Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (4)Колекція Віктора Огнев’юка (3)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (49)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=завдання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1730
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
37.014.6
Л 84


   
    Вимірювання та управління якістю освіти / Міністерство освіти і науки України, Проект Світового банку "Рівний доступ до якісної освіти" ; упорядник Т. О. Лукіна. - Київ : Світовий банк, 2008. - 50 с., 59 с. - 10.00 грн.
Книжка -перекрутка
    Зміст:
Компонент 1. Професійний розвиток педагогічних працівників : навч.-метод. матеріали
Модуль 9 : навч.-метод. матеріали
Модуль 10. Педагогічна діагностика: завдання, методи, інструменти : навч.-метод. матеріали
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
моніторингові дослідження -- якість освіти -- технології вимірювання -- навчально-методична діяльність -- управлінська діяльність
Дод.точки доступу:
Лукіна, Тетяна Олександрівна \упорядник.\
Міністерство освіти і науки України
Проект Світового банку "Рівний доступ до якісної освіти"


Примірників всього: 54
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (47),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (47),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

2.
37.09
О-72


   
    Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / уклад.: В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. - Київ : Едельвейс, 2013. - 742 с. - Библиогр.: с. 727-742. - ISBN 978-966-2748-30-7 : 80.00 грн., 50.00 грн., 100.00 грн.
    Зміст:
Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти . - С .639-644
Альтбах, Ф. Дж. Вплив глобалізації на вищу освіту / Ф. Дж. Альтбах. - С .52-55
Андрєєв, В. І. Базові закономірності розвитку освітніх систем / В. І. Андрєєв. - С .153-161
Андрієвська, О. Т. Оновлення імперії знань / О. Т. Андрієвська. - С .375-376
Андрущенко, В. П. Метаморфози "освітнього планування" / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. - С .445-451
Андрущенко, В. П. Метаморфози "Освітнього планування" / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. - С .84-85
Андрущенко, В. П. Державно-громадський характер управління освітою / В. П. Андрущенко. - С .490-493
Андрущенко, В. П. Філософія освіти / В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. - С .257-258
Андрущенко, В. П. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку / В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. - С .265-269
Андрущенко, В. П. Українська педагогічна освіта у європейському просторі / В. П. Андрущенко. - С .389-392
Аношкіна, Л. І. Генезис знань у трансформаційному суспільстві / Л. І. Аношкіна. - С .622-624
Ареф’єва, О. В. Місце людського капіталу в "економіці знань" / О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. - С .619-621
Ареф’єва, О. В. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти / О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. - С .628-633
Астахов, В. В. Поняття, предмет і метод освітнього права / В. В. Астахов. - С .470-475
Базалук, О. О. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання / О. О. Базалук. - С .258-263
Березівська, Л. Д. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті / Л. Д. Березівська. - С .348-352
Берека, В. Є. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг / В. Є. Берека. - С .633-636
Бех, І. Д. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище / І. Д. Бех. - С .686-689
Бєляков, С. А. Освітня політика і управління освітою / С. А. Бєляков. - С .441-445
Біггс, Дж. Б. Едукологія: наука про ефективне навчання / Дж. Б. Біггс. - С .186
Білецька, С. В. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.) / С. В. Білецька. - С .333-338
Білецька, С. В. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття / С. В. Білецька. - С .328-333
Білобровко, Т. І. Взаємозв’язок економіки і освіти / Т. І. Білобровко. - С .573-575
Білобровко, Т. І. Предмет і метод економіки освіти / Т. І. Білобровко. - С .593-598
Бондар, В. І. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою / В. І. Бондар. - С .520-524
Валєєв, Р. Г. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії / Р. Г. Валєєв. - С .457-463
Ващенко, Л. М. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу / Л. М. Ващенко. - С .510-516
Вербицький, А. О. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми / А. О. Вербицький. - С .684-686
Гадамер, Г. Г. Провідні гуманістичні поняття. Освіта / Г. Г. Гадамер. - С .244-249
Гальпєріна, В. О. Освітня політика / В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. - С .413-414
Гальпєріна, В. О. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз / В. О. Гальпєріна. - С .403-405
Гапонюк, П. Н. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи / П. Н. Гапонюк. - С .564-567
Гершунський, Б. С. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект) / Б. С. Гершунський. - С .129
Гершунський, Б. С. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти / Б. С. Гершунський. - С .405-406
Гершунський, Б. С. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики / Б. С. Гершунський. - С .117-123
Гершунський, Б. С. Філософія освіти для XXI століття / Б. С. Гершунський. - С .254-257
Гессен, С. Й. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія / С. Й. Гессен. - С .239-240
Глузман, О. В. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті / О. В. Глузман. - С .368-370
Голубенко, О. Л. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи / О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. - С .720-722
Гончаренко, С. У. Освіта / С. У. Гончаренко. - С .101-102
Горобець, Ю. І. Проблема розвитку та реформування науки в університетах / Ю. І. Горобець, С. М. Порев. - С .72-76
Городяненко, В. Г. Сфера освіти та її соціологічне вивчення / В. Г. Городяненко. - С .654-659
Губерський, Л. В. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси / Л. В. Губерський. - С .279-282
Гумбольдт, В. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні / В. Гумбольдт. - С .358-363
Гуржій, А. М. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів / А. М. Гуржій. - С .80-84
Д’юї, Дж. Освіта як життєва потреба / Дж. Д’юї. - С .241-243
Даниленко, Л. І. Управління інноваційним освітнім процесом в школі / Л. І. Даниленко. - С .506-510
Даниленко, Л. І. Менеджмент організацій / Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. - С .524-533
Дзвінчук, Д. І. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс / Д. І. Дзвінчук. - С .299-304
Дзвінчук, Д. І. Центральні органи управління освітою в законодавстві України / Д. І. Дзвінчук. - С .487-490
Дічек, Н. П. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України / Н. П. Дічек. - С .383-389
Днєпров, Е. Д. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки / Е. Д. Днєпров. - С .304-305
Днєпров, Е. Д. Система освіти як об’єкт дослідження / Е. Д. Днєпров. - С .146-153
Добронравова, І. С. Філософія освіти за добу постнекласичної науки / І. С. Добронравова. - С .263-264
Довгаль, С. А. Філософія освіти як галузь наукового знання / С. А. Довгаль. - С .249-254
Євтух, М. Б. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу / М. Б. Євтух. - С .63-68
Єльникова, Г. В. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства / Г. В. Єльникова. - С .480-484
Єльникова, Г. В. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні / Г. В. Єльникова. - С .516-520
Зашкільняк, Л. О. Історія "Своя" й історія "Чужа" / Л. О. Зашкільняк. - С .316-317
Іванюк, І. В. Основи освітньої політики / І. В. Іванюк. - С .414-424
Іншаков, О. В. Реалізація нових підходів / О. В. Іншаков. - С .637-638
Каленюк, І. С. Освіта в економічних концепціях / І. С. Каленюк. - С .575-585
Каленюк, І. С. Освіта як предмет економічного дослідження / І. С. Каленюк. - С .585-593
Каленюк, І. С. Освіта в умовах ринкової економіки / І. С. Каленюк. - С .567-573
Клепко, С. Ф. Освіта і освітня політика в демократичній державі / С. Ф. Клепко. - С .425-433
Клепко, С. Ф. Ставати філософом власної освіти / С. Ф. Клепко. - С .288-291
Клепко, С. Ф. Економіка освіти з точки зору філософії освіти / С. Ф. Клепко. - С .598-605
Коміренко, В. І. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст / В. І. Коміренко. - С .605-615
Корж-Ікаєва, Т. Г. Освітнє право України: питання становлення / Т. Г. Корж-Ікаєва. - С .465-469
Кравченко, І. С. Економіка освіти / І. С. Кравченко. - С .593
Краєвський, В. В. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки) / В. В. Краєвський. - С .104-109
Красняков, Є. В. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти / Є. В. Красняков. - С .433-438
Кремень, В. Г. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення / В. Г. Кремень. - С .376-381
Кремень, В. Г. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності / В. Г. Кремень. - С .50-51
Кремень, В. Г. Якісна освіта і нові вимоги часу / В. Г. Кремень. - С .45-50
Кремень, В. Г. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти / В. Г. Кремень. - С .677-681
Кремень, В. Г. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом" / В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. - С .451-452
Кремень, В. Г. Філософський дискурс освітнього знання / В. Г. Кремень. - С .274-279
Кремень, В. Г. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти / В. Г. Кремень. - С .28
Кремень, В. Г. Українська освіта в історичних викликах XXI століття / В. Г. Кремень. - С .42-43
Крижко, В. В. Менеджмент в освіті / В. В. Крижко. - С .533-535
Крилова, Н. Б. Питання культурологічної освіти / Н. Б. Крилова. - С .709-713
Крістенсей, Дж. Е. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог / Дж. Е. Крістенсей. - С .185-186
Крістенсен, Дж. Е. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів / Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. - С .187-188
Круглов, Ю. Г. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання / Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. - С .353
Кузьміна, С. Л. Освіта і культура / С. Л. Кузьміна. - С .690-694
Кузьміна, С. Л. Феномен освіти і культура / С. Л. Кузьміна. - С .705-709
Кузьміна, С. Л. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст. / С. Л. Кузьміна. - С .363-368
Кузьміна, С. Л. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці / С. Л. Кузьміна. - С .341-344
Кузьміна, С. Л. Теорія школи і питання освітніх реформ / С. Л. Кузьміна. - С .85-90
Кузьміна, С. Л. Чи має філософія освіти і виховання свою історію / С. Л. Кузьміна. - С .282-287
Кузьміна, С. Л. Освітнє середовище і місто / С. Л. Кузьміна. - С .94-98
Левовицький, Т. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція? / Т. Левовицький. - С .90-94
Лозова, В. І. Педагогічні цінності сучасної освіти / В. І. Лозова. - С .130-133
Локшина, О. І. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку / О. І. Локшина. - С .393-399
Луговий, В. І. Освіта як предмет системного дослідження / В. І. Луговий. - С .190-192
Луговий, В. І. Управління освітою / В. І. Луговий. - С .479
Луговий, В. І. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки / В. І. Луговий. - С .134-140
Луговий, В. І. Освіта як предмет системного дослідження / В. І. Луговий. - С .102-104
Луговий, В. І. Генезис і розвиток освіти / В. І. Луговий. - С .297-299
Луговий, В. І. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення / В. І. Луговий. - С .60-63
Луговий, В. І. Сутність освіти, її місце в системі культури / В. І. Луговий. - С .681-682
Луговий, В. І. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація / В. І. Луговий. - С .682-683
Луговий, В. І. Університетологія покликана часом / В. І. Луговий. - С .68-72
Масол, Л. М. Модель загальної мистецької освіти / Л. М. Масол. - С .77-79
Мацієвський, Ю. В. Чому в нас немає політичної науки / Ю. В. Мацієвський. - С .76-77
Медведєв, І. А. Університет як об’єкт державного управління / І. А. Медведєв. - С .550-554
Міцкевич, М. І. Едукологія: інваріантні характеристики / М. І. Міцкевич. - С .211-214
Мясніков, В. А. Світовий освітній простір / В. А. Мясніков. - С .41-42
Нечаєв, В. Я. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє / В. Я. Нечаєв. - С .672-674
Новіков, О. М. Про структуру теорії освіти / О. М. Новіков. - С .109-116
Новіков, О. М. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві / О. М. Новіков. - С .162-165
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .269-273
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії / В. О. Огнев’юк. - С .557-559
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти / В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. - С .192-203
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .188-190
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .116-117
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів / В. О. Огнев’юк. - С .43-45
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освіта у вимірі сучасної демографії / В. О. Огнев’юк. - С .28-35
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освіта в структурі українського суспільства XX століття / В. О. Огнев’юк. - С .370-374
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології / В. О. Огнев’юк. - С .311-316
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти / В. О. Огнев’юк. - С .220-221
Олійник, В. В. Управління освітою в умовах державотворення / В. В. Олійник. - С .485-487
Олійник, В. В. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва / В. В. Олійник. - С .494-498
Пінчук, Є. А. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики / Є. А. Пінчук. - С .406-412
Піскунов, А. І. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст. / А. І. Піскунов. - С .319
Побірченко, Н. А. Шкільний менеджмент / Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. - С .535-541
Подольська, Є. А. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти / Є. А. Подольська. - С .667-672
Поляков, М. В. Передісторія і початок середньовічного університету / М. В. Поляков. - С .354-358
Попов, А. А. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти / А. А. Попов. - С .161-162
Проказа, О. Т. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії) / О. Т. Проказа. - С .217-219
Прокопенко, І. Ф. Учитель і полікультурна освіта / І. Ф. Прокопенко. - С .715-720
Прокопенко, Л. Л. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект / Л. Л. Прокопенко. - С .438-441
Прокопцов, В. І. Едукологія - інтегроване знання про освіту / В. І. Прокопцов. - С .214-217
Пузіков, В. Г. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення / В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. - С .664-667
Равкін, З. І. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.) / З. І. Равкін. - С .345
Радул, О. С. Володимир Великий. Ярослав Мудрий / О. С. Радул. - С .319-323
Русова, С. Ф. Національна школа / С. Ф. Русова. - С .338-341
Савченко, О. Я. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти / О. Я. Савченко. - С .79
Самчук, З. Ф. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації / З. Ф. Самчук. - С .291-293
Саух, П. Ю. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією) / П. Ю. Саух. - С .453-457
Свірідов, О. А. Теорія і методологія функціонування освітніх систем / О. А. Свірідов. - С .221-223
Сисоєва, С. О. Методологічні концепти освітології / С. О. Сисоєва. - С .223-227
Сисоєва, С. О. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства / С. О. Сисоєва. - С .559-563
Сисоєва, С. О. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства / С. О. Сисоєва. - С .36-40
Сисоєва, С. О. Освіта як об’єкт дослідження / С. О. Сисоєва. - С .140-146
Сисоєва, С. О. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства / С. О. Сисоєва. - С .713-715
Сірополко, С. О. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст. / С. О. Сірополко. - С .323-327
Скідін, О. Л. Вищий навчальний заклад як соціальна організація / О. Л. Скідін. - С .546-549
Смірнова, Є. Е. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука / Є. Е. Смірнова. - С .660-664
Стейнер, Е. Едукологія вільних / Е. Стейнер. - С .179-185
Стейнер, Е. Про важливість едукології / Е. Стейнер. - С .178-179
Степко, М. Ф. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти / М. Ф. Степко. - С .55-59
Субетто, О. І. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу / О. І. Субетто. - С .204-206
Субетто, О. І. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення / О. І. Субетто. - С .615-618
Сухомлинська, В. О. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір / В. О. Сухомлинська. - С .305-311
Сухомлинська, О. В. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі / О. В. Сухомлинська. - С .123-129
Сухомлинська, О. В. Колектив і особливість в контексті філософії освіти / О. В. Сухомлинська. - С .287-288
Сухомлинська, О. В. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи / О. В. Сухомлинська. - С .382-383
Сухомлинський, В. О. Знання - і мета, і засіб / В. О. Сухомлинський. - С .273-274
Сухомлинський, В. О. Розмова з молодим директором школи / В. О. Сухомлинський. - С .505-506
Торосян, В. Г. Історія освіти та педагогічної думки / В. Г. Торосян. - С .318
Тоффлер, Е. Школа індустріальної ери / Е. Тоффлер. - С .345-348
Тоффлер, Е. Освіта у майбутньому / Е. Тоффлер. - С .27
Тоффлер, Е. Новий переворот у системі освіти / Е. Тоффлер. - С .25-27
Філіпчук, Г. Г. Культурологічна основа сучасної освіти / Г. Г. Філіпчук. - С .694-697
Фішер, Дж. Е. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія" / Дж. Е. Фішер. - С .177-178
Флієр, А. Я. Культурологія освіти. Концепція / А. Я. Флієр. - С .698-705
Фурман, А. В. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу / А. В. Фурман. - С .207-210
Фурман, А. В. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни / А. В. Фурман. - С .227-229
Хома, О. І. Сон розуму в сутінках освіти / О. І. Хома. - С .98
Хоружа, Л. Л. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість / Л. Л. Хоружа. - С .229-233
Хоружий, Г. Ф. Академічна культура: поняття і функції / Г. Ф. Хоружий. - С .722-723
Цехмістрова, Г. С. Державне управління вищою освітою / Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. - С .541-546
Цехмістрова, Г. С. Організація управління освітнім закладом / Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. - С .499-505
Шевчук, Д. М. Культура у мереживі мереж / Д. М. Шевчук. - С .724-726
Ягофаро, Д. А. Освіта як елемент правового простору / Д. А. Ягофаро. - С .463-465
Ягофаров, Д. А. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії / Д. А. Ягофаров. - С .165-174
Ягофаров, Д. А. Освіта як соціальний інститут / Д. А. Ягофаров. - С .650-654
Яковенко, Л. І. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань / Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. - С .624-628
Ярська, В. М. Наука освіти. Освіта як інститут / В. М. Ярська. - С .647-649
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Хрестоматії

   Освітологія


Кл.слова (ненормовані):
освітологія
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \уклад.\
Сисоєва, Світлана Олександрівна \уклад.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

3.
74.102.413я73/Л 68-961050

    Лобода, Ольга Володимирівна.
    Методика навчання англійської мови дітей дошкільного віку : навчально-методичний посібник / О. В. Лобода ; рецензент: Н. І. Мельник, В. І. Прокопенко ; Київський університет імені Бориса Грінченка, Педагогічний інститут. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2013. - 100 с. - 15.00 грн., 14.69 грн., 25.00 грн., 12.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Навчальні посібники

Кл.слова (ненормовані):
принципи навчання англійської мови -- програмові завдання -- наступність у навчанні іноземної мови
Анотація: Посібник містить теоретичні, методичні та практичні аспекти навчання дошкільників англійської мови.
Дод.точки доступу:
Мельник, Н. І. (к-т пед. наук) \рецензент.\
Прокопенко , В. І. (к-т пед. наук) \рецензент.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Педагогічний інститут


Примірників всього: 44
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (8),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (33)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (8),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (33)

Знайти схожі

4.
373.54
П 78


   
    Про підсумки розвитку загальної середньої, дошкільної та позашкільної освіти у 2008/2009 навчальному році та завдання на 2009/2010 навчальний рік [Текст] / інформ.- аналіт. матеріали до підсумкової колегії Міністерства освіти і науки України 26 серп. 2009 р. ; Міністерство освіти і науки України. - Київ : [б. в.], 2009. - 160 с. : табл. - 8.00 грн.
УДК

Рубрики: Освіта--профільне навчання

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ -- МОДЕРНІЗАЦІЯ
Дод.точки доступу:
Вакарчук, І. О. \сост.\
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

5.
373.54
П 78


   
    Про підсумки розвитку загльної середньої та дошкільної освіти у 2007/2008 навчальному році та завдання на 2008/2009 навчальний рік [Текст] : інформ.-аналіт. матеріали до підсумкової колегії МОН України 22 серп. 2008 р. / Мністерство освіти і науки України ; сост. І. О. Вакарчук. - Київ : [б. в.], 2008. - 156 с. - 10.00 грн.
УДК

Рубрики: Освіта--профільне навчання--позашкільна освіта--післядипломна освіта

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
НАВЧАННЯ -- ОЗДОРОВЧИЙ -- ШКОЛА-НТЕРНАТ -- ПОПУЛЯРИЗАЦІЯ
Дод.точки доступу:
Вакарчук, І. О. \сост.\
Мністерство освіти і науки України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

6.
378
П 78


   
    Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти [Текст] : зб. наук. пр. Вип. 3 (7) / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Національний техніч. ун-т "Харківський політехнічний університет", Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України ; ред.: Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. - Харків : НТУ "ХПІ", 2004. - 351 с. - Библиогр. в конце разд. - 10-річчю Академії наук присвячується. - ISBN 966-593-328 : 35.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
стратегічні завдання вищої школи -- формування особистості керівника -- акмеологічний аспект -- виховання керівників-лідерів
Дод.точки доступу:
Товажнянський, Л. Л. \ред.\
Романовський, О. Г. \ред.\
Міністерство освіти і науки України
Академія педагогічних наук України
Національний технічний університет Харківський політехнічний університет
Інститут педагогіки і психології професійної освіти

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.
159.9(075)
Л 63


    Лисянська, Таїсія Миколаївна.
    Педагогічна психологія [Текст] : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / Т. М. Лисянська ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України ; Нац. пед. ун-т ім М. П. Драгоманова. - Київ : Каравела, 2012. - 263 с. - ISBN 978-966-2229-27-1 : 93.45 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--педагогічна психологія--дитяча психологія--Навчальні видання

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
предмет -- завдання -- методи -- види учіння -- процес засвоєння -- особливості оволодіння -- важкі діти -- безпритульність -- виховання в сім’ї -- стилі педагогічного спілкування

Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5)

Знайти схожі

8.
   373.2.016:811.161.2
   Б 74


    Богуш, А.
    Методика організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей у дошкільних навчальних закладах : підручник для студентів вищих навчальних закладів / А. Богуш, Н. Гавриш, Т. Котик. - Київ : Слово, 2010. - 304 с. - ISBN 966-8407-52-0 : 53.40 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Художньо-мовленнєва діяльність--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
художньо-мовленнєва діяльність -- теоретичні засади -- методика організації -- театрально-ігрова діяльність -- театрально-мовленнєва діяльність
Анотація: Відповідно до програми курсу висвітлено зміст, завдання і методику организації художньо-мовленєвої діяльності дітей дошкільного віку. Розкрито різні види художньо-мовленнєвої діяльності: театралізовану, образотворчо-мовленнєву, музично-мовленнєву, а також подано методику спільної роботи дошкільного навчального закладу і сім'ї з художньо-мовленнєвої діяльності.
Дод.точки доступу:
Гавриш, Н.
Котик, Т.


Примірників всього: 30
Фаховий коледж «Універсум» (30)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (30)

Знайти схожі

9.
004.45(075.8)
Р 58


    Демків, І.
    Робота з ПК. Архітектура ПК. Операційні системи WINDOWS I MS-DOS. Текстовий редактор WORD 2000. Вступ в INTERNET [Текст] : лекції та завдання для лабораторних робіт / І. Демків, П. Каленюк [та ін.]. - Львів : Каменяр, 2003. - 209 с. - ISBN 5-7745-0989-3 : 7.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Комп’ютерні науки--Програмне забезпечення--Операційні системи

Кл.слова (ненормовані):
WINDOWS -- INTERNET -- WORD 2000 -- MS-DOS
Дод.точки доступу:
Каленюк,
Клюйник, І.
Кравець, І.
Петрович, Р.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

10.
37.035:172.15
С 40


   
    Система патріотичного виховання дітей та учнівської молоді в умовах модернізаційних суспільних змін [Текст] : навч.метод. посібник / І. Д. Бех [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України), Інститут проблем виховання). - Київ : Педагогічна думка, 2011. - 238 с. - ISBN 978-966-644-199-0 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--молоді

   Виховання--патріотизма у молоді


Кл.слова (ненормовані):
патріотичне виховання дітей -- патріотичне виховання молодших школярів -- патріотичне виховання старшокласників -- відповідальність
Анотація: У даному посібнику висвітлено тенденції, підходи та принципи, мету й завдання патріотичного виховання дітей та учнівської молоді в умовах модернізаційних суспільних змін. Розглянуто сутність патріотизму, його прояви, а також форми і методики цієї суспільно-моральної цінності у школярів відповідно до їхніх вікових особливостей.
Дод.точки доступу:
Бех, Іван Дмитрович
Журба, Катерина Олександрівна
Киричок, Віра Андріївна
Назаренко, Галина Анатоліївна
Національна академія педагогічних наук України
Інститут проблем виховання


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

11.
Шифр: П186607/2013/2
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : науково-теоретичний та інформаційний журнал/ Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2013р. N 2 (79)
Зміст:
Кремень, В. Г. Методологічно і науково забезпечувати розвиток інноваційної освіти: доповідь про діяльність НАПН України у 2012 р. та завдання на 2013 р. / В. Г. Кремень. - С.5-13
Кл.слова: ВИЩА ОСВІТА
Максименко, С. Д. Психічні механізми самореалізації особистості в медіапросторі / С. Д. Максименко. - С.14-17
Кл.слова: МЕДІАОСВІТА, ВІКОВА ПСИХОЛОГІЯ
Слюсаревський, М. М. Медіаорієнтаційна функція освіти як відповідь на виклики інформаційної доби / М. М. Слюсаревський. - С.18-28
Кл.слова: МЕДІАОСВІТА, ШКІЛЬНА ОСВІТА
Бакіров, В. С. Креативна модель медіаосвіти: експеримент Каразінського університету / В. С. Бакіров, Л. В. Стародубцева. - С.29-38
Кл.слова: МЕДІАОСВІТА, МЕДІАТЕХНОЛОГІЇ, ОСВІТНЯ МОДЕЛЬ
Найдьонова, Л. А. Основні напрями і перші підсумки експерементального впровадження медіаосвіти на всеукраїнському рівні / Л. А. Найдьонова. - С.38-45
Кл.слова: МЕДІАОСВІТА
Іванова, Т. В. Медіаосвіта та медіаграмотність як актуальні тенденції виховання сучасної молоді / Т. В. Іванова, В. Ф. Іванов. - С.46-55
Кл.слова: МЕДІАОСВІТА, МЕДІАПЕДАГОГІКА
Онкович, Г. В. Професійно орієнтована медіаосвіта у вищій школі / Г.В. Онкович. - С.55-60
Кл.слова: МЕДІАОСВІТА
Онкович, Г. В. Професійно орієнтована медіаосвіта у вищій школі / Г. В. Онкович. - С.55-60
Кл.слова: МЕДІАОСВІТА
Синьов, В. М. Потенціал віртуального комп'ютерного середовища в аспекті корекційної медіаосвіти і соціальної реабілітації осіб з обмеженнями життєдіяльності / В. М. Синьов, А. Г. Шевцов. - С.61-65
Кл.слова: МЕДІАОСВІТА
Гуржій, А. М. Технологія аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачов. - С.66-72
Кл.слова: МУЛЬТИМЕДІА, ЕЛЕКТРОННІ ЗАСОБИ
Загірняк, М. В. Забезпечення конкурентноспроможності наукових досліджень через підвищення рівня наукових видань / М. В. Загірняк, С. А. Сергієнко. - С.72-78
Кл.слова: НАУКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, НАУКОВІ ВИДАННЯ
Євтух, М. Б. Фінансово-економічні важелі підвищення ефективності управління загальною середньою освітою регіону в сучасних умовах / М. Б. Євтух, М. В. Набок. - С.79-86
Кл.слова: СЕРЕДНЯ ОСВІТНЯ
Карпенко, О. В. Освітні послуги у Швеції: досвід для України / О. В. Карпенко, В. В. Вербова. - С.87-94
Кл.слова: ОСВІТА, РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТИ
Перейти до зовнішнього ресурсу Зміст
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ Прим. 1 - Б.ц. (вільний)
Ф2 Прим. 4 - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.


    Кремень, В. Г.
    Методологічно і науково забезпечувати розвиток інноваційної освіти: доповідь про діяльність НАПН України у 2012 р. та завдання на 2013 р. [Текст] / В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2013. - N 2. - С. 5-13 . - ISSN 2304-0629

Рубрики: Вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
Вища освіта -- НАПН України

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ Прим. 1 - Б.ц. (вільний)
Ф2 Прим. 4 - Б.ц. (вільний)


Знайти схожі

13.
Шифр: Д949222/2013/2
   Журнал

Директор школи, ліцею, гімназії [Текст] : всеукраїнський науково-практичний журнал/ МОН України, Академія педагогічних наук України, НПУ ім. М. П. Драгоманова, Центр сприяння суспільному розвитку ім. Миколи Пирогова. - Київ : Педагогічна преса. - Виходить щомісячно
2013р. N 2
Зміст:
Кремень, Василь. Методологічно і науково забезпечувати розвиток інноваційної освіти / В Кремень. - С.4-13
Кл.слова: ОСОБИСТІСТЬ ІННОВАЦІЙНОГО ТИПУ, НАУКОВІ РОЗРОБКИ, НАЦІОНАЛЬНА ОСВІТА
Постанова загальних зборів Національної академії педагогічних наук України" Про діяльність НАПН України у 2012 році та завдання на 2013 рік" (витяг)
Педагоги-новатори в Україні: динаміка роботи всеукраїнського проекту: аналітичний огляд / автори-уклад. О. Виговська, О. Виговський, Т. Годецька. - С.15-33
Кл.слова: ГРОМАДСЬКА ЕКСПЕРТИЗА, ПЕДАГОГИ-НОВАТОРИ, ІННОВАЦІЙНИЙ ДОСВІД
Кремень, В. Зміни, яких потребує освіта та освітня діяльність: з чого починати / В Кремень. - С.16-20
Кл.слова: ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ, ДИТИНОЦЕНТРИСЬКІ ЗАСАДИ
Кольченко, Лариса. Система інноваційного розвитку ліцею / Л. Кольченко. - С.21-22
Кл.слова: УЧНІВСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ, НАРОДНІ ТРАДИЦІЇ
Войчишин, Олександра. Різнокольорова діяльність гімназії / О. Войчишин. - С.22-24
Кл.слова: ІНФОРМАТИЗАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ВОЛОНТЕРСЬКИЙ КЛУБ
Романенко, Михайло. Філософія освіти: проблеми конституювання / М. Романенко
Кл.слова: ПРЕДМЕТНЕ ПОЛЕ, ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ, ЕГАЛІТАРНА ОСВІТА
Гриньова, Марина. Спадщина А. С. Макаренка: колективне дослідження кафедри педмайстерності ПНПУ імені В. Г. Короленка / М. Гриньова, А. Ткаченко. - С.41-50
Кл.слова: МАКАРЕНКОЗНАВСТВО, ТВОРЧА СПАДЩИНА, ГУМАНІСТИЧНА ПЕДАГОГІКА
Палтишев, Микола. Педагогіка розуміння: навчити - означає зрозуміти / М. Палтишев. - С.52-56
Кл.слова: ДИТЯЧА ЖОРСТОКІСТЬ, ПЕДАГОГІКА РОЗУМІННЯ, ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНА ПЕДАГОГІКА
Буркова, Людмила. Содержание образования как фактор развития способностей субъекта учебной деятельности / Л. Буркова. - С.57-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ЗМІСТ ОСВІТИ, ЗМІСТ НАВЧАННЯ
Ликова, Вікторія. Чи навчає здоров’ю "здоров’язбережувальна" освіта? / В. Ликова. - С.64-67
Кл.слова: ХОЛІСТИЧНЕ ЗДОРОВЯ, ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧА ОСВІТА, ПЕДАГОГІЧНА ТЕРАПІЯ
Головай, Ірина. Як ми творимо здоров’язбережувальний акмеологічний простір ліцею / І. Головай, А. Пономаренко. - С.68-76. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИЙ АКМЕОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР, ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ КОМПЕТЕНЦІЇ
Кот, Микола. До глибин душі засобами музичного мистецтва / М. Кот. - С.77-80. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО, УКРАЇНСЬКА НАРОДНА ПІСНЯ, КИЄВО-ПЕЧЕРСЬКА ЛАВРА
Відродження національного хорового мистецства: добра ініціатива, яка має поширюватися!. - С.79
Кл.слова: ФЕСТИВАЛЬ-КОНКУРС, ХОРОВЕ МИСТЕЦТВО, УКРАЇНСЬКА ВОКАЛЬНО-ХОРОВА КУЛЬТУРА
Кольченко, Лариса. Ліцей на березі Лугані / Л. Кольченко. - С.82-94
Кл.слова: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ, УЧНІВСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ, ВИПЕРЕДЖАЛЬНА ВИХОВНА СИСТЕМА
Войчишин, Олександра. Обдаровані діти - дар від Бога для народу та усього людства / О. Войчишин. - С.95-111
Кл.слова: ЛІДЕРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ, ПСИХОМОТОРНА АКТИВНІСТЬ, ОБДАРОВАНІ ДІТИ
Кот, Микола. Відродження національного хорового мистецтва: Добра ініціатива, яка має поширюватися! / М. Кот. - С.79
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (07.10.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.
Шифр: Д441483/2013/4
   Журнал

Дошкільне виховання [Текст] : науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ МОН України. - Київ : Світич, 1931 - . - ISSN 0321-1401. - Виходить щомісячно
2013р. № 4
Зміст:
Андрусич, Ніна. Головне завдання дошкілля / Н. Андрусич. - С.3.
Кл.слова: дошкілля. головне завдання дошкілля
Богуш, Алла. Безпека дитини в довкіллі / А. Богуш. - С.4-6.
Кл.слова: дитина, здоров'я, довкілля, природне довкілля, предметне довкілля, безпека, соціальне довкілля, небезпека
Є примірники у відділах:
Ф2 (14.05.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.
Шифр: В353859/2013/5
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2013р. № 5
Зміст:
Бєлєнька, Ганна. Золота лінія перетину домашнього і суспільного виховання дітей дошкільного віку / Г. Бєлєнька. - С.4-10
Кл.слова: ДОМАШНЄ ВИХОВАННЯ, СУСПІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ, АВТОРСЬКА ОПОВІДКА
Варламова, Людмила. Партнерська взаємодія педагога з дитиною / Л. Варламова. - С.11-19
Кл.слова: ПАРТНЕРСЬКА ВЗАЄМОДІЯ, ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНА МОДЕЛЬ ОСВІТИ, ПРАВИЛА ПАРТНЕРСТВА
Шалда, Наталія. Літо дітям - на добро, на втіху, або Особливості планування роботи з дошкільниками влітку / Н. Шалда. - С.20-28
Кл.слова: ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ З ДІТЬМИ, ЛІТНІЙ ПЕРІОД, ОЗДОРОВЧІ ЗАВДАННЯ
Миронова, Світлана. Оформлення документації вчителями-дефектологами та вчителями-логопедами спеціального дошкільного закладу / С. Миронова. - С.33-44
Кл.слова: ВЕДЕННЯ КЛЮЧОВОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ВЧИТЕЛІ -ДЕФЕКТОЛОГИ, НАВЧАЛЬНО-КОРЕКЦІЙНА РОБОТА
Низковська, Олена. Гармонія родинних стосунків різних поколінь - необхідна умова родинного виховання / О. Низковська. - С.45-53
Кл.слова: РОДИННЕ СЕРЕДОВИЩЕ, ВЗАЄМОДІЯ ПОКОЛІНЬ, СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ
Старченко, Валентина. Рідний дім - центр просторового буття дитини / В. Старченко. - С.54-62
Кл.слова: ПОЗИТИВНИЙ ОБРАЗ РІДНОГО ДОМУ, РІДНИЙ ДІМ, ПСИХОЛОГІЧНИЙ КЛІМАТ СІМ'Ї
Є примірники у відділах:
Ф2 (21.05.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.
Шифр: П860805/2013/7
   Журнал

Початкова школа [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2013р. № 7
Зміст:
Пушкарьова, Тетяна. Особливості викладання курсу математики у початковій школі за науко-педагогічним проектом "Росток" / Т. Пушкарьова. - С.4-6
Кл.слова: науково-педагогічний проект "Росток", почткова школа, математика
Ширко, Неля. Розвивальні завдання для молодшиї школярів / Н. Ширко. - С.7-8
Кл.слова: пізнавальний інтерес, молодші школярі, розвивальні завдання
Кузнєцова, Людмила. Активізація пізнавальної діяльності на уроках природознавства у початкових класах / Л. Кузнєцова. - С.9-10
Кл.слова: навколишній світ, початкова школа, ігрова діяльність
Захарійчук, Мар'яна. Особливості навчального змісту підручника "Українська мова", 2 клас / М. Захарійчук. - С.12-17
Кл.слова: українська мова, текстоцентричні технології, календарне планування
Науменко, Віра. Орієнтовне планування уроків літературного читання в 2 класі за підручником "Літературне читання" (автор Віра Науменко) / В. Науменко. - С.17-21
Кл.слова: підручник, 2 клас, планування уроків
Грущинська, Ірина. Календарно-тематичне планування уроків природознавства у 2 класі / І. Грущинська. - С.22-35
Кл.слова: 2 клас, календарно-тематичне планування, уроки природознавства
Лобова, Ольга. Тематичне планування уроків музичного мистецтва у 2 класі / О. Лобова. - С.35-38
Кл.слова: 2 клас
Криуленко, Лілія. Як учителю початкових класів стати чарівником / Л. Криуленко. - С.39-41.
Кл.слова: гра, ігромайстер, школа вожатих
Гончарук, Ірина. Створення вчителем комфортних умов для адаптації першокласників до навчання в школі / І. Гончарук. - С.42-44.
Кл.слова: адаптація першокласників, робота з батьками, навчання
Мартиненко, Світлана. Діагностична методика визначення стратегії спілкування вчителя початкової школи з учнями / С. Мартиненко, Н. Кипиченко. - С.45-47
Кл.слова: стратегія педагогічного спілкування, класифікація стратегій спілкування, педагогічне спілкування
Мовчун, Антоніна. Світ дитини у книзі Дмитра Чередніченка "Вибране" / А. Мовчун. - С.48-51.
Кл.слова: Дмитро Чередніченко, письменник-педагог
Калошин, Володимир. Як виконується головне завдання школи / В. Ф. Калошин. - С.54-56.
Кл.слова: самоорганізація, освіта, уміння самостійно навчатися
Скубко, Олена. Легендарні герої в мистецтві / О. Скубко, Л. Руда. - С.57-58
Кл.слова: мистецтво, український вінок, квіти
Кравчук, Ольга. Вчити обдарованих дітей - мистецтво / О. Кравчук. - С.58
Кл.слова: молодший шкільний вік, обдарована дітина
Є примірники у відділах:
Ф2 (04.09.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф3 (14.10.2013р. Прим. 2 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
Шифр: Д402894/2013/4/6
   Журнал

Дніпро [Текст] : літературно-художній журнал. - Київ : ТОВ Редакція журналу "Дніпро", 1927 - . - ISSN 0130-321X. - Виходить щомісячно
2013р. № 4/6
Зміст:
Сайко, Оксана. Дивак : оповідання / О. Сайко. - С.004-009
Юзьв’як, Тетяна. Вікна / Т. Юзьв’як. - С.010
Шкромида, Іванна. Зникнення / І. Шкромида. - С.011
Дешева, Еліна. Блискучі леза / Е. Дешева. - С.011
Гулько-Козій, Олеся. Весняна пригода звичайного біолога : бувальщина / О. Гулько-Козій. - С.012-015
Ворон, Андрій. Крила Ікара : фантастичне оповідання / А. Ворон. - С.016-028
Кл.слова: ФАНТАСТИЧНЕ ОПОВІДАННЯ, ФАНТАСТИКА
Тиховський, Юрій. Стихія : захоплення / Ю. Тиховський. - С.029
Мігель, Ольга. Тінь : детектив / О. Мігель. - С.030-035
Кл.слова: ДЕТЕКТИВ
Єлісєєва, Христина. Безкоштовні обійми / Х. Єлісєєва. - С.036
Коломійчук, Богдан. Таємниця Єви : оповідання / Б. Коломійчук. - С.038-053
Назарчук, Віталій. Дві дієти / В. Назарчук. - С.054
Гончаренко, Василь. Ілюзії / В. Гончаренко. - С.054
Ігнатова, Любов. Немає запитань / Л. Ігнатова. - С.055
Мельничук, Богдан. Туман і родимка : новела / Б. Мельничук. - С.056-059
Усманова, Олександра. Гості : містична пригода / О. Усманова. - С.060-069
Витрикуш, Анастасія. Шухлядка / А. Витрикуш. - С.070
Педченко, Володимир. Сонячний рекорд свободи / В. Педченко. - С.071
Куліков, Олег. 30.02 : космічний хронометраж / О. Куліков. - С.072-075
Володимир, Віктор. Жива розмова / В. Володимир. - С.076
Релупа, Юрій. Загадки для дітей про природні явища / Ю. Релупа. - С.077
Кирик, Юрій. Подолання неприсутності : оповідання / Ю. Кирик. - С.078-083
Пандурська, Олена. Шуліка на вербі : оповідання / О. Пандурська. - С.084-091
Тибель, Василь. Живець для удава : експеримент / В. Тибель. - С.092-099
Кл.слова: ФАНТАСТИКА
Куліков, Олег. Модератор : практичне завдання / О. Куліков. - С.106-109
Кл.слова: ФАНТАСТИКА
Удовиченко, Галина. Баба в інтернеті / Г. Удовиченко. - С.110
Хоменко, Сергій. Ой у залі, у спортивній... / С. Хоменко. - С.110
Охріменко, Віктор. Ніжність / В. Охріменко. - С.111
Гончаренко, Василь. Жертва стилю / В. Гончаренко. - С.111
Биндас, Оля. Напруга / О. Биндас. - С.112
Мисько, Сергій. Поміркований брутальний натурал : офісна новація / С. Мисько. - С.100-105
Бойчук, Роман. Купити таткову любов... / Р. Бойчук. - С.112
Самчук, Наталія. Сукня / Н. Самчук. - С.113
Коломієць, Лілія. Ліфт : підсвідома деталь / Л. Коломієць. - С.114-120
Арєнєв, Володимир. Закляття для письмовця / В. Арєнєв. - С.121-
Завальнюк, Ксенія. Абортам / К. Завальнюк. - С.133
Бондаренко, Наталія. Хризантема кольору неба / Н. Бондаренко. - С.122-132
Лексіна, Ганна. Абстрактний експресонізм / Г. Лексіна. - С.134-137
Карасьов, Михайло. "Усе своє життя я прагнув до прекрасного, і буду прагнути до самої смерті" : Ясунарі Кавабата, з промови на церемонії вручення Нобелівської премії / М. Карасьов. - С.138-141
Кл.слова: ЯСУНАРІ КАВАБАТА
Паршевлюк, Володимир. Слон : екзотична дивина / В. Паршевлюк. - С.142-145
Шкромида, Іванна. Літають замість / І. Шкромида. - С.146
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ Прим. 1 - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.
Шифр: В353859/2013/8
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2013р. № 8
Зміст:
Курочка, Ніна. Обов'язкова дошкільна освіта -з п'яти років / Н. Курочка. - С.4-8
Кл.слова: ДОШКІЛЬНА ОСВІТА, ЗАЛУЧЕННЯ ДІТЕЙ ДО ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ, СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПАТРОНАТ
Палець, Світлана. Організація роботи груп короткотривалого перебування дошкільників / С. Палець. - С.9-12
Кл.слова: ДИДАКТИЧНІ ІГРИ ДЛЯ РОЗВИТКУ СЕНСОРНИХ ЗДІБНОСТЕЙ, ІГРОВІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ, РУХЛИВІ ІГРИ
Галяпа, Марія. Розвиток інтелектуальних здібностей дошкільників в ігротеці розвивальних ігор / М. Галяпа, Н. Руднік. - С.13-25
Кл.слова: СПРЯМОВАНІСТЬ РОЗВИВАЛЬНИХ ІГОР ІГРОТЕКИ, ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, СИСТЕМА РОЗВИВАЛЬНИХ ІГОР
Михайленко, Оксана. Готовність вихователів до формування логіко-математичної компетентності дошкільників / О. Михайленко. - С.26-35
Кл.слова: ОСВІТНІ ПРОГРАМИ ПРО ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИЙ РОЗВИТОК ДОШКІЛЬНИКІВ, ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З ВИХОВАТЕЛЯМИ
Сазонова, Анастасія. Особливості навчання старших дошкільників розв'язування арифметичних задач / А. Сазонова, Г. Шматченко. - С.36-47
Кл.слова: АРИФМЕТИЧНА ЗАДАЧА, ЕТАПИ НАВЧАННЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯЧ ЗАДАЧ, МОДЕЛЮВАННЯ
Є примірники у відділах:
Ф2 (02.07.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.
16(075)
Б 81


    Бондар, Тетяна Іванівна.
    Логіка : навчальний посібник для вищої школи / Т. І. Бондар. - Київ : Слово, 2011. - 272 с. : табл. - Словник: с. 247-265. - Бібліогр.: с. 266-169. - ISBN 978-966-194-087-0 : 55.00 грн., 45.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Логіка--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
філософія -- логіка -- підручники
Анотація: Навчальний посібник включає всі необхідні матеріали для вивчення студентами курсу логіки, а саме: зміст навчальної дисципліни, викладений у таблицях, структурно-логічних схемах та визначеннях основних понять; завдання для семінарських занять із зразками розв'язування кожного типу завдань з відповідними поясненнями, що допомагають студентам краще зрозуміти особливості застосування набутих теоретичних знань у практиці міркувань; тестові завдання, які можуть бути використані для експрес-контролю знань студентів, дистанційного навчання та самоконтролю. Оволодінню навичками спілкування, обговорення та вирішення проблем сприятимуть запропоновані у посібнику тренінги до тем "Аргументація в навчальному процесі ", "Культура мислення та культура спілкування". До посібника входять також фрагменти праць видатних вчених-логіків, ознайомлення з якими даватиме змогу зрозуміти і осмислити сам процес становлення логічного знання. Навчальний посібник пропонується для студентів вищих навчальних закладів та всіх, хто бажає вдосконалити культуру мислення, набути навичок аргументованого викладу думок та раціонального спілкування.
Перейти до зовнішнього ресурсу Содержание

Примірників всього: 2
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

20.
   511.1(075.3)
   З-98


    Зюзіна, Зоя Валентинівна.
    Розвивальні завдання з математики. 2 клас : посібник / З. В. Зюзіна. - Кам’янець-Подільський : Абетка, 2010. - 80 с. : іл. - (Початкова школа. Математика). - ISBN 978-611-539-038-0 : 10.00 грн., 10.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Елементарна математика--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
математика -- числа 1-100 -- додавання і віднімання -- задачі
Анотація: У посібнику пропонується набір завдань для учнів 2-го класу, орієнтованих на розвиток математичних здібностей.
Дод.точки доступу:
Лишенко, Г. П. \рецензент.\


Примірників всього: 3
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)