Спикеры XII Remarketing рассказали как сделать бренд видимым [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 11-15 . - ISSN 1606-3732 Кл.слова (ненормовані): рекламно-маркетинговий фестиваль -- рекламний ринок -- видимість бренду Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Боде, Лукас. Європейські рекламні стандарти та зображення жінок і чоловіків в рекламі: правила, тренди, ініціативи [Текст] / Л. Боде, Ж. Райжите> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 37-46 . - ISSN 1606-3732 Кл.слова (ненормовані): рекламна галузь -- кодекси саморегулювання -- рекламний ринок -- гендерно-обумовлена дискримінація Дод.точки доступу: Райжите, Жустіна Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Бучинська, Олена. Еволюція жіночих та чоловічих образів в рекламі [Текст] / О. Бучинська> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 47-64 . - ISSN 1606-3732 Кл.слова (ненормовані): рекламний ринок -- реклама бренду -- рекламна індустрія -- рекламна кампанія -- рекламний креатив Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |