658.8
A95


    Avery, Jim.
    Advertising Campaign Planning: Developing an Advertising-Based Marketing Plan / Jim Avery ; editor Bruce Bendinger. - Hudson : The Copy Workshop, 2005. - 267 p. - ISBN 1-887229-06-X : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Реклама--Рекламна кампанія

Кл.слова (ненормовані):
таргет -- entrepreneurs -- підприємництво -- planning point -- планування -- record keeping -- облік -- purchase cycle -- купівельний цикл -- competitive sales -- конкурентоспроможні продажі -- бюджет -- маркетологічна стратегія -- рекламна кампанія -- мерчендайзинг -- акційна продукція -- advertising media -- рекламні медіа -- target groups -- цільова група -- цільова аудиторія
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): Повний текст або завантажити 

Дод.точки доступу:
Bendinger, Bruce \editor.\


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)