Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=територіальний маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
Шифр: М772184/2018/5
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 5
Зміст:
Науково-практична конференція в Чернівцях та Сучаві: у центрі уваги маркетологів - розвиток територій. - С.6-8
Кл.слова: напрями розвитку економіки, вдосконалення маркетингу, економічна дискусія
Ромат, Евгений. Реклама в системе территориального маркетинга / Е. Ромат. - С.9-19
Кл.слова: маркетинг територій, рівні територіального маркетингу, маркетинг країни
Территориальный маркетинг и территориальный брендинг в Украине: скорее, поздно, чем рано (результаты блиц-опроса экспертов). - С.20-27
Кл.слова: маркетинг територій, бренд території, формування іміджу регіону
Васильева, Оксана. Территориальный маркетинг - это маркетинг в интересах определенной территории / О. Васильева. - С.28-29
Кл.слова: бренд території, регіональний розвиток, Житомирська область, формування іміджу
Калиниченко, Леонид. Территориальный маркетинг - это раскрутка и популяризация, информирование и реклама, медиа-мероприятия и людская молва / Л. Калиниченко. - С.30-31
Кл.слова: брендинг території, рекламна кампанія, територіальний маркетинг, Херсонщина
Бондарев, Никита. "Продать территорию" можно лишь тогда, когда есть что продавать / Н. Бондарев. - С.32-33
Кл.слова: маркетинг територій, бренд території, імідж регіону
Ігнатьєва, Віра. Територіальний брендинг (на прикладі міста Черкаси) / В. Ігнатьєва. - С.34-40
Кл.слова: бренд міста, Черкаси, маркетинг територій, територіальне стратегічне планування
Білявська, Юлія. Place Branding, або Навіщо містам бренд / Ю. Білявська. - С.41-45
Кл.слова: територіальний маркетинг, брендинг території, оцінювання бренду міста
Бернович, Павел. Высокопробный маркетинг территорий / П. Бернович. - С.46-49
Кл.слова: бюджетний маркетинг територій, управління маркетингом територій, інструменти маркетингу територій
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Білявська, Юлія.
    Place Branding, або Навіщо містам бренд / Ю. Білявська // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 5. - С. 41-45

Кл.слова (ненормовані):
територіальний маркетинг -- брендинг території -- оцінювання бренду міста

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Буднікевич, І.
    Напрямки застосування маркетингових інструментів та технологій у підвищенні конкурентоспроможності регіону та регіональних ринків / І. Буднікевич, Н. Ютиш, Н. Тафій // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2017. - № 1. - P17-25. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
система регіональних ринків -- конкурентоспроможність регіону -- територіальний маркетинг -- маркетинг регіону -- суб'єкти маркетингу регіону -- комплекс територіального маркетингу -- маркетингові інструменти -- маркетингові технології
Анотація: У статті розглядаються напрямки системного застосування маркетингових інструментів та технологій у підвищенні конкурентоспроможності регіону та регіональних ринків. Визначено роль територіального маркетингу в дефініціях вітчизняних та зарубіжних учених. Зроблено висновок, що конкурентоспроможність як об'єкт маркетингового впливу повинна розглядатися в рамках концепції класичного територіального маркетингу (marketing concept), яка поряд з іншими сучасними концепціями територіального маркетингу (соціально-етична та партнерська) надає маркетингу роль своєрідного інтегратора партнерства територіальних органів влади та цільових аудиторій. Описані основні суб'єкти маркетингу регіону та розглянуто їх роль у підвищенні конкурентоспроможності системи регіональних ринків. Визначено напрямки використання елементів комплексу маркетингу в процесах забезпечення конкурентоспроможності регіону та трансформації системи регіональних ринків. Зроблено висновок, що клієнтоорієнтованість маркетингового підходу до управління регіоном та до трансформації системи регіональних ринків дозволяє сформувати унікальні властивості регіону як місця проживання, відвідування, ведення бізнесу, інвестицій та з успіхом просувати його на внутрішні та зовнішні ринки.
Дод.точки доступу:
Ютиш, Н.
Тафій, Н.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)