Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Колекція Віктора Огнев’юка (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Локшина, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.
37.09
О-72


   
    Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / уклад.: В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. - Київ : Едельвейс, 2013. - 742 с. - Библиогр.: с. 727-742. - ISBN 978-966-2748-30-7 : 80.00 грн., 50.00 грн., 100.00 грн.
    Зміст:
Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти . - С .639-644
Альтбах, Ф. Дж. Вплив глобалізації на вищу освіту / Ф. Дж. Альтбах. - С .52-55
Андрєєв, В. І. Базові закономірності розвитку освітніх систем / В. І. Андрєєв. - С .153-161
Андрієвська, О. Т. Оновлення імперії знань / О. Т. Андрієвська. - С .375-376
Андрущенко, В. П. Метаморфози "освітнього планування" / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. - С .445-451
Андрущенко, В. П. Метаморфози "Освітнього планування" / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. - С .84-85
Андрущенко, В. П. Державно-громадський характер управління освітою / В. П. Андрущенко. - С .490-493
Андрущенко, В. П. Філософія освіти / В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. - С .257-258
Андрущенко, В. П. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку / В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. - С .265-269
Андрущенко, В. П. Українська педагогічна освіта у європейському просторі / В. П. Андрущенко. - С .389-392
Аношкіна, Л. І. Генезис знань у трансформаційному суспільстві / Л. І. Аношкіна. - С .622-624
Ареф’єва, О. В. Місце людського капіталу в "економіці знань" / О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. - С .619-621
Ареф’єва, О. В. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти / О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. - С .628-633
Астахов, В. В. Поняття, предмет і метод освітнього права / В. В. Астахов. - С .470-475
Базалук, О. О. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання / О. О. Базалук. - С .258-263
Березівська, Л. Д. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті / Л. Д. Березівська. - С .348-352
Берека, В. Є. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг / В. Є. Берека. - С .633-636
Бех, І. Д. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище / І. Д. Бех. - С .686-689
Бєляков, С. А. Освітня політика і управління освітою / С. А. Бєляков. - С .441-445
Біггс, Дж. Б. Едукологія: наука про ефективне навчання / Дж. Б. Біггс. - С .186
Білецька, С. В. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.) / С. В. Білецька. - С .333-338
Білецька, С. В. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття / С. В. Білецька. - С .328-333
Білобровко, Т. І. Взаємозв’язок економіки і освіти / Т. І. Білобровко. - С .573-575
Білобровко, Т. І. Предмет і метод економіки освіти / Т. І. Білобровко. - С .593-598
Бондар, В. І. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою / В. І. Бондар. - С .520-524
Валєєв, Р. Г. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії / Р. Г. Валєєв. - С .457-463
Ващенко, Л. М. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу / Л. М. Ващенко. - С .510-516
Вербицький, А. О. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми / А. О. Вербицький. - С .684-686
Гадамер, Г. Г. Провідні гуманістичні поняття. Освіта / Г. Г. Гадамер. - С .244-249
Гальпєріна, В. О. Освітня політика / В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. - С .413-414
Гальпєріна, В. О. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз / В. О. Гальпєріна. - С .403-405
Гапонюк, П. Н. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи / П. Н. Гапонюк. - С .564-567
Гершунський, Б. С. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект) / Б. С. Гершунський. - С .129
Гершунський, Б. С. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти / Б. С. Гершунський. - С .405-406
Гершунський, Б. С. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики / Б. С. Гершунський. - С .117-123
Гершунський, Б. С. Філософія освіти для XXI століття / Б. С. Гершунський. - С .254-257
Гессен, С. Й. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія / С. Й. Гессен. - С .239-240
Глузман, О. В. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті / О. В. Глузман. - С .368-370
Голубенко, О. Л. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи / О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. - С .720-722
Гончаренко, С. У. Освіта / С. У. Гончаренко. - С .101-102
Горобець, Ю. І. Проблема розвитку та реформування науки в університетах / Ю. І. Горобець, С. М. Порев. - С .72-76
Городяненко, В. Г. Сфера освіти та її соціологічне вивчення / В. Г. Городяненко. - С .654-659
Губерський, Л. В. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси / Л. В. Губерський. - С .279-282
Гумбольдт, В. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні / В. Гумбольдт. - С .358-363
Гуржій, А. М. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів / А. М. Гуржій. - С .80-84
Д’юї, Дж. Освіта як життєва потреба / Дж. Д’юї. - С .241-243
Даниленко, Л. І. Управління інноваційним освітнім процесом в школі / Л. І. Даниленко. - С .506-510
Даниленко, Л. І. Менеджмент організацій / Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. - С .524-533
Дзвінчук, Д. І. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс / Д. І. Дзвінчук. - С .299-304
Дзвінчук, Д. І. Центральні органи управління освітою в законодавстві України / Д. І. Дзвінчук. - С .487-490
Дічек, Н. П. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України / Н. П. Дічек. - С .383-389
Днєпров, Е. Д. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки / Е. Д. Днєпров. - С .304-305
Днєпров, Е. Д. Система освіти як об’єкт дослідження / Е. Д. Днєпров. - С .146-153
Добронравова, І. С. Філософія освіти за добу постнекласичної науки / І. С. Добронравова. - С .263-264
Довгаль, С. А. Філософія освіти як галузь наукового знання / С. А. Довгаль. - С .249-254
Євтух, М. Б. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу / М. Б. Євтух. - С .63-68
Єльникова, Г. В. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства / Г. В. Єльникова. - С .480-484
Єльникова, Г. В. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні / Г. В. Єльникова. - С .516-520
Зашкільняк, Л. О. Історія "Своя" й історія "Чужа" / Л. О. Зашкільняк. - С .316-317
Іванюк, І. В. Основи освітньої політики / І. В. Іванюк. - С .414-424
Іншаков, О. В. Реалізація нових підходів / О. В. Іншаков. - С .637-638
Каленюк, І. С. Освіта в економічних концепціях / І. С. Каленюк. - С .575-585
Каленюк, І. С. Освіта як предмет економічного дослідження / І. С. Каленюк. - С .585-593
Каленюк, І. С. Освіта в умовах ринкової економіки / І. С. Каленюк. - С .567-573
Клепко, С. Ф. Освіта і освітня політика в демократичній державі / С. Ф. Клепко. - С .425-433
Клепко, С. Ф. Ставати філософом власної освіти / С. Ф. Клепко. - С .288-291
Клепко, С. Ф. Економіка освіти з точки зору філософії освіти / С. Ф. Клепко. - С .598-605
Коміренко, В. І. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст / В. І. Коміренко. - С .605-615
Корж-Ікаєва, Т. Г. Освітнє право України: питання становлення / Т. Г. Корж-Ікаєва. - С .465-469
Кравченко, І. С. Економіка освіти / І. С. Кравченко. - С .593
Краєвський, В. В. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки) / В. В. Краєвський. - С .104-109
Красняков, Є. В. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти / Є. В. Красняков. - С .433-438
Кремень, В. Г. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення / В. Г. Кремень. - С .376-381
Кремень, В. Г. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності / В. Г. Кремень. - С .50-51
Кремень, В. Г. Якісна освіта і нові вимоги часу / В. Г. Кремень. - С .45-50
Кремень, В. Г. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти / В. Г. Кремень. - С .677-681
Кремень, В. Г. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом" / В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. - С .451-452
Кремень, В. Г. Філософський дискурс освітнього знання / В. Г. Кремень. - С .274-279
Кремень, В. Г. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти / В. Г. Кремень. - С .28
Кремень, В. Г. Українська освіта в історичних викликах XXI століття / В. Г. Кремень. - С .42-43
Крижко, В. В. Менеджмент в освіті / В. В. Крижко. - С .533-535
Крилова, Н. Б. Питання культурологічної освіти / Н. Б. Крилова. - С .709-713
Крістенсей, Дж. Е. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог / Дж. Е. Крістенсей. - С .185-186
Крістенсен, Дж. Е. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів / Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. - С .187-188
Круглов, Ю. Г. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання / Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. - С .353
Кузьміна, С. Л. Освіта і культура / С. Л. Кузьміна. - С .690-694
Кузьміна, С. Л. Феномен освіти і культура / С. Л. Кузьміна. - С .705-709
Кузьміна, С. Л. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст. / С. Л. Кузьміна. - С .363-368
Кузьміна, С. Л. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці / С. Л. Кузьміна. - С .341-344
Кузьміна, С. Л. Теорія школи і питання освітніх реформ / С. Л. Кузьміна. - С .85-90
Кузьміна, С. Л. Чи має філософія освіти і виховання свою історію / С. Л. Кузьміна. - С .282-287
Кузьміна, С. Л. Освітнє середовище і місто / С. Л. Кузьміна. - С .94-98
Левовицький, Т. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція? / Т. Левовицький. - С .90-94
Лозова, В. І. Педагогічні цінності сучасної освіти / В. І. Лозова. - С .130-133
Локшина, О. І. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку / О. І. Локшина. - С .393-399
Луговий, В. І. Освіта як предмет системного дослідження / В. І. Луговий. - С .190-192
Луговий, В. І. Управління освітою / В. І. Луговий. - С .479
Луговий, В. І. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки / В. І. Луговий. - С .134-140
Луговий, В. І. Освіта як предмет системного дослідження / В. І. Луговий. - С .102-104
Луговий, В. І. Генезис і розвиток освіти / В. І. Луговий. - С .297-299
Луговий, В. І. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення / В. І. Луговий. - С .60-63
Луговий, В. І. Сутність освіти, її місце в системі культури / В. І. Луговий. - С .681-682
Луговий, В. І. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація / В. І. Луговий. - С .682-683
Луговий, В. І. Університетологія покликана часом / В. І. Луговий. - С .68-72
Масол, Л. М. Модель загальної мистецької освіти / Л. М. Масол. - С .77-79
Мацієвський, Ю. В. Чому в нас немає політичної науки / Ю. В. Мацієвський. - С .76-77
Медведєв, І. А. Університет як об’єкт державного управління / І. А. Медведєв. - С .550-554
Міцкевич, М. І. Едукологія: інваріантні характеристики / М. І. Міцкевич. - С .211-214
Мясніков, В. А. Світовий освітній простір / В. А. Мясніков. - С .41-42
Нечаєв, В. Я. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє / В. Я. Нечаєв. - С .672-674
Новіков, О. М. Про структуру теорії освіти / О. М. Новіков. - С .109-116
Новіков, О. М. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві / О. М. Новіков. - С .162-165
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .269-273
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії / В. О. Огнев’юк. - С .557-559
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти / В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. - С .192-203
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .188-190
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .116-117
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів / В. О. Огнев’юк. - С .43-45
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освіта у вимірі сучасної демографії / В. О. Огнев’юк. - С .28-35
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освіта в структурі українського суспільства XX століття / В. О. Огнев’юк. - С .370-374
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології / В. О. Огнев’юк. - С .311-316
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти / В. О. Огнев’юк. - С .220-221
Олійник, В. В. Управління освітою в умовах державотворення / В. В. Олійник. - С .485-487
Олійник, В. В. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва / В. В. Олійник. - С .494-498
Пінчук, Є. А. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики / Є. А. Пінчук. - С .406-412
Піскунов, А. І. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст. / А. І. Піскунов. - С .319
Побірченко, Н. А. Шкільний менеджмент / Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. - С .535-541
Подольська, Є. А. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти / Є. А. Подольська. - С .667-672
Поляков, М. В. Передісторія і початок середньовічного університету / М. В. Поляков. - С .354-358
Попов, А. А. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти / А. А. Попов. - С .161-162
Проказа, О. Т. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії) / О. Т. Проказа. - С .217-219
Прокопенко, І. Ф. Учитель і полікультурна освіта / І. Ф. Прокопенко. - С .715-720
Прокопенко, Л. Л. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект / Л. Л. Прокопенко. - С .438-441
Прокопцов, В. І. Едукологія - інтегроване знання про освіту / В. І. Прокопцов. - С .214-217
Пузіков, В. Г. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення / В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. - С .664-667
Равкін, З. І. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.) / З. І. Равкін. - С .345
Радул, О. С. Володимир Великий. Ярослав Мудрий / О. С. Радул. - С .319-323
Русова, С. Ф. Національна школа / С. Ф. Русова. - С .338-341
Савченко, О. Я. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти / О. Я. Савченко. - С .79
Самчук, З. Ф. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації / З. Ф. Самчук. - С .291-293
Саух, П. Ю. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією) / П. Ю. Саух. - С .453-457
Свірідов, О. А. Теорія і методологія функціонування освітніх систем / О. А. Свірідов. - С .221-223
Сисоєва, С. О. Методологічні концепти освітології / С. О. Сисоєва. - С .223-227
Сисоєва, С. О. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства / С. О. Сисоєва. - С .559-563
Сисоєва, С. О. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства / С. О. Сисоєва. - С .36-40
Сисоєва, С. О. Освіта як об’єкт дослідження / С. О. Сисоєва. - С .140-146
Сисоєва, С. О. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства / С. О. Сисоєва. - С .713-715
Сірополко, С. О. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст. / С. О. Сірополко. - С .323-327
Скідін, О. Л. Вищий навчальний заклад як соціальна організація / О. Л. Скідін. - С .546-549
Смірнова, Є. Е. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука / Є. Е. Смірнова. - С .660-664
Стейнер, Е. Едукологія вільних / Е. Стейнер. - С .179-185
Стейнер, Е. Про важливість едукології / Е. Стейнер. - С .178-179
Степко, М. Ф. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти / М. Ф. Степко. - С .55-59
Субетто, О. І. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу / О. І. Субетто. - С .204-206
Субетто, О. І. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення / О. І. Субетто. - С .615-618
Сухомлинська, В. О. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір / В. О. Сухомлинська. - С .305-311
Сухомлинська, О. В. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі / О. В. Сухомлинська. - С .123-129
Сухомлинська, О. В. Колектив і особливість в контексті філософії освіти / О. В. Сухомлинська. - С .287-288
Сухомлинська, О. В. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи / О. В. Сухомлинська. - С .382-383
Сухомлинський, В. О. Знання - і мета, і засіб / В. О. Сухомлинський. - С .273-274
Сухомлинський, В. О. Розмова з молодим директором школи / В. О. Сухомлинський. - С .505-506
Торосян, В. Г. Історія освіти та педагогічної думки / В. Г. Торосян. - С .318
Тоффлер, Е. Школа індустріальної ери / Е. Тоффлер. - С .345-348
Тоффлер, Е. Освіта у майбутньому / Е. Тоффлер. - С .27
Тоффлер, Е. Новий переворот у системі освіти / Е. Тоффлер. - С .25-27
Філіпчук, Г. Г. Культурологічна основа сучасної освіти / Г. Г. Філіпчук. - С .694-697
Фішер, Дж. Е. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія" / Дж. Е. Фішер. - С .177-178
Флієр, А. Я. Культурологія освіти. Концепція / А. Я. Флієр. - С .698-705
Фурман, А. В. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу / А. В. Фурман. - С .207-210
Фурман, А. В. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни / А. В. Фурман. - С .227-229
Хома, О. І. Сон розуму в сутінках освіти / О. І. Хома. - С .98
Хоружа, Л. Л. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість / Л. Л. Хоружа. - С .229-233
Хоружий, Г. Ф. Академічна культура: поняття і функції / Г. Ф. Хоружий. - С .722-723
Цехмістрова, Г. С. Державне управління вищою освітою / Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. - С .541-546
Цехмістрова, Г. С. Організація управління освітнім закладом / Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. - С .499-505
Шевчук, Д. М. Культура у мереживі мереж / Д. М. Шевчук. - С .724-726
Ягофаро, Д. А. Освіта як елемент правового простору / Д. А. Ягофаро. - С .463-465
Ягофаров, Д. А. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії / Д. А. Ягофаров. - С .165-174
Ягофаров, Д. А. Освіта як соціальний інститут / Д. А. Ягофаров. - С .650-654
Яковенко, Л. І. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань / Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. - С .624-628
Ярська, В. М. Наука освіти. Освіта як інститут / В. М. Ярська. - С .647-649
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Хрестоматії

   Освітологія


Кл.слова (ненормовані):
освітологія
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \уклад.\
Сисоєва, Світлана Олександрівна \уклад.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

2.
Шифр: П186607/2015/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : науково-теоретичний та інформаційний журнал/ Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2015р. N 1
Зміст:
Пам’ятка авторові. - С.4
Кл.слова: загальна інформація, технічні вимоги, правові засади
Ничкало, Н. Г. Професійний розвиток особистості: концептуальні засади і перспективи досліджень / Н. Г. Ничкало. - С.5-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, професійний розвиток, професійна самоактуалізація
Родигіна, І. В. Філософські основи компетентністного підходу в освіті / І. В. Родигіна. - С.14-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентністний підхід, біхевіоризм, позитивізм
Гуревич, Р. С. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб розвитку майбутніх фахівців / Р. С. Гуревич. - С.21-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтердисциплінарне навчання, міждисциплінарне навчання, навчання студентів
Радкевич, В. О. Професійний розвиток персоналу вітчизняних підприємств / В. О. Радкевич. - С.27-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: персонал підприємств, адаптація, наставництво
Васянович, Г. П. Гуманістичний вимір формування професійно важливих якостей у майбутніх кваліфікованих робітників сфери обслуговування / Г. П. Васянович. - С.32-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гуманізм, гуманний, гуманістичний вимір
Подолянчук, С. В. Комплексний підхід до моніторингу наукової діяльності структурних підрозділів педагогічних університетів / С. В. Подолянчук. - С.38-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моніторинг наукововї діяльності, оцінювання, науково-дослідна робота
Рудишин, С. В. Особливості формування в учнів початкової школи природничо-наукової картини світу / С. В. Рудишин. - С.38-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: природничо-наукова освіта, початкова школа, системний підхід
Помиткіна, Л. В. Розвиток готовності студентів до прийняття стратегічних життєвих рішень засобами відеолекторію / Л. В. Помиткіна. - С.50-56. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відеолекторій, відеофільми, стратегічні життєві рішення
Локшина, О. І. Напрями трансформацій середньої освіти країн Європейського Союзу в умовах викликів сучасності / О. І. Локшина. - С.57-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МСКО-3, Європейський Союз, академічна освіта
Лук’янова, Л. Б. Світовий досвід та європейські тенденції законодавчого врегулювання освіти дорослих / Л. Б. Лук’янова ; Л. Б. Лук'янова
Березівська, Л. Д. Державна політика в питанні диференціації організації та змісту шкільної освіти в Радянській Україні в період зародження демократичних змін (1985-1991) / Л. Д. Березівська. - С.70-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: шкільна політика, національна школа, диференціація навчання
Карпенко, О. В. Реалізація державної політики у сфері надання освітніх послуг вишами США / О. В. Карпенко, С. В. Тарнавська. - С.79-87. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: децентралізація управління, освітні послуги, академічні свободи
Є примірники у відділах:
Ф2 (08.04.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (25.03.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
373.013.3(4-672ЄС)
Л 73


    Локшина, О.
    Трансформаційні процеси у шкільній освіті Європейського Союзу: роздуми для України / Олена Локшина // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2015. - № 1/2. - С. 13–18 : табл. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Зміст освіти--Модернізація--Європейський Союз

Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- тривалість навчання -- зміст освіти -- реформування -- інституційний рівень -- суспільний рівень -- світовий рівень -- математика -- природничі науки -- інформаційно-комунікаційні технології
Анотація: У статті розглядаються сутність трансформацій, що відбуваються на рівні шкільної освіти у державах-членах Європейського Союзу з позиції відповідності потребам європейських суспільств та окремих громадян.

Всі примірники списані


Знайти схожі

4.
37.014.5
К 63


   
    Компетентнісний підхід у сучасній освіті : світовий досвід та українські перспективи. Бібліотека з освітньої політики [Текст] / Л. С. Ващенко [та ін.] ; ред. О. В. Оверчука. - Київ : К.І.С., 2004. - 111 с. - ISBN 966-8039-50-5 : 12.00 грн., 3.00 грн.
УДК

Рубрики: Компетентісний підхід в освіті--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
компетенції -- компетентнісний підхід -- моніторинг -- емпіричне дослідження
Анотація: Книга присвячена новим напрямам розвитку змісту освіти в Україні та розвинених країнах світу.
Дод.точки доступу:
Ващенко, Л. С.
Локшина, О. І.
Овчарук, О. В.
Паращенко, Л. І. (канд. пед. наук)
Оверчука, О. В. \ред.\


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: П186607/2017/3
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : науково-теоретичний та інформаційний журнал/ Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2017р. N 3
В содерж.:
Ляшенко, О. І. На шляху до Нової української школи: концептуальні засади і виклики / О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований. - С.5-12
Локшина, О. І. До питання про виклики стандартизації шкільної освіти: уроки країн Європейського Союзу / О. І. Локшина. - С.13-19
Маріуц, І. О. Поступ порівняльної освіти в США / І. О. Маріуц. - С.20-23
Шпарик, О. М. Досвід використання диференціації навчання у загальній середній школі США як джерело модернізації шкільної освіти в Україні / О. М. Шпарик. - С.24-31
Джурило, А. П. Оптимізація управління шкільною освітою: досвід Польщі / А. П. Джурило. - С.32-37
Тименко, М. М. Термінологічне поле з проблеми трансформаційних процесів в освіті у працях вітчизняних та зарубіжних науковців / М. М. Тименко. - С.38-43
Тимків, Н. М. Інженерна педагогіка як теоретична основа підготовки фахівців для нафтогазової галузі / Н. М. Тимків. - С.51-59
Чумак, Л. В. Деякі методологічні підходи до розвитку професійної майстерності вчителя зарубіжної літератури в системі післядипломної освіти / Л. В. Чумак. - С.60-69
Отич, Д. Д. Результати дослідження командних ролей студентів-психологів / Д. Д. Отич. - С.70-75
Міхно, О. П. До питання характеристики учня у теорії та практиці навчальних закладів України початку XX ст. / О. П. Міхно. - С.76-85
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: П186607/2017/4
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : науково-теоретичний та інформаційний журнал/ Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2017р. N 4
Зміст:
Кремень, В. Г. 25 років Національній академії педагогічних наук України: здобутки і перспективи / В. Г. Кремень. - С.5-13
Луговий, В. І. Закон базисної організації компетентностей / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова. - С.14-29
Саух, П. Ю. Соціокультурні тенденції в сучасному молодіжному середовищі: цивілізаційний вимір / П. Ю. Саух. - С.30-36
Бех, І. Д. Особливості становлення особистості підлітка в умовах соціальних реалій / І. Д. Бех. - С.37-41
Кириченко, В. І. Патріотизм як ціннісно-смислове підгрунтя просоціальної поведінки підлітків / В. І. Кириченко. - С.42-48
Петрочко, Ж. В. Зовнішня міграція української молоді: сучасні тенденції та освітні завдання / Ж. В. Петрочко. - С.49-56
Комаровська, О. А. Художні цінності сучасних дітей: особливості прояву та діагностування / О. А. Комаровська. - С.57-62
Локшина, О. І. Тенденції і явища у молодіжному середовищі: європейський вимір / О. І. Локшина. - С.63-69
Редько, В. Г. Теоретико-методологічні засади компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів 1- 4 класів: рефлексивний погляд на проблему / В. Г. Редько, Т. К. Полонська, Н. П. Басай. - С.70-80
Музиченко, І. В. Етнічна свідомість: проблема визначення структури та функцій / І. В. Музиченко, Н. Т. Олійник. - С.81-87
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
37.014.5(4/6)ЄС
Л 73


    Локшина, О. І.
    Зміст шкільної освіти в країнах Європейського Союзу: теорія і практика (друга половина ХХ - початок ХХІ ст.) [Текст] : монографія / О. І. Локшина. - Київ : Богданова А. М., 2009. - 404 с. - ISBN 978-966-2184-13-6 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Шкільна освіта--Європейський Союз--Популярні видання

   Європейський Союз


Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- Європейський Союз -- ЄС -- зміст освіти -- курикулум -- демократичні цінності

Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

8.


    Локшина, О. І.
    Напрями трансформацій середньої освіти країн Європейського Союзу в умовах викликів сучасності [Текст] / О. І. Локшина // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology. - Київ : Педагогічна преса, 2015. - N 1. - С. 57-63. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
МСКО-3 -- Європейський Союз -- академічна освіта

Є примірники у відділах:
Ф2 (08.04.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (25.03.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

9.


    Локшина, О. І.
    До питання про виклики стандартизації шкільної освіти: уроки країн Європейського Союзу [Текст] / О. І. Локшина // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - N 3. - С. 13-19


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

10.


    Локшина, О. І.
    Тенденції і явища у молодіжному середовищі: європейський вимір [Текст] / О. І. Локшина // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - N 4. - С. 63-69


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

11.
Шифр: Н057263/2018/3/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науково-метод. журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2001 - . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2018р. Вип. 3/4
Зміст:
Хоружа, Л. Модель педагогічної освіти сучасного університету / Л. Хоружа, М. Братко. - С.7-13
Дика, Н. Нова парадигма післядипломної педагогічної освіти: реалізація компетентнісного підходу / Н. Дика, О. Глазова. - С.14-20
Воротникова, І. Моделі професійного розвитку вчителя в умовах реформи післядипломної педагогічної освіти / І. Воротникова. - С.21-27
Брижнік, В. Актуальність філософії освіти Теодора Адорно / В. Брижнік. - С.28-35
Ракітянська, Л. Становлення та розвиток поняття "емоційний інтелект": історико-філософський аналіз / Л. Ракітянська. - С.36-42
Регейло, І. Ціннісні орієнтири Болонського процесу (1988 - 2009 рр.): нормативно-правовий аспект / І. Регейло. - С.43-51
Сопова, Д. Академічна доброчесність у системі професійної підготовки майбутнього педагога / Д. Сопова. - С.52-56
Павленко, О. Дослідження професійної підготовки фахівців з електроніки в Україні та США: базові поняття / О. Павленко. - С.57-61
Горшкова, Г. Базові дефініції формування готовності майбутніх логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ / Г. Горшкова. - С.62-66
Лопіна, Н. Практико-орієнтований кейс-метод навчання в системі безперервної медичної освіти на основі інформаційних веб-технологій / Н. Лопіна, Л. Журавльова. - С.67-73
Цехмістер, Я. Професійна клініко-фармацевтична компетентність лікарів: післядипломний етап становлення / Я. Цехмістер, О. Лисенко. - С.74-77
Фамілярська, Л. Організація проектної діяльності психологів у закладах післядипломної освіти з використанням хмарних сервісів Google / Л. Фамілярська, Л. Кльоц. - С.78-83
Короткова, Ю. Формування комунікативної компетентності майбутніх юристів на заняттях з української мови / Ю. Короткова. - С.84-88
Кудлай, А. Вивчення стану сформованості комунікативної компетентності майбутніх офіцерів поліції / А. Кудлай. - С.89-93
Ковальчук, І. Організаційно-методичні засади педагогічної практики в системі професійного становлення майбутнього вчителя / І. Ковальчук. - С.94-99
Кашпіровська, Л. Впровадження профільного навчання в закладах загальної середньої освіти: сучасні підходи / Л. Кашпіровська. - С.99-104
Боярська-Хоменко, А. Нормативно-правове забезпечення освіти дорослих у країнах Європейського союзу / А. Боярська-Хоменко. - С.105-110
Теренко, О. Організаційно-змістові аспекти діяльності провайдерів освіти дорослих у США і Канаді / О. Теренко. - С.111-115
Фурсенко, Т. Роль професійних об’єднань у системі моніторингу якості освітніх послуг у закладах вищої освіти Канади / Т. Фурсенко. - С.116-120
Ошуркевич, Н. Сучасний стан і проблеми професійної орієнтації молоді в Україні та Канаді / Н. Ошуркевич, З. Потіха. - С.121-126
Локшина, О. Забезпечення якості вищої освіти в умовах європеїзації України / О. Локшина. - С.127-132
Батечко, Н. Технології забезпечення якості вищої освіти в контексті європейських практик / Н. Батечко, М. Лут. - С.133-138
Durdas, A. The system of higher education quality evaluation in France: history and modernity / A. Durdas. - С.139-143
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.


    Локшина, О.
    Забезпечення якості вищої освіти в умовах європеїзації України [Текст] / О. Локшина // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науково-метод. журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 127-132, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.127132 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- європеїзація -- Європейський Союз -- забезпечення якості
Перейти до зовнішнього ресурсу PDF

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

13.
37.014.3(061.1+73)
Т 65


   
    Трансформаційні процеси у шкільній освіті країн Європейського Союзу та США : монографія / А. П. Джурило [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. - Київ : КОНВІ ПРІНТ, 2018. - 192 с. - ISBN 978-617-7724-00-0 : 86.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Шкільна освіта--США--Європейський Союз--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- шкільна освіта -- гуманізація освіти -- освіта США
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Джурило, А. П.
Глушко, О. З.
Локшина, О. І.
Маріуц, І. О.
Тименко, М. М.
Шпарик, О. М.
Національна академія педагогічних наук України
Інститут педагогіки


Примірників всього: 15
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (11),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (11),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)