Говера, О. І.
    Якісні дослідження в рекламі: теоретичні аспекти [Текст] / О. І. Говера, І. Б. Рижий // Поліграфія і видавнича справа : наук.-техн. зб. - 2019. - N 1. - С. 135-143. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0554-4866

Кл.слова (ненормовані):
торгова марка -- референтна група -- фокус-група -- глибинне інтерв’ю -- цільова аудиторія -- споживачі -- опитування -- анкетування -- логотип -- психографічні характеристики -- рекламна кампанія
Дод.точки доступу:
Рижий, І. Б.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)





    Чубукова, О. Ю.
    Бренд у сучасній сфері розважальних послуг / О. Ю. Чубукова, О. О. Матвєєв // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2019. - № 11. - С. 81-86. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
бренд -- торгова марка -- управлінська інновація
Дод.точки доступу:
Матвєєв, О. О.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)