81'37
С 48


   
    Слово і речення: синтактика, семантика, прагматика : програма міжнародної наукової конференції, 10-12 жовт. 2013 р., м. Київ. - Київ : [б. в.], 2013. - 15 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Семантика--Синтактика--З’їзди і конференції


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


Шифр: Д357007/2014/10
   Журнал

Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - Виходить щомісячно
2014р. N 10
Зміст:
Шиліна, Галина. Класно-дистанційна форма навчання на уроках української мови та заняттях факультативу в допрофільних класах середньої школи / Г. Шиліна. - С.2-5. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: САМОСТІЙНА РОБОТА УЧНІВ, ВІДКРИТА ОСВІТА + КЛАС, КЛАСНО-ДИСТАНЦІЙНА ФОРМА НАВЧАННЯ
Шиліна, Галина. Звертання. Розділові знаки при звертанні (Урок української мови за класно-дистанційною формою навчання у 8 класі) / Г. Шиліна. - С.5-7
Кл.слова: ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ, КЛАСНО-ДИСТАНЦІЙНА ФОРМА НАВЧАННЯ, МЕТОДИ НАВЧАННЯ
Слюсар, Антон. Повість-казка Галини Малик “Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії” (урок-конкурс на найкращого читача) / А. Слюсар. - С.8-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ, УРОК ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ, МАЛИК ГАЛИНА
Дроздовський, Дмитро. Зустріч на Шевченковій “оновленій землі” (Олімпіада юних філологів) / Д. Дроздовський. - С.11-15
Кл.слова: УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА, ОЛІМПІАДА З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ, ЗАВДАННЯ ОЛІМПІАДИ, 11 КЛАС
Ющук, Іван. “І вражою злою кров’ю…” / І. Ющук. - С.16-17
Кл.слова: ШЕВЧЕНКО ТАРАС, ПОЕТ-НАЦІОНАЛІСТ, ТВОРЧІСТЬ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА
Дем’яненко, Світлана. “Мово моя материнська, квітни в душі на устах…” (Літературно-музична композиція) / С. Дем’яненко. - С.19-23
Кл.слова: СЦЕНАРІЙ СВЯТА РІДНОЇ МОВИ, РІДНЕ СЛОВО, КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА УКРАЇНЦІВ
Харчук, Оксана. Павло Тичина (1891-1967) / О. Харчук. - С.24-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СИМВОЛІЗМ, СОЦРЕАЛІЗМ, КОНСТРУКТИВІЗМ
Марко, Василь. Поема Павла Тичини "Похорон друга" : продовження естетичної комунікації / В. Марко. - С.31-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ЛІРИЧНИЙ ГЕРОЙ, ТРАГІЧНИЙ ПАФОС, ІДЕЯ БЕЗСМЕРТЯ
Чумак, Тетяна. Є в кожній миті вічності зерно / Т. Чумак. - С.34
Кл.слова: ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА, ПОЕЗІЯ
Панькова, Надія. Світла нота “Соняшних кларнетів: Урок літератури в 11 класі / Н. Панькова, Ю. Романенко. - С.35-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ, ХУДОЖНІ ОБРАЗИ, СТИЛЬ ПОЕТИЧНИХ ТВОРІВ
Задорожна, Олександра. "Блаженний муж на лукаву не вступає раду" (Лінгвостилістичний аналіз переспіву першого псалма Давидового Тарасом Шевченком) / О. Задорожна. - С.40-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ЦИТАТА, ПЕРШИЙ ПСАЛОМ ДАВИДІВ, ПРОТОТЕКСТ
Іванова, Ірина . Шевченкове слово в українській рекламній творчості / І. Іванова. - С.43-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ЦИТУВАННЯ, ТЕСТИМОНІУМ, РЕКЛАМНИЙ ТЕКСТ
Васейко, Юлія. Структурно-функціональні параметри вертикального контексту художнього твору / Ю. Васейко. - С.47-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ВЕРТИКАЛЬНИЙ КОНТЕКСТ, ГОРИЗОНТАЛЬНИЙ КОНТЕКСТ, ІМПЛІЦИТНИЙ ЗМІСТ
Ушкалов, Леонід. Людина межі: Григорій Сковорода в рецепції Михайла Драгоманова / Л. Ушкалов. - С.52-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: РАЦІОНАЛІЗМ, БАРОКО, РОМАНТИЗМ
Печарський, Андрій. Іван Франко – дух, наука, думка, воля: психоаналітична парадигма творчості / А. Печарський. - С.58-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПСИХОБІОГРАФІЧНА ПАРАДИГМА, ХРИСТОЛОГІЧНА ПОЗИЦІЯ, СМИСЛ БУТТЯ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (21.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


80я43
S90


    Чувардинська, Олена Володимирівна.
    Стилістичні засоби реалізації експресивності в сучасній англомовній рекламі / О. В. Чувардинська, В. В. Даниленко // : збірник наукових праць / Київ. ун-т імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ ун-т ім. Б. ГрінченкаStudia Philologica = Філологічні студії, Вип. 4. - С. 41-45. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 80я43

Рубрики: Рекламування

Кл.слова (ненормовані):
рекламний текст -- експресивність -- стилістичні засоби -- рекламне повідомлення
Дод.точки доступу:
Буніятова, Ізабелла Рафаїлівна \ред.\
Бондарева, Олена Євгеніївна \ред.\
Васьків, Микола Степановаич \ред.\
Гладуш, Надія Федорівна \ред.\
Єременко, Олена Володимирівна \ред.\
Кузьменко, Володимир Іванович \ред.\
Поліщук, Ярослав Олексійович \ред.\
Даниленко, Віра Володимирівна
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)



   001
   Н 34


   
    Наукові студії - XXI (культура, освіта-антропоцентричні парадигми і сучасний світ). Філософія. Філологія. Педагогіка. Економіка [Текст]. Випуск 2, А / Український гуманітарний інститут ; ред. Р. В. Болдирев. - Київ ; Буча : Міленіум, 2013. - 433 с. - ISBN 978-966-8063-97-14 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукові дослідження--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
політичні реформи -- реклама
Дод.точки доступу:
Болдирев, Р. В. \ред.\
Український гуманітарний інститут


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)


82.0
П 35


    Питання літературознавства [Текст] : науковий збірник / Ін-т л-ри ім. Т. Г. Шевченка, Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича; ред. О. В. Червінська. - Чернівці : ЧНУ, 1966 - .
   Випуск 84. - 2011. - 351 с. - Бібліогр. наприкінці ст. - 20.00 грн., 18.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Збірники

Дод.точки доступу:
Червінська, О. В. \ред.\
Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка(Київ)
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)


378.007(477)
І 74


   
    Інформаційна освіта та професійно-комунікативні технології ХХІ століття [Текст] : зб. матеріалів V Міжнар. наук. - практ. конф. , Одеса, 13-15 вересня 2012 р. / під заг. ред. В. Г. Спрінсяна. - Одесса : Симэкс-Принт, 2012. - 433 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційна освіта

Кл.слова (ненормовані):
документознавство -- інформаційна діяльність -- бібліотечно-інформаційне обслуговування -- аутсорсинг -- бібліографічний опис -- наукометричний аналіз -- добір кадрів -- база даних -- мотиваційно-цільовий аналіз -- вузівська бібліотека -- захист інформації -- паблік рилейшнз -- мас-медіа -- рекламний текст -- політична реклама -- коропоративна культура внз -- корпоративна етика -- міжвузівська взаємодія -- проектні методики -- інтернет-комунікації

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)




    Михайлович, О. П.
    Інтегрований підхід до вивчення рекламного тексту [Текст] / О. П. Михайлович // Поліграфія і видавнича справа : наук.-техн. зб. - 2019. - N 2. - С. 107-116. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0554-4866

Кл.слова (ненормовані):
рекламний текст -- комунікація -- реципієнт -- прагматика

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)





    Сюта, Г. М.
    Відтворення і творення прецедентних висловлювань у дискурсі української реклами [Текст] / Г. М. Сюта // Українська мова : науково-теорет. журнал. - 2020. - N 1. - С. 27-37. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-3540

Кл.слова (ненормовані):
мова української реклами -- цитатний тезаурус реклами -- рекламний текст -- прецедентне висловлення -- точна цитата -- трансформована цитата -- оцінність цитати -- прецедентне висловлення рекламного походження

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



659.1
Я 47


    Яковлев, Алексей.
    Контекстная реклама. Основы, секреты, трюки / А. Яковлев, А. Довжиков. - 2-е издание. - Санкт-Петербург : БВХ-Петербург, 2012. - 256 с. - ISBN 978-5-9775-0737-0 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Реклама--Контекстна реклама

Кл.слова (ненормовані):
контекстна реклама -- contextual advertising -- рекламне оголошення -- blurb -- рекламний текст -- advertising text -- рекламна кампанія -- advertising campaign -- спліт-тестування -- графічна реклама -- graphic advertising -- мобільна реклама -- mobile advertising -- клікфорд
Дод.точки доступу:
Довжиков, Алексей


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)


316.6(043.3)
Н 64


    Нікольська, Анна Дмитрівна.
    Соціально-психологічні чинники впливу рекламних текстів на купівельні наміри споживачів : дисертація ... доктора філософії : 053 / А. Д. Нікольська ; науковий керівник О. М. Лозова ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2021. - 287 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія--Дисертації

   Реклама--Соціально-психологічні чинники--Вплив на споживача--Дисертації


Кл.слова (ненормовані):
рекламний текст -- купівельні наміри -- споживачі -- ціннісні орієнтації -- потреби -- стиль діяльності споживачів -- прийняття рішень
Дод.точки доступу:
Лозова, Ольга Миколаївна \науковий керівник.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)




    Бойко, О. В.
    Сучасна англомовна реклама зубної пасти: риторичний аспект [Текст] / О. В. Бойко // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 17. - С. 15-20. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
дискурс аналіз -- рекламний текст -- слоган зубних паст -- етос -- логос -- пафос -- риторика
Анотація: Ця стаття зосереджена на рекламі зубної пасти в англомовному онлайн-дискурсі. У статті аналізуються сучасні англомовні інтернет-тексти, що рекламують зубну пасту з позицій риторики та системної ієрархії потреб. У статті наведено порівняльний аналіз слів і фраз у рекламних текстах зубної пасти, які апелюють до різних людських потреб, визначених Абрагамом Маслоу: фізіологічні потреби, потреба в безпеці, приналежності та любові, репутаційна та потреба в самоактуалізації. У статті рекламний дискурс розглядається як комерційно орієнтована діяльність зі створення позитивних і привабливих образів товарів та послуг, які потенційно забезпечують дохід їх виробнику/постачальнику. Рекламний дискурс включає промоутера і реципієнта, а також процес і результат їхньої дискурсивної взаємодії через відповідні тексти. Рекламний дискурс демонструє певні сигнали, які впливають на потенційних споживачів на рівні свідомості та/або підсвідомості, таким чином заохочуючи їх купувати рекламований продукт. У статті зосереджено увагу на слоганах, які використовуються в рекламі зубної пасти. Слоган як коротке самостійне рекламне повідомлення може використовуватися як у межах конкретної рекламної концепції, так і діяти окремо від інших рекламних продуктів і представляти собою стислий зміст усієї рекламної кампанії. У статті аналізуються конкретні словесні засоби, які викликають почуття довіри до рекламованої продукції, зокрема до різних видів зубної пасти. Зазначені засоби впливу та маніпулювання трактуються через сферу пафосу, етосу та логосу. Пафос можна пояснити як емоційний коефіцієнт купівельної поведінки, етос зосереджує нашу увагу на достовірності даних і джерел, тоді як логос можна розуміти як логіку покупки конкретного товару. Специфічні кореляції між зазначеними способами інформаційного впливу визначаються каузативно-послідовною логікою, а також первинними аксіоматичними ірраціональними стимулами, пов’язаними з фундаментальними «міфічними» ментальними структурами.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)





    Вернигора, С. М.
    Книжкова анотація як рекламний текст [Текст] / С. М. Вернигора // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2018. - Вип. 2. - С. 6-11. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
анотація -- видавнича справа -- книга -- копірайтинг -- маркетингова модель -- реклама -- рекламний текст -- цільова аудиторія
Анотація: Актуальність роботи полягає у дослідженні анотації книги як рекламного тексту та викликана трансформаціями на інформаційному ринку, що суттєво змінили становище видавничої справи. Зокрема, з появою інтернету у читачів зникла нагальна потреба купувати друковані видання, оскільки більшість із них або інформацію на їхні теми можна знайти в мережі безкоштовно. Мета дослідження – розглянути книжкову анотацію як рекламний текст, а зокрема застосувати принципи і правила копірайтингу створення рекламного тексту для друкованих видань до книжкової анотації. Для досягнення мети застосовувалися загально-наукові методи аналізу, синтезу, узагальнення та описовий метод. Для характеристики умов видавничої діяльності та вимог до сучасного видавничого ринку застосовувався описовий метод. Метод аналізу застосовувався для вивчення анотацій книжкових видань, синтезу – виокремлення недоліків книжкових анотацій, узагальнення – формулювання проблеми та алгоритму її вирішення. Головні результати дослідження показали, що в час розвинених інформаційних технологій та відкритого ін- формаційного простору, анотація сучасної української книги має бути створена не лише за видавничими стандартами, а й підпорядковуватися законам рекламної діяльності. Щоб конкурувати не лише з вітчизняним, а й іноземним видавничим продуктом, який так само присутній на українському ринку, автори та видавці сьогодні мають бути у курсі останніх трендів, інновацій у видавничій сфері, повинні ефективно використовувати рекламні та PR-інструменти. Значимість дослідження полягає у визначенні головних недоліків книжкової анотації, що впливають на подальший її продаж. А зокрема, було запропоновано застосувати маркетингову модель AIDA до написання книжкової анотації з метою підвищити її купівельну спроможність. Були зроблені висновки, що анотація є одним із інструментів спонукання до дії придбати книгу потенційним покупцем, а отже вимагає комбінації видавничих стандартів з рекламними принципами

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)