Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=медіапланування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
070
С 75


    Срібняк, Ігор Володимирович.
    Зарубіжна мас-медіа: виникнення, особливості функціонування, основні тенденції розвитку (XVII- XX ст.) [Текст] : навчальний посібник для студ. Могилянської школи журналістики НаУКМА / І. В. Срібняк, М. Г. Палієнко ; Науково-дослід. центр орієнталістики імені Омеляна Пріцака Нац. ун-ту "Києво-Могилянська академія". - Київ : [б. в.], 2011. - 151 с. - Библиогр.: с. 148-150. - ISBN 978-966-2410-23-5 : 14.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Журналістика--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
медійні системи -- ЗМІ -- інформаційні агенції
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elibrary.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Палієнко, Марина Геннадіївна \сост.\
Науково-дослідний центр орієнталістики імені Омеляна Пріцака
Національний університет "Києво-Могилянська академія"


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

2.
659.1(075.8)
В 57


    Владимирська, Ганна Овсіївна.
    Реклама : навчальний посібник / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - Київ : Кондор, 2009. - 332 с. - Л-ра: с. 330-332. - ISBN 966-351-086-2 : 35.00 грн, 40.00 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--Реклама--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- рекламне агенство -- паблік рілейшнз -- українські бренди -- телевізійна реклама -- реклама на радіо -- фірмовий стиль -- поліграфічна реклама -- реклама на транспорті -- рекламний дизайн -- реклама в Інтернеті -- рекламні технології майбутнього -- медіапланування
Анотація: Ефективна реклама товарів і послуг в умовах загостеної конкуренції залишається проблемою усьому світі. Особливого значення вона набула для виробників продукції на території пострадянських держав, де відбувається реформування економіки.
Дод.точки доступу:
Владимирський, П. О.


Примірників всього: 11
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5),
Фаховий коледж «Універсум» (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5),
Фаховий коледж «Універсум» (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

3.
658.8(075)
Б 76


    Божкова, В. В.
    Реклама та стимулювання збуту : навчальний посібник / В. В. Божкова, Ю. М. Мельник ; Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет. - Київ : Центр навчальної літератури, 2009. - 200 с. - ISBN 978-966-364-870-5 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Реклама--Маркетинг--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
рекламна діяльність -- ЗМІ -- рекламна кампанія -- класифікація реклами -- медіа-реклама -- збут
Дод.точки доступу:
Мельник, Ю. М.
Міністерство освіти і науки України
Сумський державний університет


Примірників всього: 12
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (6),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (6),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

4.
373.5(075.8)
М 42


   
    Медіаосвіта та медіаграмотність [Текст] : підручник / В. Ф. Іванов [та ін.]. - 2-ге стереот. - Київ : Центр вільної преси, 2013. - 352 с. - ISBN 978-966-2123-45-6 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Медіа--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
масова комунікація -- телебачення -- кінематограф -- газети -- журнали -- радіо -- відеоігри
Дод.точки доступу:
Іванов, В. Ф.
Дзюба, Д. Ю.
Волошенюк, О. В.
Дубровський, В. Ф.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

5.
007:004.738.5:339.138
О-55


    Олтаржевський, Д. О.
    Цифрові комунікації [Електронний ресурс] : навчальний̆ посібник із дисципліни «Медіавиробництво: промоція» / Д. О. Олтаржевський ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Навчально-науковий інститут журналістики. - Київ : ННІЖ КНУ імені Тараса Шевченка, 2023. - 120 с. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Цифрові комунікації--Інформаційні технології--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

   Маркетинг--Промоція


Кл.слова (ненормовані):
тренди -- контент -- соціальні медіа -- онлайн-медіа -- цифровий маркетинг -- діджитал-проєкт -- канали комунікації -- управління проєкти
Анотація: Цей навчальний посібник адресований насамперед студентам, які навчаються за спеціальністю 061 «Журналістика» освітнього рівня бакалавр освітньо-наукових програм журналістика і соціальна комунікація, реклама та зв’язки з громадськістю, видавнича діяльність і медіаредагування, медіапродюсування. Його мета – сприяти вивченню дисципліни «Медіавиробництво: промоція» та формуванню у студентів теоретичних основ і практичних навичок просування медійних продуктів у онлайн-просторі за допомогою ефективного використання PR-технологій, принципів рекламного менеджменту і медіапланування, управління проєктами та засобів цифрового маркетингу
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): Повний текст або завантажити 

Дод.точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Навчально-науковий інститут журналістики


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)