Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Мосьпан, Н.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18
1.
37.0
П 24


   
    Педагогічний процес: теорія і практика [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 3 / Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2012. - 344 с. - (Педагогіка) (Психологія). - ISSN 2078-1687. - 30.00 грн.
    Зміст:
Артемчук, Л. М. Проектування стандартизованого тесту / Л. М. Артемчук. - С .7-15. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тест, матриця тесту, таксономія
Асоянц, П. Г. Формування рецептивної граматичної компетенції студентів засобами мультимедіа / П. Г. Асоянц, Є. О. Плотніков. - С .16-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: таксономія, мультимедійні засоби, оцінювання
Бесклінська, О. П. Застосування мобільних телекомунікаційних пристроїв у викладанні математики / О. П. Бесклінська. - С .27-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, мобільний телефон, мультимедійні технології
Биконя, О. П. Електронний кейс з ділової англійської мови у самостійній позааудиторній роботі студентів : Електронний кейс / О. П. Биконя. - С .38-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самостійна позааудиторна робота, ділова англійська мова, електронний кейс
Бігич, О. Б. Набуття студентами знань про електронні засоби навчання іноземних мов / О. Б. Бігич. - С .49-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студенти, іноземні мови, електронні засоби навчання
Бірецька, Л. С. Поняття англомовної лексичної компетентності майбутніх лікарів / Л. С. Бірецька. - С .58-66. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна компетенція, термінологічна лексика, професійно-орієнтоване читання
Бобришева, Н. М. Формування полікультурної компетентності курсантів вищих морських начальних закладів засобами інформаційних технологій / Н. М. Бобришева. - С .67-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: полікультурна компетентність , інтернет-ресурси, автентичні матеріали
Бойченко, О. А. Використання елементів дистанційного навчання у процесі вивчення дисциплін інформаційно-комп'ютерного циклу / О. А. Бойченко. - С .76-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, телекомунікаційні технології
Данилюк, С. С. Інтернет-технології у професійній освіті майбутніх філологів / С. С. Данилюк. - С .84-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комп'ютерні технології, едукаційний процес, інтернет
Карташова, Л. А. Використання інтернет-ресурсів у вищій школі / Л. А. Карташова. - С .95-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, інтернет-ресурс, веб-ресурси
Коваль, Т. І. Виклики інформаційного суспільства сучасній освіті / Т. І. Коваль. - С .103-121. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційне суспільство, інформаційні технології, загрози інформаційного суспільства
Коробейнікова, Т. І. Мультимедійні вправи для навчання діалогічного мовлення на заняттях з англійської мови / Т. І. Коробейнікова. - С .122-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діалог, діалогічне мовлення, мультимедійні засоби навчання
Кочубей, Н. П. Інтерактивні методи навчання англійського діалогічного мовлення / Н. П. Кочубей. - С .134-143. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: засоби навчання, інтерактивні методи навчання, класифікація
Липська, Л. В. Поняття готовності майбутніх правознавців до використання інформаційних технологій у професійній діяльності / Л. В. Липська. - С .144-150. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогіка, інформаційні технології, комп'ютер
Ліпінська, А. В. Інформаційно-комунікаційні технології у підготовці майбутніх документознавців / А. В. Ліпінська, О. В. Струтинська. - С .151-162. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: документознавство, інформаційна діяльність, мережові технології
Лямзіна, Н. К. Веб-квест як засіб навчання майбутніх економістів публічного виступу / Н. К. Лямзіна. - С .163-172
Кл.слова: веб-квест, майбутні економісти, англійське мовлення
Майєр, Н. В. Навчання майбутніх документознавців іншомовного ділового писемного спілкування в процесі самостійної роботи / Н. В. Майєр. - С .173-183. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дистанційні технології, електронний кейс, документознавство
Мосьпан, Н. В. Використання інтерактивної дошки у процесі підготовки майбутніх учителів / Н. В. Мосьпан. - С .184-195. - Библиогр. в конце ст.
Подосиннікова, Г. І. Методична характеристика інтерактивного навчання іноземних мов / Г. І. Подосиннікова. - С .196-208. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчання іноземних мов, інтерактивне навчання, інтерактивні технології
Поляничко, З. О. Віртуальні школи в країнах Європи / З. О. Поляничко. - С .209-220. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: віртуальні школи, он-лайн навчання, он-лайн середовище
Пушкар, О. О. Технології дистанційного навчання в процесі формування англомовної професійно орієнтованої лексичної компетентності в майбутніх учителів історії / О. О. Пушкар. - С .221-228. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, кейс-технології, інформаційне середовище Moodle
Синекоп, О. С. Вікі-технологія у навчанні студентів технічних спеціальностей іноземної мови / О. С. Синекоп. - С .229-237. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вікі-технологія, писемне мовлення, немовні вищі навчальні заклади
Сташко, О. В. Професійно спрямоване навчання іспанської мови майбутніх менеджерів / О. В. Сташко. - С .238-251. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іспанська мова, майбутні менеджери, немовні вищі навчальні заклади
Стрілець, О. В. Дистанційна платформа Мoodle у навчанні англійської мови за проектною методикою / О. В. Стрілець. - С .252-263. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектна методика, дистанційний курс, дистанційна платформа Мoodle
Трякіна, О. О. Прогресивні методи професійного навчання фахівців митної справи / О. О. Трякіна. - С .264-271
Кл.слова: професійне навчання, методи, моделі
Ушакова, Н. І. Концепція мовної підготовки іноземців у вищих навчальних закладах України / Н. І. Ушакова. - С .272-285. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іноземні студенти, мовна підготовка, освітня парадигма
Чуфарлічева, Анжела Юріївна. Критерії відбору навчального матеріалу для створення англомовної мультимедійної презентації в контексті теми Евро-2012 / А. Ю. Чуфарлічева. - С .286-303. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: автентичний текст, мультимедійна презентація, типи текстів
Щербина, Олександр Андрійович. Сертифікація інформаційно-комунікаційних компетентностей у системі вищої освіти Франції / О. А. Щербина. - С .304-313. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сертифікат С2і, компетентнісний підхід, вища освіта Франції
Сергєєнкова, О. П. Компетентністні виміри особистісного зростання учнівської молоді / О. П. Сергєєнкова. - С .314-324. - Библиогр. в конце ст.
Шмаргун, В. М. Модульна інтегральна діагностика інтелектуальних здібностей дітей / В. М. Шмаргун. - С .325-338. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтелект, IQ, когнітивні стилі
Автори номера . - С .339-341
Кл.слова: Автори номера
Пам’ятка авторові . - С .342-343
Кл.слова: тематика, обсяг статті, рецензії
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка

   Психологія


Анотація: Збірник наукових праць з проблем теорії і практики педагогічного процесу адресовано науковцями, студентами, викладачами вищих навчальних закладів, включено ВАК України до перелику наукових фахових видань України.
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд імені Антона Макаренка


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.


    Мосьпан, Н. В.
    Використання інтерактивної дошки у процесі підготовки майбутніх учителів [Текст] / Н. В. Мосьпан // Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2012. - Вип. 3. - С. 184-195. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--інтерактивне навчання

Кл.слова (ненормовані):
практичні дисципліни -- анкетування -- теоретичні дисципліни
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд імені Антона Макаренка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

3.
378.016:811.111’221(075.8)
М 84


    Мосьпан, Н. В.
    Навчання англійського емоційного мовлення (з використанням автентичних навчальних відеоресурсів) : навчальний посібник / Н. В. Мосьпан ; Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний університет. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2011. - 70 с. - 13.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Англійська мова--Методика викладання--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
автентичний відеокурс -- емоційно-модальна інтонація
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка
Гуманітарний університет


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

4.


    Mospam, Natalia.
    Students training tendency in the European Union: legal aspect [Текст] / N. Mospam // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 4. - С. 57-61, DOI 10.28925/2078-1687.2016.4.5761. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687
ДРНТІ

Рубрики: Педагогічний процес--Зарубіжний досвід

Кл.слова (ненормовані):
Європейський Союз -- вища освіта -- законодавчі акти
Дод.точки доступу:
Мосьпан Н.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.
Шифр: П875300957/2017/2
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика [Текст] : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - . - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2017р. Вип. 2
Зміст:
Лисенко, О. Базові принципи післядипломної освіти лікарів / О. Лисенко. - С.7-11
Дурдас, А. Тенденції розвитку освіти дорослих франції: сучасність і перспективи / А. Дурдас. - С.11-16
Батечко, Н. Тенденції навчання викладачів вищої школи у Великій Британії / Н. Батечко. - С.17-25
Загородня, А. Порівняльний аналіз навчання фахівців економічної галузі України та Республіки Польща / А. Загородня. - С.26-30
Євтушенко, Н. Організація освіти польських учителiв у післядипломний період / Н. Євтушенко. - С.30-35
Овчаренко, Н. Сучасна музична освіта федеративної Республіки Німеччини / Н. Овчаренко. - С.36-42
Лакоза, Н. Організація профільного навчання в Україні та за кордоном / Н. Лакоза. - С.42-48
Мосьпан, Н. Організаційно-управлінські структури забезпечення якості освіти в ЄС / Н. Мосьпан. - С.49-53
Вербенець, А. Процес формування моделі інклюзивної освіти у Республіці Мальта (2000-2005 рр.) / А. Вербенець. - С.54-59
Валенкевич, О. Освітній вплив сучасних чеських музеїв (з практики роботи Моравсього народного музею у місті Брно) / О. Валенкевич. - С.60-65
Петренко, Н. Організація здоров’язбережувального середовища в аграрному університеті / Н. Петренко. - С.66-70
Касілов, І. Специфіка професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до інструментально-виконавської діяльності / І. Касілов. - С.70-76
Томашевський, В. Педагогічні умови формування естетичної культури майбутніх дизайнерів у вищих навчальних закладах / В. Томашевський. - С.76-81
Овсієнко, Л. Компетентнісний підхід до навчання: теоретичний аналіз / Л. Овсієнко. - С.82-87
Гайдай, І. Підготовка вчителя-філолога подвійного профілю: історичний досвід для сучасності / І. Гайдай. - С.88-94
Замкова, Н. Педагогічна модель розвитку критичної грамотності майбутніх перекладачів А. Люка та П. Фрібоді: досвід використання у вітчизняній педагогічній практиці / Н. Замкова, Н. Войнаровська. - С.95-99
Синекоп, О. Англомовне навчання майбутніх ІТ-фахівців лінгвостилістичним особливостям тексту політики інформаційної безпеки / О. Синекоп. - С.99-106
Іваницька, О. Експертне оцінювання діяльності педагога в закладі середньої освіти з використанням ІКТ / О. Іваницька, А. Панченко, Г. Панченко. - С.107-113
Кулик, О. Особистісно орієнтований підхід до навчання як чинник мовленнєвого розвитку учнів / О. Кулик. - С.114-119
Александрова, В. Змістовий компонент позакласної роботи з української мови у 8-9 класах загальноосвітнього навчального закладу / В. Александрова. - С.120-124
Бровко, К. Моделювання процесу формування корпоративної культури студентів вищих навчальних закладів / К. Бровко. - С.125-129
Чжан, С. Змістовно-технологічне забезпечення процесу виховання етнічної толерантності студентів / С. Чжан. - С.130-133
Фінгерман, О. Патріотичне виховання і корекція розумово відсталих дошкільників засобами музейної педагогіки / О. Фінгерман. - С.134-139
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: О168872740/2017/6
   Журнал

Освітологія [Текст] : українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2017р. № 6
Зміст:
Sliwerski, В. Pedagogika przyszlosci / В. Sliwerski. - С.8-19
Бондар, В. Проблеми взаємодії філософії та методології наукового пізнання в педагогіці / В. Бондар. - С.20-25
Сисоєва, С. Міждисциплінарні педагогічні дослідження в контексті розвитку освітології / С. Сисоєва. - С.26-30
Хоружий, Г. Педагогіка вільного часу: соціально-філософський аналіз / Г. Хоружий. - С.31-37
Kaminska, М. Uczenie sie jako priorytet edukacyjny? / М. Kaminska. - С.38-43
Култаєва, М. Філософська педагогіка як критика і самокритика: німецький досвід / М. Култаєва. - С.44-51
Рафальський, О. Освіта як фактор суспільної модернізаці / О. Рафальський. - С.52-58
Minczanowska, А. Podmiotowosc w edukacji – rozwazania o relacjach nauczyciel-uczen / А. Minczanowska. - С.59-64
Мельниченко, В. Михайло Грушевський: "Руйновали козаченьки московськії мури…" / В. Мельниченко. - С.64-70
Ільїна, Г. Візуальний смисл інтелектуального споглядання у філософії Й. Г. Фіхте / Г. Ільїна. - С.70-75
Дерека, Т. Розвиток акмеології (20-ті роки ХХ ст. – початок ХХІ ст.): етапи становлення та їх характеристика / Т. Дерека. - С.76-80
Курило, В. Роль та місце гендеру у системі освіти Республіки Білорусь / В. Курило, А. Гуцол. - С.81-85
Савченко, С. Особливості процесу соціалізації особистості в умовах гібридної війни в Донбасі / С. Савченко. - С.86-91
Klajmon-Lech, U. Przestrzen wirtualna jako miejsce aktywnosci spolecznej osob niepelnosprawnych i ich rodzin / U. Klajmon-Lech. - С.92-97
Bartosiak, L. Ojciec w procesie opieki nad dzieckiem w rodzinach wiejskich: opieka zdrowotna / L. Bartosiak. - С.97-102
Szafranska, А. Zmiany edukacyjne w polsce po transformacji systemowej – najwazniejsze przeksztalcenia po 1989 roku / А. Szafranska. - С.103-109
Цехмістер, Я. Медичне право: перспективи підготовки фахівців в Україні / Я. Цехмістер, О. Лисенко. - С.110-114
Chojnacka-Synaszko, B. Poznawanie innego podczas szkolnych wymian miedzykulturowych – doswiadczenia mlodziezy z polsko–czeskiego pogranicza na Slasku Cieszynskim / B. Chojnacka-Synaszko. - С.115-123
Piechaczek-Ogierman, G. Dziadkowie i wnukowie w procesie miedzypokoleniowej transmisji wiedzy, wzorow i wartosci / G. Piechaczek-Ogierman. - С.123-128
Gebel, T. Mlodziezowe ruchy subkulturowe w swiecie kultury popularnej / T. Gebel. - С.128-136
Олексюк, О. Герменевтичні принципи мистецької освіти: інтерпретаційний дискурс / О. Олексюк, А. Коваль. - С.136-142
Соколова, І. Освітня політика Європейської Асоціації університетів: стратегії забезпечення якості / І. Соколова. - С.143-149
Hruzd-Matuszczyk, A. Przygotowanie i doskonalenie zawodowe nauczycieli – wybrane zagadnienia / A. Hruzd-Matuszczyk. - С.149-155
Батечко, Н. Управління якістю в сфері вищої освіти: методологічний контекст / Н. Батечко. - С.156-162
Громов, Є. Актуальність вивчення досвіду іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у вищих навчальних закладах Польщі та Чехії / Є. Громов. - С.163-169
Харченко, Т. Семінари аналізу практик у професійній підготовці вчителів у країнах Західної Європи / Т. Харченко. - С.169-175
Мосьпан, Н. Попит і пропозиція фахівців з вищою освітою на ринку праці в Європейському Союзі / Н. Мосьпан. - С.176-180
Самохвал, О. Особливості формування та реалізації державного управління професійною освітою майбутніх фахівців туристичної галузі у Люксембурзі / О. Самохвал. - С.181-186
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2017.6
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Мосьпан, Н.
    Попит і пропозиція фахівців з вищою освітою на ринку праці в Європейському Союзі / Н. Мосьпан // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2017. - № 6. - С. 176-180, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.176180 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2226-3012.2017.6.176180

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.
Шифр: О283150799/2014/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010 - . - on-line. - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2014р. № 4
Зміст:
Антипін, Є. Б. Ідеї трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (кінець XIX - початок XX століття) / Є. Б. Антипін. - С.1-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Білова, Ю. А. Аналіз наукових підходів до класифікації ключових компетентностей / Ю. А. Білова. - С.10-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Благова, Т. О. Ритміка у системі неперервної хореографічної освіти: історико-педагогічний аспект / Т. О. Благова. - С.22-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Бугрій, В. С. Розвиток змісту та структури краєзначої освіти в основній та старшій школі України (1991-2010 рр.) / В. С. Бугрій. - С.34-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Варченко-Троценко, Л. О. Організація wiki-орієнтованого навчального середовища / Л. О. Варченко-Троценко. - С.44-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Василевич, Л. Ф. Нечітка математична філософія / Л. Ф. Василевич. - С.56-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Венгловська, О. А. Внесок педагогів-практиків у розвиток дошкільного виховання Київщини (1958–1972 рр. XX ст.) / О. А. Венгловська. - С.67-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Галицька, М. М. Міжнародні молодіжні зустрічі у формуванні міжкультурної компетентності майбутніх фахівців / М. М. Галицька. - С.81-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Головчук, С. Ю. Виховання національної свідомості молоді в контексті європейської інтеграції України / С. Ю. Головчук. - С.93-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Грабовий, А. К. Формування та розвиток технічної творчості учнів загальноосвітніх навчальних закладів (на прикладі хімії) / А. К. Грабовий. - С.100-111
Грищук, Ю. В. Поняття "професійна освіта та навчання" у вітчизняному науковому просторі / Ю. В. Грищук. - С.112-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Гуменюк, О. М. Формування професійної компетентності студента – майбутнього лікаря та провізора / О. М. Гуменюк. - С.121-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Євтух, М. Б. Український вектор у розвитку європейської університетської освіти / М. Б. Євтух, Н. О. Терентьєва. - С.130-143. - Бібліогр. в кінці ст.
Задорожна-Княгницька, Л. В. Особистість директора школи як предмет наукового дискурсу (60-80-ті рр. XX ст.) / Л. В. Задорожна-Княгницька. - С.144-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Історико-педагогічні передумови виникнення інноваційної діяльності в освіті / Л. В. Козак. - С.156-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Колесник, І. О. Поняття "уклад життя" як педагогічний феномен / І. О. Колесник. - С.172-178. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, О. М. Місія та завдання дослідницьких університетів та університетів світового класу / О. М. Кузьменко. - С.179-190. - Бібліогр. в кінці ст.
Мосьпан, Н. В. Тенденції розвитку вищої освіти: дослідження учених Європейського Союзу / Н. В. Мосьпан. - С.191-198. - Бібліогр. в кінці ст.
Муромець, В. Г. Формування ціннісного ставлення до психологічного здоров’я студентської молоді засобами естетотерапії / В. Г. Муромець. - С.199-207. - Бібліогр. в кінці ст.
Саврасова-В’юн, Т. О. Організаційно-методичні засади розвитку громадянської активності студентів / Т. О. Саврасова-В’юн. - С.208-218. - Бібліогр. в кінці ст.
Січкар, А. Д. Трансформація ідей діяльнісного підходу в педагогічній спадщині Елеонори Яновської (перша третина XX століття) / А. Д. Січкар. - С.219-230. - Бібліогр. в кінці ст.
Степура, І. С. Характеристика програмного засобу eXeLearning для розробки електронних підручників / І. С. Степура. - С.231-236. - Бібліогр. в кінці ст.
Тернопільська, В. І. Моральна самосвідомість старшокласника (загальна характеристика та особливості формування) / В. І. Тернопільська. - С.237-246. - Бібліогр. в кінці ст.
Федорова, М. А. Характеристика поняття "моральні цінності особистості" / М. А. Федорова. - С.247-257. - Бібліогр. в кінці ст.
Хомік, О. М. Експериментальна оцінка формування управлінської культури майбутніх економістів засобами мультимедійних технологій / О. М. Хомік. - С.258-268
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

9.


    Мосьпан, Н.
    Організаційно-управлінські структури забезпечення якості освіти в ЄС [Текст] / Н. Мосьпан // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 2. - С. 49-53 . - ISSN 2078-1687


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.
Шифр: О283150799/2018/1/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010 - . - on-line. - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 1/2
Зміст:
Огнев’юк, В. Український університет у добу експонентного розвитку / В. Огнев’юк. - С.1-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Твердохліб, Т. Навчання педагогіки у освітніх закладах Православної церкви: погляди педагогів і релігійних діячів (1867-1884 рр.) / Т. Твердохліб. - С.26-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Зверюк, Р. Яким Ярема: типологія учителя на зламі типів педагогіки першої половини ХХ століття / Р. Зверюк. - С.38-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрухан-Щербакова, Л. Основні положення професійної етики соціального працівника у спадщині Мері Елен Річмонд (1861-1928 рр.) / Л. Петрухан-Щербакова. - С.51-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Klajmon-Lech, U. The idea of subjectivity and dialogue in the education of a disabled / U. Klajmon-Lech. - С.61-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Гурська, А. Стан готовності вчителів початкової школи до інклюзивного навчання / А. Гурська, Н. Кіпіченко. - С.77-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладкова, В. Стажування як форма професійного самовдосконалення менеджера освіти / В. Гладкова. - С.87-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Астаф’єва, М. Формування критичного мислення майбутніх учителів математики засобами геометрії / М. Астаф’єва, В. Прошкін, С. Радченко. - С.100-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Скачкова, Г. Зарубіжний та вітчизняний досвід підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи з особами, що мають особливі освітні потреби / Г. Скачкова. - С.116-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Семенюк, А. Модель формування художньої культури майбутніх художників-конструкторів / А. Семенюк. - С.129-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Кульбашна, Я. Нові завдання і функції сучасного викладача закладу вищої медичної освіти у підготовці компетентного лікаря / Я. Кульбашна, О. Ткачук, В. Захарова. - С.141-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Бойчук, О. Сучасні психолого-педагогічні вимоги до викладача вищого медичного навчального закладу / О. Бойчук. - С.158-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Журавель, Т. Неформальна освіта як інструмент підвищення лідерського потенціалу учнів ПТНЗ / Т. Журавель, Ю. Рогозна. - С.171-187. - Бібліогр. в кінці ст.
Грицак, Н. Інноваційні підходи до вивчення зарубіжної літератури у вищій школі / Н. Грицак. - С.188-199. - Бібліогр. в кінці ст.
Братко, М. Історія становлення та сучасна соціальна роль комм’юніті (громадських коледжів) США / М. Братко. - С.200-218. - Бібліогр. в кінці ст.
Батечко, Н. Аксеологічні аспекти освіти дорослих Франції / Н. Батечко, А. Дурдас. - С.219-232. - Бібліогр. в кінці ст.
Piechaczek-Ogierman, G. Media pop culture in the process of shaping the identity of youth / G. Piechaczek-Ogierman. - С.233-245. - Бібліогр. в кінці ст.
Воронова, Н. Мистецькі парадигми культурологічної освіти / Н. Воронова. - С.246-254. - Бібліогр. в кінці ст.
Мережко, Ю. Художній смак як наукова дефініція: філософсько-історичний аспект / Ю. Мережко, С. Румянцева. - С.255-266. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Компетентнісний підхід як методологічний орієнтир модернізації сучасної освіти / С. Паламар. - С.267-278. - Бібліогр. в кінці ст.
Могілевська, В. Теоретизування щодо дидактичних засад сучасної позашкільної освіти / В. Могілевська. - С.279-290. - Бібліогр. в кінці ст.
Хома, О. Формування компетентностей у молодших школярів в контексті сучасних освітніх реформ / О. Хома, О. Ліба. - С.291-302. - Бібліогр. в кінці ст.
Кошіль, О. Особливості формування проектної компетенції у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / О. Кошіль. - С.303-311. - Бібліогр. в кінці ст.
Khomik, О. Practical course-conference using youtube as interactive teaching form of professionals in higher educational institutions / О. Khomik, О. Kovalchuk. - С.312-324. - Бібліогр. в кінці ст.
Бодненко, Д. Формування інформатичної компетентності майбутніх фінансистів під час вивчення дисципліни "Економетрика" / Д. Бодненко, О. Глушак, С. Семеняка. - С.325-340. - Бібліогр. в кінці ст.
Ветчанін, Є. Сучасний стан комп’ютеризації освіти / Є. Ветчанін. - С.341-352. - Бібліогр. в кінці ст.
Білоус, В. Мобільні навчальні додатки в сучасній освіті / В. Білоус. - С.353-362. - Бібліогр. в кінці ст.
Мосьпан, Н. Quality assurance organisational and management structure in the European Union / Н. Мосьпан. - С.363-373. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.
378:331.5(4-6ЄС)
М 84


    Мосьпан, Н. В.
    Вища освіта та ринок праці Європейського Союзу: тенденції взаємодії [Текст] : монографія / Н. В. Мосьпан ; ред. С. О. Сисоєва. - Київ : ВП "Едельвейс", 2018. - 392 с. - ISBN 978-617-7619-11-5 : 150.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Європейський Союз

Кл.слова (ненормовані):
науковий простір -- ринок праці -- вища освіта -- фінансування вищої освіти
Дод.точки доступу:
Сисоєва, С. О. \ред.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

12.
Шифр: Н057263/2021/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науково-метод. журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2001 - . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2021р. Вип. 1
Зміст:
Матвіїв, Н. Взаємозалежність спадковості, середовища та виховання в становленні та розвитку особистості / Н. Матвіїв, Н. Мачинська. - С.7-13
Казакевич, О. Компонентно-структурний аналіз лідерської компетентності маркетологів / О. Казакевич. - С.14-20
Мурзіна, О. Сутність, зміст та структура медіакомпетентності лікаря / О. Мурзіна. - С.21-29
Гладкова, В. Формування дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти / В. Гладкова. - С.30-36
Проценко, О. Освітологічна підготовка в забезпеченні якості освіти в університеті / О. Проценко, О. Мельниченко. - С.37-45
Ханикіна, Н. Впровадження принципів академічної доброчесності в університеті: досвід проведення освітологічних дебатів / Н. Ханикіна, Д. Сопова, О. Бульвінська. - С.46-55
Сараєва, І. Художньо-творчі види діяльності в роботі з дітьми дошкільного віку / І. Сараєва. - С.56-63
Мосьпан, Н. Система забезпечення якості вищої освіти у Франції / Н. Мосьпан, А. Дурдас. - С.64-71
Сисоєв, О. Організація післядипломної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща (на прикладі Сілезької Політехніки) / О. Сисоєв. - С.72-80
Андрійчук, В. Навчання фінансової грамотності учнів початкової школи: міжнародний досвід / В. Андрійчук
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.


    Мосьпан, Н.
    Система забезпечення якості вищої освіти у Франції [Текст] / Н. Мосьпан, А. Дурдас // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науково-метод. журнал. - 2021. - Вип. 1. - С. 64-71, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.8 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- забезпечення якості -- зовнішні агентства -- система
Перейти до зовнішнього ресурсу PDF

Дод.точки доступу:
Дурдас, А.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

14.
Шифр: Н057263/2021/3
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науково-метод. журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2001 - . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2021р. Вип. 3
Зміст:
Біляковська, О. Педагогічна модель модульного оцінювання навчальних досягнень учнів старших класів: досвід України / О. Біляковська, Н. Мосьпан, К. Біницька. - С.7-18
Гулько, О. Вплив студентського самоврядування на розвиток лідерських якостей майбутніх педагогів / О. Гулько. - С.51-59
Линьов, К. Ставлення керівників до розширення обсягу автономії закладу загальної середньої освіти: результати аналітичного дослідження / К. Линьов, І. Линьова. - С.60-70
Мартиненко, С. Проблема персоналізації та персоніфікації фахової підготовки та її реалізація в закладах вищої освіти: теоретичний аспект / С. Мартиненко. - С.28-32
Однорог, Г. Модель інтегральної ключової компетентності майбутніх кваліфікованих робітників швейного профілю / Г. Однорог. - С.19-27
Саврасова-В’юн, Т. Навчальний проєкт як засіб формування професійної компетентності майбутніх фахівців: психологічний аспект / Т. Саврасова-В’юн. - С.33-41
Скрипник, І. Формування праксеологічної компетентності магістрів стоматології: сучасні підходи / І. Скрипник, Я. Кульбашна, В Захарова. - С.99-106
Соколова, І. Інтерактивні лекції в медичному університеті: актуальні смисли і клінічні практики / І. Соколова [и др.]. - С.89-98
Інші автори: Стрельченко О., Козинська І., Селезньова С., Козинський О.
Чалий, О. Викладання медичної і біологічної фізики та медичної інформатики в європейських університетах / О. Чалий [и др.]
Інші автори: Любчик О., Чалий К., Чайка О., Кривенко І., Гриценко Н., Криштопа А., Сисоєв О.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.


    Біляковська, О.
    Педагогічна модель модульного оцінювання навчальних досягнень учнів старших класів: досвід України [Текст] / О. Біляковська, Н. Мосьпан, К. Біницька // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науково-метод. журнал. - 2021. - Вип. 3. - С. 7-18, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.1 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
модульне оцінювання -- навчальні досягнення -- педагогічна модель -- старші класи -- учні
Дод.точки доступу:
Мосьпан, Н.
Біницька, К.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

16.
Шифр: О283150799/2021/1
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010 - . - on-line. - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2021р. № 1
Зміст:
Ломачинська, І. Роль інформаційної культури в системі управління знаннями університету / І. Ломачинська, Б. Ломачинський. - С.1-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Мосьпан, Н. Вища освіта та ринок праці в Україні: десятиліття взаємодії / Н. Мосьпан. - С.20-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Сафранов, Т. Вища екологічна освіта України: становлення і сучасний стан / Т. Сафранов. - С.39-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Черненко, Н. Формування професійно важливих якостей як базовий складник підготовки майбутніх фахівців економічної галузі / Н. Черненко. - С.52-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Тимчик, О. Формування інклюзивного простору в сучасному університеті: індивідуалізація та уніфікація / О. Тимчик, Ю. Жукова. - С.69-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Серебрянська, І. "Основи академічного письма" в закладах вищої освіти: міждисциплінарне спрямування / І. Серебрянська. - С.87-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Наливайко, Н. Змішане навчання в медичних закладах вищої освіти / Н. Наливайко, О. Наливайко. - С.101-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрик, Л. Медіадидактичний супровід іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи / Л. Петрик. - С.112-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Рибак, О. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до впровадження технологій інтерактивного навчання у професійній діяльності / О. Рибак. - С.129-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Kosharna, N. Modern European experience of practical teacher training / N. Kosharna. - С.143-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Харченко, Т. Реалізація компетентнісного підходу в професійній підготовці майбутніх учителів іноземних мов: міжнародний досвід / Т. Харченко, Л. Удовиченко, М. Зверева. - С.156-179. - Бібліогр. в кінці ст.
Потапчук, Т. Формування самоосвітньої компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / Т. Потапчук, Н. Кравець. - С.180-193. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.


    Мосьпан, Н.
    Quality assurance organisational and management structure in the European Union = Організаційно-управлінська структура забезпечення якості в Європейському Союзі / Н. Мосьпан // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 363-373. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- внутрішні органи забезпечення якості -- зовнішні органи забезпечення якості -- система забезпечення якості освіти
Анотація: У статті обґрунтовано особливості організаційно-управлінської структури забезпечення якості вищої освіти в ЄС. Проаналізовано системи забезпечення якості в Європі, а саме її зовнішні та внутрішні органи. Зроблено висновок, що структури регулювання системи якості освіти в ЄС підпорядковуються власній ієрархії, де кожні механізми взаємодіють між собою для забезпечення якістю різних систем вищої освіти. Проте, незважаючи на встановлення відносно однакової форми зовнішньої системи забезпечення якості, існують значні відмінності в підходах до системи на національному рівні.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

18.


    Мосьпан, Н.
    Вища освіта та ринок праці в Україні: десятиліття взаємодії / Н. Мосьпан // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 1. - С. 20-38. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- випускники -- законодавство -- незбалансована взаємодія -- ринок праці
Анотація: У статті аналізується взаємодія вищої освіти з ринком праці в Україні за останнє десятиліття (2010-2020 р.). Дослідження зосереджено на аналізі минулих, поточних і майбутніх тенденцій у галузі вищої освіти, ринку праці та національного законодавства в перспективі сталого економічного розвитку. Дослідження носить міждисциплінарний та змішаний (теоретико-емпіричний) характер. Матеріалом дослідження слугують аналітичні звіти, наукові публікації, авторська монографія, статистичні дані та опитування студентів. Для візуалізації наведених явищ та висновків представлено дані опитувань, проведених у 2015, 2017 та 2020 рр. серед українських студентів педагогічного фаху та іноземних студентів медичного фаху. Національна модель взаємодії вищої освіти з ринком праці сформувалася під впливом світових процесів (глобалізація, маркетизація, інтернаціоналізація, європеїзація). У 2020 році національна економіка, досягнувши межі свого розвитку, була вражена пандемією COVID-19, чиї негативні наслідки потребують глибокого осмислення та ретельного вивчення. З 2014 р. почали зростати негативні наслідки у взаємодії вищої освіти з ринком праці. Вони проявлялися у нестачі кваліфікованої робочої сили, або невідповідності кваліфікації вимогам ринку праці, які продовжують загострюватись в останні роки. На законодавчому рівні була спроба окреслити кроки до взаємодії вищої освіти з ринком праці без визначення конкретних механізмів. Економічна та фінансова криза вимагає від уряду перейти на іншу форму фінансування закладів вищої освіти та здійснити їхню реструктизацію і скорочення. Сучасний стан взаємодії вищої освіти з ринком праці визначається як незбалансований в Україні. Це призвело до невідповідності попиту та пропозиції на національному ринку праці; зайнятості студентів, які навчаються в закладах вищої освіти; високого рівня безробіття випускників закладів вищої освіти та фахівців з вищою освітою; збільшення студентської та трудової міграції; дистанційного навчання та роботи. Україна поступово втрачає сучасні фактори економічного зростання – людський та інтелектуальний капітал. Перспективні тенденції розглядаються у переході до циркулярної економіки; у включенні «екологічного» виміру циркулярної економіки у процес підготовки фахівців у вищій освіті.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)