Щ 61 Щербаков, С. А. Таргетированная реклама в социальных сетях: точно в яблочко. Получайте больше клиентов из Facebook и Instagram [Текст] / С. А. Щербаков. - Харьков : Фолио , 2019. - 252 с. : ил. - ISBN 978-966-03-8004-2 : 182.00 грн.
Рубрики: Реклама в соціальних мережах--Таргетована реклама--Таргетинг Кл.слова (ненормовані): таргет -- target -- оффер -- offer -- ремаркетинг -- remarketing -- бриф -- brief -- формати реклами -- ad formats -- реклама в Інстаграм -- advertising on Instagram -- просування в соціальних мережах -- promotion on social networks -- аналітика -- analytics Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) Вільних прим. немає |
A95 Avery, Jim. Advertising Campaign Planning: Developing an Advertising-Based Marketing Plan / Jim Avery ; editor Bruce Bendinger. - Hudson : The Copy Workshop, 2005. - 267 p. - ISBN 1-887229-06-X : Б. ц.
Рубрики: Маркетинг--Реклама--Рекламна кампанія Кл.слова (ненормовані): таргет -- entrepreneurs -- підприємництво -- planning point -- планування -- record keeping -- облік -- purchase cycle -- купівельний цикл -- competitive sales -- конкурентоспроможні продажі -- бюджет -- маркетологічна стратегія -- рекламна кампанія -- мерчендайзинг -- акційна продукція -- advertising media -- рекламні медіа -- target groups -- цільова група -- цільова аудиторія Повний текст / зовнішній ресурс (посторінковий перегляд): Повний текст або завантажити Дод.точки доступу: Bendinger, Bruce \editor.\ Примірників всього: 1 Сервер (1) Вільні: Сервер (1) |
К 93 Курбан, О. В. Сучасні інформаційні війни у мережевому он-лайн просторі [Електронний ресурс] : навчальний посібник / О. В. Курбан ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Військовий інститут, Військовий гуманітарно-лінгвістичний факультет, Кафедра військової журналістики. - Електрон. текстові дан. - Київ : ВІКНУ, 2016. - 286 с. - Б. ц.
Рубрики: Інформаційні війни--Вплив на громадську думку--Навчально-методичні посібники Кл.слова (ненормовані): інформаційні конфлікти -- ІКТ -- інформаційна політика -- інформаційна безпека -- інформаційна кампанія -- психотехнології -- соціальні мережі -- контент -- таргет -- інформаційна атака -- інтернет-реклама -- гібридна війна Повний текст / зовнішній ресурс (посторінковий перегляд): Повний текст або завантажити Дод.точки доступу: Київський національний університет імені Тараса Шевченка Військовий інститут Військовий гуманітарно-лінгвістичний факультет Кафедра військової журналістики Примірників всього: 1 Сервер (1) Вільні: Сервер (1) |