Б 76 Божкова, В. В. Реклама та стимулювання збуту : навчальний посібник / В. В. Божкова, Ю. М. Мельник ; Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет. - Київ : Центр навчальної літератури, 2009. - 200 с. - ISBN 978-966-364-870-5 : 40.00 грн.
Рубрики: Реклама--Маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): рекламна діяльність -- ЗМІ -- рекламна кампанія -- класифікація реклами -- медіа-реклама -- збут Дод.точки доступу: Мельник, Ю. М. Міністерство освіти і науки України Сумський державний університет Примірників всього: 12 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (6), Фаховий коледж «Універсум» (2), Бульвар І. Шамо, 18/2 (2) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (6), Фаховий коледж «Універсум» (2), Бульвар І. Шамо, 18/2 (2) |
> Шифр: В890024/2014/11 Журнал 2014р. N 11 Мураховський, Анатолій. Державна організаційно-фінансова підтримка виставкової діяльності / А. Мураховський. - С.3-9. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: виставка, ярмарки, підтримка Погореловська, Ірина. Місце ISBN у сучасному інформаційному просторі / І. Погореловська. - С.9-15. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: видавець, видання, ISBN Бондар, Юрій. Професійна мова як засіб видавничої комунікації / Ю. Бондар. - С.15-18. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: професійна мова, видавнича комунікація, мовне середовище Сербін, Олег. Таблиця мовних типових поділів із серії "Рубрикатор НБУВ" у контексті сучасного лінгвістичного забезпечення наукової бібліотеки / О. Сербін, І. Багрій. - С.18-26. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: таблиці мовних типових поділів, сім'я мов, мови світу Перенесієнко, Ігор. Особливості використання загальних типових поділів у радянській ББК при відображенні історичних реалій Новітнього часу / І. Перенесієнко. - С.26-29. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ББК, новітня історія, загальні типові поділи Матвієнко, Оксана. Термінологія предметного поля інформатики: що означає "інформатичний"? / О. Матвієнко, М. Цивін. - С.30-32. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: інформатика, термінологія, інформативний Шелестова, Анна. Інформаційні потреби окремих груп користувачів як основа формування ефективного контенту веб-сайту ВНЗ / А. Шелестова. - С.32-35. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: комунікації, вищий навчальний заклад, інформаційні технології Фіялка, Світлана. Інтернет-ресурси в роботі редактора / С. Фіялка. - С.35-39. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: інтернет, редагування, електронний словник Романуха, Зоя. Впровадження інформаційних технологій в бібліографічному інформуванні споживачів в університетських бібліотеках / З. Романуха. - С.39-43. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: веб-сайт, ВНЗ, бібліографічні покажчики ЮНЕСКО відкрила Всесвітню цифрову наукову бібліотеку. Інформація. - С.43 Кл.слова: безкоштовний доступ, навчальні матеріали, наукові дослідження Мельниченко, Анатолій. Реклама та PR як засоби популяризації української книги / А. Мельниченко, А. Киричок. - С.44-45. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: PR-технології, книгорозповсюдження, рекламна кампанія Мадей, Анна. Охорона історико-культурної спадщини України у контексті соціальних комунікацій: історіографія проблеми / А. Мадей. - С.46-48. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: історико-культурна спадщина, вітчизняна історіографія, дослідження Кузнєцов, Артем. Літературний спадок Рона Хаббарда / А. Кузнєцов, В. Сукенник. - С.49-50 Кл.слова: літературна діяльність, наукова фантастика, детектив Гусєв, Андрій. Нові медіа як PR-інструмент у спорті / А. Гусєв. - С.50-51. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: спорт, індустрія, маркетинг Скаченко, Олена. На хвилі успіху. Інформація / О. Скаченко. - С.52 Кл.слова: довідник "ТОП-15", підготовка фахівців, Київський національний університет культури і мистецтва Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (28.04.2015р. Прим. 1 - ) (вільний) |
> Шифр: М772184/2017/9 Журнал 2017р. N 9 "REX-2017": выставка остается крупнейшей в Украине. - С.6-9 Кл.слова: виставка реклами, рекламна продукція, маркетингові технології Маркетинг и девелопмент: любовь по расчету с элементами креатива : результаты блиц-опроса экспертов. - С.10-15 Кл.слова: роль маркетингу, девелопмент, комерційний успіх Лафли, Алан. Лояльность-не главное! / А. Лафли, Р. Мартин. - С.16-23 Кл.слова: маркетинг, конкурентна перевага, бренд Венгер, Елена. Роль маркетинга в развитии рынка девелопмента решающая / Е. Венгер. - С.24-25 Кл.слова: девелоперський бізнес, ринок нерухомості, особливості маркетингу Земляной, Руслан. Приходит время девелоперов / Р. Земляной. - С.26-27 Кл.слова: ринок нерухомості, житловий комплекс, маркетинг Как отслеживать эффективность рекламы. - С.28-29 Кл.слова: маркетингові інструменти, рекламна діяльність, маркетингові стратегії Слепцова, Наталья. Маркетинг в стартапах, или Работа на ошибками / Н. Слепцова. - С.30-34 Кл.слова: бізнес-суб’єкти, помилки маркетингу, поради для маркетологів Инновационная пользовательская сегментация в ретаргетинге. - С.36-37 Кл.слова: рекламна кампанія, маркетинг, сегментація аудиторії Сколько стоит SMM и за что платит клиент?. - С.38-42 Кл.слова: просування брендів, маркетинг у соціальних мережах, інтернет-маркетинг Стандарт вищої освіти України. Рівень вищої освіти: Другий (магістерський) рівень вищої освіти. Ступінь вищої освіти: Магістр. Галузь знань: 07 "Управління та адміністрування" Спеціальність: 075 "Маркетинг". Видання офіційне : проект. - С.44-49 Кл.слова: вища освіта, нормативний зміст підготовки здобувачів вищої освіти, атестація здобувачів вищої освіти Ромат, Евгений. Образ женщины в рекламе 1940-х годов / Е. Ромат, Т. Пирогова. - С.50-55 Кл.слова: жіноча реклама, жінка в рекламі, комерційна реклама Конференция RE:MARK- главный ежегодный форум исследователей рынка. - С.58-61 Кл.слова: маркетингові дослідження, Міжнародна науково-практична конференція, маркетингово-дослідницька компанія Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
> Шифр: Ф935396438/2017/11 Журнал 2017р. № 11 (142) Чорний, Василь. Лідія Гаврилова: "Ми збудували дійсно європейський орган" / В. Чорний. - С.4-7 Кл.слова: Державна аудиторська служба України, державний фінансовий контроль, управління державними фінансами Коник, Лариса. Фахівці держаудитслужби відповідають на запитання читачів / Л. Коник, Т. Тищук, Д. Макаренко. - С.8-13 Кл.слова: заробітна плата, інвестиційний проект, сирітство Мошиченко, Юрій. Зворотний бік "Євробачення-2017" / Ю. Мошиченко. - С.14-17 Кл.слова: пісенний конкурс, рекламна кампанія, залучення спонсорів Кудим, Олександр. "Творчий" підхід замовників до розгляду тендерних пропозицій учасників публічних закупівель / О. Кудим, І. Куркуделя. - С.18-21 Кл.слова: дотримання законодавства, тендерна документація, електронна система закупівель Марчук, Тетяна. Контролюємо місцеві бюджети. Коротко-про головне / Т. Марчук. - С.22-28 Кл.слова: бюджети місцевого самоврядування, стадії місцевого процесу, місцеві фінансові органи Крещенко, Ірина. Оцінка ефективності використання бюджетних коштів та контроль за дотриманням бюджетного законодавства / І. Крещенко. - С.29-35 Кл.слова: аудит ефективності, використання державних ресурсів, державні фінанси Гаркавець, Ірина. Особливості аудиту обліку основних засобів / І. Гаркавець. - С.36-40 Кл.слова: бухгалтерський облік, облік основних засобів, аудит підприємства Трайтлі, Вікторія. Посилення управлінської діяльності підрозділів внутрішнього аудиту: навчальна поїздка до Словенії / В. Трайтлі. - С.41-42 Кл.слова: міжнародна практика, Центр підвищення кваліфікації, міжнародний семінар Власенко, Ірина. Італійський досвід публічних закупівель. Частина 2. Система незалежного контролю за публічними закупівлями / І. Власенко, О. Кудим. - С.43-46 Кл.слова: міжнародна практика, публічні закупівлі, Італія, Національне антикорупційне бюро Сокол, Алла. Новини законодавства / А. Сокол. - С.47-49 Кл.слова: діяльність державних службовців, службове розслідування, інструкція про відрядження Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Инновационная пользовательская сегментация в ретаргетинге [Текст]> // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 9. - С. 36-37 Кл.слова (ненормовані): рекламна кампанія -- маркетинг -- сегментація аудиторії Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Мошиченко, Юрій. Зворотний бік "Євробачення-2017" [Текст] / Ю. Мошиченко> // Фінансовий контроль. - Київ : Державне управління комплексного забезпечення, 2017. - № 11(142). - С. 14-17 Кл.слова (ненормовані): пісенний конкурс -- рекламна кампанія -- залучення спонсорів Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
> Шифр: М772184/2018/5 Журнал 2018р. N 5 Науково-практична конференція в Чернівцях та Сучаві: у центрі уваги маркетологів - розвиток територій. - С.6-8 Кл.слова: напрями розвитку економіки, вдосконалення маркетингу, економічна дискусія Ромат, Евгений. Реклама в системе территориального маркетинга / Е. Ромат. - С.9-19 Кл.слова: маркетинг територій, рівні територіального маркетингу, маркетинг країни Территориальный маркетинг и территориальный брендинг в Украине: скорее, поздно, чем рано (результаты блиц-опроса экспертов). - С.20-27 Кл.слова: маркетинг територій, бренд території, формування іміджу регіону Васильева, Оксана. Территориальный маркетинг - это маркетинг в интересах определенной территории / О. Васильева. - С.28-29 Кл.слова: бренд території, регіональний розвиток, Житомирська область, формування іміджу Калиниченко, Леонид. Территориальный маркетинг - это раскрутка и популяризация, информирование и реклама, медиа-мероприятия и людская молва / Л. Калиниченко. - С.30-31 Кл.слова: брендинг території, рекламна кампанія, територіальний маркетинг, Херсонщина Бондарев, Никита. "Продать территорию" можно лишь тогда, когда есть что продавать / Н. Бондарев. - С.32-33 Кл.слова: маркетинг територій, бренд території, імідж регіону Ігнатьєва, Віра. Територіальний брендинг (на прикладі міста Черкаси) / В. Ігнатьєва. - С.34-40 Кл.слова: бренд міста, Черкаси, маркетинг територій, територіальне стратегічне планування Білявська, Юлія. Place Branding, або Навіщо містам бренд / Ю. Білявська. - С.41-45 Кл.слова: територіальний маркетинг, брендинг території, оцінювання бренду міста Бернович, Павел. Высокопробный маркетинг территорий / П. Бернович. - С.46-49 Кл.слова: бюджетний маркетинг територій, управління маркетингом територій, інструменти маркетингу територій Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Калиниченко, Леонид. Территориальный маркетинг - это раскрутка и популяризация, информирование и реклама, медиа-мероприятия и людская молва / Л. Калиниченко> // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 5. - С. 30-31 Кл.слова (ненормовані): брендинг території -- рекламна кампанія -- територіальний маркетинг, Херсонщина Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
РТМ-Украина. Исследования в наружной рекламе готовы к новому технологическому витку / РТМ-Украина> // Маркетинговые исследования в Украине : науково-практический журнал. - 2018. - № 5. - С. 40-43 Кл.слова (ненормовані): зовнішня реклама -- рекламна кампанія -- рекламна площина Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Бучинська, Олена. Еволюція жіночих та чоловічих образів в рекламі [Текст] / О. Бучинська> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 47-64 . - ISSN 1606-3732 Кл.слова (ненормовані): рекламний ринок -- реклама бренду -- рекламна індустрія -- рекламна кампанія -- рекламний креатив Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Говера, О. І. Якісні дослідження в рекламі: теоретичні аспекти [Текст] / О. І. Говера, І. Б. Рижий> // Поліграфія і видавнича справа : наук.-техн. зб. - 2019. - N 1. - С. 135-143. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0554-4866 Кл.слова (ненормовані): торгова марка -- референтна група -- фокус-група -- глибинне інтерв’ю -- цільова аудиторія -- споживачі -- опитування -- анкетування -- логотип -- психографічні характеристики -- рекламна кампанія Дод.точки доступу: Рижий, І. Б. Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) |
Я 47 Яковлев, Алексей. Контекстная реклама. Основы, секреты, трюки / А. Яковлев, А. Довжиков. - 2-е издание. - Санкт-Петербург : БВХ-Петербург, 2012. - 256 с. - ISBN 978-5-9775-0737-0 : 20.00 грн.
Рубрики: Реклама--Контекстна реклама Кл.слова (ненормовані): контекстна реклама -- contextual advertising -- рекламне оголошення -- blurb -- рекламний текст -- advertising text -- рекламна кампанія -- advertising campaign -- спліт-тестування -- графічна реклама -- graphic advertising -- мобільна реклама -- mobile advertising -- клікфорд Дод.точки доступу: Довжиков, Алексей Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) |
A95 Avery, Jim. Advertising Campaign Planning: Developing an Advertising-Based Marketing Plan / Jim Avery ; editor Bruce Bendinger. - Hudson : The Copy Workshop, 2005. - 267 p. - ISBN 1-887229-06-X : Б. ц.
Рубрики: Маркетинг--Реклама--Рекламна кампанія Кл.слова (ненормовані): таргет -- entrepreneurs -- підприємництво -- planning point -- планування -- record keeping -- облік -- purchase cycle -- купівельний цикл -- competitive sales -- конкурентоспроможні продажі -- бюджет -- маркетологічна стратегія -- рекламна кампанія -- мерчендайзинг -- акційна продукція -- advertising media -- рекламні медіа -- target groups -- цільова група -- цільова аудиторія Повний текст / зовнішній ресурс (посторінковий перегляд): Повний текст або завантажити Дод.точки доступу: Bendinger, Bruce \editor.\ Примірників всього: 1 Сервер (1) Вільні: Сервер (1) |