Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=карнавалізація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
82.0
П 35


    Питання літературознавства [Текст] : науковий збірник / Ін-т л-ри ім. Т. Г. Шевченка, Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича; ред. О. В. Червінська. - Чернівці : ЧНУ, 1966 - .
   Випуск 83. - 2011. - 319 с. - Бібліогр. наприкінці ст. - 20.00 грн.
    Зміст:
Висоцька, Наталія. Містичне як прийом: постмодерні примари Хайгейтського цвинтаря / Н. Висоцька. - С .3-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: постмодернізм, містичне, Хайгейтський цвинтар
Гулевич, Лілія. Вплив містичної релігійної традиції на поетику і проблематику прозових творів Миколи Устияновича / Л. Гулевич. - С .15-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Устиянович Микола, про творчість, романтизм, містична традиція
Драненко, Галина. Символіка містичних образів ночі в п’єсі Б. - М. Кольтеса "Ніч незадовго перед лісами" / Г. Драненко. - С .21-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Кольтес Б. - М., Ніч незадовго перед лісами, про твір, містичні структури, сучасна французька п'єса
Кучер, Зоя. Містичний образ Великого Старця в романі Ф. Дюрренматта "Долина безладдя" / З. Кучер. - С .32-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Дюрренматт Фрідріх, Долина безладдя, про твір, містичний образ, "негативна теологія"
Орлова, Марина. Містичні символи в романі Петера Гандке "Короткий лист перед довгим прощанням" / М. Орлова. - С .40-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Гандке Петер, Короткий лист перед довгим прощанням, про твір, епіфанія, епіфанічний символізм
Пастушук, Галина. Образ блазня в "Діалогах між Соломоном та Маркольтом": профанація чи карнавалізація? / Г. Пастушук. - С .49-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Діалогах між Соломоном та Маркольтом, про текст, блазень, карнавалізація
Сатиго, Ірина. Ознаки містикологічної свідомості Леопольда Сенгора в поетичній збірці "Сутінкові пісні" / І. Сатиго. - С .60-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Сенгор Леопольд Седар, Сутінкові пісні, про твір, африканський фольклор, містицизм
Смирнов, Вадим. Семантика образа небесной девы в романе Б. Л. Пастернака "Доктор Живаго" / В. Смирнов. - С .68-80. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Пастернак Борис, Доктор Живаго, про твір, ритуал, ініціація
Шатова, Ирина. Типология и функции гротескных форм в мистической прозе Юрия Юркуна / И. Шатова. - С .80-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Юркун Юрій, про творчість, гротеск, містика
Бєлоброва, Тетяна. Філогенез молитовного жанру (містичні модифікації) / Т. Бєлоброва. - С .89-97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: молитвоцентричний текст, синергійність, епістемологія
Гаврилів, Тимофій. Роль оповіді від першої особи в оповіданні Петера Гандке "Без бажання немає щастя" / Т. Гаврилів. - С .98-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Гандке Петер, Короткий лист перед довгим прощанням, про твір, "я" - оповідач, автобіографія
Гребенюк, Тетяна. Роман Г. Пагутяк "Урізька готика" в контексті сучасної української літературної містики / Т. Гребенюк. - С .106-112. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Пагутяк Галина, Урізька готика, про твір, містика, метажанр
Когут, Оксана. Містичні сюжети й образи в сучасній українській драматургії / О. Когут. - С .113-120. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: містика, архетип
Тузков, Сергей. Американская готическая новелла рубежа ХІХ-ХХ веков / С. Тузков. - С .120-127. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: готична новела, Джеймс Генрі, Поворот гвинта, про твір, Уортон Едіт, Торжество темряви, про твір
Цівкач, Ольга. Роль середньовічної релігійної драми у процесі відродження польського театру (1919-1939) / О. Цівкач. - С .128-132. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: містерія, драматургія, театр
Шпильова, Наталія. "Зачарована місцина" в романі Р. Бротігана "Чудовисько Хоклайну: готичний вестерн" / Н. Шпильова. - С .133-140. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Бротіган Річард, Чудовисько Хоклайну: готичний вестерн, про твір, зачарована місцина, містика
Бучко, Аліна. Міфічні простори у творах Ельзи Ласкер-Шюлер / А. Бучко. - С .141-147. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ласкер-Шюлер Ельза, про творчість, орієнталізм, орієнтальний простір
Левицький, В’ячеслав. Мотиви "вечора містичного" в київському тексті Максима Рильського / В. Левицький. - С .148-154. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Рильський Максим, про творчість, київський текст, вігілія
Левко, Уляна. Містична складова у творах science fiction Станіслава Лема та їх візуальних інтерпретаціях / У. Левко. - С .155-162. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Лем Станіслав, про творчість, наукова фантастика, містика
Плетенчук, Наталія. Художній феномен сакралізації волинського макротопоса в прозі Уласа Самчука / Н. Плетенчук. - С .163-172. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Самчук Улас, про творчість, волинський текст, профанне
Палева, Елена. Концепция "потусторонности" повести В. Набокова "Соглядатай" / Е. Палева. - С .173-187. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Набоков В., Соглядатай, про твір, реальність, свідомість
Хоусон, Вікторія. Мистика и реализм "Флорентийской чародейки" Салмана Рушди: ключи к хронотопу / В. Хоусон. - С .188-197. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Рушді Салман, Флорентійська чарівниця, про твір, поетика містичного, маг
Щелокова, Лариса. Сакральный хронотоп в публицистике А. Н. Толстого / Л. Щелокова. - С .198-206. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Толстой Олексій, про творчість, публіцистика періоду Другої світової війни, сакральний хронотоп
Гурбанська, Антоніна. Міфопоетика української повісті другої половини ХХ століття (на матеріалі творів Вал. Шевчука та Н. Бічуї) / А. Гурбанська. - С .207-215. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Шевчук Вал., про творчість, Бічуя Ніна, про творчість, категорія сакрального
Ісапчук, Юлія. Рудименти "Габсбурзького міфу" в повісті І. Бахман "Три дороги до озера" / Ю. Ісапчук. - С .215-225. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Бахман Ігнеборг, Три дороги до озера, про твір, Габсбурзький міф, антропонім
Криворучко, Світлана. "Міф" Сімони де Бовуар (на матеріалі мемуарного роману "Сила обставин") / С. Криворучко. - С .226-231. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Бовуар Сімона, Сила обставин, про твір, Сартр Ж.-П., про нього, міф
Левітас, Світлана. Інфернальна поетика та міфологічний код готичної новели "Наречена привида" В. Г. Ейнсворта / С. Левітас. - С .232-236. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ейнсворт Вільям Гаррісон, Наречена привида, про твір, мотив "примарного нареченого", інфернальна поетика
Набитович, Ігор. Міт про Ізіду та Осіріса як архітектонічна складова "Сну тіні" Наталени Королевої / І. Набитович. - С .237. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Королева Наталена, Сон тіні, про твір, Ізіда, Осіріс
Савчук, Надія. Міф і містичне в ранній ліриці Ліни Костенко / Н. Савчук. - С .246-252. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Костенко Ліна, про творчість, ноосфера, міфологема
Сенчук, Ірина. Міфологема смертї-воскресіпня як "метафора" циклічної концепції історії в драмі В. Б. Єйтса "Воскресіння" / І. Сенчук. - С .252-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Єйтс Вільям Батлер, Воскресіння, про твір, циклічність
Барчишина, Інна. Сакральність контрапунктичної єдності в організації колористики поетичного твору (на матеріалі поезій М. Волошина та В. Свідзінського) / І. Барчишина. - С .261-269. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Волошин Максиміліан, про творчість, Свідзінський Володимир, про творчість, колірний контраст
Чик, Денис. Ревізія готичної містики у прозі Ф. Ґрільпарцера та Г. Квітки-Основ’яненка / Д. Чик. - С .270-278. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ґрільпарцер Франц, про творчість, Квітка-Основ’яненко Григорій, про творчість, готична містика
Матвєєва, Тетяна. Смерть як передчуття: ірраціональні домінанти в романах О. Кобилянської "Ніоба", "Через кладку", "За ситуаціями" / Т. Матвєєва. - С .278-288. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Кобилянська Ольга, Ніоба, про твір, Кобилянська Ольга, Через кладку, про твір, Кобилянська Ольга, За ситуаціями, про твір
Маренка, Світлана. Мона Ліза - "жінка без властивостей" : експресіоністська проекція містичного досвіду в новелі Ґеорґа Гайма "Злодій" / С. Маренка. - С .288-298. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Гайм Ґеорґ, Злодій, про твір, Мона Ліза Джоконда, експресіонізм
Пагут, Олег. Містичний дискурс мотиву інцесту в музілівському потрактуванні в романі "Людина без властивостей" (Аґата і поліфункціональність її постаті) / О. Пагут. - С .299-310. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Музіль Роберт, Людина без властивостей, про твір, двійник, інцест
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Продовжувані видання

Дод.точки доступу:
Червінська, О. В. \ред.\
Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка(Київ)
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: С707612/2016/4
   Журнал

Слово і час [Текст] : наук.-теорет. журнал/ Ін-т літ. ім. Т. Г. Шевченка. - Київ : Фенікс, 1957 - . - ISSN 0236-1477. - Виходит раз на два місяця
2016р. № 4
Зміст:
Ільницький, Микола. "Збентежений" талант (штрихи до портрета Ярослава Цурковського) / М. Ільницький. - С.3-15
Кл.слова: Цукровський Ярослав, про нього, футуризм, творчість Ярослава Цукровського
Поліщук, Ярослав. Павло Тичина в антиноміях літературного канону / Я. Поліщук. - С.16-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Тичина Павло, про нього, поет, критика
Ільків, Анна. Інтимний епістолярій українських письменників другої половини XIX - початку XX ст. (жанрові аспекти) / А. Ільків. - С.26-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: епістолярій, інтимний дискурс, его-текст
Білоус, Петро. Міф про "древнерусскую" літературу : термінологія та ідеологія / П. Білоус. - С.35-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: давньоруська література, доба Київської Русі, термінологія
Дзюба, Тетяна. Принцип фольклорно-етнографічної достовірності від Андрія Царинного до Пантелеймона Куліша / Т. Дзюба. - С.41-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: літературна критика, Царинний Андрій, про нього, Куліш Пантелеймон, про нього
Щербак, Олена. Семантика образу жінки у "Слові о полку Ігоревім" / О. Щербак. - С.47-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Слово, дослідження, жінка
Маценка, Світлана. Констеляція "Бетховен-Леверкюн" у романі "Доктор Фаустус" Томаса Манна / С. Маценка. - С.53-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: пізній стиль, Бетховен, Манн Томас
Шульгун, Мадлен. Карнавалізація і гра як стратегії оновлення травелогу у творі М. Гіголашвілі "Червоні дрижаки Тінгітани. Записки про Марокко" / М. Шульгун. - С.65-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: травелог, маска, карнавалізація
Баран, Уляна. Німецький історичний підлітковий роман / У. Баран. - С.70-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: антивоєнний роман, графічний роман, постмодерн
Піговська, Ірина. "Гамлет" наш і польський / І. Піговська. - С.80-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Шекспір, переклад, порівняння
Ткаченко, Анатолій. У горнилі перекладу (із досвіду майстер-класу) / А. Ткаченко. - С.86-92
Кл.слова: оригінал, переклад, перекладацький турнір
Стріха, Максим. Володимир Самійленко - перекладач : спроба деконструкції міфу / М. Стріха. - С.93-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Самійленко Володимир, про нього, переклад, творча стратегія
Володимир та Розалія Винниченки: родинне листування (1921-1949 роки) / уклад. Н. Миронець. - С.99-110
Кл.слова: епістолярій, Винниченко Розалія, листування, Винниченко Володимир, листування
Щукіна, Ірина. Слово Євгена Сверстюка: з музейних звукозаписів / І. Щукіна, М. Захаркін. - С.111-122. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Сверстюк Євген, про нього, смислове наповнення
Дунай, Павлина. Виставка Віри Вовк : Інформація / П. Дунай. - С.122-
Кл.слова: Вовк Віра, про неї, експозиція виставки, ювілей
Пелешко, Юрій. Світло і тіні українського Середньовіччя : [рецензія] / Ю. Пелешко. - С.123-125
Кл.слова: середньовічне письменство, антитетичний характер суджень, середньовічна алегорія
Брайко, Олександр. Митці Розстріляного відродження - про час і про себе : Інформація / О. Брайко. - С.126
Кл.слова: презентація книги, Розстріляне відродження, автобіогафії українських митців
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Шульгун, Мадлен.
    Карнавалізація і гра як стратегії оновлення травелогу у творі М. Гіголашвілі "Червоні дрижаки Тінгітани. Записки про Марокко" [Текст] / М. Шульгун // Слово і час. - Київ : Фенікс, 2016. - № 4. - С. 65-69. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
травелог -- маска -- карнавалізація

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Куцак, Світлана Анатоліївна.
    Карнавал як явище святкової культури в сучасному світі / С. А. Куцак // Мистецтвознавчі записки = NOTES ON ART CRITICISM : збірник наукових праць. - 2019. - Вип. 35. - С. 54-60. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-2180

Кл.слова (ненормовані):
карнавал -- масові свята -- карнавалізація -- сакральне -- культурні зміни

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Вощенко, О.
    Жанрова домінанта химерної прози / О. Вощенко // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2019. - Том 25, № 1. - С. 16-22. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
химерна проза -- жанрова домінанта -- умовність -- карнавалізація -- гротеск -- пародіювання
Анотація: Схожість параметрів інтелектуальної, притчевої, химерної тощо прози вимагає визначення їхніх жанрових домінант — диференційних характеристик-маркерів, які б чітко розмежовували ці споріднені (проте окремі) жанри. Тому мета розвідки – обґрунтувати концепцію жанрової домінанти химерної прози. Актуальність полягає в розробці критеріїв для уточнення суперечливих жанрових дефініцій певних творів, які досі викликають стійку увагу дослідників. Наголошено на тому, що химерна проза є окремим жанром, поруч із притчевою, інтелектуальною, фольклорно-міфологічною тощо, тому ці терміни не є взаємозамінними. Відповідно, доцільно прагнути й до уніфікації паралельних жанрових визначень окремих творів. Новизна дослідження полягає у пропозиції вважати жанровою домінантою химерної прози умовність (вторинну) та стратегію комічного. Спираючись на критичні напрацювання та пильне прочитання текстів, визначено, що умовність може бути змістовою (сюжетвовірна функція надприродного), стильовою (так звана «стильова химерність») та представленою у структурі тексту – концептуальною, характерологічною, ситуаційною та умовністю манери розповіді. Розглянуто роль комічного в формуванні химерного жанру. До текстотворчих чинників віднесено карнавалізацію, гротеск та пародіювання. Виявлено, що вони стали формальним вираженням ідейної семантики химерної прози – опору соцреалістичній поетиці та сформованій нею антихудожній манері письма. У соціокультурній ситуації неможливості прямої полеміки – як теоретичної, так і використання альтернативних соцреалізму літературних проектів, амбівалентна стратегія карнавальності як легітимного простору для новаторства, гротескове оживлення затертих літературних штампів та підривний потенціал пародії було обрано найбільш прийнятними засобами оновлення української літератури та боротьби за її художню повноцінність. Запропоновані критерії дають змогу науково обґрунтувати корпус химерної прози, що становить практичне значення роботи

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

6.


    Мальцева, О.
    Феномен карнавалізації спорту в постмодерному суспільстві / О. Мальцева // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 1. - P108-120. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
сміх -- спорт -- карнавалізація спорту -- постмодерний спорт -- соціальні функції сміху
Анотація: У статті досліджується феномен карнавалізації спорту в постмодерному суспільстві, виявляються історичні витоки, причини, передумови, наслідки постмодерної трансформації спорту як соціального інституту, перетворення його на комерціалізоване видовище, індустрію, шоу-бізнес, розважальну практику дозвілля. Простежено взаємне проникнення сміхової стихії у спорт та спорту в карнавалізований соціокультурний простір.

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Troitska, O.
    Aspects of the "carnivalization" of contemporary cultural practices = Аспекти "карнавалізації" сучасних культурних практик / O. Troitska, O. Popravko, N. Shcherbakova // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 1. - P82-86. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
аксіологія -- діалог культур -- карнавалізація -- карнавальна поведінка -- карнавальний світогляд -- криза культури -- культурні практики -- культурні смисли
Анотація: Актуальність статті обумовлена необхідністю осмислення нового культурного феномена, який презентує культурні практики сучасного хронотопу. Проаналізовано філософсько-культурологічні концепції стану культури та виявлено тенденції, які відображають нестійкість (перехідність), невизначеність, амбівалентність культурних практик і карнавалізацію усіх сфер буття. Філософська рефлексія сутності, характеру, ознак карнавалізації уможливила експлікацію феномена "карнавал" через його світоглядний і поведінковий компоненти. У контексті діалогу середньовічної та сучасної культури розкрито сутність карнавалізації як феномена культури та як особливого способу відновлення цілісності світосприйняття, світорозуміння, світовідношення і актуалізовано проблему орієнтації і спрямування культурних практик на їх ціннісно-смислове (аксіологічне) піднесення. Досліджено природу й сутність таких категорій, як "карнавальний сміх", "карнавальна свобода", "карнавальна поведінка", "амбівалентність", виявлено характерні ознаки карнавалізації та доведено, що її можна розглядати як спосіб моделювання і конструювання сучасної культурної дійсності. Обгрунтовано положення про те, що сучасний культурний простір створює умови не тільки для функціонування карнавалізації у межах першочергової функції - оновлення, становлення нового життєвого світу, але й нового світорозуміння та смислотворення. Визначено конструктивну роль діалогу культур у процесі праксеологічного зростання суб'єктів карнавалізації і показано, що концепція карнавалізації Михайла Бахтіна залишається актуальною на сучасному етапі розвитку культури. Розкриття карнавалізації як певного сигналу кризи культури і способу виходу з неї дає підстави розглядати карнавалізацію як чинник самоорганізації культури, як складноорганізованої системи
Дод.точки доступу:
Popravko, O.
Поправко Ольга
Shcherbakova, N.
Щербакова Ніна
Троїцька Олена


Є примірники у відділах: всього 3 : ГП ЧЗ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (3)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)