Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=659.126<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
659.126
Б 41


    Бейлі, Саймон.
    Міфи про брендинг : бренд - це всього лише логотип та інші поширені непорозуміння / С. Бейлі, Е. Мілліґан ; переклад з англійської Я. Машико. - Харків : Фабула #PRO, 2020. - 253 с. - (#PROBUSINESS). - ISBN 978-617-09-6010-8 : 280.00 грн.
Переклад назви: Myths of Branding
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Паблік рілейшнз--Брендинг--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
бренд -- реклама -- логотип -- бізнес -- маркетинг -- соціальна відповідальність
Дод.точки доступу:
Мілліґан, Енді
Машико, Я. \перекладач.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

2.
659.126
С 16


    Саленбахер, Юрґен.
    Креативний особистий брендинг / Ю. Саленбахер ; перекладач В. Стельмах . - Харків : Фабула #PRO, 2019. - 223 с. - (#PROBUSINESS). - ISBN 978-617-09-5939-3 : 280.00 грн.
Переклад назви: Creative Personal Branding
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Паблік рілейшнз--Брендинг--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
сила зміни -- переосмислення -- творче мислення -- гібридна робота мозку -- особистий брендинг -- тренерство -- цілі -- креативнеосмислення брендингу
Дод.точки доступу:
Стельмах , В. \перекладач.\


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5)

Знайти схожі

3.
659.126
Ш 26


    Шарп, Байрон.
    Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи / Байрон Шарп за участю науковців Ін-ту Еренберґа-Басса ; пер. з англ. Наталія Валевська. - 2-ге видання. - Київ : Наш формат, 2020. - 232 с. : табл. - Пер. вид. : How brands grow: What marketers don't know / Byron Sharp. - South Melbourne, 2010. - ISBN 978-617-7730-33-9 (папер. вид.). - ISBN 978-617-7730-34-6 (електрон. вид.) : 250.00 грн.
Переклад назви: How brands grow. What marketers don’t know
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Брендинг--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
доказовий маркетинг -- зростання брендів -- клієнти -- реклама -- цінові акції -- ментальна доступність
Дод.точки доступу:
Валевська, Наталія \перекладач.\
Sharp, Byron


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

4.
659.126
В 44


    Вілер, Аліна.
    Ідентичність бренду : базові рекомендації щодо створення фірмового стилю / А. Вілер ; перекладач О. Лобастова. - П’яте видання. - Київ : КМ-БУКС, 2021. - 334 с. - ISBN 978-966-948-244-0 : 495.00 грн.
Переклад назви: Designong Brand Identy. An Essential Guide for the Entire Branding Team
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Брендинг--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
бренд -- основи бренду -- елементи бренду -- динаміка бренду -- ідеали бренду -- процес -- управління активами
Дод.точки доступу:
Лобастова, О. \перекладач.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

5.
659.126
М 91


    Муті, Ідріс.
    Брендинг за 60 хвилин [Текст] : Brand Book з маркетингу / І. Муті ; перекладач О. Чупа. - Харків : Фабула #PRO, 2019. - 255 с. : кольор. іл. - (#PROBUSINESS). - Пер. вид. : 60-minute Brand Strategist : The Essential Brand Book for Marketing Professionals / Idris Mootee. - 2013. - 2000 прим.. - ISBN 978-617-09-5265-3 : 320.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Брендинг--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- бізнес -- культура брендингу -- маркетинг лакшері-брендів -- стратегічний брендинг -- оцінка бренда -- аудит бренда -- ідеологія і бренд
Дод.точки доступу:
Чупа, О. \перекладач.\
Mootee, Idris


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)