Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=образ природи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
75(075.2)
В 58


    Власова, В. Г.
    Образовотворче мистецтво [Текст] : підручник для 4 класу загальноосвітніх навчальних закладів / В. Г. Власова. - Київ : Грамота, 2015. - 95 с. - ISBN 978-966-349-531-6 : 25.58 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Шкільні підручники--Образотворче мистецтво--Підручники для початкової школи

Кл.слова (ненормовані):
художній образ -- образ природи
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

2.
Т465626091/1997/1

    Тема: на допомогу вчителю зарубіжної літератури [Текст] : громадський науково-методичний журнал / Українська асоціація викладачів зарубіжної літератури.
   № 1/2 : Технэ майевтике : теория и практика анализа литературного произведения / Е. Волощук, Б. Бегун. - Житомир : [б. в.], 1997. - 248 с.
    Зміст:
Литературовеление - в школу! (Введение в "Технэ майевтике") . - С .3-14
Кл.слова: літературознавство, єстетическая специфіка, теоретико-методологічні проблеми
Проблемы методики преподавания зарубежной литературы = Старые стереотипы урока литературы. - С .15-26
Кл.слова: Лжекомпаративний анализ, Стереотипи дитячого сприйняття тексту, гиперморалізм
Цели и задачи литературного образования школьников. Формирование целостного подхода к тексту . - С .26-28
Кл.слова: освіта школярів, цілісний підхід до тексту, принципи роботи з шкільною аудиторією
Основные этапы работы над художественным произведением в школе . - С .28-68
Кл.слова: підготовка до сприйняття тексту, идентифікация текста, аналіз тексту
Анализ художественной реальности в школе = Образ человека. - С .69-72
Кл.слова: образ людини, аналіз портрета героя, внутрішній світ героя
Образы природы и вещей . - С .72-74
Кл.слова: образ природи, гармонія людини, зарубіжна література
Образ автора . - С .74-76
Кл.слова: образ автора, зарубіжна література
Сюжет, фабула, композиционный ритм . - С .76-80
Кл.слова: композиційний ритм, фабула, сюжет
Художественное время и художественное пространство . - С .81-85
Кл.слова: художній час, простір, зарубіжна література
Образ человека. Анализ текста Ставка на чудо (Образ Германна в "Пиковой даме" А. С. Пушкина) . - С .86-94
Кл.слова: образ Германна, Пікова дама, Пушкін О.
План-конспект урока "Ставка на чудо: анализ образа Германна в "Пиковой даме" А. С. Пушкина . - С .95-104
Кл.слова: образ Германа, Пушкін Олександр, Піковая дама, про твір, план-конспект уроку
Вещный мир и природа в романе Ф. М. Достоевского "Преступление и наказание" . - С .105-137
Кл.слова: природа, Преступление и наказание, зарубіжна література
План-конспект уроку "Вещный мир и природа в романе Ф. М. Достоевского "Преступление и наказание" . - С .137-146
Кл.слова: план-конспект уроку, Преступление и наказание, вічний мир та природа
Анализ текста. Образы автора в контексте булгаковской концепции творчества (На метериале романа "Мастер и Маргарита") . - С .146-164
Кл.слова: булгаківська концепція, Мастер і Маргарита, зарубіжна література
План-конспект уроку "Образы автора и концепция творчества в романе М. А. Булгакова "Мастер и Маргарита" . - С .164-175
Кл.слова: образ автора, Мастер і Маргарита, зарубіжна література
Сюжет. Фабула. Композиционный ритм. Анализ текста "Легкое дыхание" И. А. Бунина: преодоление трагедии . - С .175-182
Кл.слова: Легкое дыхание, сюжет, фабула, композиціоний ритм, зарубіжна література
План-конспект уроку "Легкое дыхание" И. А. Бунина:преодоление трагедии. . - С .182-189
Кл.слова: план-конспект уроку, Легкое дыхание, зарубіжна література
Анализ художественного времени и пространства. "Медленный водоворот": особенности пространственно-временной организации стихотворения О. Э. Мандельштама "сестры тяжесть и нежность, одинаковы ваши преметы" . - С .190-211
Кл.слова: кругообіг, синтетичні образи, мандельштамська концепція
План-конспект уроку. "Художественное время и художественное пространство стихотворения О. Э. Мандельштама "Сестры тяжесть и нежность, одинаковы ваши приметы . - С .212-225
Кл.слова: час, простір вірша, зарубіжна література
Основные тенденции литературоведческого анализа . - С .226-229
Кл.слова: соціальнедослідження, структуралістский метод аналізу, рецептивний підхід до тексту
Уровни литературы . - С .229-232
Кл.слова: рівень творця, рівень читача, рівень творіння
Литературное произведение как художественная реальность . - С .232-235
Кл.слова: художня реальність, зарубіжна література
Основные составляющие уровня творения . - С .235-236
Кл.слова: літературний твір, художня система, літературний процес
Контекстуальний аспект художественной реальности . - С .236-245
Кл.слова: сфера автора-творця, соціоісторичний фон, релігіозний контекст
Основные категории анализа художественной реальности . - С .245-248
Кл.слова: образ людини, речей, природи, автора, фабула та сюжет, композиціоний ритм, художній час, простір
ДРНТІ

Рубрики: Літературознавство--Навчальні видання

Дод.точки доступу:
Бегун, Б.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.
373.3.016:821.161.2]:371.383.1
Ш 24


    Шаповалова, І.
    "Поетична квітка України" : (поетичний ранок, присвячений Лесі Українці) / Ірина Шаповалова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 18–19. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Українська література--позакласні заняття--сценарії--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
українська література -- методика викладання -- позакласні заняття -- сценарії -- поетичний ранок -- українська письменниця -- творчість письменниці -- образ природи -- поезія -- початкова школа
Анотація: У статті представлено сценарій літературного свята, присвяченого українській поетесі – Лесі Українці в почактовій школі. Мета: поглибити знання про Лесю Українку, викликати зацікавленість до її особистості та творчості; вчити розуміти художній образ природи у поезії; виховувати любов до природи рідної землі, повагу до світлого образу поетеси.
Дод.точки доступу:
Українка, Леся (українська письменниця, перекладач, культурний діяч ; 1871-1913) \про неї\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)