Пошуковий запит: <.>II=М772184/2018/5<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
|
Ігнатьєва, Віра. Територіальний брендинг (на прикладі міста Черкаси) / В. Ігнатьєва> // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 5. - С. 34-40
Кл.слова (ненормовані): бренд міста, Черкаси -- маркетинг територій -- територіальне стратегічне планування
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Бондарев, Никита. "Продать территорию" можно лишь тогда, когда есть что продавать / Н. Бондарев> // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 5. - С. 32-33
Кл.слова (ненормовані): маркетинг територій -- бренд території -- імідж регіону
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Бернович, Павел. Высокопробный маркетинг территорий / П. Бернович> // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 5. - С. 46-49
Кл.слова (ненормовані): бюджетний маркетинг територій -- управління маркетингом територій -- інструменти маркетингу територій
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Білявська, Юлія. Place Branding, або Навіщо містам бренд / Ю. Білявська> // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 5. - С. 41-45
Кл.слова (ненормовані): територіальний маркетинг -- брендинг території -- оцінювання бренду міста
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Калиниченко, Леонид. Территориальный маркетинг - это раскрутка и популяризация, информирование и реклама, медиа-мероприятия и людская молва / Л. Калиниченко> // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 5. - С. 30-31
Кл.слова (ненормовані): брендинг території -- рекламна кампанія -- територіальний маркетинг, Херсонщина
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Ромат, Евгений. Реклама в системе территориального маркетинга / Е. Ромат> // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 5. - С. 9-19
Кл.слова (ненормовані): маркетинг територій -- рівні територіального маркетингу -- маркетинг країни
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Науково-практична конференція в Чернівцях та Сучаві: у центрі уваги маркетологів - розвиток територій> // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 5. - С. 6-8
Кл.слова (ненормовані): напрями розвитку економіки -- вдосконалення маркетингу -- економічна дискусія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Васильева, Оксана. Территориальный маркетинг - это маркетинг в интересах определенной территории / О. Васильева> // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 5. - С. 28-29
Кл.слова (ненормовані): бренд території -- регіональний розвиток, Житомирська область -- формування іміджу
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Территориальный маркетинг и территориальный брендинг в Украине: скорее, поздно, чем рано (результаты блиц-опроса экспертов)> // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 5. - С. 20-27
Кл.слова (ненормовані): маркетинг територій -- бренд території -- формування іміджу регіону
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
|