С.153-164. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Жовтобрюх В., Дьогол О., Петрова Лілія
Кл.слова: ЛІТЕРАТУРНА МОВА, УКРАЇНОЗНАВСТВО, КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ
Кровицька, Ольга. Слово твоє до пам'яті нашої взято (до 80-річчя від дня народження Розалії Керсти) / О. Кровицька, Ю. Осінчук. - С.165-174
Кл.слова: СТАРОУКРАЇНСЬКА МОВА, ТОПОНІМІЯ, АНТРОПОНІМІЯ
Сімович, Оксана. Добре знаний у мовознавчих колах (до роковини пам'яті Л. М. Полюги) / О. Сімович. - С.175-176
Кл.слова: СТАРОУКРАЇНСЬКА МОВА, СЛОВНИКАРСТВО, ЛЕКСИКОНИ
Гриценко, Павло. Олександр Іванович Бондар / П. Гриценко. - С.179-183
Кл.слова: ОНТОЛОГІЯ, СЕМАНТИКА, ЛІТЕРАТУРНА МОВА
Григорій Миколайович Колесник. - С.177-178
Кл.слова: ЛЕКСИЧНА СИНОНІМІЯ, ПОЕТИЧНА МОВА, КРИЛАТІ СЛОВА
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
378:005.745(082)
С 91


   
    Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України ; редактор В. О. Огнев’юк ; редколегія: В. П. Андрущенко, Л. Л. Хоружа. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012. - 979 с. - 120.00 грн., 50.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Університет і суспільство / Віктор Олександрович Огнев'юк. - С .14-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, трансформація вузькопрофільних університетів, академічна свобода
Андрущенко, В. П. Любити дитину — плекати духовність / В. П. Андрущенко. - С .27-35
Кл.слова: людина, культура, освіта
Глузман, Олександр Володимирович. Тенденції розвитку університетської педагогічної освіти в Україні / О. В. Глузман. - С .35-41
Кл.слова: класичний університет, університетська педагогічна освіта , системний підхід
Гонюкова, Лілія Василівна. Проблеми освіти дорослих в Україні в контексті процесів глобалізації та євроінтеграції / Л. В. Гонюкова, О. І. Мартіросян. - С .42-48. - Библиогр. в конце ст.
Кевишас, И. Реконструкция педагогического процесса как способ становления личности учащегося / И. Кевишас. - С .49-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: духовність виховання, виховання духовності, становлення особистості
Кондратене, Р. Взаимосвязь эстетического и художественного опыта учащегося в процессе становления специалиста в вузе / Р. Кондратене. - С .64-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн, естетичний досвід, художній досвід
Кочурко, В. И. Использование дистанционной формы подготовки специалистов (опыт организации в учреждении образования "Барановичский государственный университет") / В. И. Кочурко, А. Н. Унсович. - С .75-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, дистанційні форми навчання, електронний навчально-методичний комплекс
Морзе, Наталія Вікторівна. Яким має бути "розумний" університет у "розумному" суспільстві? / Н. В. Морзе. - С .87-98
Кл.слова: відкритий інформаційний простір, цифрові технології, університетська освіта
Хоружа, Людмила Леонідівна. Наукові школи - основа розвитку сучасного університету / Л. Л. Хоружа. - С .99-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукова школа, дослідницький університет, науково-дослідна робота
Василишина, Н. М. Тенденції розвитку міжнародної співпраці українських університетів / Н. М. Василишина. - С .106-112. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міжнародне співробітництво, вищий навчальний заклад, інтеграція
Гаврилюк, А. В. Німецький класичний університет: сучасний стан / А. В. Гаврилюк. - С .112-116. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ідея університету, класичний університет, міф "Гумбольдта"
Грекова, Н. В. Національна освіта у контексті формування етносвідомої особистості / Н. В. Грекова. - С .117-122. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: національна освіта, світосприйняття, культура
Жильцов, Олексій Борисович. Портрет першокурсника сучасного університету / О. Б. Жильцов, О. В. Леонтьева. - С .122-127
Кл.слова: анкетування, першокурсник, студент
Заяць, Людмила Іванівна. Становлення університетської освіти у Нідерландах на сучасному етапі / Л. І. Заяць. - С .128-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: університетська освіта Нідерландів, реформування вищої освіти, автономія університетів
Качуріна, Л. Є. Роль ноетичного аспекту у розробці сучасної стратегії якісної університетської освіти / Л. Є. Качуріна. - С .134-139. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ноетика, теорія про ноосферу, теорія про глобальні проблем
Кузьменко, О. М. Античність: спроба осмислення витоків ідеї університету / О. М. Кузьменко. - С .139-141
Кл.слова: цілі та цінності освіти, ідеали освіченості, ліберальна освіта
Марчук, Алла Володимирівна. Забезпечення якості вищої освіти у Російській Федерації / А. В. Марчук. - С .142-147. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: якість вищої освіти, стандарти якості, контроль якості
Процька, Світлана Миколаївна. Проблема формування загальнокультурної компетенції у студентів класичного університету / C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька. - С .148-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетенція, компетентність, ключова компетенція
Ситник, О. І. Освіта дорослих: європейський досвід та українські перспективи / О. І. Ситник. - С .154-159. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта дорослих, тенденції розвитку, андрагоніка
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Підготовка наукової еліти в університетах України в умовах нового інформаційного суспільства: проблеми, перспективи / Н. О. Терентьєва. - С .160-167. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікаційне суспільство, інформаційне суспільство, К-суспільство
Фруктова, Яна Станіславівна. Передумови та проблеми модернізації змісту педагогічної освіти в Україні / Я. С. Фруктова. - С .168-177. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, педагогічна освіта, модернізація
Шапочкіна, Ольга Володимирівна. Неформальна освіта як напрям розбудови змісту сучасного університету / О. В. Шапочкіна. - С .177-188. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: неформальна освіта, рівні неформальної освіти, структура неформальної освіти
Левітас, Фелікс Львович. Формування сучасних цінностей у процесі викладання історії / Ф. Л. Левітас. - С .183-188. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історична наука, чинники навчального процесу
Митник, Олександр Якович. Психолого-педагогічні умови забезпечення конкурентоздатності майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки / О. Я. Митник. - С .188-193. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конкурентоздатнІсть вчителя, рольовий тренінг, лекції проблемного характеру
Брусенко, Олена Леонідівна. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної роботи з ВІЛ-інфікованими / О. Л. Брусенко. - С .194-201. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальні педагоги, ВІЛ / СНІД, ВІЛ-інфіковані
Венгловська, Олена Анатоліївна. Форми підвищення кваліфікації вихователів і завідувачів дошкільних установ на Київщині (50—70-ті pp. XX ст.) / О. А. Венгловська. - С .202-211. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підвищення кваліфікації, семінари підвищення кваліфікації, педагогічні класи
Волинець, Катерина Іванівна. Організація педагогічної практики в умовах неперервності педагогічної освіти в університеті / К. І. Волинець. - С .212-220. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, педагогічна практика, непереревність педагогічної освіти
Коваленко, Любов Володимирівна. Специфіка викладання англійської мови студентам заочної форми навчання / Л. В. Коваленко. - С .221-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самостійна робота, іншомовна компетенція, лексична компетенція
Козак, Людмила Василівна. Сучасні підходи до класифікації педагогічних інновацій / Л. В. Козак. - С .227-232. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновації, педагогічні інновації, класифікація інновацій
Корнят, Віра Степанівна. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічній теорії / В. С. Корнят. - С .233-240. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукові дослідження, професійна підготовка, соціальний педагог
Мазур, Наталія Петрівна. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів профільної школи до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів / Н. П. Мазур. - С .241-250. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моніторинг, освітній моніторинг, навчальні досягнення учнів
Машталір, Володимир Іванович. Особливості формування професійно важливих якостей учителя фізичної культури / В. І. Машталір. - С .251-258. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійні якості, педагогічні уміння, діагностика
Москальова, А. С. Громадянська активність старшокласників: психологічна характеристика проявів розвитку / А. С. Москальова, Т. О. Саврасова-В'юн. - С .259-267. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: громадянська активність старшокласників, когнітивний, мотиваційний
Новик, І. М. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичної діяльності / І. М. Новик. - С .268-273. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка вчителя, педагогічна діагностика, діагностична діяльність
Осадча, І. В. Нормативно-правове забезпечення як підґрунтя розробки концепції особистості вчителя (80-ті pp. XX ст.) / І. В. Осадча. - С .274-280. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: учитель, особистість учителя, закон
Панасенко, Е. А. Дослідницькі підходи до організації виховного експерименту у вітчизняній педагогічній науці (1945-1991 pp.) / Е. А. Панасенко. - С .281-289. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експеримент, педагогічний експеримент, виховний експеримент
Першко, Галина Олексіївна. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи в інклюзивному навчальному закладі під час вивчення курсу "Основи інклюзивної освіти" / Г. О. Першко. - С .290-295. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальний педагог, інклюзивний навчальний заклад, діти з особливостями психофізичного розвитку
Рижкова, С. В. Умови виховання почуття любові до людини у підлітків / С. В. Рижкова. - С .295-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральне виховання, взаємовідношення, загальнолюдські цінності
Сітцева, М. В. Ключові аспекти підготовки майбутніх психологів до роботи з дітьми із використанням засобів мультиплікації / М. В. Сітцева. - С .301-305. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіаосвіта, мультиплікація, аудіовізуальна інформація
Снітко, Марина Аркадіївна. Підготовка фахівців соціальної сфери до формування безпечної поведінки підлітків в Інтернет-мережі / М. А. Снітко. - С .306-311. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фахівці соціальної сфери, інтернет-мережа, підлітки
Хорунжа, О. В. Педагогічні умови ефективності виховання моральних якостей майбутніх учителів у позааудиторній роботі / О. В. Хорунжа. - С .312-316. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічні умови, моральні якості, майбутні вчителі
Цвєткова, Г. Г. Теоретико-методологічні основи самовдосконалення особистості: психологічний аспект / Г. Г. Цвєткова. - С .317-325. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самовдосконалення особистості, особистісні смисли, саморозвиток
Юрченко, М. П. Досвід підготовки вчителя початкових класів Іспанії / М. П. Юрченко. - С .325-330. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вчитель початкових класів, Закон про освіту, педагогічна освіта
Яненко, О. А. Професійна мобільність як психолого-педагогічне поняття / О. А. Яненко. - С .330-337. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мобільність, професійна мобільність, майбутній вчитель
Караман, Станіслав Олександрович. Реалізація стратегії співдіяльності у професійній мовленнєвій підготовці вчителя-словесника / С. О. Караман, О. В. Караман. - С .338-346. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтенсивна технологія, лінгводидактична програма дій, стратегія співдіяльності
Альошина, Марина Дмитрівна. Епізод з історії українського просвітництва: дослідження Борисом Грінченком сприйняття творів світової літератури в українському перекладі народною аудиторією / М. Д. Альошина. - С .346-352. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: переклад, рецепція, твори світової літератури
Борисенко, В. В. Теоретичні засади мовленнєвої професійної підготовки студентів нефілологічних спеціальностей / В. В. Борисенко. - С .353-360. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна компетенція, мовний компонент, фахова комунікація
Волох, С. В. Порівняльний аналіз відмінностей вживання термінологічної лексики, уживаної в навчальному процесі ВНЗ України, Америки та Німеччини / С. В. Волох, О. С. Рибко. - С .361-370
Кл.слова: назви та титули посадових осіб, ректор, європейська система переведення кредитів
Дерба, С. М. Комплексна філологічна підготовка іноземних студентів у вищому навчальному закладі / С. М. Дерба. - С .371-376. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовленнєва діяльність, комунікативна спрямованість, розмовне мовлення
Дика, Наталя Михайлівна. Мовленнєва підготовка студентів-філологів у структурі системи вищої педагогічної освіти / Н. М. Дика. - С .376-383. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовленнєва підготовка, мовленнєва компетенція, професійна мовнокомунікативна компетенція
Єсипович, К. П. Актуальні проблеми семантичних досліджень художнього тексту / К. П. Єсипович. - С .383-386. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: текст, текстова категорія, текст-кліше
Койдан, В. М. Організація самостійної навчально-дослідної роботи студентів з іноземної мови засобами інтернет-технологій / В. М. Койдан. - С .387-391. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вищий навчальний заклад, інтернет- технології, навчально-дослідна робота студентів
Кухарчук, І. О. Когнітивно-комунікативний підхід до вивчення синтаксису як один із провідних напрямів формування мовної особистості вчителя-словесника / І. О. Кухарчук, Н. О. Баранник
Кл.слова: Когнітивно-комунікативний підхід, когнітивна діяльність, концепт
Мельник, Валентина Іванівна. Контрастивні дослідження сучасного франкомовного дискурсу / В. І. Мельник. - С .401-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: контрастивна лінгвістика, типологічні дослідження, діахронний вимір
Мельник, Валентина Іванівна. Семантичні особливості французьких та українських колискових пісень / В. І. Мельник, Н. С. Яченко. - С .405-409. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: колискова пісня, фольклорний жанр, семантичний аналіз
Настенко, С. В. Функціонування семантичних фігур в іспанській поезії XVI—XVII ст. / С. В. Настенко. - С .409-412. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: поетичний текст, художній образ, оксиморон
Ольшанський, Дмитро Валентинович. Формування теоретичних основ методичної майстерності вчителя іноземної мови у процесі його професійної підготовки / Д. В. Ольшанський. - С .413-420. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчання іноземної мови, професійна підготовка вчителя, комунікативний метод навчання
Перевознюк, Н. М. Деякі аспекти навчання іншомовного ділового спілкування / Н. М. Перевознюк. - С .420-425. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовне ділове спілкування, уміння іншомовного ділового спілкування , культура ділового спілкування
Разорьонова, М. В. Система підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до діагностики та корекції рівня комунікативної культури школярів / М. В. Разорьонова. - С .426-433. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна культура школяра, діагностика рівня комунікативної культури, корекція рівня комунікативної культури
Романишина, Н. В. Специфіка застосування системного підходу при вивченні студентами-філологами художньої малої прози / Н. В. Романишина. - С .434-440. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художня мала проза, системний підхід, диференціація наук
Соколовська, Світлана Володимирівна. Лінгвістична прагматика в системі філологічної освіти / С. В. Соколовська. - С .441-448. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгвістична прагматика, теорія мовленнєвої діяльності, мовленнєвий акт
Соломаха, Анжеліка Вікторівна. Врахування когнітивного аспекту мовних явищ у процесі філологічної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови / А. В. Соломаха. - С .449-457. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: філологічна підготовка, вчитель іноземної мови, когнітивний аспект
Тільняк, Н. В. Змістові аспекти мовнокомунікативної підготовки студентів ВНЗ технічних спеціальностей / Н. В. Тільняк. - С .458-466. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовнокомунікативна підготовка студентів, технічні спеціальності, педагогічний аспект
Федорова, Л. О. Надмірне, необхідне та переосмислене при перекладі казок Шарля Перро / Л. О. Федорова. - С .467-470. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовний знак, перекладацький відповідник, Перро Шарль
Ясак, Т. М. Застосування комп'ютерно зорієнтованих засобів навчання української мови в інформаційно-навчальному середовищі / Т. М. Ясак. - С .470-476. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, комп'ютерно зорієнтовані засоби навчання, інформаційно-навчальне середовище
Абдуллин, Э. Б. Актуальные проблемы современного общего музыкального образования в России / Э. Б. Абдуллин. - С .477-485
Кл.слова: музична освіта, уроки мистецтва, наукові дослідження
Майковская, Л. С. Формирование этнотолерантной личности средствами музыкального искусства / Л. С. Майковская. - С .486-493
Кл.слова: етнокультурна толерантність, музичне мистецтво, педагогічні умови
Олексюк, Ольга Миколаївна. Компетентнісно орієнтований освітній простір як основа модернізації вищої мистецької освіти / О. М. Олексюк. - С .494-501. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентнісний підхід, вища мистецька освіта, модернізація
Растригіна, А. М. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього магістра музичного мистецтва / А. М. Растригіна. - С .501-508. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: магістерська підготовка, компетентність, професійні компетенції
Сверлюк, Я. В. Професійно-особистісний конструкт майбутнього диригента оркестрового колективу / Я. В. Сверлюк. - С .509-515. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна рефлексія, оркестровий колектив, професійне самовизначення
Стороженко, А. М. Оценочные средства аттестации будущих музыкантов-исполнителей в вузах культуры и искусств / А. М. Стороженко. - С .516-521. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-виконавська компетентність, модель, оціночні засоби
Черкасов, В. Ф. Тенденції розвитку музично-педагогічної освіти України на початку 20-х pp. XXI ст. / В. Ф. Черкасов. - С .521-530. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-педагогічна освіта, тенденції, учителі музики
Андрощук, Л. М. Досвід упровадження педагогічної моделі формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії / Л. М. Андрощук. - С .531-538. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: індивідуальний стиль діяльності, творчість, самоактуалізація
Байгушова, А. Н. Сотворчество как вид посреднической деятельности музыканта-исполнителя / А. Н. Байгушова. - С .538-546. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художня культура, музикант-виконавець, виконавська діяльність
Бондаренко, Лариса Анатоліївна. Модель формування готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку у процесі інструментально-виконавської підготовки / Л. А. Бондаренко. - С .547-553. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний саморозвиток, модель, моделювання
Брюханова, Галина В’ячеславівна. Використання комп'ютерних графічних пакетів в опануванні мистецьких дисциплін студентами напрямів образотворчого мистецтва та дизайну / Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. - С .554-560. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: графічні редактори Adobe Photoshop, Corel Painter, растрові програми та формати
Васильківська, Олена Іванівна. Професійна підготовка студентів-дизайнерів у процесі навчання роботі в матеріалах / О. І. Васильківська. - С .560-566. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн, дизайн-освіта, педагогічні технології
Волкова, Людмила Миколаївна. Формування поведінкових компетенцій студентів засобами арт-педагогіки / Л. М. Волкова. - С .567-569. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: поведінкові компетенції, арт-педагогіка, особистісно-орієнтоване навчання
Гаркуша, Людмила Іванівна. Використання стильової інтеграції у навчально-виховній підготовці майбутніх учителів музики / Л. І. Гаркуша. - С .569-573. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, музично-просвітницька діяльність, інтегративні методи
Гмиріна, С. В. Природа й характерні особливості естрадного співу. Естрадний вокал: теоретичний аспект питання / С. В. Гмиріна. - С .574-581. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний естрадний вокал, виконавське мистецтво, вокальні навички
Грозан, С. В. Творчий потенціал майбутнього вчителя музики: психолого-педагогічний аспект / С. В. Грозан. - С .582-588. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творчий потенціал, педагогічна імпровізація, майбутній вчитель музики
Економова, Ольга Серафимівна. Інноваційні технології компетентності мистецької освіти як напрямок інтегрованої підготовки педагога-музиканта / О. С. Економова. - С .588-597. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна діяльність, професійна компетентність, інноваційна діяльність
Іваниш, О. Б. Індивідуально-диференційований підхід до формування фахової компетентності майбутніх вчителів музики в процесі занять / О. Б. Іваниш. - С .598-603. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фахова компетентність, вчитель музики, індивідуально-диференційований підхід
Карташова, Ж. Ю. Формування виконавських умінь та навичок майбутнього учителя музики у процесі інтеграції інструментальних дисциплін / Ж. Ю. Карташова. - С .604-611. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, інструментально-виконавська діяльність, професійна підготовка
Кондратенко, Г. Г. Оптимізація професійної підготовки майбутнього вчителя музики засобами музично-театралізованої діяльності / Г. Г. Кондратенко. - С .612-617. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, вчитель музики, музично-театралізована діяльність
Коновалова, Ольга Володимирівна. Мотиви української народної орнаментики як складова знакової системи національного графічного дизайну / О. В. Коновалова. - С .618-622. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: графічний дизайн, українська народна орнаментика, коммунікація
Коночкіна, О. І. Використання педагогічної технології у процесі підготовки майбутніх учителів художньо-естетичних дисциплін / О. І. Коночкіна. - С .623-628. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна технологія, професійна підготовка, компетентність
Король, А. М. Теоретичні аспекти поняття "дизайн" / А. М. Король. - С .629-635. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн, художнє проектування, проектна діяльність
Куценко, С. В. Творчий потенціал як наукова проблема / С. В. Куценко. - С .636-644. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творчість, творча особистість, потенціал
Лабунець, В. М. Інструментальна підготовка майбутнього вчителя музики у системі неперервної освіти / В. М. Лабунець. - С .645-652. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фахова підготовка, музично-виконавська діяльність, мотивація
Лісневська, А. Л. Режисерсько-операторські аспекти фахової підготовки майбутніх телевізійних репортерів / А. Л. Лісневська. - С .652-659. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: якість вищої професійної освіти, звуко-зоровість мислення, міждисциплінарні зв'язки
Ляшенко, Ольга Дмитрівна. Компонентна структура художньо-педагогічної інтерпретації музичного твору / О. Д. Ляшенко, Л. А. Дерев'янко. - С .660-667. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна музична освіта, інтерпретація, музичний твір
Макарова, Емма Вікторівна. Інноваційні технології вокальної підготовки майбутнього вчителя музики / Е. В. Макарова. - С .668-673. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновація, інтегративне навчання, навчальна взаємодія
Максимова, А. Б. Дипломне проектування за темою фірмового або корпоративного стилю у процесі підготовки графіка-дизайнера / А. Б. Максимова. - С .674-682. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дипломне проектування, системний підхід, фірмовий стиль
Маринін, І. Г. Особливості музично-педагогічної підготовки вчителя музики - керівника шкільного народно-інструментального колективу / І. Г. Маринін. - С .683-688. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-педагогічна діяльність, шкільний народно-інструментальний колектив, музичні здібності
Михальчук, В. В. Галерейна діяльність в умовах сучасного арт-ринку і художньої культури / В. В. Михальчук. - С .688-693. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: галерея, інфосфера, арт-об'єкт
Музика, О. Я. Роль фахових дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва / О. Я. Музика. - С .694-701. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фахові дисципліни, професійна підготовка, майбутні вчителі образотворчого мистецтва
Негребецька, О. М. Використання педагогічних технологій у формуванні музичної культури майбутніх учителів музики / О. М. Негребецька. - С .702-708. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічні технології, майбутній вчитель музики, музична культура
Олексюк, Ольга Миколаївна. Форми і методи організації музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. М. Олексюк, М. М. Ткач. - С .708-715. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальна діяльність, квазіпрофесійна діяльність, навчально-професійна діяльність
Петрикова, Оксана Петрівна. Прийоми вільного керування регістрами у процесі вокальної підготовки студентів / О. П. Петрикова. - С .716-721. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: керування регістрами, вокальна підготовка студентів, постановка голосу
Пляченко, Тетяна Миколаївна. Компетентнісна модель у структурі фахової підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Пляченко. - С .722-729. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній учитель музики, компетентнісна модель, фахова підготовка
Поліщук, Алла Анатоліївна. Графіка як основа візуальної грамотності та розвитку творчості студентів образотворчих спеціальностей / А. А. Поліщук. - С .730-735. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: графіка, закони здорового прийняття, образне мислення
Пономарьова, Г. Я. Розвиток творчих здібностей студентів на заняттях з постановки голосу / Г. Я. Пономарьова. - С .736-741. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: індивідуальні особливості, вокально-технічні навички, музичні здібності
Попович, Н. М. Поглиблення професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики в умовах проблемного навчання у ВНЗ / Н. М. Попович. - С .742-747. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проблемне навчання, проблемна ситуація, проблемне завдання
Прищенко, С. В. Зміст навчальної інтегрованої дисципліни "Дизайн реклами" у мистецьких вишах України / С. В. Прищенко, Є. А. Антонович. - С .747-754. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн реклами, графічний дизайн, маркетинг
Прядко, О. М. Вокально-виконавський аспект фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів / О. М. Прядко. - С .755-759. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вокально-виконавські уміння, артистизм учителя музики, вокальна підготовка
Рибніков, Олександр Михайлович. Педагогічна діагностика рівнів готовності майбутніх учителів музики до використання цифрового електронного музичного інструментарію у професійній діяльності / О. М. Рибніков. - С .760-768. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: цифровий електронний музичний інструментарій, медійний музичний проект, цифрова музично-інструментальна компетентність
Руденко, Людмила Степанівна. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до творчої педагогічної діяльності / Л. С. Руденко. - С .768-774. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творчість, педагогічна творчість, творчі здібності
Салан, Н. М. Компетентність професійної самоорганізації майбутнього вчителя музики: категоріальний аналіз проблеми / Н. М. Салан. - С .775-780. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна самоорганізація, компетентність, майбутній вчитель музики
Світайло, Світлана Валеріївна. Формування фахової компетентності майбутніх учителів музики і процеси модернізації мистецької освіти / С. В. Світайло. - С .781-786. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фахова компетентність, учитель музики, мистецька освіта
Сирота, В. М. Творчий розвиток на основі інтеграції у системі мистецької освіти / В. М. Сирота, З. М. Сирота. - С .787-794. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецька освіта, предметно-пластичні образи, емоційно-образні ситуації
Скляр, О.О. Принципи розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики / О.О. Скляр. - С .794-800. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний інтерес, фахові дисципліни, майбутній вчитель музики
Ткачов, К. В. Методика виявлення педагогічних умов формування творчої активності у майбутніх дизайнерів / К. В. Ткачов. - С .800-806. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній дизайнер, творча активність, педагогічні умови
Ходоровська, Ірина Миколаївна. Цілісний аналіз музичного твору у формуванні аналітичних навичок студентів (на прикладі П'ятого концерту для скрипки з оркестром В. А. Моцарта) / І. М. Ходоровська. - С .806-813. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: скрипковий концерт, Моцарт Вольфганг Амадей, аналітичний аналіз
Ходоровський, Володимир Ісаакович. До питання виховання у студентів навичок читання нот з аркуша / В. І. Ходоровський. - С .813-822. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: читання нот з аркуша, аплікатура, розбір твору
Шимова, Ольга Василівна. Інформаційно-освітнє середовище у формуванні професійної культури майбутнього вчителя музики / О. В. Шимова. - С .822-827. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-освітнє середовище, майбутній вчитель музики, професійна культура
Шубенко, Наталія Олександрівна. Педагогічний потенціал екранних мистецтв: до проблеми впровадження мистецької медіаосвіти / Н. О. Шубенко. - С .828-835. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: екранні мистецтва, синестезія, аудіовізуальний медіатекст
Яковенко, Віра Григорівна. Активізація внутрішніх відчуттів як метод розвитку вокально-технічних навичок студентів / В. Г. Яковенко. - С .836-842. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: внутрішні відчуття, імпеданс, вчитель музики
Мальцене, 3. М. Рефлексия профессиональной подготовки специалиста в студенческой практике / 3. М. Мальцене. - С .843-852. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна діяльність, професійна зрілість, рефлексія
Василевич, Леонід Федорович. Кількісна оцінка ефективності реалізацій стратегій університетів на основі системи збалансованих показників / Л. Ф. Василевич, І. І. Юртин. - С .853-863. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стратегія, збалансована система показників, лінгвістична змінна
Горохова, Тетяна Олександрівна. Формування україномовної компетенції студентів класичного університету засобами етнопедагогіки / Т. О. Горохова. - С .864-869. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, компетенція, комунікативна компетенція
Жигірь, В. І. Аналіз управлінської діяльності менеджера освіти як основа формування його управлінської компетентності у ВНЗ / В. І. Жигірь. - С .870-875. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: управлінська діяльність, функції менеджера освіти, управлінська компетентність
Кайріс, Олена Дмитрівна. До проблеми модернізації професійної підготовки майбутніх психологів / О. Д. Кайріс. - С .875-884. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентнісний підхід, рефлексія, сенс життя
Каменєва, К. Л. Основні елементи структури лідерства в академічній групі / К. Л. Каменєва. - С .884-889. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лідерство, педагог, академічна група
Касярум, Я. О. Фахівець економічного профілю та проблема інформаційної безпеки / Я. О. Касярум. - С .890-895. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фахівець економічного профілю, інформаційна безпека, система захисту інформації
Когут, С. Я. Сучасний стан професійної підготовки фахівців до соціально-педагогічної діяльності (з досвіду Польщі) / С. Я. Когут. - С .896-903. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ліценціат, магістратура, анімація культури
Колумбет, Олександр Миколайович. Можливості програми дисципліни «Фізичне виховання» у розвитку професійно значущих координаційних здібностей майбутніх педагогів / О. М. Колумбет. - С .903-907. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізичне виховання, формування рухів, навчання
Люріна, Таніта Іванівна. Підготовка майбутнього педагога до особистісно орієнтованого навчання учнів / Т. І. Люріна. - С .907-913. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній учитель, організаційно-педагогічні умови, особистісно орієнтоване навчання
Мартинчук, Олена Валеріївна. Формування толерантності як складової професійно-педагогічної підготовки студентів до роботи в інклюзивних закладах освіти / О. В. Мартинчук. - С .914-919. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: толерантність, діти з особливими освітніми потребами, інклюзивна освіта
Москаленко, Алла Миколаївна. Підготовка управлінців навчальними закладами в умовах університету: якісний вимір / А. М. Москаленко. - С .919-924. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: управління, підготовка управлінців навчальними закладами, підготовка майбутніх управлінців
Наконечна, Н. В. Процес управління якістю як засіб удосконалення діяльності коледжу економічного / Н. В. Наконечна. - С .925-929. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: якість освітніх послуг, теорія управління, TQM
Олексюк, О. А. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підвищення кваліфікації вчителів математики / О. А. Олексюк. - С .930-936. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, післядипломна освіта, підвищення кваліфікації учителів математики
Парамоненко, Л. М. Формування професійного іміджу як науково-педагогічна проблема / Л. М. Парамоненко. - С .937-943. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний імідж, самопрезентація, стратегії самоподання
Пащенко, С. Ю. Академічна мобільність викладачів як організаційно-структурна складова сучасної університетської освіти / С. Ю. Пащенко. - С .944-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: академічна мобільність, університет, професорсько-викладацький склад
Полтавська, Н. Є. Експериментальне дослідження застосування технологій кооперативного навчання майбутніх вчителів початкових класів / Н. Є. Полтавська. - С .954-959. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерактив, кооперативне навчання, група
Радченко, Сергій Петрович. Про деякі аспекти раціоналізації процесу навчання інформаційних технологій / С. П. Радченко, І. І. Юртин, В. Ю. Кулікова. - С .960-967. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ефективність, компетентність, ергономіка
Хитра, Зоя Михайлівна. Синергетичний підхід щодо підготовки вчителя до формування в учнів цілісної картини світу / З. М. Хитра. - С .968-974. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: цілісна картина світу, професійна освіта, синергетичний підхід
Шанскова, Т. І. Розвиток професійної креативності майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти / Т. І. Шанскова. - С .974-979. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: креативність, педагогічна креативність, соціальна креативність
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Сучасний розвиток--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
сучасний розвиток -- освіта -- інноваційні технології -- конференції -- педагогічна майстерність -- самовдосконалення -- вимиір
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Андрущенко, В. П. \редколегія.\
Хоружа, Л. Л. \редколегія.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України


Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: П860805/2014/3
   Журнал

Початкова школа [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2014р. № 3
Зміст:
Ткачук, Галина. "Шевченківські уроки" - в кожну школу і родину / Г. Ткачук. - С.1-3
Кл.слова: ПОЧАТКОВА ШКОЛА, АВТОРСЬКИЙ УРОК
Пономарьова, Катерина. Особливості нових вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови / К. Пономарьова. - С.4-6.
Кл.слова: АУДІАТИВНІ ВМІННЯ, ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ, ГРАФІЧНІ НАВИЧКИ
Зенченко, Тетяна. Компетентнісні орієнтири щодо вивчення теми "Прикметник" у 2 класі / Т. Зенченко. - С.6-10
Кл.слова: УКРАЇНСЬКА МОВА, ВИШИВАНКА, ВПРАВИ
Логачевська, Світлана. Як "не загубити" жодного учня на уроках математики в 1 класі / С. Логачевська, Т. Логачевська. - С.10-15
Кл.слова: ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ, ОБЧИСЛЕННЯ ВИРАЗІВ
Чорна, Наталія. Уроки мислення серед природи / Н. Чорна. - С.15-21
Кл.слова: ЕКСКУРСІЯ, ПЛАНУВАННЯ ЕКСКУРСІЇ, МОДЕЛЬ СУЧАСНОЇ ЕКСКУРСІЇ
Мазур, Тетяна. Проектний урок-резентація у 1 класі / Т. Мазур. - С.21-24
Кл.слова: ПРИРОДА, ПІДСНІЖНИК, ЧЕРВОНА КНИГА
Радченко, Анна. Урок природознавства у 4 класі (За підручником: Байбара Т. М., Бібік Н. М., Я і Україна) / А. Радченко. - С.25-27
Кл.слова: КОРИСНІ КОПАЛИНИ
Скорик, Тамара. Розробки уроків позакласного читання екологічного змісту, 4 клас / Т. Скорик. - С.27-30
Кл.слова: ПРИРОДА, ЛІС
Золотарьова, Алла. Оркестрові презентації традиційного шкільного свята в контексті новітніх технологій музичного виховання учнів / А. Золотарьова. - С.30-34
Кл.слова: ШКІЛЬНІ СВЯТА, МУЗИЧНІ ГУМОРЕСКИ
Матвєєва, Оксана. Малюємо весняну хустку (Образотворче мистецтво, 1 клас) / О. Матвєєва. - С.34-35
Кл.слова: ДЕКОРАТВНЕ МИСТЕЦТВО, ОРНАМЕНТ
Зимульдінова, Алла. / А. Зимульдінова, Г. Філь. - С.37-39
Кл.слова: ПЕДАГОГІЧНЕ СПІЛКУВАННЯ, УРОК, ВИСЛОВОЮВАННЯ
Зінченко, Галина. Авторитет батьків - важлива умова сімейного виховання / Г. Зінченко. - С.40-41
Кл.слова: РОДИННЕ ВИХОВАННЯ, БАТЬКІВСЬКИЙ ТРЕНІНГ
Мартиненко, Світлана. Діагностичні методики вивчення професійного самопочуття вчителя початкової школи / С. Мартиненко. - С.42-43
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, АНКЕТУВАННЯ
Бондаренко, Вікторія. Психокорекційна робота вчителя як один із напрямів здоров'язбереження учнів / В. Бондаренко. - С.44-46
Кл.слова: ПСИХОКОРЕКЦІЙНІ ІГРИ, ПСИХОГІМНАСТИКА
Лебедєва, Ніна. Урок навчання грамоти в 1 класі (З досвіду роботи) / Н. Лебедєва. - С.47-48
Кл.слова: КОМБІНОВАНИЙ УРОК
Гордійко, Мирослава. Робота за новими підручниками гуманітарного циклу / М. Гордійко. - С.48
Кл.слова: ПІДРУЧНИКИ В. О. НАУМЕНКО, М. Д. ЗАХАРІЙЧУК
Мостовенко, Ірина. Виховання обдарованої дитини в початкових класах / І. Мостовенко. - С.49-50
Кл.слова: ЗАГАЛЬНА ОБДАРОВАНІСТЬ, СПЕЦІАЛЬНА ОБДАРОВАНІСТЬ, ПОРАДИ БАТЬКАМ
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі

7.


    Мосьпан, Н. В.
    Використання інтерактивної дошки у процесі підготовки майбутніх учителів [Текст] / Н. В. Мосьпан // Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2012. - Вип. 3. - С. 184-195. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--інтерактивне навчання

Кл.слова (ненормовані):
практичні дисципліни -- анкетування -- теоретичні дисципліни
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд імені Антона Макаренка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

8.
159.9.07
В 67


    Волков, Б. С.
    Методология и методы психологического исследования [Текст] : учебное пособие для вузов / Б. С. Волков, Н. В. Волкова, А. В. Губанов. - Москва : Академический Проект, 2010. - 381 с. - (Gaudeamus). - ISBN 978-5-8291-1188-5 : 129.52 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологічні дослідження

Кл.слова (ненормовані):
эксперимент -- наблюдение -- беседа -- анкетирование -- тестирование -- социометрия -- експеримент -- анкетування -- соціометрія -- спостереження -- тест -- математичні методи в психології
Анотація: В учебнике рассматриваются методы психологического исследования: эксперимент, наблюдение, беседа, анкетирование, тестирование, социометрия...
Дод.точки доступу:
Волкова, Н. В.
Губанов, А. В.


Примірників всього: 3
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

9.
159.9(075.8)
О 75


   
    Основи психології : підручник / О. В. Киричук, В. А. Роменець. - 3-е видання, стереотипне. - Київ : Либідь, 2007. - 632 с. - Бібліогр.: в кінці розд. - ISBN 5-325-00822-6 : 8.50 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Основи психології--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
психіка -- експеримент -- спостереження -- бесіда -- анкетування -- соціометрія -- референтометрія
Дод.точки доступу:
Киричук, Олександр Васильович
Роменець, Володимир Андрійович


Примірників всього: 5
Фаховий коледж «Універсум» (5)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (5)

Знайти схожі

10.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: Ш697812/2015/3
   Газета

Шкільний світ [Текст] : всеукраїнська газета для вчителів/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 1997 - . - Виходить двічі на місяць
2015р. № 3
Из содерж.:
Ворона, Л. У сім'ї росте син, або Хлопчики - особливий народ : Батьківські збори / Л. Ворона, М. Литвинова. - С.5-7
Мистецтво зауважень, обо делікатна критика : Психологія для вчителя. - С.8
Єсюк, Л. Шкідливі звички чи життя? : Анкетування учнів / Л. Єсюк. - С.9-13
Галкіна, Л. Емоції як метод виховання : Емоійна драматургія уроку музичного мистецтва як основа педагогічної технології / Л. Галкіна. - С.1-16 (вкладка)
Всі примірники списані
Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: У901231/2015/3
   Журнал

Українська мова і література в школах України [Текст] : наук.-метод. та літературно-мистецький журн./ Інститут педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1997 - . - Виходить щомісячно
2015р. № 3
Зміст:
Куцевол, Ольга. Постать Великого Кобзаря в бібліографічному полі літературної шевченкіани / О. Куцевол. - С.3-7. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліографічний покажчик, літературна шевченкіана, шевченко Тарас
Белімова, Тетяна. ”Заплакана Європа” Наталки Доляк – роман-симптом сучасної української літератури / Т. Белімова. - С.7-9. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: роман-симптом, антиутопія, фемінний дискурс
Копусь, Ольга. Організація науково-дослідницької діяльності студентів у професійній підготовці майбутніх учителів української мови і літератури / О. Копусь. - С.10-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: науково-дослідницька робота, професійна підготовка, майбутні вчителі української мови і літератури
Сімоненко, Людмила. Контроль сформованості рівня методичної компетентності майбутніх філологів: види, функції / Л. Сімоненко. - С.12-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: попередній контроль, поточний контроль, модульний контроль
Данилевська, Оксана. Мовне середовище в освіті: простір комфорту чи компромісу (за результатами анкетування київських школярів) / О. Данилевська. - С.17-21. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціолінгвістика, диглосний білінгвізм, мовна поведінка школярів
Кучерук, Оксана. Розвиток творчих здібностей п’ятикласників як лінгводидактична проблема / О. Кучерук, Г. Миржиєвська. - С.22-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: креативність, творчість, арт-терапія
Кавецька, Леся. Робота вчителя та учнів з чинними підручниками під час вивчення творчості Івана Малковича. Українська література, 8 клас / Л. Кавецька. - С.26-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підручник, методичний апарат, робота з підручником
Головань, Наталія. Основні види робіт під час вивчення змісту історичного роману у віршах Ліни Костенко “Маруся Чурай”. Початок. Українська література, 11 клас / Н. Головань, Л. Журавель. - С.32-36
Кл.слова: бліц-диктант, літературна гра, робота на картках
Романич, Наталія. Казка “Про правду і кривду”. Тематика народних казок, їх різновиди. Побудова казки. Народні уявлення про добро і зло у казці. Фантастичне і реальне, красиве і потворне. Українська література, 5 клас / Н. Романич. - С.37-38
Кл.слова: фольклорний жанр, українські народні казки, моральне виховання
Плітко, Валентина. Способи творення прислівників. Українська мова, 7 клас / В. Плітко. - С.39-40
Кл.слова: план-конспект уроку, мовні одиниці, прислівник
Кузьменко, Лариса. Вставні слова і словосполучення, їх види за значенням. Українська мова, 8 клас / Л. Кузьменко. - С.41-42
Кл.слова: план-конспект уроку, мовлення, речення
Назаренко, Людмила. Олександр Олесь – неординарна особистість. Патріотична спрямованість збірки “З журбою радість обнялась”, своєрідність поезії “О слово рідне! Орле скутий” Українська література, 10 клас / Л. Назаренко. - С.43-50
Кл.слова: план-конспект уроку, життєвий шлях, творчий шлях
Хахула, Оксана. Він слугував народові своєму, боліючи душею разом з ним… Значення творчості письменника. Система уроків за творчістю М. Коцюбинського. Українська література, 10 клас / О. Хахула. - С.51-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, імпресіоніст в українській літературі, творчість Михайла Коцюбинського
Козачук, Олена. Моя душа – собор? Олесь Гончар “Собор”. Проблематика твору. Українська література для студентів I курсу ВНЗ I-II рівнів акредитації / О. Козачук. - С.54-59
Кл.слова: план-конспект уроку, духовність, мораль
Векшина, Валентина. Ми чуємо тебе, Кобзарю, крізь століття / В. Векшина. - С.60-61
Кл.слова: конкурс декламаторів, криворізька ЗОШ № 116, презентація віршів
Юрчина, Дарина. Тарасе, сьогодні до тебе / Д. Юрчина. - С.60
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Бібікова, Маргарита. З "Кобзарем" у руках / М. Бібікова. - С.60
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Рожкова, Ганна. Кобзарем прозвали душу / Г. Рожкова. - С.60-61
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Швець, Володимир. Роздуми на Чернечій горі. Тарасове слово / В. Швець. - С.61
Кл.слова: художня література, поезії, текст
Стренадко, Марія. Земле рідна, земле мила / М. Стренадко. - С.61
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Кузьменко, Володимир Іванович. "Пародія – досить елітарний жанр…" / В. І. Кузьменко. - С.62-63
Кл.слова: літературна пародія, жанровий зміст пародії, витоки давньоукраїнської пародії
Всі примірники списані
Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.
Шифр: Ф008958/2015/3
   Журнал

Філософська думка [Текст] : український наук.-теорет. часопис/ НАН України, Інститут філософії. - Київ, 1927 - . - ISSN 0235-7941. - Виходит раз на два місяця
2015р. № 3
Зміст:
Вступне слово. - С.5
Кл.слова: Київська філософська школа, позиції, полеміка
Київська філософська школа як предмет дискусії. Інтерв'ю Мирослава Поповича / інтерв'юер М. Бойченко. - С.6-9
Кл.слова: Київська філософська школа, статус, напрямки розвитку
Тест інтелектуальної пам'яті: думки студентів щодо "Київської філософської школи" 1960-1980-х років. - С.10-15
Кл.слова: анкетування студентів, опитування, філософські традиції
Лях, Віталій. Критерієм здобутків попередників є спроможність української філософії адаптуватися до нових реалій / В. Лях. - С.16-19
Кл.слова: діалектичний матеріалізм, німецька класична філософія, сутність людини
Мозгова, Наталія. Про світоглядні витоки сучасної вітчизняної філософії / Н. Мозгова. - С.20-23
Кл.слова: Київська філософська школа, філософська освіта, філософія України
Козловський, Віктор. Київська школа перекодувала радянський догматичний марксизм-ленінізм / В. Козловський. - С.24-29
Кл.слова: Київська філософська школа, наукове пізнання, діалектичний матеріалізм
Огородник, Іван. Славна київська школа / І. Огородник. - С.30-32
Кл.слова: Київська філософська школа, світогляд, пізнання
Мінаков, Михайло. Філософія в інтелектуальному ландшафті Києва / М. Мінаков. - С.33-34
Кл.слова: інтелектуальний масштаб, марксистська традиція, націоналістична традиція
Йосипенко, Сергій. "Школа" як предмет історико-філософської рефлексії / С. Йосипенко. - С.35-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: філософські школи, дослідження, філософські знання
Бойченко, Михайло. Наукові школи в сучасній вічизняній філософії: у світлі зміни філософських поколінь / М. Бойченко. - С.46-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: колективна наукова робота, етика науковця, київські академічні центри
Єрмоленко, Анатолій. Світоглядний підхід в системі парадигмальних координат / А. Єрмоленко. - С.62-76
Кл.слова: світогляд, філософія свідомості, семіотика
Йолон, Петро. Київська філософська школа як явище / П. Йолон. - С.77-89
Кл.слова: ідеологічний диктат, філософська наука, філософське мислення
Філіпенко, Наталія. 3 історії філософської спільноти в Україні. Київське Науково-філософське товариство (1914-1919) / Н. Філіпенко. - С.90-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: філософські товариства, філософський діалог, історія української філософії
Грабовський, Сергій. Людина і світ людини: версія Євгена Сверстюка ("Собор у риштованні") / С. Грабовський. - С.105-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Сверстюк Євген, життєва позиція, ідеологія
Йосипенко, Сергій. Національна філософська традиція: білоруська перспектива : [рецензія] / С. Йосипенко. - С.115-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: національна філософія, соціологія філософії, білоруська філософія
Вимоги до авторів. - С.124
Кл.слова: загальна інформація, технічні вимоги, правові засади
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (08.07.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.
74.0я43
П 24


    Щербяк, Юрій Адамович.
    Організація самостійної роботи студентів в умовах вищої економічної школи [Текст] / Ю. А. Щербяк // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2014. - № 21. - С. 91-97. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я43

Рубрики: Педагогічна інноватика

Кл.слова (ненормовані):
дидактичні умови -- підготовка майбутніх економістів -- самостійна робота студентів -- моніторинг -- анкетування студентів
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

14.
Шифр: В353859/2015/11
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2015р. № 11
Зміст:
Карабаєва, Ірина. Моніторинг якості дошкільної освіти: з'ясовуємо ключові поняття / І. Карабаєва. - С.4-13
Кл.слова: оцінювання, експертиза
Котова, Лариса. Організовуємо моніторинг сформованості основних компетенцій дошкільників / Л. Котова. - С.15-23
Кл.слова: спостереження, анкетування
Резніченко, Вікторія. Знайомтеся - коучинг! / В. Резніченко, О. Збарацька. - С.31-36
Кл.слова: емоційна компетентність, чинники мотивації, філософія коучингу
Воронецька, Таміла. Як підготувати виступ до засідання педагогічної ради / Т. Воронецька. - С.37-40
Кл.слова: публічні виступи, структура виступу, презентація виступу
Бондар, Лариса. Готуємо і проводимо засідання педагогічної ради: крок за кроком / Л. Бондар. - С.42-46
Кл.слова: робоча група, інформаційно-довідкові матеріали
Бровко, Анастасія. Народна педагогіка - золотий фонд сучасної педагогіки / А. Бровко. - С.48-53
Кл.слова: фольклор, казка, родинне свято
Троян, Наталія. Дитячий туризм як засіб патріотичного виховання старших дошкільників / Н. Троян. - С.54-58
Кл.слова: фізкультурно-оздоровчий туризм, пізнавально-краєзнавчий туризм, віртуальні подорожі
Джемула, Галина. Різдво на порозі. Розвага для старших дошкільників / Г. Джемула, О. Волинець. - С.59-63
Кл.слова: різдвяна розвага, християнське свято, колядки
Є примірники у відділах:
Ф2 (01.12.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.
070
Л 82


    Лубкович, Ігор Маркіянович.
    Соціологія і журналістика [Текст] : підручник / І. М. Лубкович. - 2-ге вид., переробл. і доповн. - Львів : ПАІС, 2009. - 232 с. - ISBN 966-7651-29-0 : 75.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Журналістика--Соціологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
соціологія -- суспільні науки -- інформація -- аналіз документів -- опитування -- анкетування -- соціологічне інтерв'ю -- тестування -- соціологічне дослідження -- соціологія громадської думки -- журналістська діяльність -- спостереження -- журналістський матеріал
Анотація: У підручнику розкрито методику проведення соціологічних досліджень, вплив соціології на суспільну, передусім журналістську діяльність, розглянуто соціологію громадської думки, проаналізовано застосування соціологічних методів у журналістській практиці.

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (4)

Знайти схожі

16.
37.013.42-057.86
А 14


   
    Абетка соціального педагога : уклад. В. В. Волканова. - Харків : Основа, 2011. - 235 с. - (Соціальному педагогу). - ISBN 978-617-00-0794-0 : 16.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна педагогіка--Робота соціального педагога

Кл.слова (ненормовані):
аналіз -- анкетування -- бездоглядні -- девіантна поведінка -- корекція -- картка -- насильство -- наративне консультування -- профорієнтаційна робота -- реабілітація -- робота з батьками -- сім'я -- функції педагога -- характеристика важкого підлітка
Анотація: У посібнику представлені теоретичні матеріали, зміст, напрямки, прийоми, форми роботи соціального педагога.
Дод.точки доступу:
Волканова, В. В.


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

17.
316.3
Г 69


    Городяненко, В. Г.
    Социологический практикум : учебно-методическое пособие / В. Г. Городяненко ; ред. Т. В. Тихонович ; рецензент: В. И. Волович, Е. Я. Якуба. - Киев : Издательский центр "Академия", 1999. - 160 с. : ил. - (Альма-матер). - ISBN 966-580-052-3 : 6.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--практикум--Навчально- методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
анкетування -- методи опитування -- метод аналіза документів -- телефонне опитування -- метод спостерігання
Дод.точки доступу:
Тихонович, Т. В. \ред.\
Волович, В. И. \рецензент.\
Якуба, Е. Я. \рецензент.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

18.
371.123:005.336.2](477)
М 29


    Мартиненко, Світлана.
    Самодіагностика педагогічної діяльності вчителя: сучасний вимір / С. Мартиненко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 1. - С. 19–24. - Бібліогр.: 3 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Педагогічна діяльність--самодіагностика

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна діяльність -- вчителі -- професійний розвиток -- педагогічні вміння -- самодіагностика -- діагностичне анкетування -- діагностичне тестування -- експертне самооцінювання

Є примірники у відділах:
Ф3 (22.03.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (24.03.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)


Знайти схожі

19.
Шифр: Д623782/2017/1
   Журнал

Дошкільний навчальний заклад [Текст] : [для ДНЗ та батьків]. - Київ : Основа, 2006 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 1
Зміст:
Кіяшко, А. А. Анкетування як засіб виявлення рівня компетентності педагогів з теоретичних основ громадянського виховання та національної свідомості / А. А. Кіяшко. - С.2-7
Кл.слова: національне виховання, патріотичне виховання
Калашнікова, О. Ю. Пригоди малят з фіксиками. Заняття для малят ІІ молодшої групи з розвитку комунікативно-мовленнєвих навичок у процесі екологічного виховання та навчання елементарних математичних знань / О. Ю. Калашнікова. - С.9-12
Кл.слова: природа, логіко-математичний розвиток, образотворча діяльність
Шахова, Г. О. Педагогіка Монтессорі. Заняття у старшій групі / Г. О. Шахова. - С.13-21
Кл.слова: пізнавальний розвиток
Венгель, В. М. У гості білка завітала. Заняття з розвитку мовлення у ІІ молодшій групі ( з елементами ейдетики) / В. М. Венгель. - С.22-23
Кл.слова: звуки, правильна вимова
Волошенко, О. Г. Пригоди сніжинки. Комплексне заняття у ІІ молодшій групі / О. Г. Волошенко. - С.24-26
Кл.слова: зв'яне мовлення, мовленнєва діяльність, геометричні фігури
Потьомка, С. Г. Зимові пригоди. Інтегроване заняття у молодшій групі / С. Г. Потьомка ; 27-29
Кл.слова: зима, птахи, тварини
Чорна, Д. В. Диво-вода. Заняття у молодшій групі з елементами дослідницької діяльності / Д. В. Чорна. - С.30-32
Кл.слова: властивості води
Музичук, Г. Г. Вода- мандрівниця. Заняття у старшій групі з елементами дослідницької діяльності / Г. Г. Музичук. - С.33-36
Кл.слова: ознаки води, властивості води
Літунова, І. В. Святкуємо Масляну. Інтегроване заняття для дітей старшого дошкільного віку / І. В. Літунова. - С.37-40
Кл.слова: народні свята, традиції , повір'я
Кошелєва, Л. М. У гостях у красуні зими. Творча прогулянка з елементами пошуково-дослідницької діяльності з дітьми старшої групи взимку / Л. М. Кошелєва. - С.41-43
Кл.слова: зміни в природі, природні явища
Бикова, І. А. Дракончики в службі порятунку. Пізнавальна казка / І. А. Бикова. - С.44-47
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.
371.31:004.9](477)
Т 67


    Тригуб, Сергій.
    Використання мультимедійних технологій на уроках природознавства та географії / С. Тригуб // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 10. - С. 14–18. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Мультимедійні технології--використання--середня школа

   Природознавство--методика викладання--мультимедійні технології--середня школа


   Географія--методика викладання--мультимедійні технології--середня школа


Кл.слова (ненормовані):
мультимедійні технології -- природознавство -- географія -- анкетування -- методика викладання -- інформаційно-комунікаційні технології -- традиційні методики викладання -- середня школа -- Школа гуманітарної праці
Анотація: У статті обґрунтовано ідеї використання мультимедійних технологій на уроках природознавства і географії. Доведено, що ІКТ не є альтернативою традиційним методикам викладання. Ефективність навчально-виховного процесу на уроках географії та природознавствазалежить від осмисленого використання традиційних та інформаційно-комунікаційних технологій.

Є примірники у відділах:
Ф3 (06.01.2017р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (12.01.2017р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-98 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)