Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=туристичний маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
338.48:658.8(477)(075.8)
С 50


    Смирнов, Ігор Георгійович.
    Маркетинг у туризмі : навчальний посібник / І. Г. Смирнов ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - Київ : Видавництво Київської національного університету ім. Т. Шевченка, 2016. - 251 с. - ISBN 978-966-97475-9-4 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Туризм--Маркетинг--Україна--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
сталий туризм -- маркетингова стратегія -- туристичний ринок -- споживачі -- туристичний маркетинг -- неймінг -- брендинг
Дод.точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.


    Горб, К. М.
    Послідовність маркетингових дій щодо залучення краєзнавчих ресурсів туризму до туристичних продуктів суб’єктів ринку / К. М. Горб, М. В. Корнєєв // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 6. - С. 5-8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814

Кл.слова (ненормовані):
краєзнавчі ресурси туризму -- туристичний ринок -- туристичний продукт -- суб’єкт туристичного ринку -- психотип туриста -- туристичний маркетинг -- споживач -- сегментація
Дод.точки доступу:
Корнєєв, М. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)