Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=брендинг території<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
Шифр: М772184/2018/5
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 5
Зміст:
Науково-практична конференція в Чернівцях та Сучаві: у центрі уваги маркетологів - розвиток територій. - С.6-8
Кл.слова: напрями розвитку економіки, вдосконалення маркетингу, економічна дискусія
Ромат, Евгений. Реклама в системе территориального маркетинга / Е. Ромат. - С.9-19
Кл.слова: маркетинг територій, рівні територіального маркетингу, маркетинг країни
Территориальный маркетинг и территориальный брендинг в Украине: скорее, поздно, чем рано (результаты блиц-опроса экспертов). - С.20-27
Кл.слова: маркетинг територій, бренд території, формування іміджу регіону
Васильева, Оксана. Территориальный маркетинг - это маркетинг в интересах определенной территории / О. Васильева. - С.28-29
Кл.слова: бренд території, регіональний розвиток, Житомирська область, формування іміджу
Калиниченко, Леонид. Территориальный маркетинг - это раскрутка и популяризация, информирование и реклама, медиа-мероприятия и людская молва / Л. Калиниченко. - С.30-31
Кл.слова: брендинг території, рекламна кампанія, територіальний маркетинг, Херсонщина
Бондарев, Никита. "Продать территорию" можно лишь тогда, когда есть что продавать / Н. Бондарев. - С.32-33
Кл.слова: маркетинг територій, бренд території, імідж регіону
Ігнатьєва, Віра. Територіальний брендинг (на прикладі міста Черкаси) / В. Ігнатьєва. - С.34-40
Кл.слова: бренд міста, Черкаси, маркетинг територій, територіальне стратегічне планування
Білявська, Юлія. Place Branding, або Навіщо містам бренд / Ю. Білявська. - С.41-45
Кл.слова: територіальний маркетинг, брендинг території, оцінювання бренду міста
Бернович, Павел. Высокопробный маркетинг территорий / П. Бернович. - С.46-49
Кл.слова: бюджетний маркетинг територій, управління маркетингом територій, інструменти маркетингу територій
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Калиниченко, Леонид.
    Территориальный маркетинг - это раскрутка и популяризация, информирование и реклама, медиа-мероприятия и людская молва / Л. Калиниченко // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 5. - С. 30-31

Кл.слова (ненормовані):
брендинг території -- рекламна кампанія -- територіальний маркетинг, Херсонщина

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Білявська, Юлія.
    Place Branding, або Навіщо містам бренд / Ю. Білявська // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 5. - С. 41-45

Кл.слова (ненормовані):
територіальний маркетинг -- брендинг території -- оцінювання бренду міста

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)