Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=неймінг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
Шифр: У616793/2013/3
   Журнал

Українська мова [Текст] : науково-теорет. журнал/ Національна академія наук України Інститут української мови. - Київ : Інститут української мови НАН України, 2001 - . - ISSN 1682-3540. - Виходить кожного кварталу
2013р. N 3
Зміст:
Німчук, В. "Кодифікувати" нові літературна мови? Зберегти й захистити українські говори! / В. Німчук. - С.3-25
Кл.слова: русинство, діалект, норма
Степаненко, М. Олесь Гончар - історик, теоретик, практик української лексикографії / М. Степаненко. - С.27-38
Кл.слова: неологізм, енциклопедія, культура
Мойсієнко, А. Народна загадка в текстово-дискурсивному вимірі / А. Мойсієнко. - С.39-47
Кл.слова: паралелізм, текст, фігуративність
Гінзбург, М. З історії досліджування та подавання видового протиставлення українських nomina actionis на -ння, -ття / М. Гінзбург. - С.48-60
Кл.слова: граматика, іменник, успадкування
Швидкова, Т. Назви первинних процесів оброблення льону та конопель в українській мові / Т. Швидкова. - С.61-73
Кл.слова: ткацтво, термінологія, дієслово
Таран, О. Фуекції сленгізмів у сучасному українському неймінг-просторі / О. Таран. - С.74-84
Кл.слова: лексика, фонетична, комерційна назва
Чемеркін, С. Наукова комунікація в сучасній українській лінгвістиці / С. Чемеркін. - С.85-93
Кл.слова: іншомовні запозичення, менеджмент, лінгвістика
Полякова, Т. Авторські тлумачення українізмів у творах О. І. Купріна / Т. Полякова. - С.94-100
Кл.слова: лінгвістика, культурема, інокультурний
Штанденко, У. Акти Полтавського полкового суду 1668-1740 рр. як пам'ятка староукраїнської мови / У. Штанденко. - С.101-109
Кл.слова: актовий документ, рукописний текст, палеографічний опис
Сніжко, Н. Системний підхід до вивчення динаміки лексичного складу української мови кінця XVIII - початку XXI ст. / Н. Сніжко. - С.110-127
Кл.слова: інтегральна лексикографія, загальномовний тезаурус, лексика
Мойсієнко, В. М. В. В. Німчук у лінгвоукраїністиці : (До 80-річчя з дня народження Василя Васильовича Німчука) / В. М. Мойсієнко. - С.165-173
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (27.11.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
338.48:658.8(477)(075.8)
С 50


    Смирнов, Ігор Георгійович.
    Маркетинг у туризмі : навчальний посібник / І. Г. Смирнов ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - Київ : Видавництво Київської національного університету ім. Т. Шевченка, 2016. - 251 с. - ISBN 978-966-97475-9-4 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Туризм--Маркетинг--Україна--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
сталий туризм -- маркетингова стратегія -- туристичний ринок -- споживачі -- туристичний маркетинг -- неймінг -- брендинг
Дод.точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.


    Таран, О.
    Функції сленгізмів у сучасному українському неймінг-просторі / О. Таран // Українська мова. - Київ : Інститут української мови НАН України, 2013. - N 3. - С. 74-84

Кл.слова (ненормовані):
лексика -- фонетична -- комерційна назва

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (27.11.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

4.
Шифр: Е417985264/2019/1
   Журнал

Економіка. Менеджмент. Бізнес [Текст] : науковий журнал/ Державний університет телекомунікацій. - Київ : Державний університет телекомунікації. - ISSN 2415-8089. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 1
Зміст:
Князєва, О. А. Стратегія забезпечення конкурентних переваг малих та середніх телекомунікаційних підприємств / О. А. Князєва. - С.4-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Гудзь, О. Є. Банківське кредитування інноваційного розвитку підприємств: можливості та ризики / О. Є. Гудзь. - С.12-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Гудзь, О. Є. Інформаційна інфраструктура телекомунікаційних підприємств / О. Є. Гудзь, І. О Ольховая. - С.20-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Виноградова, О. В. Маркетингові інновації телекомунікації: конвергенція послуг / О. В. Виноградова, Н. О. Євтушенко. - С.26-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Зеліско, І. М. Розвиток інформаційного суспільства як домінанта інноваційного зростання / І. М. Зеліско, О. О. Сосновська, Сунцзє Ху. - С.33-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Лазоренко, Л. В. Шляхи вдосконалення кадрової політики ПрАТ "Київстар" / Л. В. Лазоренко. - С.40-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Гусєва, О. Ю. Корпоративна соціальна відповідальність телекомунікаційних підприємств як головний чинник їх конкурентоспроможності / О. Ю. Гусєва, Т. Б. Хлевицька. - С.45-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Сьомкіна, Т. В. Порогове значення пакету акції як інструмент управління корпоративним капіталом / Т. В. Сьомкіна, Р. А. Дименко, О. О. Лобань. - С.51-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушенкова, А. А. Методичні основи експертної оцінки інноваційного потенціалу телекомунікаційного підприємства / А. А. Глушенкова. - С.57-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Борисенко, Л. М. Система фінансового контролю і фінансово-бюджетна дисципліна в Україні / Л. М. Борисенко. - С.66-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Сьомкіна, Т. В. Підготовка економістів: інноваційний підхід / Т. В. Сьомкіна, О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко. - С.76-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Плахотнікова, Л. О. Кон’юнктура та особливості ринку праці інформаційно-комунікаційних технологій в Україні: маркетинговий аспект / Л. О. Плахотнікова, М. О. Іртлач, Т. М. Булах. - С.85-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Дарчук, В. Г. Неймінг в системі формування бренду / В. Г. Дарчук, О. В. Крижко. - С.92-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Сорока, А. М. Інноваційний розвиток як механізм управління конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств / А. М. Сорока. - С.97-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Гавриш, О. М. Вплив чинників на формування стратегії розвитку телекомунікаційних підприємств / О. М. Гавриш. - С.103-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Труш, М. С. Теоретичні підходи до розуміння корпоративної культури підприємств / М. С. Труш. - С.110-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартиненко, М. О. Теоретичні підходи до інтерпретації поняття "розвиток підприємства" / М. О. Мартиненко. - С.117-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Шмалій, Л. В. Економічна безпека підприємства: сучасні проблеми забезпечення / Л. В. Шмалій. - С.123-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Щербина, В. В. Сучасні тенденції телекомунікаційних підприємств / В. В. Щербина. - С.130-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Учбова література:
ФЕУ / ФЕ / 051 / Економічна безпека та ризик-менеджмент / 6 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Дарчук, В. Г.
    Неймінг в системі формування бренду / В. Г. Дарчук, О. В. Крижко // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2019. - № 1. - С. 92-96. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2415-8089

Кл.слова (ненормовані):
неймінг -- брендинг -- реклама -- бренд -- комунікація -- маркетинг
Дод.точки доступу:
Крижко, О. В.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.


    Звєгинцова, Марія.
    Копірайтинг та особливості його викладання майбутнім фахівцям у галузі соціальних комунікацій [Текст] / М. Звєгинцова // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2019. - N 10. - С. 20-24. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
копірайтинг -- викладання копірайтингу -- реклама -- неймінг -- слоган -- легенда бренда -- контекстуальне мислення

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.
   339.138
   К 93


    Курбан, О. В.
    Нейромаркетинг: реклама, PR, digital-marketing, брендинг [Текст] : навчальний посібник / О. В. Курбан, С. О. Курбан. - Київ : Білий Тигр, 2019. - 148 с. - ISBN 978-617-7616-06-0 : 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Нейромаркетингові технології--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

   Реклама--PR--Брендинг


   Digital-marketing (цифровий маркетинг)--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


   Аудіомаркетинг--Психофізіологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


   Аромамаркетинг--Психофізіологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


   Тактильний та смаковий маркетинг--Психофізіологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


Кл.слова (ненормовані):
когнітивна психологія -- cognitive psychology -- візуальний нейромаркетинг -- visual neuromarketing -- аудіомаркетинг -- audio marketing -- аромамаркетинг -- aromarketing -- смаковий маркетинг -- taste marketing -- неймінг -- naming -- контент -- content -- бренд -- brand
Дод.точки доступу:
Курбан, С. О.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)