Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=профорієнтаційна робота<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-22 
1.
004:37.011.33(075.8)
І 74


   
    Інформаційні технології - 2014 [Текст] : зб. тез І Української конференції молодих науковців, 22-23 трав. 2014 р., м. Київ / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Інститут суспільства, Кафедра інформатики, Кафедра інформаційних технологій і математичних дисциплін. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2014. - 172 с. - 37.95 грн.
    Зміст:
Блощаневич, А. Хмарні технології в освіті: Dropbox / А. Блощаневич [та ін.]. - С .3-4. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Камін В., Петровічева А., Томашевська А., Фалько Г.
Кл.слова: Dropbox, освіта, фото-відео-аудіо документи
Бодненко, Дмитро Миколайович. Використання вебінарів у навчальному процесі / Д. М. Бодненко. - С .4-8. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: онлайн-навчання, вебінар, дистанційне навчання
Дудник, Ольга Володимирівна. Професійні компетентності бібліотекаря в умовах інноваційної діяльності бібліотеки / О. В. Дудник
Герасименко, І. B. Переваги використання ІКТ у навчальному процесі / І. B. Герасименко, Глущенко В. В. . - С .9-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: потоковий мультимедіа, файлообмінні мережі, хмарні технології
Гладун, Марія Анатоліївна. Організація навчальної діяльності молодших школярів на основі теорії множинного інтелекту / М. А. Гладун. - С .10-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: множинний інтелект, теорія Гарднера, центри
Глушак, Оксана Михайлівна. Застосування мережевих сервісів у навчально-виховному процесі / О. М. Глушак. - С .12-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: електронні ресурси, мережеві сервіси, мережевий контент
Яцишин, Анна Володимирівна. Мережа електронних бібліотек установ НАПН України на допомогу вчителю / А. В. Яцишин. - С .14-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотеки навчальних установ, інформаційні ресурси, електронні бібліотеки
Коваленко, А. Використання хмарних сервісів у освітньому процесі: Pixlr Express / А. Коваленко [и др.]. - С .16-18. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Романюк Є., Бодю Д., Василь Є.
Кл.слова: Pixlr Express , фотографія, Photoshop
Кочарян, Артур Борисович. Lync 2013 — платформа для організації та проведення вебінарів / А. Б. Кочарян. - С .18-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Lync 2013, вебінари, дистанційна освіта
Кочарян, Артур Борисович. : Вимоги до інформаційно-комунікаційної компетентності науково-педагогічних працівників університету за умов створення електронного освітнього середовища / А. Б. Кочарян. - С .21-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІКТ, засвоєння знань, виробництво знань
Колгатіна, Л. С. Інформаційні технології в управлінні самостійною роботою студентів / Л. С. Колгатіна. - С .23-25
Кл.слова: ІКТ, соціально-педагогічне управління, види програмних засобів
Колос, Катерина Ростиславівна. Застосування функціонального методу до моделювання комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти / К. Р. Колос. - С .26-27
Кл.слова: освітньо-навчальне середовище, моделювання, післядипломна педагогічна освіта
Костогриз, А. О. Організація самостійної діяльності школярів у дистанційному режимі / А. О. Костогриз. - С .28-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, доступність навчання, соціалізація навчання
Кучаковська, Галина Андріївна. Експертні системи як засіб підвищення ефективності проведення профорієнтаційної роботи / Г. А. Кучаковська. - С .31-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІКТ, профорієнтаційна робота, експертні системи
Кірда, А. Віртуальне освітнє середовище як інструмент саморозвитку студента / А. Кірда. - С .36-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, віртуальне освітнє середовище, самоосвіта
Бубнюк, В. Використання хмарних технологій в освітньому процесі: Google Maps / В. Бубнюк [и др.]. - С .38-40. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Китаєва Л., Мех Д., МихайловаО., Ростова В.
Кл.слова: Google Maps, картографічні сервіси, маршрутні сервіси
Ломакіна, A. Використання хмарних технологій в освітньому процесі: FileLab Video Editor / A. Ломакіна, Бельскіте X. , І. Гаращук. - С .40-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: FileLab Video Editor, відеоредактори, субтитри
Марунич, М. Методологічні підходи та інструментальне забезпечення освітніх технологій суспільства сталого розвитку / М. Марунич. - С .42-44
Кл.слова: індивідуалізація навчання, семантичний пошук, тезаурус
Матасар, Євген Ігнатович. Проблема плагіату у вищих навчальних закладах та шляхи її вирішення / Є. І. Матасар. - С .44-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студентські роботи, плагіат, алгоритм обробки тексту
Мазур, Наталія Петрівна. Формування готовності майбутніх вчителів інформатики до проведення моніторингового дослідження / Н. П. Мазур. - С .47-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітні вимірювання, моніторинг навчальної діяльності, умови моніторингових досліджень
Мельніченко, П. І. Перспективи використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті / П. І. Мельніченко. - С .49-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІКТ, навчальний процес, дистанційна освіта
Нагорна, В. В. Порівняння використання сервісу Google із сервісом Mail в освітньому процесі / В. В. Нагорна [та ін.]. - С .52-53. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Гуленко Л. Р., Маринич К. В., Самець Т. О., Швець Т. П.
Кл.слова: GOOGLE в освітньому процесі, Mail в освітньому процесі, документи
Огнівчук, Леся Миколаївна. Організація проектно-дослідницької діяльності студентів з використанням мережевих сервісів / Л. М. Огнівчук
Кл.слова: мережеві сервіси, е-проект, інтернет-ресурси
Плєвако, К. П. Workshiftmg для студента / К. П. Плєвако
Кл.слова: Workshiftmg-сервіс, працевлаштування молоді, інтернет-ресурси
Пономарева, Н. С. Використання інформаційних технологій у підготовці майбутніх учителів математики / Н. С. Пономарева. - С .57-59
Кл.слова: Web 2.0, соціальні сервіси, мережеві навчальні матеріали
Прошкін, В. В. Роль інформаційних технологій у підготовці вчителя / В. В. Прошкін. - С .59-61. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІТ, комп'ютерне моделювання, обмін науковою інформацією
Радченко, Сергій Петрович. Використання опорних відеофрагментів у навчальному процесі / С. П. Радченко. - С .62-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відеофрагменти, малі форми відео, відеоінформація
Рудик, О. Ю. Використання інформаційних технологій для підвищення ефективності викладання дисциплін інженерного циклу / О. Ю. Рудик. - С .64-66
Кл.слова: програмні продукти, ІТ, програми
Самойленко, І. Використання Tumblr в освітньому процесі. / І. Самойленко [та ін.]
Інші автори: Кайдалова В., Воловенко К., Літовка Н., Мельчичук Д., Дубас Д.
Кл.слова: Tumblr-сервіс, тлог-сервіс, дизайн
Шипілов, А. В. Використання мобільних технологій для підвищення пізнавального інтересу учнів до програмування / А. В. Шипілов. - С .68-69
Кл.слова: мобільні технології, принципи відкритої освіти, дидактичні принципи
Сікора, Я. Б. Організація самостійного вивчення "Методів оптимізації" з використанням інтернет-порталу / Я. Б. Сікора. - С .70-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: предметна методика навчання, лабораторний практикум, контролюючий блок (тести)
Сотников, І. Використання відеохостингів у навчальному процесі на прикладі YouTube / І. Сотников [та ін.]
Інші автори: Голяченко О., Клімов І., Соколовський В.
Кл.слова: відеоуроки, навчальні предмети, лекції
Остапенко, Л. П. Програмний інструментарій для ІКТ-підтримки складової курсу "Основи медіа-освіти" для майбутніх учителів інформатики / Л. П. Остапенко, O. K. Соловйова. - С .75-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: растрова графіка, анімація, медіа-освіта
Степура, Іван Сергійович. Досвід використання автоматизованих видавничих систем як складових інформаційно-освітнього середовища вищого навчального закладу / І. С. Степура. - С .77-80. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-освітнє середовище, системи електронних журналів, Київський університет імені Б. Грінченка
Стецев'ят, А. Інформаційні технології в роботі вчителя / А. Стецев'ят. - С .80-82
Кл.слова: ІКТ, інформаційно-освітнє середовище, фунцкії ІКТ
Тартасюк, С. Використання Microsoft Office 365 у навчально-виховному процесі / С. Тартасюк [та ін.]. - С .83-84
Інші автори: Пенська І., Піскор Ю., Птіцина Д.
Кл.слова: Microsoft Office 365, хмарний формат, хмарний сервіс
Тютюнник, Анастасія Володимирівна. Використання сервісів Google Академія та Google Books Ngram Viewer для пошуку наукової інформації / А. В. Тютюнник. - С .85-87. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукова інформація, Google Books Ngram Viewer, функції пошуку
Бовсуновська, І. Д. Застосування хмарного сервісу Google Picasa в освіті / І. Д. Бовсуновська [та ін.]. - С .87-89. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Пукаляк І.В., Халюзіна С. В., Трегубська С. С., Лапанік А. Ю.
Кл.слова: Google Picasa , хмарний сервіс, растрова графіка
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна. Електронна співпраця на основі Веб 2.0 / Л. О. Варченко-Троценко
Кл.слова: Веб 2.0, електронна співпраця, ІКТ
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна. Вікі-портал університету як засіб організації колаборації студентів / Л. О. Варченко-Троценко. - С .92-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Київський університет імені Б. Грінченка, вікі-портал університету, вікі-технології
Вернигоренко, О. Microsoft Office 365: практичне застосування для вдосконалення процесу інформатизації навчання / О. Вернигоренко, Ю. Мельник, Т. Салата. - С .95-97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Microsoft Office 365, хмарні технології, викладач - студент
Владикін, О. Використання Google Drive в освітньому процесі / О. Владикін [та ін.]
Інші автори: Покатилова Ю., Фісун Ю., Бодашко В.
Кл.слова: Google Drive, текстовий документ, таблиці
Волков, В. О. Використання хмарного сервісу Dropbox в освітньому процесі / В. О. Волков, Левицька О. І. , Н. В. Соболь. - С .99-101. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Dropbox-сервіс, хмарні технології, обмін даних
Удовиченко, О. М. Електронний підручник "Інформаційні системи" : досвід створення / О. М. Удовиченко, А. О. Юрченко. - С .102-104. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні системи, електронні підручники, матеріал
Карпенко, Анастасія Сергіївна. Організаційно-педагогічні засади використання автоматизованих систем у ВНЗ / А. С. Карпенко. - С .104-106
Кл.слова: електронна реєстрація, планування, контроль
Кучірка, Ю. М. Впровадження інноваційних технологій навчання в Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу / Ю. М. Кучірка [та ін.]. - С .106-108
Інші автори: Піндус Н. М., Винничук А. Г., Марчук Т. З., Чеховський С. А.
Кл.слова: ІФНТУНГ, дистанційне навчання, навчальні модулі
Зензіна, Г. О. Сайт ВНЗ як засіб інформаційно-комунікаціїіної взаємодії суб'єктів освітньої діяльності / Г. О. Зензіна. - С .108-111. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформація про ВНЗ, завдання сайту, корпоративні завдання
Рижко-Семенюк, Сніжанна Михайлівна. Використання нелінійних мультимедійних презентацій у навчальному процесі університету / С.М. Рижко-Семенюк. - С .112-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІТ, лекція, нелінійні мультимедійні презентації
Співак, Світлана Миколаївна. Особливості створення змістовно-структурної моделі хмароорієнтованого навчального середовища студента / С.М. Співак. - С .115-117. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хмароорієнтоване персоналізоване навчання, портфоліо, ІКТ
Горбатовский, Д. В. Альтернативный алфавит представления данных на семисегментных индикаторах / Д. В. Горбатовский
Кл.слова: семисегментна поліграма, семиелементний десятковий алфавіт, зображення алфавіта
Makovetska, S. Numerical solution of hyperbolic equations by means of the package Mathсad / S. Makovetska, О. Seidykh. - С .123-125. - Библиогр. в конце ст.
Олійник, А. О. Інтелектуальна інформаційна технологія параметричного синтезу нейрофаззі мереж / А. О. Олійник, C. O. Субботін, C. O. Скрупський
Кл.слова: нейрофаззі мережі, випадковий пошук, параметричний синтез
Первак, Л. Використання інформаційних технологій у театрі / Л. Первак. - С .128-130
Кл.слова: сценографія, інформаційні технології, сценічний процес
Філєр, З. Ю. Програмна реалізація встановлення стійкості диференціальних рівнянь із комплексними коефіцієнтами / З. Ю. Філєр, А. С. Шелуденко. - С .131-134
Кл.слова: Критерій Михайлова, комплексний коефіцієнт, стійкість рівнянь
Шинкарук, А. Патентні дослідження з використанням інформаційних технологій / А. Шинкарук. - С .135-136
Кл.слова: патентний пошук, захист документації, патентні дослідження
Колпакова, Т. А. Информационная технология принятия решений при проведении тендеров / Т. А. Колпакова. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фільтрація аналізуємих об'єктів, попарні порівняння, рішення
Литвин, Н. П. Можливості застосування інформаційних технологій у маркетингових дослідженнях в Україні / Н. П. Литвин, О. О. Сонько. - С .139-142. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІТ, маркетингові дослідження, аналіз інформації
Доценко, P. O. Удосконалення акустичних систем для масових заходів засобами безпроводових телекомунікацій / P. O. Доценко, В. М. Співак, 0. 0. Довженко. - С .143-144. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: безпроводові системи зв'язку, акустична система, безпроводові ІТ-технології
Федорчук, С. Дослідницько-навчальна цифрова лабораторія з використанням ІТ-технологій / С. Федорчук, В. Співак. - С .145-148
Кл.слова: дослідницько-навчальна цифрова лабораторія, дистанційні дослідження, цифрова електронна лабораторія
Яценко, О. І. Основні поняття та переваги хмарних технологій / О. І. Яценко. - С .148-150
Кл.слова: інфраструктура (ІаaS), платформа (PaaS), програмне забезпечення (SaaS)
Федосова, Я. С. Використання хмарного сервісу Google таблиці / Я. С. Федосова [та ін.]. - С .151-152. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Кухта А. М., Максимович Л. Р., Шейгас Г. В., Кухта К. В.
Кл.слова: ознаки хмарного сервісу, функції хмарного сервісу, таблиці Google
Лигус, С. А. Минимизация вычислительных ресурсов при движении робота в двумерном пространстве / С. А. Лигус. - С .153-155
Кл.слова: робот, рух, алгоритм пошуку
Лискова, М. Г. Автоматизація прийняття маршрутизаційних рішень в мережі Інтернет Сервіс Провайдера / М. Г. Лискова. - С .155-157. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: маршрутизаційні рішення, Інтернет Сервіс Провайдер
Лискова, М. Г. Особливості схеми реалізації поштового сервісу для численної аудиторії = поштовий сервіс / М. Г. Лискова, O. Я. Гордієнко, В. М. Співак. - С .157-158. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: поштовий сервіс, користувачі, електронний лист
Машкіна, М. В. Огляд програм для моніторингу працездатності інтернет-ресурсів / М. В. Машкіна. - С .159-161. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Xenu's Link Sleuth, Free Link Checker
Мужайло, А. А. Возможности увеличения полезного объема стеганоконтейнера за счет искусственного "зашумления" / А. А. Мужайло, А. Г. Власюк. - С .161-163. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стеганографія, стеганоканал, штучне "зашумлення"
Михайлюк, Антон Юрійович. Побудова системи автоматичного реферування тексту на основі ієрархічної нечіткої нейронної мережі / А. Ю. Михайлюк, Л. М. Огнівчук. - С .164-165
Кл.слова: нечітка нейронна мережа, екстрагування, реферування тексту
Льовкін, В. М. Розробка системи автоматизованої комунікації під час реалізації процесів групової динаміки в організації / В. М. Льовкін. - С .165-167. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: внутрішні комунікації, зовнішні комунікації, ХМРР- сервер
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційні технології--З’їзди і конференції

   Освіта--Інформаційні технології--З’їзди і конференції


Дод.точки доступу:
Томашевська, А.
Фалько, Г.
Василь, Є.
Михайлова О.
Ростова, В.
Самець, Т. О.
Швець, Т. П.
Літовка, Н.
Мельчичук, Д.
Дубас, Д.
Соколовський, В.
Птіцина, Д.
Трегубська, С. С.
Лапанік, А. Ю.
Бодашко, В.
Марчук, Т. З.
Чеховський, С. А.
Шейгас, Г. В.
Кухта, К. В.
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут суспільства
Кафедра інформатики
Кафедра інформаційних технологій і математичних дисциплін


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1)

Знайти схожі

2.
373.5.048.45(477)
П 19


    Пасацька, Світлана.
    Створення умов для усвідомленого професійного самовизначення ліцеїстів засобами профорієнтаційної та профконсультативної роботи / С. Пасацька, Н. Буднік // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2015. - № 3. - С. 18-20. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Профорієнтація--учні--ліцеї

Кл.слова (ненормовані):
профорієнтаційна робота -- професійне самовизначення -- профільне навчання
Анотація: У статті розглядається проблема створення в освітньому просторі ліцею умов для усвідомленого професійного самовизначення учнів, розкривається зміст основних форм та методів профорієнтаційної роботи в системі профільного навчання, що позитивно впливають на формування готовності ліцеїстів до свідомого професійного самовизначення.
Дод.точки доступу:
Буднік, Наталія


Всі примірники списані


Знайти схожі

3.
37.013.78
А 87


    Архипова, С. П.
    Методи та технології роботи соціального педагога : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / С. П. Архипова, Г. Я. Майборода, О. В. Тютюнник ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Слово, 2011. - 496 с. - ISBN 978-966-194-079-5 : 65.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Соціальна педагогіка--Технології--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
соціальний педагог -- соціально-педагогічні технології -- класифікація технологій -- соціальна робота -- профілактика -- реабілітація -- терапія -- соціально-педагогічне консультування -- проектування -- робота з сім'єю -- профорієнтаційна робота -- інваліди -- наркозалежні -- допризовники -- військовослужбовці -- телефонне консультування -- дезадаптивні підлітки -- обдаровані діти
Дод.точки доступу:
Майборода, Г. Я.
Тютюнник, О. В.
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України (Київ)


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

4.
37.0
І 52


   
    Імідж школи на порозі ХХІ століття [Текст] : практико зорієнтований посібник. Ч. 1 / Інститут педагогіки АПН України ; ред. І. Г. Єрмаков. - Київ : [б. в.], 1998. - 382 с. - ISBN 5-7765-9325-6 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Організація освіти--Школа

Кл.слова (ненормовані):
приватний навчальний заклад -- гуманітаризація -- роль бібліотеки -- профорієнтаційна робота
Дод.точки доступу:
Єрмаков, І. Г. \ред.\
Інститут педагогіки АПН України


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

5.
37.013.42-057.86
А 14


   
    Абетка соціального педагога : уклад. В. В. Волканова. - Харків : Основа, 2011. - 235 с. - (Соціальному педагогу). - ISBN 978-617-00-0794-0 : 16.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна педагогіка--Робота соціального педагога

Кл.слова (ненормовані):
аналіз -- анкетування -- бездоглядні -- девіантна поведінка -- корекція -- картка -- насильство -- наративне консультування -- профорієнтаційна робота -- реабілітація -- робота з батьками -- сім'я -- функції педагога -- характеристика важкого підлітка
Анотація: У посібнику представлені теоретичні матеріали, зміст, напрямки, прийоми, форми роботи соціального педагога.
Дод.точки доступу:
Волканова, В. В.


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: І426210053/2016/8
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2016р. № 8
Зміст:
Степаненко, М. Г. Знань джерело й духовності храм: Кременчуцькому педагогічному коледжу імені А. С. Макаренка - 85 / М. Г. Степаненко. - С.3-4
Зелюк, В. В. Віхи творчої співпраці між освітянськими закладами / В. В. Зелюк. - С.5-7
Сас, Н. М. Педагогічні умови і засоби підготоки до інноваційної складової професійної діяльності у ВНЗ / Н. М. Сас. - С.9-12
Кл.слова: активне навчання, метод аналізу, навчальне проектування
Зінченко, В. П. Процес формування профорієнтаційної компетентності майбутніх учителів / В. П. Зінченко, В. В. Шакотько. - С.13-17
Кл.слова: професійна орієнтація, професійна підготовка, антропоцентризм
Крупіна, Л. В. Допрофесійна підготовка майбутнього вчителя у ліцеї при педагогічному коледжі: історія і досвід / Л. В. Крупіна. - С.18-21
Кл.слова: профорієнтаційна робота, педагогічне училище, педагогічна школа
Богомаз, О. А. Веб-квести як засіб формування професійної компетентності студента педагогічного коледжу / О. А. Богомаз. - С.22-25
Кл.слова: початкова школа, учитель, медіаосвітні квести
Деньга, Н. М. Порівняльна характеристика методик діагностики рівня розвитку професійної рефлексії / Н. М. Деньга. - С.26-28
Кл.слова: особистість, саморозвиток
Прокопенко, Ю. С. Система методичної роботи у відділенні фізичного виховання / Ю. С. Прокопенко, В. В. Бондаренко. - С.29-32
Кл.слова: форми, самоосвіта, моніторинг
Кулікова, Т. В. Термінологічна лексико-семантична система та методика ознайомлення з нею в навчальних закладах / Т. В. Кулікова, В. В. Деркач. - С.36-39
Кл.слова: компетенція, номенклатура, термінологія
Омельченко, Ю. В. Використання team-teaching, co-teaching і проектних технологій у процесі навчання та виховання англійською мовою (з досвіду роботи) / Ю. В. Омельченко. - С.40-44
Кл.слова: тренінг, креативне мислення
Діброва, О. В. Життєві концепти мовотворчості Бориса Олійника / О. В. Діброва. - С.45-48
Кл.слова: концептуалізація, метафора, художній простір
Яненко, С. М. Активізація пізнавальної діяльності та творчих можливостей учнів шляхом створення ситуації успіху / С. М. Яненко. - С.49-51
Кл.слова: педагогічна технологія, метод, потенціал
Яценко, Т. В. Психолого-педагогічні аспекти ознайомлення обдарованих дошкільників із науковою системою на образній основі / Т. В. Яценко. - С.52-54
Кл.слова: мультисенсорний підхід, мультисенсорне середовище, розвивальне середовище
Малюк, Ю. В. Пошуково-дослідницькі підходи до вивчення української мови та літератури / Ю. В. Малюк. - С.55-57
Кл.слова: інноваційна діяльність, творчий потенціал, інформаційно-комунікативні технології
Мокра, Л. М. Національно-патріотичне та громадське виховання студентської та учнівської молоді педагогічного коледжу / Л. М. Мокра. - С.58-60
Кл.слова: виховна робота, діагностика
Москалик, Г. Ф. Проблема захисту прав неповнолітніх у сучасній Україні / Г. Ф. Москалик. - С.61-62. - потреби особистості
Кл.слова: потреба самовираження, фізіологічн потреби
Олійник, І. О. Гуманна педагогіка - засіб виховання благородної людини / І. О. Олійник. - С.63-65
Кл.слова: духовність, гуманізм
Циповяз, А. Т. Теоретико-методические принципы физического воспитания в системе семья - детская спортивная школа / А. Т. Циповяз, А. Н. Антоненко-Миргородская. - С.66-67
Кл.слова: фізичний розвиток, фізичне виховання
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
373.5.048.45(477)
М 66


    Митник, Олександр.
    Профорієнтаційна робота у ЗНЗ як засіб забезпечення успіху в подальшій професійній кар'єрі випускника / О. Митник, І. Томаржевська // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 5/6. - С. 25-29 : фотогр. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Профорієнтація--загальноосвітні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
професійна кар'єра -- інтелектуальні вміння -- профорієнтаційна робота -- ділові ігри
Анотація: Автори статті розкривають зміст поняття "професійна кар'єра", "професійна ситеація"; охарактеризовують основні завдання профорієнтаційної роботи у сучасному закладі освіти тощо.
Дод.точки доступу:
Томаржевська, Інна


Є примірники у відділах:
Ф3 (04.10.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (04.10.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

8.


    Крупіна, Л. В.
    Допрофесійна підготовка майбутнього вчителя у ліцеї при педагогічному коледжі: історія і досвід [Текст] / Л. В. Крупіна // Імідж сучасного педагога. - Полтава, 2016. - № 8. - С. 18-21

Кл.слова (ненормовані):
профорієнтаційна робота -- педагогічне училище -- педагогічна школа

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

9.
159.923:331.548](075.8)
К 68


    Коропецька, Олеся Михайлівна.
    Психологічні основи професійної орієнтації та самореалізації особистості : навчальний посібник / О. М. Коропецька ; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : КНТ, 2018. - 437 с., [1] с. : табл., рис. - Дод.: с. 231-278. - Літ. в кінці тем. - Літ.: с. 413-437. - ISBN 978-966-373-822-2 : 260.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Професійна діяльність--Навчальні видання для вищої школи

   Індивідуальна психологія--Особистість--Навчальні видання для вищої школи


Кл.слова (ненормовані):
професійна орієнтація -- профорієнтаційна робота -- профорієнтація і самореалізація особистості -- історія розвитку профорієнтації -- особистість -- професійна мотивація -- профільне навчання -- теорії професійного самовизначення -- психологія професій -- професіографія -- професійний розвиток -- професійна мотивація -- психологія професій -- самореалізація особистості -- методики -- тести -- експрес-діагностики -- діагностичні опитувальники -- проективні методики -- анкети
Анотація: Представлено теоретичні, методологічні та методичні засади профорієнтаційної роботи, розкрито зміст, напрями, форми та методи профорієнтації, викладено загальні психологічні засади професійного становлення і розвитку особистості як суб'єкта самореалізації.
Дод.точки доступу:
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника


Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

10.
37.014.552(477-28)
Б 17


    Базелюк, В. О.
    Система роботи опорного навчального закладу з профільного навчання та професійної орієнтації / В. О. Базелюк // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2018. - № 22/24. - С. 46–52.
УДК

Рубрики: Опорні школи--профільне навчання--Україна--Житомирська область

Кл.слова (ненормовані):
профорієнтаційна робота -- профільне навчання -- диференціація -- допрофільна підготовка -- курси за вибором
Анотація: Модель організації профільного навчання в опорному закладі освіти "Романівська гімназія" Житомирська область.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

11.


    Перевознікова, Я. В.
    Організація профільного навчання в закладах загальної середньої освіти / Я. В. Перевознікова // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 1/3. - С. 85–87. - Бібліогр.: 5 назв.

Рубрики: Профільне навчання--загальна середня освіта--Україна

Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- профіль навчання -- старшокласники -- профорієнтаційна робота

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

12.


    Макаревич, Л. І.
    Реалізація екологічного профілю як умова життєвого і професійного самовизначення учнівської молоді / Л. І. Макаревич // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 16/18. - С. 69–70.

Рубрики: Учні--професійне самовизначення--Україна

Кл.слова (ненормовані):
екологічний профіль навчання -- профорієнтаційна робота -- професійне самовизначення -- учні
Анотація: Досвід Романівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 Житомирської області.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

13.
Шифр: У411512/2020/1/3
   Журнал

Управління школою [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2020р. № 1/3
Зміст:
Батраченко, О. В. Освітній проект "Від інновації – до успіху" як засіб формування інноваційної компетентності педагогів / О. В. Батраченко. - С.2–12.
Кл.слова: інноваційна культура вчителя, методичні заходи, професійна компетентність
Кобзар, С. В. Віртульна вчительська як дієва складова ефективного освітнього менеджменту / С. В. Кобзар. - С.13–16. - Бібліогр.: 2 назви.
Кл.слова: хмарні технології, інформаційний простір закладу, управління освітнім процесом
Остапенко, О. І. Стан організації підготовки учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти до участі в зовнішньому незалежному оцінюванні / О. І. Остапенко. - С.17–22. - Бібліогр.: 3 назви.
Кл.слова: підготовка до ЗНО, тестування, державна підсумкова атестація
Орешкіна, О. В. Сучасні форми організації навчання / О. В. Орешкіна. - С.23–26.
Кл.слова: інтерактивні форми навчання, тренінги, сторітелінг, артскрайбінг
Кучеренко, Т. Л. Особливості виявлення, навчання та підтримання розвитку здібностей (обдарувань) учнів / Т. Л. Кучеренко. - С.27–56.
Кл.слова: обдаровані діти, робота з обдарованими учнями, управлінський супровід, методичне забезпечення
Пасічник, О. Б. Управлінські аспекти організації освітнього простору для обдарованих школярів / О. Б. Пасічник. - С.57–58.
Кл.слова: талановиті діти, обдарованість, Центр роботи з обдарованими учнями
Савіцька, Т. Г. Науково-методичний супровід профільного навчання / Т. Г. Савіцька. - С.59–69.
Кл.слова: профільні класи, допрофільна підготовка, профорієнтаційна робота, профілізація старшої школи
Пастух, Т. В. Допрофільна підготовка і профільне навчання / Т. В. Пастух. - С.70–76.
Кл.слова: профорієнтаційна робота, профілізація, визначення профілю
Калошин, В. Ф. Різноробна палітра типології вчителя : (або пізнай себе, щоб стати кращим) / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.77–79.
Кл.слова: психологія вчителя, діяльність педагога, саморефлексія
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.
Шифр: Т893832/2020/13/14
   Журнал

Трудове навчання в школі [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2008 - . - Виходить двічі на місяць
2020р. № 13/14
Зміст:
Панченко, С. П. Технологічна освіта в новому вимірі освітніх координат : тестові завдання для вхідного оцінювання. 6-11 класи / С. П. Панченко, В. Є. ШЩепель. - С.2-38
Кл.слова: технологічна освіта, тестові завдання, вхідне оцінювання
Хатько, Л. І. Використання тестових завдань для контролю знань та вмінь учнів : вхідне тестування. 5 клас / Л. І. Хатько, В. В. Сорокін. - С.38-43
Кл.слова: тестові щавдання, контроль знань, вхідне тестування
Бондаренко, О. Л. Форми й методи профорієнтаційної роботи на уроках трудового навчання в сучасній школі / О. Л. Бондаренко. - С.48-58
Кл.слова: урок трудового навчання, профорієнтаційна робота, сучасна школа
Афоніна, Л. В. Інтегроване навчання як освітній пазл навчально-виховного процесу / Л. В. Афоніна. - С.43-48
Кл.слова: інтегроване навчання, освітній пазл, навчально-виховний процес
Кукобко, О. П. Виготлвлення шкатулки / О. П. Кукобко. - С.58-62
Кл.слова: шкатулка, технологічна послідовність виготовлення виробу, дошка
Семенко, Х. Д. Технологія виготовлення іменної прикраси / Х. Д. Семенко. - С.62-66
Кл.слова: іменна прикраса, технологія виготовлення, вишивка
Шуба, Н. Б. Приготування млинців : урок із соціально-побутового орієнтування / Н. Б. Шуба, Л. М. Шевченко. - С.66-68
Кл.слова: урок соціально-побутового орієнтування, приготування млинців, технологія приготування
Фатєєва, Н. В. Навички ефективної комунікації вчителів : для успішної взаємодії з учнями і батьками / Н. В. Фатєєва, І. А. Якубенко. - С.69-72
Кл.слова: комунікація вчителів, взаємодія з учнями та батьками, спілкування
Климишина, Надія. Вчителювання по-американськи: інтерв"ю з викладачкою словесності / Н. Климишина, Д. Саувії. - С.73-77
Кл.слова: вчитель, вчителювання по-америнськи, інтерв"ю
Льюїс, Бет. Про що варто знати вчителеві : 7 ознак того, що в учня можуть бути проблеми вдома / Б. Льюїс. - С.78-79
Кл.слова: вчитель, проблеми учня, взаємини учня з батьками
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.


    Бондаренко, О. Л.
    Форми й методи профорієнтаційної роботи на уроках трудового навчання в сучасній школі / О. Л. Бондаренко // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2020. - N 13/14. - С. 48-58

Рубрики: Трудове навчання--процес виховання--профорієнтаційна робота

Кл.слова (ненормовані):
урок трудового навчання -- профорієнтаційна робота -- сучасна школа -- сфера виробництва -- технічний об’єкт -- професйне самовизначення

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

16.


    Савіцька, Т. Г.
    Науково-методичний супровід профільного навчання / Т. Г. Савіцька // Управління школою : науково-методичний журнал. - 2020. - № 1/3(625-627). - С. 59–69.

Рубрики: Профільне навчання--профорієнтаційна робота--старші класи

Кл.слова (ненормовані):
профільні класи -- профільне начання -- допрофільна підготовка -- профілізація старшої школи -- профорієнтаційна робота -- профіль навчання -- трудова діяльність -- професії -- старші класи

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

17.


    Пастух, Т. В.
    Допрофільна підготовка і профільне навчання / Т. В. Пастух // Управління школою : науково-методичний журнал. - 2020. - № 1/3(625-627). - С. 70–76.

Рубрики: Профільне навчання--профорієнтаційна робота

Кл.слова (ненормовані):
профорієнтаційна робота -- профілізація -- визначення профілю -- технологічна карта

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

18.


    Денисюк, О. Я.
    Моніторинг Нової української школи як складова управлінської діяльності (на прикладі дослідження щодо професійної орієнтації учнів у закладах загальної середньої освіти) / О. Я. Денисюк, Н. В. Титаренко // Освітня аналітика України : науково-практичний журнал. - 2021. - Вып. 1. - С. 93-103. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
профорієнтаційна робота -- заклад зпгальної середньої освіти -- моніторинг -- педагогічний моніторинг -- статистичні дані -- освітня діяльність
Дод.точки доступу:
Титаренко, Н. В.


Є примірники у відділах: всього 3 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

19.


    Ветчанін, Є.
    Використання віртуальної реальності в освітньому процесі та профорієнтаційній роботі на прикладі програмного продукту vranalytics / Є. Ветчанін, Д. Горбатовський // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 1. - С. 80-93, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
VR-технології -- віртуальна реальність -- профорієнтаційна робота
Анотація: У статті розглядається одна із перспективних комп’ютерних технологій – віртуальна реальність. VR-технологія в освіті знаходиться на досить низькому рівні, хоча вона має достатньо велику кількість переваг порівняно з іншими інформаційними технологіями та надає можливості, які не мають інші технології. На сьогодні недостатньо праць відносно застосування віртуальної реальності в освіті й майже відсутні праці стосовно використання VR-технологій в профорієнтаційній роботі. Відтак, мета даної статті – розглянути та проаналізувати використання VR-технології в освітньому процесі та профорієнтаційній роботі, зокрема, і розгляд програмного продукту віртуальної реальності VRAnalytics. Зроблені спроби визначити переваги та недоліки застосування VR-технологій в освітній діяльності та профорієнтаційній роботі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Горбатовський, Д.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

20.


    Вернигора, Н. М.
    Фестивальна діяльність Інституту журналістики Київського Університету імені Бориса Грінченка [Текст] / Н. М. Вернигора, Я. О. Куліш // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2018. - Вип. 2. - С. 74-78. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
фестивальна діяльність -- заклад вищої освіти -- іміджеві заходи -- профорієнтаційна робота
Анотація: У цьому матеріалі розкрито тему фестивальної діяльності Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка. Зокрема, розглянуто фестивальну діяльність з таких позицій: 1) соціальна робота; 2) профорієнтаційна робота; 3) іміджеві заходи; 4) неформальна освіта. Названо й охарактеризовано фестивалі, які навчальний заклад проводить впродовж навчального року. Вказано мету і завдання цих заходів, роаналізовано результати і напрацювання, описано роль і місце фестивальної роботи в навчальному процесі. Детальніше автори дослідження зупиняється на фестивалях кафедри видавничої справи. Спираючись на власний досвід організаційної та викладацької роботи автори роблять висновки про додаткові можливості неформальної освіти та здобуті студентами під час практичного навчання вміння, навички і фахові компетентності
Дод.точки доступу:
Куліш, Я. О.


Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 1-20    21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)