Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=культурна ідентичність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.
811.161.2(075)
Д 69


    Дороз, В. Ф.
    Українська мова у діалозі культур : факультативний курс : навчальний курс / В. Ф. Дороз. - Київ : Ленвіт, 2010. - 319 с. - ISBN 978-966-8995-38-5 : 22.00 грн., 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Українська мова--Ділове мовлення--Україна--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
культурна ідентичність -- етнокультурна компетенція -- етносимволіка -- завдання

Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
811.161.2:808.5(075.3)
Д 69


    Дороз, В. Ф.
    Українська мова в діалозі культур : факультативний курс : навчальний посібник / В. Ф. Дороз. - Київ : Ленвіт, 2010. - 319 с. - ISBN 978-966-8995-38-5 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство

   Українська мова


   Культура мовлення


Кл.слова (ненормовані):
культурна ідентичність -- етнокультурна -- інформаційна модель

Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: О168872740/2015/4
   Журнал

Освітологія [Текст] : українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2015р. № 4
Зміст:
Левовицький, Тадеуш. Quo vadis universitas? Зауваження, коментарі та питання: (не?) з позиції педагогіки / Т. Левовицький. - С.11-19
Кл.слова: вища освіта, якість навчання, шанс змін
Мартиненко, Світлана. Методологічний аспект педагогічної діагностики у вимірі особистісно-розвивальної освіти / С. Мартиненко. - С.19-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методологія педагогічної діагностики, особистісно-розвивальна освіта, педагогічна діагностика
Поспєлова, Тетяна. Методологогічні основи державного регулювання у сфері людського розвитку в умовах трансформації українського суспільства / Тетяна Поспєлова. - С.24-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інституціоналізм, людський потенціал, людський розвиток
Чернуха, Надія. Від цілісності освіти до її якості / Н. Чернуха. - С.29-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: євроінтеграція, інтеграція, модернізація
Диба, Тетяна. Феномен неперервної професійної освіти у досягненні професійного "акме" / Т. Диба. - С.32-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, неперервна освіта, професійна освіта
Мешальський, Стефан. Про вплив вчителя та його нестійкість / Стефан Мешальський. - С.38-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вплив, вплив вчителя, елементи впливу
Желанова, Вікторія. Контекстуалізація професійної підготовки майбутнього педагога: рефлексивний вимір / В. Желанова. - С.44-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст професійної підготовки, контекстна спрямованість, контекстуалізація
Лисенко, Олександра. Роль і місце післядипломної освіти в національній системі підготовки лікарів / О. Лисенко. - С.49-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: безпрервний професійний розвиток, етапи становлення лікарів, післядипломна освіта лікарів
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Підготовка експертів у галузі освіти в Україні / В. Огнев’юк ; В. Огнев'юк, С. О. Сисоєва. - С.54-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експертиза, експерт у галузі освіти, консультування
Пономаренко, Наталія. Експертиза в освіті: особливості, функції, типи / Н. Пономаренко. - С.61-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експертиза, діагностика, експертиза в освіті
Іваницька, Ольга. Експертне оцінювання як інструмент управління загальноосвітнім навчальним закладом / О. Іваницька, А. Панченко. - С.65-70. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експертиза, експертна оцінка, експертне оцінювання
Братко, Марія. Становлення теорії управління освітою в США: сутнісні риси, персоналії, ідеї / М. Братко. - С.71-76. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, теорія управління освітою, управління освітою США
Квятковський, Михал. Освітні прагнення польської та української молоді: порівняльний аналіз / М. Квятковський. - С.77-80. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітні прагнення, напрями навчання, педагогіка роботи
Загородня, Алла. Професійна підготовка фахівців економічної галузі у Республіці Польща та Україні: критерії порівняння / А. Загородня. - С.80-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: економічна освіта, концепція дослідження, освіта
Мосьпан, Наталія. Розвиток вищої освіти в Європейському Союзі та Україні: тенденції освітньої політики / Н. Мосьпан. - С.84-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Болонський процес, вища освіта, інтернаціоналізація
Біницька, Катерина. Організація позабюджетного фінансування шкіл на основі фандрайзингової діяльності / К. Біницька, О. Біницька. - С.89-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фандрайзингова діяльність, фінансування, школа
Атрощенко, Тетяна. Формування комунікативної культури керівників дошкільних навчальних закладів / Т. Атрощенко. - С.94-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: керівник дошкільної установи, комунікація, комунікативна культура
Рябенко, Валерій. Суспільно-історичні та гносеологічні передумови трактування освітології / В. Рябенко. - С.99-104. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: форми суспільних відносин, гносеологія, духовне виробництво
Ткаченко, Маргарита. Болонський університет: історія, традиції, сьогодення / М. Ткаченко. - С.104-109. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Болонський університет, Болонський процес, демократичні засади освіти
Пєхачек-Огерман, Габріела. Школа у полікультурному середовищі та її роль у формуванні ідентичності учнів / Г. Пєхачек-Огерман. - С.110-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ідентичність учнів, культурна ідентичність, полікультурна освіта
Корчак, Леандра. Сім’я як середовище виховання / Л. Корчак. - С.115-117
Кл.слова: класифікація сім'ї, сім'я, сім'я як виховне середовище
Беднарська, Наталія. Вікіпедія в школі та університеті - майбутні вчителі про Вікіпедію / Н. Беднарська. - С.118-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вікіпедія, навчання, неформальне навчання
Плаксін, Андрій. Дидактична культура як науковий феномен, його структура та сутнісні характеристики / А. Плаксін. - С.126-130. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дидактична Культура, зміст освіти, педагогічна діяльність
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Учбова література:
ФЕУ / КНМ / 073 / Теоретико-методологічні та прикладні аспекти електронного навчання у міжкультурному просторі / 11 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Пєхачек-Огерман, Габріела.
    Школа у полікультурному середовищі та її роль у формуванні ідентичності учнів / Г. Пєхачек-Огерман // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2015. - № 4. - С. 110-115, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.110115. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012

Кл.слова (ненормовані):
ідентичність учнів -- культурна ідентичність -- полікультурна освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.110115

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.
930.85
К 90


   
    Культурологія : навч. посібник / В. Л. Петрушенко [та ін.] ; за ред. В. М. Піча. - 3-є вид., перероб. і доп. - Львів : Магнолія 2006, 2015. - 375 с. : іл. - (Вища освіта в Україні). - ISBN 966-8340-44-2 : 150.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Культурологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
культура -- первісна культура -- антична культура -- культура Середньовіччя -- культура Відродження -- культура Нового часу -- європейська культура -- культура постмодернізму -- культурні орієнтації -- етнічні культури -- культурна ідентичність
Анотація: У посібнику розглянуто питання статусу "Культурології" як науки і навчальної дисципліни, проблеми сутності культури, співвідношення культури і цивілізації та провідні тенденції сучасного світового і вітчизняного культурного розвитку.
Дод.точки доступу:
Петрушенко, В. Л.
Пинда, Л. А.
Повторєва, С. М.
Подольська, Є. А.
Піча, В. М. \ред.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

6.
316.42+130.2](477)
Г 54


   
    Глобалізація і культурна ідентичність: український вимір / О. Білий [та ін.] ; Національна академія наук України, Інститут філософії імені Г. С. Сковороди. - Київ : Наукова думка, 2018. - 276 с. - (Проект "Наукова книга"). - ISBN 978-966-00-1628-6 : 432.90 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія розвитку--Глобалізація--Україна--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
глобалізм -- філософія культури -- культурна ідентичність
Дод.точки доступу:
Білий, О.
Гомілко, Ольга
Лозниця, Світлана
Вовк, Віра
Національна академія наук України
Інститут філософії імені Г. С. Сковороди


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

7.


    Сапожнік, Ольга Василівна.
    Культурологічний зміст поняття ідентичності / О. В. Сапожнік // Мистецтвознавчі записки = NOTES ON ART CRITICISM : збірник наукових праць. - 2019. - Вип. 35. - С. 27-33. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-2180

Кл.слова (ненормовані):
духовна культура -- ідентичність -- культурна ідентичність -- нація -- національно-релігійна ідентифікація -- православна Церква

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.
   008(477)
   Г 56


    Гнатюк, Оля.
    Прощання з імперією. Українські дискусії про ідентичність = Pozegnanie z imperium/ Ukrainskie dyskusje o tozsamosci : авторизований переклад з польської / О. Гнатюк ; автор передмови: А. Бондар [та ін.] ; редактор М. Боянівська ; Український науковий інститут Гарвардського університету, Інститут Критики. - Київ : Критика, 2005. - 525 с. - Л-ра: с. 491-518. - Ім. покажч.: с. 519-526. - ISBN 966-7679-79-9 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Національна ідентичність--Культура--Україна--Наукові видання

Кл.слова (ненормовані):
національна ідентичність -- українська нація -- національна пам’ять -- культурна ідентичність -- українська культура -- українська ідентичність
Анотація: Польська дослідниця, професор Варшавського університету аналізуює дебати українських інтелектуалів навколо національної та культурної ідентичності на зламі ХХ і ХXI ст.
Дод.точки доступу:
Бондар, Андрій \автор передмови.\
Боянівська, Марта \автор передмови.\
Боянівська, Уляна \автор передмови.\
Римська, Наталка \автор передмови.\
Боянівська, Марта \редактор.\
Український науковий інститут Гарвардського університету
Інститут Критики


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Герчанівська, Поліна Евальдівна.
    Культурна ідентичність як ресурс суспільного розвитку / П. Е. Герчанівська // Культура і сучасність : альманах. - 2021. - № 2. - С. 3-9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-0285

Кл.слова (ненормовані):
культурний код -- культурна ідентичність -- акультарація -- трансформація культурної ідентичності

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.
37:172.4(082)
О-72


    Освіта для миру [Текст] = Edukacja dla pocoju: Zbiór prac naukowych : у 2 т. : збірник наукових праць / Міністерство освіти України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення професійної освіти і освіти дорослих, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Наукове товариство "Польща - Україна"; головний редактор Кремень В. Г. ; редкол.: Н. Г. Ничкало, В. П. Коцур, Ф. Шльосек. - Київ ; Переяслав-Хмельницький : ТОВ "Юрка Любченка", 2019.
   Том 2. - 2019. - 647 с. - 100.00 грн.
VIII науковий форум Україна - Польща 2019
    Зміст:
Plewka, Czesław. Edukaja dla pokoju w kontekście rozwoju zawodowego nauczyciela / C. Plewka. - С .10-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, мир, професійний розвиток
Дубасенюк, Олександра. Миротворча роль освіти у професійному та особистісному становлені майбутнього педагога / О. Дубасенюк. - С .19-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, культура миру, професійний розвиток
Walkowiak, Tetiana. Modele nauczania nauczycieli / T. Walkowiak. - С .33-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагог, компетенції вчителя, освіта вчителів
Лазаренко, Наталія. Концепції розбудови педагогічної освіти в країнах Європейського Союзу на засадах нової філософії освіти / Н. Лазаренко. - С .50-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: євроінтеграція, методологія педагогічної діяльності, філософія освіти
Хомич, Лідія. Формування загальнолюдських цінностей майбутніх вчителів - основа освіти для миру / Л. Хомич. - С .62-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: система загальнолюдських цінностей, майбутній учитель, класифікація цінностей
Wiśniewska, Ewa. Nauczyciel kreatorem kultury pokoju w środowisku szkolnym / E. Wiśniewska. - С .73-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вчитель, культура миру, концепції вчителя
Андрощук, Ірина. Професійний розвиток науково-педагогічних/дидактичних і педагогічних/дидактичних працівників закладів вищої освіти України і республіки Польща в контексті освіти для миру / І. Андрощук. - С .84-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: доктор наук, доктор хабілітований, професійний розвиток
Курок, Олександр. Реалізація гуманістичного підходу в професійній підготовці майбутніх учителів / О. Курок, В. Зінченко. - С .97-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: майбутній учитель, педагогічна освіта, гуманізація
Orshanskyi, Leonid. The values orientations of future teachers / L. Orshanskyi. - С .112-123. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ціннісні орієнтації, гуманістичні цінності, професійні цінності
Товканець, Ганна. Сучасні підходи до гуманізації змісту професійної підготовки майбутнього педагога / Г. Товканець. - С .124-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гуманізм, світогляд, вища школа
Wierzeĵska, Ĵoanna Ewa. Poczucie odpowiedzialności zawodoweĵ pedagogȯw szkolnych / Ĵ. E. Wierzeĵska. - С .134-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: шкільний педагог, робота педагогіки, почуття професійної відповідальності
Семеног, Олена. Професійний розвиток педагога в контексті освіти для миру / О. Семеног. - С .153-166. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійний розвиток, педагог, міждисциплінарність
Падалка, Олег. Технологія професійно-економічної підготовки вчителя: інноваційний аспект / О. Падалка. - С .167-176. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта, професійна освіта, нововедення
Шагаєва, Ольга. Професійна етика педагога у контексті реалізації освітніх пріоритетів / О. Шагаєва. - С .177-187. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: етика, професійна етика, педагог професійного навчання
Биков, Валерій. Хмаро орієнтовані мережні інструменти підтримування освітніх досліджень у міжнародному просторі відкритої науки / В. Биков, М. Шишкіна. - С .189-201. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: хмарні технології, освітньо-наукове середовище, відкрита наука
Sałata, Elźbieta. Media a edukacja dla pokoju / E. Sałata, J. Jarocka-Piesik. - С .202-210. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта для миру, функції засобів мас-медії, шанси і загрози
Гуревич, Роман. Професійна освіта у вимірах інформаційного суспільства / Р. Гуревич, М. Кадемія. - С .211-221. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: нова система освіти, професійна освіта, випереджувальна освіта
Березівська, Л. Електронний інформаційно-бібліографічний ресурс "Видатні педагоги України та світу" як основа професійної підготовки педагогів / Л. Березівська. - С .222-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічна освіта, електронні ресурси, інформаційно-бібліографічні ресурси
Карташова, Любов. Соціально-педагогічний контекст безперервної освіти для миру у відкритому університеті в умовах інформаційного суспільства / Л. Карташова, М. Кириченко, В. Олійник. - С .229-245. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: відкритий університет, професіоналізм, професійний розвиток фахівців
Головченко, Гліб. Соціальна роль медіаосвіти в умовах глобалізаційно-інформаційних змін / Г. Головченко. - С .246-259. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: медіаосвіта, цифрові технології, соціум
Годлевська, Катерина. Соціальні медіа як інструмент освіти для миру / К. Годлевська. - С .260-271. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціальні мережі, медіаграмотність, медіа-платформи
Різник, В’ячеслав. Smart-освіта як інструмент розбудови миру, консолідації та професійного розвитку в інформаційному суспільстві / В. Різник, А. Ігнасяк-Шульц, В. Крикун. - С .272-283. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітня парадигма, інноваційні методики навчання, хмарні технології
Бойчук, Віталій. Stem-освіта як приклад інтедисциплінарної взаємодії науки і мистецтва / В. Бойчук, О. Бойчук. - С .284-292. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтердисциплінарність, мистецтво, гуманізація
Кузьмінський, Анатолій. Утвердження гуманістичних цінностей у діяльності польських і українських діячів культури й освіти / А. Кузьмінський. - С .294-305. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: культура, гуманітарно-екзистенційна парадигма, польський досвід
Носко, Микола. Українсько-польські проекти: регіональний досвід / М. Носко, О. Проніков, Н. Терентьєва. - С .306-316. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: українсько-польські проекти, освіта, регіональний досвід
Пугач, Анжеліна. Університтетські центри полоністики у розвитку міжкультурної компетентності майбутніх учителів / А. Пугач, Н. Дівінська. - С .317-329. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: міжкультурна компетентність, культурна ідентичність, культурна компетентність
Бенч, Ольга. Лемківська традиційна культура в контексті польських та українських реалій / О. Бенч. - С .330-344. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: культура, педагогіка, асиміліція
Пазюра, Наталія. Формування навичок іншомовної комунікації для діалогу представників різних культур в умовах інтернаціоналізації вищої освіти азійських країн / Н. Пазюра. - С .345-355. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: іншомовна підготовка, соціокультурний чинник, інтернаціоналізація вищої освіти
Постригач, Надія. Розвиток педагогічної освіти для миру в Іспанії / Н. Постригач. - С .356-371. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта з прав людини, педагогічна освіта для миру, культура миру
Zhizhko, Olena. The culture of peace in adult education: its epistemological bases from the jesuit philosophy / O. Zhizhko. - С .372-381. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: філософське підґрунтя освіти для миру, педагогіка єзуїтів, ідея еклектичного ставлення до наукового пошуку
Tadeusz, Aleksander. Międzynarodowe konferencje oświaty dorosłych strategią utrwalania globalnego pokoju / A. Tadeusz. - С .383-399. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: конференції з навчання дорослих, стратегія зміцнення глобального миру
Лук’янова, Лариса. Неформальна освіта різних категорій дорослого населення: теоретичні аспекти, методичні засади / Л. Лук’янова, Л. Ващенко. - С .400-417. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: неформальна освіта, онлайн-навчання, програми
Pikuła, Norbert. Edukacla osǒb starszych a ich uczestnictwo w źyciu społeczym / N. Pikuła. - С .418-427. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, освітня діяльність, соціальна діяльність
Огієнко, Олена. Неформальне навчання дорослих для демократичного громадянства у контексті освіти для миру: досвід розвинених країн / О. Огієнко. - С .428-443. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: неформальна освіта, активне громадянство, скандинавські країни
Пєхота, Олена. Навчання дорослої людини миру на засадах розвитку її життєвих навичок / О. Пєхота. - С .444-453. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта впродовж життя, неформальна освіта дорослих, позитивне ставлення до людини
Пилинський, Ярослав. Філософські засади деліберативного навчання дорослих громадян / Я. Пилинський. - С .454-465. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: громадянська освіта, співробітництво, критичне мислення
Біда, Олена. Міжнародний досвід розвитку освіти дорослих / О. Біда, І. Орос. - С .466-476. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: міжнародні звязки, система освіти дорослих, формальна і неформальна освіта дорослих
Самойленко, Оксана. Неперервна освіта дорослих: досвід країн ЄС / О. Самойленко. - С .477-485. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: неперервна освіта, освіта дорослих, інформаційна освіта
Сиско, Наталія. Компетентність викладачів закладів професійної (професійно-технічної) освіти у наданні учням першої психологічної допомоги / Н. Сиско. - С .486-494. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: викладач, заклад професійної освіти, перша психологічна допомога
Марусинець, Маріанна. Стратегічний розвиток освіти дорослих Австрії в умовах мирного співіснування / М. Марусинець. - С .495-501. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта дорослих, освітній простір, мирне співіснування
Ничкало, Нелля. Людський капітал у контексті освіти для миру / Н. Ничкало. - С .503-516. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: державна політика, професійна освіта, виробничий персонал
Radkevych, Valentyna. From sustainable development goals quality assurance in vocational education / V. Radkevych, O. Radkevych. - С .517-531. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: якість професійної освіти, цілі сталого розвитку суспільства, зміст професійної освіти
Авшенюк, Наталія. Освіта для миру у контексті знаннєвої дипломатії ООН: концепції, теоретичні ідеї, досвід упровадження / Н. Авшенюк. - С .532-544. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: врегулювання конфліктів, миробудування, знаннєва дипломатія
Козяр, Михайло. Можливості застосування змішаного навчання у професійно-екстремальній підготовці фахівців з надзвичайних ситуацій / М. Козяр. - С .545-552. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійно-екстремальна підготовка, фахівці з надзвичайних ситуацій, дистанційне навчання
Діденко, Олександр. Підготовка пілотів до виконання завдань міжнародних миротворчих операцій як організаційно-педагогічна проблема / О. Діденко, Т. Плачинда. - С .553-560. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: пілоти, готовність майбутніх пілотів, підготовка до міжнародних миротворчих операцій
Бородієнко, Олександра. Програма ООН із відновлення та розбудови миру у закладах професійної освіти Донецької і Луганської областей / О. Бородієнко, В. Смаль, М. Биковський. - С .561-574. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: модернізація, професійна освіта, управлінські якості
Бідюк, Наталя. Кореляція внутрішньої мовної політики США в епоху глобальної комунікації / Н. Бідюк. - С .575-588. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мовна політика, мультикультуралізм, імміграційні процеси
Бистрова, Богдана. Проблема підготовки фахівців з кібербезпеки у документах міжнародних організацій / Б. Бистрова. - С .589-600. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: кібербезпека, міжнародне співробітництво, кіберпростір
Фурсенко, Тетяна. Роль професійних об’єднань у підготовці сучасного фахівця / Т. Фурсенко. - С .601-610. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта, професійне об’єднання, якість надання освітніх послуг
Базиль, Людмила. Реалії інноваційного розвитку закладів професійної (професійно-технічної) освіти в Україні / Л. Базиль, В. Орлов. - С .611-622. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна освіта, дослідно-експериментальна робота, інноваційний розвиток закладів професійної освіти
Tymkiv, Nadiia. Modernization of petroleum engineering education in terms of sustainable development tasks / N. Tymkiv. - С .623-634. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: міждисциплінарна нафтогазова освіта, сталий розвиток суспільства, професійні компетенції
Царьова, Євеліна. Професійний розвиток майстрів виробничого навчання у контексті освіти для миру / Є. Царьова. - С .635-642. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійний розвиток, майстер виробничого навчання, заклад професійної освіти
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Мир--Філософські засади--З’їзди і конференції -- Збірники

Кл.слова (ненормовані):
освіта для миру -- інтердисциплінарність освіти -- гуманістична педагогіка -- засади -- наукова освіта -- стратегія сталого розвитку -- національно-патріотичне виховання -- освіта -- інформаційне суспільство -- полікультурна освіта
Дод.точки доступу:
Кремень В. Г. \головний редактор\
Ничкало, Н. Г. \редактор\
Коцур, В. П. \редактор\
Шльосек, Ф. \редактор\
Міністерство освіти України
Національна академія педагогічних наук України
Відділення професійної освіти і освіти дорослих
Комітет педагогічних наук Польської академії наук
Наукове товариство "Польща - Україна"


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

11.


    Troitska, O.
    The axiological potential of the holiday in the development of the collective memory = Аксіологічний потенціал свята у розвитку колективної пам'яті / O. Troitska, O. Popravko, N. Shcherbakova // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 3. - P47-52. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
аксіологія -- культурна ідентичність -- культурна пам'ять -- культурна практика -- свято
Анотація: У статті розкрито аксіологічний потенціал свята та його роль у розвитку культурної пам'яті. Спираючись на аналіз евристичного потенціалу культурної пам'яті, що постає неперервним процесом акумуляції, відтворення і створення знання людини про свою культурну ідентичність, автори експлікують потенційність свята не стільки як форми культурної пам'яті, скільки як культурної практики, що спирається на канони постмодернізму, а саме на постметафізичне мислення, на відмову від логоцентризму, на лінгвістичний і комунікативно-діалогічний поворот у розумінні свята як способу інтеграції та консолідації суспільства. Обґрунтована роль свята як конструкта трансляції, презентації і творення значущих для певної культурної спільноти у часі й просторі смислів і цінностей культурного буття людини. Проаналізовано причини неповного розгортання аксіологічного потенціалу свята у соціальній дійсності, що пов'язані насамперед з пануючим розумінням свята у межах презумпції єдиної системно-концептуальної моделі, яка не враховує дискурсивні, екзистенціально-інформативні (діалогічні) смисли-цінності, а також не спирається на сучасні феномени пріоритету простору (тут і тепер) на противагу часовому виміру з яким пов'язана пам'ять. Визначено умови закріплення свята у суспільній свідомості. Доведена необхідність забезпечення історичної й культурної спадковості через "вбудованість" у механізм колективної ідентифікації ціннісно-смислового потенціалу спілкування. Експлікована роль свята як конструкту реалізації людиною власного життєвого світу й діалогічності натхнення.
Дод.точки доступу:
Popravko, O.
Поправко Ольга
Shcherbakova, N.
Щербакова Ніна
Троїцька Олена


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

12.


    Погребняк, Інга.
    Специфіка культурної ідентичності у проблематиці сучасних медіа [Текст] / І. Погребняк, М. Ясінська // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 57-62DOI 10.28925/2524-2644.2023.166. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
культурна ідентичність -- сучасні українські медіа -- маніпулятивні наративи -- культурно-мистецький простір
Анотація: У тексті статті окреслено нагальну необхідність утворення медіапростору, що спроможний боронити національну самобутність і дати достойну відповідь маніпулятивним наративам країни-агресора. Сучасні українські медіа в культурно-мистецьких означеннях досить багатоаспектні щодо тематичних вимірів із проблематики – зокрема унікальність української мови, книговидавничий ринок, популяризація української культури (не спотвореної елементами меншовартості), висвітлення роботи режисерів і продюсерів на міжнародних фестивалях, промоція новинок аудіовізуального світу, створення онлайн-антології (зібрання, видання та переклад текстів українських літераторів про війну), архівування спогадів та власних вражень української інтелектуальної еліти. Під час повномасштабного вторгнення культурні медіа встановлюють діалог зі світовою спільною. Гібридна війна, котру роками вела Росія, блокувала всілякі можливості показати міжнародній спільноті справжні ознаки нашої держави, не розмитої висловами про «братські народи» тощо. Тому, пізнавши нас зараз, світ пожвавився у своєму прагненні дізнатися про Україну більше, у бажанні співпрацювати. Наративи про «величність» російської самобутності поступово переходять на інший вектор. Тепер лідирує ідея української «незламності», що коригується мотивами складної ідентичності у непростих умовах агресивної політики ворога. Отже, медіакультури під час повномасштабного вторгнення є невід’ємним елементом у консолідації суспільства задля розбудови нових цінностей та ідеалів, відкидання ідей зросійщення (малороства). Специфіка національної ідентичності проглядається в їх матеріалах з поліфонічного забарвлення, окрім того, такі засоби масової інформації є потужним інструментом популяризації української культури (зокрема, воєнної) та історії у світовому контексті.
Дод.точки доступу:
Ясінська, Марина


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)