Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=споживачі<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-32 
1.


    Квахненко, Катерина.
    Гейміфікація як інструмент формування лояльних клієнтів та персоналу [Текст] / К. Квахненко, І. Златова // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 3. - С. 32-38

Кл.слова (ненормовані):
гейміфікація -- лояльні споживачі -- мотивація
Дод.точки доступу:
Златова, Ірина


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Решетілова, Тетяна.
    Просування інноваційних товарів на засадах мотиваційної інноваційності споживачів [Текст] / Т. Решетілова // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 1(100). - С. 58-62. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
споживачі -- інноваційні товари -- комунікація підприємства

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Андрощук, Геннадій.
    Репрографічний збір: споживачі кажуть "ні", а уряд наполягає на своєму [Текст] / Г. Андрощук // Інтелектуальна власність : науково-практичний журнал. - 2021. - № 5. - С. 7-10 . - ISSN 1608-6422


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Говера, О. І.
    Якісні дослідження в рекламі: теоретичні аспекти [Текст] / О. І. Говера, І. Б. Рижий // Поліграфія і видавнича справа : наук.-техн. зб. - 2019. - N 1. - С. 135-143. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0554-4866

Кл.слова (ненормовані):
торгова марка -- референтна група -- фокус-група -- глибинне інтерв’ю -- цільова аудиторія -- споживачі -- опитування -- анкетування -- логотип -- психографічні характеристики -- рекламна кампанія
Дод.точки доступу:
Рижий, І. Б.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.
004.056.5
P27


    Parno, Bryan Jeffrey.
    Trust Extension as a Mechanism for Secure Code Execution on Commodity Computers / B. J. Parno. - [Б. м. : б. в.]. - (ACM Books series ; #2). - ISBN 978-1-62705-477-5 : Б. ц.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
Переклад назви: Розширення довіри як механізм безпечного виконання коду на товарних комп’ютерах
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Захист інформації--Інформаційні технології

Кл.слова (ненормовані):
оцифрування інформації -- захист безпеки
Анотація: Оскільки суспільство поспішає оцифровувати конфіденційну інформацію та послуги, вкрай важливо прийняти належний захист безпеки. Однак такі захисти принципово суперечать тим вигодам, які ми очікуємо від товарних комп'ютерів. Іншими словами, споживачі та підприємства цінують товарні комп’ютери, оскільки вони забезпечують хорошу продуктивність та безліч функцій при відносно низьких витратах. Тим часом спроби побудови захищених систем з нуля зазвичай відмовляються від таких цілей, і тому вони рідко приймаються [Karger et al. 1991, Голд та ін. 1984, Еймс 1981].У цій книзі, переглянутій версії моєї докторської дисертації, спочатку написаної під час навчання в університеті Карнегі Меллона, я стверджую, що ми можемо вирішити напругу між безпекою та функціями, використовуючи довіру, яку користувач має в одному пристрої, щоб вона змогла безпечно використовувати інший товарний пристрій або послуга, не приносячи шкоди продуктивності та особливостям, що очікуються від товарних систем. Ми підтримуємо цю передумову протягом наступних розділів.


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

6.


    Максименко, Ольга.
    Через "прозорість правил" на ринку ЖКГ до якості послуг [Текст] / О. Максименко // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 1(100). - С. 49-51

Кл.слова (ненормовані):
житлово-комунальні послуги -- споживачі -- постачальник послуг

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Морозова, Олена.
    Формування та промоція українського національного брендуяк pr-інструмент державного управління [Текст] / Морозова Олена // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 29-33DOI https://doi.org/10.28925/2524-2644.2022.15. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
державне управління -- PR-інструменти -- бренд -- національні інтереси
Анотація: У статті розглянуто основні теоретичні аспекти формування українського національного брендингу. Проаналізовано створення та розвиток національного бренду як PR-інструмента, що використовується в галузі державного управління. Зазначено, що просування українських національних інтересів — це стратегічні інвестиції в майбутнє. Успіх економічного зростання та динамічний розвиток відносин з іншими державами багато в чому залежить від того, яким чином сформовано і просувається на внутрішньому й світовому ринку бренд держави, особливо в умовах російської збройної агресії, з якою стикнулась Україна. Наголошується, що трансформація та популяризація українського національного бренду має відповідати викликам часу, бути скоординованою та цілеспрямованою. Зокрема, необхідно налагодити співпрацю державного та приватного секторів, у тому числі представників бізнесових кіл, галузі культури, освіти, ЗМІ. Адже в ситуації військової агресії з боку росії і для внутрішньої, і для зовнішньої аудиторії на національний бренд покладається ще й функція протидії російській дезінформації. Тож чим вища довіра до бренду української держави, тим більша довіра до інформації, яку продукують і державні, і недержавні структури в Україні. У статті зазначається, що сьогодні Україна має значно більше можливостей для прямої та ефективної комунікації із західною аудиторією та партнерами. Змістовні й емоційні виступи українського президента на парламентських майданчиках у різних країнах світу формують у політичних еліт і широкої масовоїаудиторії достатньо об’єктивну картину того, що насправді відбувається в Україні. Чи не вперше в історії української незалежності те, як Україну сприймають західні споживачі, зумовлено об’єктивною реальністю, а не російськими наративами.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.


    Цапро, Г. Ю.
    Фейкові новини: створені для чоловіків чи жінок? [Текст] / Г. Ю. Цапро, О. В. Грищенко // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2023. - Вип. 21. - С. 109-118, DOI 10.28925/2311-2425.2023.218. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
фейк -- гендерно-зорієнтовані теми новин -- теми фейкових новин -- творці фейкових новин -- споживачі фейкових новин
Анотація: Фейкові новини стали невід'ємною частиною сучасного життя. Вони представляють собою окремий жанр новинного дискурсу, характеризуючись маніпуляцією та поширенням неправдивої інформації через засоби масової інформації. Основними складовими фейкових новин є "брехня," "обман," і "маніпуляція," які лежать в основі їх тісного зв'язку з дезінформацією та псевдоінформацією. Ті, хто створюють фейкові новини, часто використовують гендерно-зорієнтовані теми та стереотипи, щоб залучити увагу потенційної аудиторії та підвищити зацікавленість в таких новинах. Ця стаття спрямована на дослідження сприйняття студентами гендерних аспектів фейкових новин, таких як стать авторів фейкових новин, читачів, і гендерно-зорієнтовані теми. Дослідження включало структуровану анкету з метою отримання відповідей, які надавали цінні уявлення про сприйняття фейкових новин в контексті гендерних питань. Результати експерименту розкривають загальне сприйняття взаємозв'язку між фейковими новинами та гендером. Респонденти загалом вважають, що створення фейкових новин не залежить від статі людини. Однак деякі студенти визнають тенденцію в створенні фейкових новин, де жінки-автори сприймаються більш активними в створенні контенту для жінок, тоді як чоловіки націлені на аудиторію чоловіків. Ці вподобання схожі на певні гендерні стереотипи, пов'язані з конкретними темами фейкових новин. Це свідчить про те, що, незважаючи на загальне сприйняття фейкових новин як гендерно-нейтральних, стереотипи все ж впливають на сприйняття фейкових новин в контексті гендеру.
Дод.точки доступу:
Грищенко, О. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Гришин, Михайло.
    Маніпулювання інформацією: теоретичні аспекти наукового дискурсу [Текст] / М. Гришин // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 38-43DOI 10.28925/2524-2644.2023.164. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
маніпулювання -- медіакомунікація -- масмедіа -- дослідження -- геополітичний контекст
Анотація: У статті обґрунтовано основні аспекти маніпулювання інформацією. Визначено, які з них стосуються мас-медіа та хто з українських і зарубіжних науковців їх досліджував. Зосереджено увагу на тому, що технології маніпуляції в медіа застосовуються для формування громадської думки, впливу на поведінку пересічних громадян та контролю за тими чи іншими наративами. Вивчення медіаманіпуляцій розвиває навички критичного мислення й підвищує медіаграмотність споживачів, що дозволяє розрізняти достовірну інформацію та маніпулятивний контент. А це дає можливість приймати правильні рішення та знижує ризик бути введеними в оману або піддатися маніпуляціям з боку оманливих медіатактик. Маніпуляції в медіа мають значну загрозу для демократичних процесів, адже фейкові новини та дезінформаційні кампанії підривають довіру громадськості, спотворюють та маніпулюють політичними наративами. Розпізнавання маніпуляцій у ЗМК дає громадянам інструменти для протидії цим загрозам. Відтак захищеними є демократичні принципи прозорості, підзвітності та поінформованої участі. Маніпуляції в медіа часто пов’язані з неетичними практиками, зокрема з поширенням дезінформації, перекручуванням фактів або використанням оманливих прийомів для створення сенсацій. Вивчення маніпуляції в медіа дає можливість журналістам стати більш обізнаними з такими тактиками та спонукають до дотримання етичних стандартів у журналістських матеріалах. Споживачі інформації, які розуміють, що таке маніпуляції в медіа, можуть перевіряти інформацію та не піддаватися впливу оманливого або упередженого контенту. Вивчення маніпуляцій у медіа має вирішальне значення для розвитку критичного мислення, захисту демократичних процесів, просування етичної журналістики, розуміння людської поведінки та зміцнення цифрового громадянства. Це дає змогу окремим громадянам і суспільству загалом орієнтуватися в складному медіаландшафті та протидіяти негативним наслідкам маніпулятивних упливів.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Акімов, Дмитро Ігорович.
    Колекціонери як споживачі творів образотворчого мистецтва на арт-ринку та їхні мотивації [Текст] / Д. І. Акімов // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2021. - № 4. - С. 81-85. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
арт-ринок -- маркетингові дослідження -- мотивація споживачів творів мистецтва -- колекціонери творів мистецтва -- поведінка споживачів арт-ринку

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Гуштан, Т. В.
    Підходи до формування комунікаційних стратегій підприємства в мережі Інтернет / Т. В. Гуштан // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2019. - № 5. - С. 76-80. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- комунікації -- підприємства -- конкуренція -- ринок -- споживачі -- ефективність

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.


    Громова, Ольга Євгенівна.
    Дослідження використання маркетингових інструментів впливу на поведінку споживачів на прикладі ТОВ «БОМБА-ТУР», м. Вінниця / О. Є. Громова, О. Ю. Козлов // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2019. - № 12. - С. 26-28. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-1944

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- інстументи -- вплив -- поведінка -- споживачі -- туризм
Дод.точки доступу:
Козлов, Олександр Юрійович

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

13.


    Акімов, Дмитро Ігорович.
    Символічні споживачі творів образотворчого мистецтва на арт-ринку та їхні мотивації / Д. І. Акімов // Культура і сучасність : альманах. - 2021. - № 2. - С. 146-150. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-0285

Кл.слова (ненормовані):
арт-ринок -- маркетингові дослідження -- мотивація споживачів творів мистецтва -- символічне споживання творів мистецтва -- поведінка споживачів арт-ринку

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

14.


    Герзанич, В. М.
    Стратегічне маркетингове управління збутом торговельних підприємств / В. М. Герзанич, К. О. Ігнатюк, Д. А. Ігнатюк // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2020. - № 10. - С. 92-96. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- ринок -- торговельне підприємство -- споживачі -- персонал -- конкуренція -- збут -- ефективність
Дод.точки доступу:
Ігнатюк, К. О.
Ігнатюк, Д. А.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

15.


    Євтушевська, О. В.
    Комерціалізація інноваційних розробок у контексті сприйняття споживачами товарів-новинок / О. В. Євтушевська // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 2. - С. 38-41. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814

Кл.слова (ненормовані):
товари-новинки -- комерціалізація -- інноваційні розробки -- науково-технічний прогрес -- маніпуляції -- споживачі-новатори

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

16.
338.48:658.8(477)(075.8)
С 50


    Смирнов, Ігор Георгійович.
    Маркетинг у туризмі : навчальний посібник / І. Г. Смирнов ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - Київ : Видавництво Київської національного університету ім. Т. Шевченка, 2016. - 251 с. - ISBN 978-966-97475-9-4 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Туризм--Маркетинг--Україна--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
сталий туризм -- маркетингова стратегія -- туристичний ринок -- споживачі -- туристичний маркетинг -- неймінг -- брендинг
Дод.точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

17.
364.69
С 69


   
    Соціальна робота з людьми, які живуть з ВІЛ/СНІДом : Методичний посібник для проведення курсів підвищення кваліфікації / за ред. Т. Семигіної. - Київ : "Києво-Могилянська Академія", 2007. - 618 с. - ISBN 966-518-370-2 : 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна допомога--ВІЛ--СНІД

Кл.слова (ненормовані):
ВІЛ/СНІД -- функції соціального працівника -- соціальна допомога -- кризове втручання -- соціальний супровід -- техніки консультування -- самодопомога -- споживачі наркотиків -- секс-бізнес -- робота з волонтерами
Анотація: У виданні подано програму курсів підвищення кваліфікації соціальних працівників, які надають допомогу ВІЛ-позитивним людям, матеріали для проведення занять зі слухачами курсів.
Дод.точки доступу:
Семигіна, Т. \за ред.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

18.
   330.1
   К 84


    Крупська, Л. П.
    Економіка : рівень стандарту, академічний рівень : підручник для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів / Л. П. Крупська, Є. І. Тимченко, Т. І. Чорна. - Харків : Ранок, 2012. - 191 с. - ISBN 978-617-540-387-7 : 22.26 грн., 90.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--11 клас--Підручники для середньої школи

Кл.слова (ненормовані):
економіка -- підручники -- економічні процеси -- раціональна економічна поведінка -- споживачі -- виробники -- ринки виробничих ресурсів -- доходи -- ринкова економіка -- підприємницька діяльність -- національне виробництво -- економічні коливання -- безробіття -- інфляція -- державне регулювання економіки -- міжнародна торгівля -- валютні відносини -- рух капіталу -- глобалізація
Анотація: Підручник відповідає вимогам "Державного стандарту базової і повної середньої освіти" та навчальній програмі "Економіка" для загальноосвітніх навчальних закладів.
Дод.точки доступу:
Тимченко, І. Є.
Чорна, Т. І.


Примірників всього: 3
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

19.


    Ясинська, О. Г.
    Принципи взаємовпливу циклів змін довгострокових тенденцій в індустрії моди / О. Г. Ясинська // Актуальні проблеми економіки = Actual problems of economics : науковий економічний журнал. - 2018. - № 5/6. - С. 10-17. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1993-6788

Кл.слова (ненормовані):
тенденції -- циклові зміни -- довгострокова персперктива -- розвиток -- мода -- індустрія моди -- споживачі -- концепції

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

20.


    Чобаль, Л. Ю.
    Теоретичні аспекти конкурентної стійкості підприємств туристичного бізнесу / Л. Ю. Чобаль, Л. І. Тороній // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2019. - № 3. - С. 82-86. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
підприємці -- споживачі -- ринок -- товари -- послуги -- попит -- пропозиції -- прибутковість -- конкурентостійкість
Дод.точки доступу:
Тороній, Л. І.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-20    21-32 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)