Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>U=659.4:316.77<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
   659.4
   Т 56


    Томас, Мартін.
    Посібник "The Financial Times" зі стратегії для соціальних медіа : як рекламувати свій бізнес, управляти ризиками та розвивати особистий бренд / М. Томас ; переклад з англійської Я. Машико. - Харків : Фабула #PRO, 2020. - 302 с. - (#PROBUSINESS). - ISBN 978-617-09-6383-3 : 280.00 грн.
Переклад назви: The Financial Times Guide to Social Media Strategy
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Паблік рілейшнз--Соціологія зв’язку--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
соціальні медіа -- визначення цілей -- соціальний інтелект -- планування -- дії -- контроль -- грамотність соціальних медіа -- управління особистим брендом -- інструмент лідерства
Дод.точки доступу:
Машико, Я. \перекладач.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)