Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=етика маркетингу<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
658.8(075)
А 83


    Армстронг, Гарі.
    Маркетинг. Загальний курс : підручник / Г. Армстронг, Ф. Котлер. - 5-те вид. - Київ : Діалектика, 2001. - 601 с. - Пер. з англ. - ISBN 5-8459-0131-6 : 11.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- стратегічне планування -- маркетингові дослідження -- споживчі ринки -- глобальний ринок -- суспільство -- етика маркетингу -- управління маркетингом -- маркетингове середовище -- товарна політика -- товарорух -- ціноутворення -- гуртова торгівля -- роздрібна торгівля -- стимулювання збуту
Дод.точки доступу:
Котлер, Філіп


Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

2.
339.138
С 69


   
    Соціально-етичний маркетинг : монографія / Київський національний торговельно-економічний університет ; за загальною редакцією А. А. Мазаракі та Є. В. Ромата. - 2-ге вид. перероб. і допов. - Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2013. - 372 с. - ISBN 9978-966-629-616-3 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг, соціально-етичний (соцієтальний)--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
етика маркетингу -- принципи -- соціально-етичний маркетинг -- соцієтольний маркетинг
Дод.точки доступу:
Мазаракі, Анатолій Антонович \загальний редактор.\
Ромат, Євгеній Вікторович \загальний редактор.\
Київський національний торговельно-економічний університет


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

3.
339.138:316
С 69


   
    Соціально-етичний маркетинг : монографія / Є. В. Ромат [та ін.] ; загальний редактор: А. А. Мазаракі, Є. В. Ромат ; Київський національний торговельно-економічний університет. - 2-ге вид. перероб. і допов. - Київ : Київський національний торгово-економічний університет, 2017. - 372 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-629-833-4 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Соціологія--Етика--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
етика маркетингу -- принципи -- соціально-етичний маркетинг -- соцієтольний маркетинг
Анотація: У монографії розглянуто поняття соціально-етичного маркетингу (СЕМ), що є одним із найцікавіших в теорії маркетингу. СЕМ – одна з найголовніших складових концепцій як вітчизняного, так і зарубіжного бізнесу, його теорії та практики в сучасних умовах. Проаналізовано концепцію соціально-етичного маркетингу в сучасній економіці та концепцію управління ринковою діяльністю.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://knute.edu.ua
Утримувачі документа:
Київський національний торговельно-економічний університет

Дод.точки доступу:
Ромат, Є. В.
Алданьков, Г. В.
Березовик, К. В.
Бучацька, І. О.
Мазаракі, Анатолій Антонович \загальний редактор.\
Ромат, Євгеній Вікторович \загальний редактор.\
Київський національний торговельно-економічний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)