Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=досліджування ринку<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
658.8
Б 68


    Блайт, Джим.
    Основы маркетинга / Д. Блайт ; перекладач М. Ю. Зарицкая. - перевод со 2-го английского издания. - Киев : Знання-Прес, 2003. - 493 с. - (Европейский маркетинг). - ISBN 966-7767-86-8 : 70.00 грн., 45.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--Управління економікою--Маркетинг--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
маркетингове средовище -- поведінка покупця -- сегментація -- націлювання -- позіционування -- досліджування ринку
Дод.точки доступу:
Зарицкая, М. Ю. \перекладач.\


Примірників всього: 2
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)