Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетингова стратегія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
316.3
О-93


   
    Оцінювання соціально-гендерного впливу стратегій, програм і проектів регіонального розвитку [Текст] : практ. посібник / Проект Канада-Україна "Регіональне врядування та розвиток" ; ред. І. Санжаровський. - Київ ; Торонто ; Ужгород : К. І. С., 2012. - 78 с. + 1 ел. опт. диск (CD-ROM). - ISBN 978-617-684-014-5 : 16.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Суспільство--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
карта впливів -- маркетингова стратегія -- моніторинг впливів
Дод.точки доступу:
Санжаровський, Ігор \ред.\
Проект Канада-Україна "Регіональне врядування та розвиток"


Примірників всього: 10
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (7),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (7),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: П739395/2013/ 3/4
   Журнал

Поліграфія і видавнича справа [Текст] : наук.-техн. зб./ Укр. акад. друкарства. - Львів, 1964 - . - ISSN 0554-4866. - Виходить двічі на рік
2013р. 3/4
Зміст:
Грет, М. Я Блоги як складова наукової комунікації / М. Я Грет. - С.3-7. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: БЛОГИ, ВЕБ-ТЕХНОЛОГІЇ, ІНФОРМАЦІЯ
Кіца, М. О. Етичні аспекти використання дітей у рекламі / М. О. Кіца. - С.7-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: РЕКЛАМА, МОНІТОРИНГ, ІЛЮСТРАЦІЇ
Проців, 3. Д. Інформаційні видання НТШ як центр координації діяльності товариства / 3. Д. Проців. - С.12-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ВИДАВНИЧА ДІЯЛЬНІСТЬ, ІНФОРМАЦІЙНІ ВИДАННЯ, ХРОНІКА НТШ
Грет, Г. П. Шляхи підвищення продуктивності праці персоналу книготорговельних підприємств / Г. П. Грет, В. С. Пайкова. - С.20-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПРОДУКТИВНІСТЬ ПРАЦІ, ФОНД ОПЛАТИ ПРАЦІ, ОПЛАТА ПРАЦІ
Мудра, І. М. Маркетингові стратегії регіональних газет як інструментарій завоювання популярності (на прикладі газет "Високий Замок" і "Експрес") / І. М. Мудра. - С.25-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ, ГАЗЕТИ
Сеньківський, В. М. Вагомість функцій належності у забезпеченні якості друкарського процесу / В. М. Сеньківський, Н. Є. Сеньківська, Ю. І. Петрів. - С.31-36. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Сеньківська Н. Є., Петрів Ю. І., Калиній І. В.
Кл.слова: ФУНКЦІЯ НАЛЕЖНОСТІ, ЛІНГВІСТИЧНА ЗМІННА, ТЕРМ-МНОЖИНА
Пальчевський, Б. О. Імітаційна модель оптимізації системи захисту паковань алкогольної продукції / Б. О. Пальчевський, Л. Ю. Крестьянполь. - С.37-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІМІТАЦІЙНА МОДЕЛЬ, ІНФОРМАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ, СИСТЕМА ЗАХИСТУ
Петрів, Ю. І. Фактори якості фальцювання обкладинок малооб'ємних книжкових видань / Ю. І. Петрів. - С.43-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ФАКТОР, ЯКІСТЬ ФАЛЬЦЮВАННЯ, КНИЖКОВІ БЛОКИ
Дурняк, Б. В. Розробка алгоритму проектування образу книги / Б. В. Дурняк, Є. Д. Бабинець. - С.47-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КНИГА, ПРОЕКТУВАННЯ, АЛГОРИТМ
Кузін, М. О. Визначення оптимальних параметрів структури поверхневих шарів деталей з урахуванням умов експлуатації / М. О. Кузін. - С.55-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НЕОДНОРІДНІ МЕТАЛІЧНІ СИСТЕМИ, МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ, ПРОЕКТУВАННЯ ПОКРИТТІВ
Гавенко, С. Ф. УФ-спектроскопічні дослідження зміни інтенсивності аромату в процесі експлуатації друкарських відбитків / С. Ф. Гавенко, О. Г. Котмальова, П. Б. Петрик. - С.65-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: АРОМАТИЗАТОР, АРОМОЛАК, ВІДБИТКИ ОФСЕТНОГО ДРУКУ
Маїк, В. 3. Проблеми стандартизації шрифту Брайля при виготовленні видань для незрячих / В. 3. Маїк [и др.]. - С.68-77. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Дурняк Б. В., Голоб Г., С. Брацко, Т. Г. Дудок
Кл.слова: ШРИФТ БРАЙЛЯ, ВИДАННЯ ДЛЯ НЕЗРЯЧИХ, СТАНДАРТИ
Хохлова, Р. А. Аналіз автоматизованих систем управління поліграфічним підприємством / Р. А. Хохлова, А. І. Романенко. - С.78-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: АВТОМАТИЧНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ, ДРУКОВАНА ПРОДУКЦІЯ, ПОЛІГРАФІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО
Якубовська, М. С. Формування культурологічного світогляду студентів як парадигма професійного становлення фахівців нового типу (на прикладі науково-педагогічної діяльності професора Ігоря Васильовича Огірка) / М. С. Якубовська. - С.84-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ГУМАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ СВІТОГЛЯД, ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА
Гузела, О. І. Невтомний сіяч (до 70-ліття С. С. Крилошанської) / О. І. Гузела, Л. А. Швайка. - С.93-96
Кл.слова: ЮВІЛЕЙ, КРИЛОШАНСЬКА С. С., ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (18.08.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
338.48:658.8(477)(075.8)
С 50


    Смирнов, Ігор Георгійович.
    Маркетинг у туризмі : навчальний посібник / І. Г. Смирнов ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - Київ : Видавництво Київської національного університету ім. Т. Шевченка, 2016. - 251 с. - ISBN 978-966-97475-9-4 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Туризм--Маркетинг--Україна--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
сталий туризм -- маркетингова стратегія -- туристичний ринок -- споживачі -- туристичний маркетинг -- неймінг -- брендинг
Дод.точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

4.


    Мудра, І. М.
    Маркетингові стратегії регіональних газет як інструментарій завоювання популярності (на прикладі газет "Високий Замок" і "Експрес") [Текст] / І. М. Мудра // Поліграфія і видавнича справа. - Львів, 2013. - N 3/4. - С. 25-30. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова стратегія -- маркетингові інструменти -- газети

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (18.08.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

5.


    Папашев, Олег.
    Маркетинговая стратегия развития автомобилестроения в Украине [Текст] / О. Папашев, М. Сокол // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 1. - С. 45-55 . - ISSN 1606-3732

Кл.слова (ненормовані):
автомобільна промисловість -- маркетингова стратегія -- розвиток
Дод.точки доступу:
Сокол, Михаил


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Марушева, О. А.
    Недоліки маркетингових стратегій у будівельній галузі в Україні / О. А. Марушева // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 15. - С. 107-112. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814

Кл.слова (ненормовані):
стратегічне управління -- соціально-економічні відносини -- будівництво -- будівельна галузь -- державне регулювання -- маркетинг -- маркетингова стратегія

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.
339.138
В 38


    Вествуд, Джон.
    Як скласти маркетинговий план? : Визначте стратегію, побудуйте ефективний план та досягніть своїх маркетингових цілей / Дж. Вествуд ; переклад з англійської І. Семенюк. - Харків : Фабула #PRO, 2020. - 175 с. - (#PROBUSINESS). - ISBN 978-617-09-6382-6 : 280.00 грн.
Переклад назви: How to Write a Marketing Plan
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Планування--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий план -- маркетингова стратегія -- маркетингові цілі -- товарні плани
Дод.точки доступу:
Семенюк, І. \перекладач.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

8.
Шифр: С374214223/2021/62
   Журнал

Соціальна економіка [Текст] : науковий журнал/ Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна. - Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна. - ISSN 2524-2547. - Виходить двічі на рік
2021р. Вып. 62
Зміст:
Барвінок, Наталія Володимирівна. Вплив пандемії. спричиненої COVID-19, на діяльність туристичної індустрії в Україні / Н. В. Барвінок. - С.7-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: туроператори, туристичні потоки, пандемія
Біль, Мар’яна Михайлівна. Концепція соціальної вразливості населення: ретроспектива формування та сучасні інтерпретації / М. М. Біль. - С.20-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ризики, стійкість, теоретичні обгрунтування
Ruzmetov, Baxtiyar. Formation of production growth points on the basis of mineral-raw material resources as a faktor of improvement of theterritorial structure of the industry of the republic of Karakalpakstan / B. Ruzmetov, U. Yeshimbetov, K. Jabbarov. - С.31-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: промисловість, структура, регіон
Sanjmyatav, Gantsetseg. Analysis of students attitudes towards e-learning / G. Sanjmyatav, S. Tuvdennyam, O. Erdenedileg. - С.41-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: електронне навчання, академічна участь, результат навчання
Чвертко, Людмила Андріївна. Загрози економічній безпеці туристичної галузі України в умовах сучасних викликів / Л. А. Чвертко, І. М. Кирилюк. - С.51-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: туризм, загрози безпеці, туристичний ризик
Юрчик, Галина Миколаївна. Теоретико-методологічні аспекти виміру бідності населення як індикатора ефективності соціальної політики / Г. М. Юрчик. - С.64-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: межа бідності, соціальна політика, соціальне виключення
Жмай, Олександр Володимирович. Медитація та майдфулнес в контексті здійснення управлінської діяльності / О. В. Жмай. - С.78-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: менеджмент, буддизм, усвідомленість
Плікус, Ірина Йосипівна. Антикризове управління бізнесом в цифровій економіці / І. Й. Плікус. - С.88-97. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: нематериальні активи, цифровізація, антикризове управління
Олійник, Лариса Володимирівна. Інноваційні складові креативного підприємництва в сучасних реаліях / Л. В. Олійник. - С.98-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інноваційне управління, персонал, бізнес-модель
Біткова, Тетяна Вікторівна. Вплив пандемії коронавірусу на макроекономічні показники: аналіз з використанням системно-динамічного підходу / Т. В. Біткова, В. К. Третяк. - С.107-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: пандемія коронавірусу, демографічі процеси, микро-показники
Войтович, Наталія Володимирівна. Особливості маркетингової стратегії в умовах цифрової трансформації / Н. В. Войтович, О. Ю. Терещук. - С.122-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: маркетингова стратегія, споживачі, цифрова трансформація
Гонтарева, Ірина Вячеславівна. Проєктування маркетингової діяльності підприємницьких структур сфери послуг в умовах пандемії COVID-19 / І. В. Гонтарева. - С.130-137. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сфера медичних послуг, проєктування, віртуальна медицина
Дорошенко, Надія Олександрівна. Банківські ризики та методи їх попередження / Н. О. Дорошенко, Н. О. Кулик, А. К. Погореленко. - С.138-147. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: банківський ризик, банківська система, управління ризиками
Пономарьова, Тетана Володимирівна. Аналіз програмних продуктів, які використовуються для автоматизації бухгалтерського обліку суб’єктами підприємницької діяльності / Т. В. Пономарьова, М. М. Матюшко. - С.148-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: документація, програмні продукти, технології
Таранич, Андрій Володимирович. Співпраця HR-департаменту та відділу маркетингу / А. В. Таранич, А. Гезгін. - С.156-165. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: маркетинг, брендинг, управління персоналом
Tretiak, Natalia. Effective management of the enterprise on the basis of financiat controlling / N. Tretiak, E. Golovko, A. Kyrko. - С.166-176. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фінансовий контролінг, банкрутство, коефіцієнт
Худолій, Юлія Сергіївна. Сучасний стан та інноваційні напрями розвитку платіжних систем в Україні / Ю. С. Худолій, Б. В. Таранець. - С.177-191. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: платіжна система, інновації, цифровізація
Перейти до зовнішнього ресурсу https://periodicals.karazin.ua
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)