Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Говера, О. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: П739395/2017/1
   Журнал

Поліграфія і видавнича справа [Текст] : наук.-техн. зб./ Укр. акад. друкарства. - Львів, 1964 - . - ISSN 0554-4866. - Виходить двічі на рік
2017р. N 1 (73)
Зміст:
Дурняк, Б. В. Формування якості процесу проектування видань на основі матриць знань і нечітких логічних рівнянь / Б. В. Дурняк, І. В. Піх, В. М. Сеньківський. - С.11-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: проектування видань, логічне висловлювання, функція незалежності
Гриценко, О. О. Структура поверхні друкованого фарбованого шару з нанофотонними елементами для маркуваннь розумних паковань / О. О. Гриценко, А. С. Морозов. - С.23-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фарбовий шар, структура поверхні, розумні паковання
Никируй, В. Е. Виготовалення флексографічних друкарських форм із висотою друкарських елементів нижче рівня плашки, методом прямого лазерного гравіювання / В. Е. Никируй, В. 3. Маїк. - С.32-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: флексографічні друкарські форми, пряме лазерне гравіювання, різновисокі друкарські елементи
Голубник, Т. С. Модифікований спосіб формування спуску багатосторінкових видань / Т. С. Голубник, В. М. Сеньківський. - С.38-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: макет спуску, розкладка сторінок, комплектування підбиранням та вкладанням
Луцків, М. М. Модель автотипної тонопередачі короткої фарбодрукарської системи - растровий елемент квадратної форми / М. М. Луцків, П. З. Курка. - С.45-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: автотипія, друкарська форма, нафарблення
Кузнецов, В. О. Модернізація механізму привода натискної плити у штанцювальному пресі / В. О. Кузнецов, І. І. Регей, В. В. Влах. - С.56-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: штанцювальне обладнання, кривошипноповзунний механізм, кінематичні параметри
Репета, В. Б. Контроль стабільності друкарського процесу на вузькорулонній УФ-флексографічній машині / В. Б. Репета, В. В. Кукура, М. О. Місюра. - С.63-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: флексографія, оптична щільність, в’язкість
Пасєка, М. С. Використання хмарних технологій для розробки програмних додатків / М. С. Пасєка. - С.70-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: бізнес-логіка, структурна схема проектування, архітектурний шаблон
Сеньківський, В. М. Багатофакторний вибір альтернативних варіантів проектування видання на основі нечіткого відношення переваги / В. М. Сеньківський, А. В. Кудряшова. - С.80-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: проектування видання, альтернатива, відношення
Гілета, І. В. Модель факторів впливу на процес пректування тактильної продукції / І. В. Гілета, М. М. Гавенко, В. М. Сеньківський. - С.87-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: тактильна продукція, класифікація факторів впливу, вага фактора впливу
Зелінська, Н. В. Підручник чи монографія: що вибере реформована вища школа? / Н. В. Зелінська. - С.97-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: плагіат, навчальний процес, навчальна література
Огар, Е. І. Медіаосвіченість видавців в епоху цифрових технологій: актуальні проблеми професійного вишколу / Е. І. Огар. - С.108-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: медіакреативність, медіаосвіченість видавця, медіакритичність
Фіялка, С. Б. Greenwashing in communication with consumers on the Ukrainian market / С. Б. Фіялка. - С.116-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: грінвошинг, комунікація, громадська думка
Благовірна, Н. Б. Перевідкриття "інформації брутто", або реконфігурація всесвітнього "навчального плану" та ролі редактора Луцьким видавничим середовищем / Н. Б. Благовірна. - С.129-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: редактор, видавець, видавнича культура
Балюн, О. О. Актуальні питання досліджень телевізійної аудиторії України / О. О. Балюн. - С.145-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: телевізійна аудиторія, вибірка, піплметр
Гиріна, Т. С. Радіомовлення як фактор інкультації україномовного населення в Польщі / Т. С. Гиріна. - С.154-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: радіопрограма, українська програма, соціальна комунікація
Хітрова, Т. В. Медіатизація пам’яті в концепції соціокомунікативного підходу / Т. В. Хітрова. - С.163-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дискурс, масофікація, комунікаційні технології
Курбан, О. В. Інформаційні кампанії у соціальних онлайн-мережах: типологія та класифікація / О. В. Курбан. - С.172-182. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформація, соціальні мережі, інформаційні кампанії
Дутчак, А. А. Основні критерії визначення динаміки розвитку онлайн-телеканалу / А. А. Дутчак. - С.183-192. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: телебачення, телевізійна журналістика, телевізійна редакція
Копистицька, І. М. Антикризова комунікація із громадськістю як шлях до соціально відповідального підприємства / І. М. Копистицька, О. І. Говера, І. В. Бойчук. - С.193-199. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: зовнішня громадськість, соціальна напруга, антикризовий PR
Стахів, М. Р. Навчальні Е-посібники для ВНЗ: поліфункціональний характер використання / М. Р. Стахів. - С.200-208. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: візуальне наповнення, інформаційні технології, текст
Піскозуб, Л. Й. Структура рекламного контенту веб-сайтів / Л. Й. Піскозуб. - С.209-212. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: рекламний контент, адаптація, реклама продажів
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Копистицька, І. М.
    Антикризова комунікація із громадськістю як шлях до соціально відповідального підприємства [Текст] / І. М. Копистицька, О. І. Говера, І. В. Бойчук // Поліграфія і видавнича справа. - Львів, 2017. - N 1. - С. 193-199. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
зовнішня громадськість -- соціальна напруга -- антикризовий PR
Дод.точки доступу:
Говера, О. І.
Бойчук, І. В.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: П739395/2019/1
   Журнал

Поліграфія і видавнича справа [Текст] : наук.-техн. зб./ Укр. акад. друкарства. - Львів, 1964 - . - ISSN 0554-4866. - Виходить двічі на рік
2019р. N 1
Зміст:
Книш, О. Б. Комплексна оцінка енергосилових параметрів привода ланцюгового транспортера в машині незшивного скріплення / О. Б. Книш. - С.11-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Регей, І. І. Комбінований двокривошипно-повзунний механізм (обґрунтування методики синтезу) / І. І. Регей, В. О. Кузнецов, Т. В. Коваль. - С.20-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Манько, О. В. Вплив накочування на мікротвердість шаруватого дифузійного покриву та процеси текстуроутворення в ньому / О. В. Манько. - С.30-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Маїк, В. З. Дослідження формування висоти елемента шрифта Брайля на макулатурному картоні типу НМ / В. З. Маїк. - С.49-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Базилюк, К. Ф. Моделювання світлочутливості фотополімеризаційноздатних матеріалів / К. Ф. Базилюк, М. Ф. Ясінський, В. В. Шибанов. - С.63-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Сеньківський, В. М. Формалізоване подання зв’язків між факторами проектування післядрукарських процесів / В. М. Сеньківський, А. В. Кудряшова. - С.70-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Піх, І. В. Моделі факторів формування якості процесу запису видання на носій / І. В. Піх, В. М. Сеньківський, О. В. Литовченко. - С.86-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Головко, Х. І. Польська школа художнього репортажу: історія та процес розвитку / Х. І. Головко. - С.93-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Щегельська, Ю. П. Особливості застосування технологій доданої реальності як інструмента перетворення друкованої продукції на тривимірну в практиці промоційних комунікацій / Ю. П. Щегельська. - С.101-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Скібан, О. І. Конвергентні медіа як платформа для промоції та просування книг на сучасному українському ринку / О. І. Скібан. - С.111-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Фіголь, Н. М. Електронний підручник в іноземних дослідженнях / Н. М. Фіголь. - С.125-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Говера, О. І. Якісні дослідження в рекламі: теоретичні аспекти / О. І. Говера, І. Б. Рижий. - С.135-143. - Бібліогр. в кінці ст.
Савчук, Г. М. Матеріальний носій як джерело прихованої інформації / Г. М. Савчук. - С.144-151. - Бібліогр. в кінці ст.
Астапцева, Х. А. Гендерні стереотипи у рекламних оголошеннях українських, польських, американських періодичних видань 1930-х рр. / Х. А. Астапцева. - С.152-161. - Бібліогр. в кінці ст.
Мизнікова, Т. В. Аналіз тематики літературно-художніх видань жіночого авторства крізь призму гендеру / Т. В. Мизнікова. - С.162-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Говера, О. І.
    Якісні дослідження в рекламі: теоретичні аспекти [Текст] / О. І. Говера, І. Б. Рижий // Поліграфія і видавнича справа : наук.-техн. зб. - 2019. - N 1. - С. 135-143. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0554-4866

Кл.слова (ненормовані):
торгова марка -- референтна група -- фокус-група -- глибинне інтерв’ю -- цільова аудиторія -- споживачі -- опитування -- анкетування -- логотип -- психографічні характеристики -- рекламна кампанія
Дод.точки доступу:
Рижий, І. Б.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)