Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=фізична культура і спорт<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Василенко, М. М.
    Cтановлення системи вищої фізкультурної освіти майбутніх фітнес-тренерів в Україні [Електронний ресурс] / М. М. Василенко // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 3. - С. 30-42. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
фітнес-тренер -- вища освіта -- вищий навчальний заклад -- професійна підготовка -- фізична культура і спорт
Анотація: У статті представлено сучасні тенденції реформування вищої фізкультурної освіти в контексті загальносвітової освітньої політики (глобалізація, інтернаціоналізація, європеїзація). Зазначено основні ризики та переваги входження вітчизняної фізкультурної освіти у європейський простір. З’ясовано, що професійна підготовка майбутніх фітнес-тренерів у вищих навчальних закладах стала предметом обмеженої кількості досліджень вітчизняних та зарубіжних науковців. У більшості випадків автори обмежуються рамками одного з компонентів такої підготовки. Зроблено висновок про необхідність розробки теоретичних та методичних засад професійної підготовки майбутніх фітнес-тренерів у вищих навчальних закладах.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

2.
811.161.2(035)
Д 19


    Данчук, Юлія Валентинівна.
    Моя українська вільна. Спілкуймося легко! / Ю. В. Данчук ; художник Ю. Є. Василенко. - Харків : Основа, 2023. - 191 с. : іл., схеми, табл. - (Візуалізований довідник). - ISBN 978-617-00-4147-0 : 250.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Українська мова--Довідники

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- ділове та публічне спілкування -- наука -- освіта -- історія і культура -- фізична культура і спорт -- медицина, здоров’я
Дод.точки доступу:
Василенко, Ю. Є. \художник.\


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.


    Бірючинська, Світлана.
    Ключові показники ефективності (kpi) та шляхи їх застосування у фітнес-галузі України / С. Бірючинська // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2023. - N 2. - С. 19-28, DOI 10.28925/2664-2069.2023.23. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
фізична культура і спорт -- управління персоналом -- фітнес і рекреація -- фітнес-клуби -- ефективність роботи -- ключові показники ефективності
Анотація: В статті розглянуто сучасні підходи до оцінки ефективності роботи співробітників фітнес-клубів на основі використання ключових показників ефективності (KPI) та проаналізовано операційні і стратегічні KPI. Визначено переваги та недоліки використання ключових показників ефективності (KPI) для оцінки роботи персоналу фітнес-клубів. Метою роботи є визначення ключових показників ефективності (KPI) персоналу фітнес-клубу та шляхів їх застосування у фітнес-галузі України. Матеріал і методи дослідження: аналіз; синтез; порівняння. Результати. В ході дослідження показано особливості застосування ключових показників діяльності (KPI)у фітнес-клубах України. Пріоритетність показників потрібно визначати з урахуванням їх важливості та необхідності, тобто визначити ті показники, виконання яких сприяє досягненню мети. Наведено приклади KPI, які можуть забезпечити ефективність діяльності персонального фітнес тренера та відділу продажів компанії. Впровадження та ефективне використання ключових показників дозволить фітнес-клубам не лише досягти поставленої мети, а й виявити низку проблем, які «гальмують» її досягнення. Показано, що для створення ефективної системи ключових показників фітнес-клубу необхідні як професійні навички (знання предметної галузі, досвід роботи, кваліфікація), так і грамотна інтуїція, творчий підхід. Перевагами застосування KPI для співробітників фітнес-клубів є розуміння цілі своєї праці, усвідомлення особистої вигоди у разі успіху; здійснення аналізу діяльності підлеглих, виявлення проблемних ділянок, оцінка якості роботи персоналу та керівників; своєчасне коригування планів та цілей фітнес-клубу; зворотний зв'язок між співробітниками та керівництвом. Основними недоліками при цьому виступають некоректне трактування показників оцінки ефективності; надмірна кількість критеріїв; необхідність глобального перенавчання персоналу, плинність кадрів.Майбутній розвиток та застосування KPI у фітнес-клубах значною мірою залежать від ринкової кон'юнктури українського фітнес-ринку та прагнення інтегруватися у міжнародний ринок, а також від стрімкості розвитку менеджменту та ефективності управлінського аналізу у вітчизняних фітнесклубах.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Магомедов, Роман.
    Особливості використання інструментів інтернет-маркетингу у фітнес-індустрії / Р. Магомедов, В. Білецька // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2023. - N 2. - С. 142-153, DOI 10.28925/2664-2069.2023.211. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
фізична культура і спорт -- фітнес і рекреація -- фітнес-клуби -- фітнес-індустрія -- інтернет-маркетинг -- менеджмент і маркетинг у фітнесі -- управління фітнес-клубами
Анотація: В статті розглянуто особливості інтернет-маркетингу як ефективного та сучасного способу залучення клієнтів та розвитку спортивного бренду, який слід використовувати поруч із традиційними рекламними та PRінструментами. Метою роботи є визначення особливостей використання інструментів інтернет-маркетингу у фітнес-індустрії. Матеріал і методи: аналіз (вивчення поняття інтернет-маркетинг, його переваг та недоліків); синтез (встановлення загальних правил просування в Інтернеті для фітнес-індустрії, побудова висновків у роботі); порівняння (визначення подібностей та відмінностей просування в Інтернеті фітнес-клубів різного рівня). Результати. В ході дослідження визначено, що для фітнес-клубів різного класу інтернет-маркетинг є гарною альтернативою традиційним рекламним каналам таким, як: телебачення, радіо та зовнішня реклама. Мережеві фітнесцентри за допомогою інтернет-маркетингу можуть закріпити свій статус на ринку, збільшити продажі та тримати постійний зв’язок із клієнтами. Натомість локальні студії з фітнесу через інтернет-маркетинг, а особливо через SMM, здатні сформувати власний імідж та знайти «свою» «нішеву» аудиторію. У фітнесіндустрії найбільшою популярністю користуються такі платформи: Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter, Telegram, YouTube та TikTok. За результатами дослідження основними інструментами Інтернет-маркетингу є: SMM, SEOоптимізація, контекстна реклама, банерна реклама, E-mail-маркетинг, SMSмаркетинг та блогінг. В ході порівняльного аналізу використання мережевими та локальними фітнес-клубами інструментів SMM та інтернет-маркетингу (на прикладі «Sport Life» і «Fitness by Grek»), встановлено, що SMM-маркетинг ефективно використовується в обох випадках, хоча стратегії просування мають певні відмінності, які викликані фінансовими можливостями та широтою клієнтської бази. Крім того, відрізняється і спосіб подачі інформації. У мережевому фітнес-клубі матеріал є більш сухим та рекламним, натомість у локальній фітнес-студії публікації більш різноманітні та цікаві, вони залучають читачів до активнішої взаємодії Висновки. В ході дослідження стратегії цих клубів встановлено, що «Sport Life» використовує повний спектр послуг інтернет-маркетингу, навіть SMSмаркетинг з ціллю залучення якомога більшої кількості клієнтів. А «Fitness by Grek», хоть і використовує деякі види крім SMM, робить це, аби – налагодити стійкий зв’язок та сформувати доброзичливі взаємовідносини між клієнтами та компанією
Дод.точки доступу:
Білецька, Вікторія


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)