A95 Avery, Jim. Advertising Campaign Planning: Developing an Advertising-Based Marketing Plan / Jim Avery ; editor Bruce Bendinger. - Hudson : The Copy Workshop, 2005. - 267 p. - ISBN 1-887229-06-X : Б. ц.
Рубрики: Маркетинг--Реклама--Рекламна кампанія Кл.слова (ненормовані): таргет -- entrepreneurs -- підприємництво -- planning point -- планування -- record keeping -- облік -- purchase cycle -- купівельний цикл -- competitive sales -- конкурентоспроможні продажі -- бюджет -- маркетологічна стратегія -- рекламна кампанія -- мерчендайзинг -- акційна продукція -- advertising media -- рекламні медіа -- target groups -- цільова група -- цільова аудиторія Повний текст / зовнішній ресурс (посторінковий перегляд): Повний текст або завантажити Дод.точки доступу: Bendinger, Bruce \editor.\ Примірників всього: 1 Сервер (1) Вільні: Сервер (1) |