Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=концепції маркетингу<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
658.8(075)
Б 83


    Бородкіна, Н. О.
    Маркетинг : навчальний посібник / Н. О. Бородкіна. - Київ : Кондор, 2007. - 360 с. - ISBN 966-351-050-1 : 99.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--Торгівля--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- концепції маркетингу -- маркетингова інформаційна система -- маркетингові дослідження -- вивчення потреб споживачів -- вивчення поведінки споживачів -- товарна політика -- цінова політика -- політика розповсюдження -- комунікаційна політика -- маркетинг підприємства -- попит

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)