Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=туристичний ринок<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
338.48
Ж 74


    Житнигор, Б. С.
    Индустрия туризма [Текст]. Кн.1. Искусство удивлять / Б. С. Житнигор, В. В. Павлов ; Академия современного искусства, Украинская академия наук. - Бендеры : Полиграфист, 2008. - 199 с. - (Серия научно-публицистических изданий Академии современного искусства). - ISBN 978-9975-9974-9-2. - ISBN 978-9975-9974-8-5 : 13.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--туризм--відпочинок--Україна

Кл.слова (ненормовані):
туристичний ринок -- подорожі
Дод.точки доступу:
Павлов, В. В.
Академия современного искусства
Украинская академия наук


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
338.48:658.8(477)(075.8)
С 50


    Смирнов, Ігор Георгійович.
    Маркетинг у туризмі : навчальний посібник / І. Г. Смирнов ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - Київ : Видавництво Київської національного університету ім. Т. Шевченка, 2016. - 251 с. - ISBN 978-966-97475-9-4 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Туризм--Маркетинг--Україна--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
сталий туризм -- маркетингова стратегія -- туристичний ринок -- споживачі -- туристичний маркетинг -- неймінг -- брендинг
Дод.точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.


    Дмитришин, Марта Василівна.
    Проблеми та перспективи залучення європейського туриста на Прикарпаття / М. В. Дмитришин // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2018. - № 11. - С. 8-11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-1944

Кл.слова (ненормовані):
туризм -- туристичні принади -- туристичний ринок
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

4.


    Горб, К. М.
    Послідовність маркетингових дій щодо залучення краєзнавчих ресурсів туризму до туристичних продуктів суб’єктів ринку / К. М. Горб, М. В. Корнєєв // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 6. - С. 5-8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814

Кл.слова (ненормовані):
краєзнавчі ресурси туризму -- туристичний ринок -- туристичний продукт -- суб’єкт туристичного ринку -- психотип туриста -- туристичний маркетинг -- споживач -- сегментація
Дод.точки доступу:
Корнєєв, М. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)