Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=659.1(075.8)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
659.1(075.8)
В 57


    Владимирська, Ганна Овсіївна.
    Реклама : навчальний посібник / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - Київ : Кондор, 2009. - 332 с. - Л-ра: с. 330-332. - ISBN 966-351-086-2 : 35.00 грн, 40.00 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--Реклама--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- рекламне агенство -- паблік рілейшнз -- українські бренди -- телевізійна реклама -- реклама на радіо -- фірмовий стиль -- поліграфічна реклама -- реклама на транспорті -- рекламний дизайн -- реклама в Інтернеті -- рекламні технології майбутнього -- медіапланування
Анотація: Ефективна реклама товарів і послуг в умовах загостеної конкуренції залишається проблемою усьому світі. Особливого значення вона набула для виробників продукції на території пострадянських держав, де відбувається реформування економіки.
Дод.точки доступу:
Владимирський, П. О.


Примірників всього: 11
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5),
Фаховий коледж «Універсум» (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5),
Фаховий коледж «Універсум» (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

2.
81’42:659.1(075.8)
З-63


    Зирка, Вера Васильевна.
    Слово в рекламе: лингвостилистический аспект : учебное пособие / В. В. Зирка. - 2-е изд., перераб. и доп. - Днепропетровск : Днепр. ун-т им. А. Нобеля, 2012. - 180 с. - ISBN 978-966-434-213-8 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Реклама--Лінгвістика тексту--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
лексика в рекламі -- іншомовна лексика

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.
7.05:659.1(075.8)
Б 87


   
    Бренд-менеджмент: теорія і практика [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя ; укладач І. В. Струтинська. - Тернопіль : Принт-офіс, 2015. - 204 с. : іл., табл., схеми. - Бібліогр.: с. 201-203. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Рекламний менеджмент--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
імідж -- репутація -- торговий знак -- сильний бренд -- архітектура брендингу -- бренд країни
Анотація: У навчальному посібнику проаналізовано основні теоретичні положення бренд-менеджменту, розкрита суть особливостей розробки сильного бренду його архітектури; висвітлено низку питань стосовно бренду країни, брендингу в сфері культури і політики.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elartu.tntu.edu.ua
Утримувачі документа:
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя

Дод.точки доступу:
Струтинська, І. В. \укладач.\
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)