Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=брендинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 66
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-66 
1.
338.2
К 68


   
    Корпоративна соціальна відповідальність : моделі та управлінська практика : підручник для студентів вищих навчальних закладів / М. А. Саприкіна [та ін.]. - Київ : Фарбований лист, 2011. - 470 с. - 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--Корпоративне управління--Україна--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
модель країн -- бізнес -- нефінансована звітність -- розвиток громад -- права людини -- стан екології
Дод.точки доступу:
Саприкіна, М. А.
Ляшенко, О.
Саєнсус, М. А.
Місько, Г. А.


Примірників всього: 9
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
659.4
К 93


    Курбан, Олександр Васильович.
    PR у маркетингових комунікаціях : навчальний посібник / О. В. Курбан. - Київ : Кондор, 2014. - 244 с. - ISBN 978-966-2781-53-3 : 24.00 грн., 155.00 грн., 115.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Реклама--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
моніторинг ЗМІ -- PR технології -- бізнес-проект -- PR-процес -- робота з громадськістю -- бізнес-лідер -- інвестор-рілейшнз -- мобільний маркетинг
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elibrary.kubg.edu.ua

Примірників всього: 13
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (10),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (10),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.
659.4
К 93


    Курбан, Олександр Васильович.
    Діагностика та моделювання PR процесів : монографія / О. В. Курбан ; Київ. нац. ун-т культури і мистец., Інститут журналістики та міжнародних відносин. - Київ : Українська конфедерація журналістів, 2012. - 159 с. - ISBN 978-966-1641-53-1 : 20.00 грн.
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна комунікація--Монографії

   Журналістика--Інформація--Комунікаційні технології--Монографії


Кл.слова (ненормовані):
PR процеси -- макрорівні -- внутрішній аудит -- соціальний капітал -- корпоративна комунікаційна концепція -- соціальний аудит -- спам-реліз -- інвестор-рілейшнз


Дод.точки доступу:
Київський національний університет культури і мистецтв
Інститут журналістики та міжнародних відносин


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

4.
316.776(082)
С 69


   
    Соціальні комунікації в інтеркультурному просторі: міжконтинентальний діалог інтелектуалів : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 13 листопада 2014 року, м. Київ / Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 343 с. - 78.58 грн., 20.00 грн., 75.00 грн.
    Зміст:
Березенко, В. В. Актуальна проблематика сучасних досліджень у галузі PR в Україні / В. В. Березенко. - С .7-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: PR, проблеми, дослідження
Voren, Robert. Social media and human rights activism: a personal account / R. Voren. - С .16-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальні медіа, права людини, протест
Гандзюк, В. О. Український Євромайдан у кривому дзеркалі російської пропаганди (2013—2014) / В. О. Гандзюк. - С .23-29
Кл.слова: Україна, Євромайдан, акції протесту
Гулай, В. В. Символьна матриця соціальних комунікацій в умовах політичної кризи / В. В. Гулай. - С .30-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальні комунікації, політична криза, символ
Колєчкіна, Л. М. Перспективи розвитку соціальних комунікацій / Л. М. Колєчкіна. - С .40-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальні комунікації, моделі комунікації, розвиток
Ковальчик, Р. В. Роль журналиста в подаче информации в постоянно изменяющейся геополитической ситуации / Р. В. Ковальчик. - С .48-55. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: журналістика, інформація, геополітична ситуація
Макарова, М. В. Реалізація демократичного врядування за допомогою Інтернету як інструмента соціальних комунікацій державної влади / М. В. Макарова. - С .55-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальні комунікації, електронне врядування, місцеві органи влади
Масімова, Лариса Гагіківна. Інтертекстуальність візуального тексту мас-медіа / Л. Г. Масімова. - С .65-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: візуальний медіа-текст, інтермедіальність, інтертекстуальність
Раренко, Л. А. Причини розвитку ЗD-друку як засобу реклами і брендингу / Л. А. Раренко. - С .72-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ЗD-реклама, ЗD-друк, брендинг
Сошинська, Вікторія Євгенівна. Принцип наслідування у професійних комунікаційних процесах у документно-інформаційній сфері / В. Є. Сошинська. - С .78-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна комунікація, комунікаційні процеси, документно-інформаційна сфера
Спрінсян, В. Г. Актуальні питання місця документаційного менеджменту в прийнятті управлінських рішень / В. Г. Спрінсян. - С .83-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: документаційний менеджмент, управлінські рішення, документознавець-менеджер
Фруктова, Яна Станіславівна. Смисл як базовий конструкт соціальної комунікації: теоретико-методологічний аспект / Я. С. Фруктова. - С .88-95. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна комунікація, соціальний простір, соціальний смисл
Шафаренко, Ю. М. PR-оцінка: сучасна проблематика / Ю. М. Шафаренко. - С .96-106. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стандартизація, рентабельність, PR ROI
Швецова-Водка, Галина Миколаївна. Бібліотека і соціальні комунікації: розвиток сучасних досліджень / Г. М. Швецова-Водка, Ю. А. Остапчук. - С .106-113. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна інформація, ноокомунікологія, комунікаційний центр
Шевченко, В. Е. Способи візуалізації журналістської інформації / В. Е. Шевченко. - С .114-124. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: візуалізація, інфографіка, інформація
Шевченко, О. В. Пріоритетні напрями функціонування документів орендних і лізингових операцій у комерційній діяльності України / О. В. Шевченко. - С .124-130. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лізингові угоди, комерційна діяльність, договір лізингу
Шиян, В. О. Особливості та сучасні тенденції підготовки фахівців з реклами і зв'язків з громадськістю / В. О. Шиян. - С .131-137. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, Болонський процес, підготовка фахівців
Градюшко, О. О. Комунікативні характеристики сервісу Twitter у регіональному медіа-просторі / О. О. Градюшко. - С .138-146. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтернет-журналістика, інтернет- ЗМІ, нові медіа
Гранчак, Т. Ю. Персональні сторінки соцмереж як інструмент зворотного зв'язку в процесі управління / Т. Ю. Гранчак. - С .147-157. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальні медіа, управлінська діяльність, комунікація
Грінченко, М. С. Теоретичні основи використання віртуального простору у міжособистісному спілкуванні студентської молоді / М. С. Грінченко. - С .157-162. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: віртуальний простір, мережевий етикет, віртуальне спілкування
Дем'янова, Ю. О. Журнали відкритого доступу як інструмент підвищення наукометричних показників автора / Ю. О. Дем'янова. - С .163-170. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відкритий доступ, наукометричні показники, цитованість
Єжижанська, Т. С. Проблема визначення цільових аудиторій корпоративних комунікацій / Т. С. Єжижанська. - С .170-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: корпоративні комунікації, цільова аудиторія, громадкість
Іщук, C. M. Герменевтика смайлів та їхня роль в інтернет-комунікаціях / C. M. Іщук. - С .179-186. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікація, семіотична система, код
Кияниця, Євгенія Олегівна. Реклама як інструмент крос-культурної комунікації / Є. О. Кияниця. - С .187-192. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: кодування, культура, менталітет
Лисиця, Н. М. Крос-культурні особливості рекламної комунікації / Н. М. Лисиця. - С .193-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: метод картування, культура сегмента споживачів, національна культура
Ольховик, М. В. Роль інтернет-видань у формуванні сучасної дійсності: лінгвокультурологічний аспект (на матеріалах чернігівських періодичних інтернет-видань) / М. В. Ольховик, Я. А. Мартиненко. - С .201-206. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтернет-текст, мовна девіація, оказіоналізми
Прищепко, С. В. Прояви постмодернізму у рекламі: соціокультурний аналіз / С. В. Прищепко. - С .207-216. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рекламні комунікації, постмодернізм, візуальна мова
Удріс, Н. С. Візуалізація рекламних образів в умовах крос-культурної комунікації / Н. С. Удріс. - С .216-222. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рекламний образ, принцип Парето (80/20), рекламна комунікація
Романова, А. О. Формування механізму саморегулювання рекламної галузі: міжнародний та вітчизняний досвід / А. О. Романова. - С .222-228. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рекламна галузь, державне управління, саморегулювання рекламного бізнесу
Владімірська, Р. Л. Деякі особливості адаптації книжкового видавництва до сучасних умов: зарубіжний досвід / Р. Л. Владімірська. - С .229-236. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: книговидавнича справа, книговидання, соціальні комунікації
Зеленська, Л. М. Музична періодика України: сучасні тенденції та типологічні особливості (1991 - 2014 pp.) / Л. М. Зеленська. - С .237-247. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичні періодичні видання, музична преса України, типологія періодичних видань
Лойко, P. P. Засади використання інформаційних технологій у системі управління бізнес-процесами у видавничій справі / P. P. Лойко. - С .247-254. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: процесне управління, інформаційні технології, бізнес-процеси
Озеранська, М. Р. Формування сучасних навчальних видань у видавничому центрі "Академія"(за cepiєю видань "Альма-Матер") / М. Р. Озеранська. - С .254-259. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: видавництво, навчальна література, серіальна література
Пикалюк, Р. В. Жанр колективної монографії в аспекті змістової культури наукових видань / Р. В. Пикалюк. - С .260-266. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: колективна монографія, дискурсивні практики, змістова культура видання
Полковенко, Т. В. Книговидання у Великій Британії: стратегії, принципи, досвід / Т. В. Полковенко. - С .267-272. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: книга, видавнича діяльність, видавничий бізнес
Бондар, С. К. Бібліотека коледжу в інформаційному просторі / С. К. Бондар, Т. В. Швець. - С .273-278. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, коледж, студенти
Веретеннікова, Н. В. Інтерфейси комунікування в бібліотеці як соціальному інституті / Н. В. Веретеннікова, Н. Е. Кунанець. - С .278-284. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотека, користувач, інтерфейси комунікування
Давидова, І. О. Когнітивно-комунікаційна місія бібліотек в інформаційному суспільстві / І. О. Давидова. - С .284-293. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотека, комунікації, суспільство знань
Дроздовська, О. Є. Місія Запорізької обласної універсальної наукової бібліотеки імені О. М. Горького в умовах розвитку сучасного інформаційного простору / О. Є. Дроздовська, В. В. Костюк. - С .293-299. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотека, нові функції, електронні інновації
Зотова, Вікторія Анатоліївна. Соціокультурна динаміка діяльності бібліотеки Київського університету імені Бориса Грінченка / В. А. Зотова, О. Є. Матвійчук. - С .300-311. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціокультурна діяльність, вузівська бібліотека, бібліотека Київського університету імені Бориса Грінченка
Макарова, Марія Володимирівна. Компетентнісний підхід до підготовки магістрів в галузі бібліотечної справи та інформації / М. В. Макарова. - С .312-316. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна компетентність, інформаційно-бібліотечні системи, інформаційно-комунікативні технології
Прокопенко, Л. С. Міжнародні бібліотечні організації у системі професійної комунікації фахівців галузі / Л. С. Прокопенко. - С .316-322. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міжнародні бібліотечні організації, професіійна бібліотечна комунікація, міжнародне бібліотечне співробітництво
Салата, Г. В. Державна політика у галузі бібліотечної справи: трансформація дійсного та уявного на шляху до світового інформаційного простору / Г. В. Салата. - С .322-329. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотека, соціальна комунікація, когнітивний аспект
Чуканова, C. O. Інформаційна грамотність як основний чинник професійної підготовки бібліотечних працівників у ВНЗ США / C. O. Чуканова. - С .329-335
Кл.слова: вищі навчальні заклади, США, бібліотекознавство
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Суспільні науки--Соціологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
3D-друк -- герменевтика -- інтернет-видання -- комунікації
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Бондарева, Олена Євгеніївна \редактор.\
Горбенко, Г. В. \редактор.\
Прокопенко, Л. С. \редактор.\
Поліщук, Т. І. \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

5.
659.4
Р 34


    Резепов, И. Ш.
    Психология рекламы и PR [Текст] : учеб. пособие / Резепов И. Ш. - 2-е изд. - Москва : Дашков и К°, 2012. - 222 с. - ISBN 978-5-394-01553-3 : 120.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Журналістика--Реклама--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- Pr -- СМИ -- брендинг, креатив -- спичрайтер -- копирайтер -- спиндоктор -- продюсер -- фрилансер -- BTL
Анотація: В простой и доступной форме в данной книге изложены оригинальные находки в области психологии рекламы и PR; показаны класичесские ошибки менеджеров по рекламе и PR в области психологии; широко представлены инновационные находки в современно рекламной и PR-деятельности.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.
Шифр: І254815328 (Журнал)
Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] = Integrated communication : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - включено до Переліку наукових фахових видань України категорії «Б». - У 2022 р. формат видання змінено на електронний. - Назва з титул. екрана. - Виходить двічі на рік
Ред. : Горбенко Г. В. - ISSN 2524-2652

Рубрики:
Засоби масової інформації -- Видавнича справа -- Зв’язки з громадськістю -- Журнали

Кл.слова (ненормовані): преса -- радіомовлення -- телебачення -- науковий журнал
Зареєстровані надходження:
     2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016 
Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт видання,
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів номерів
Знайти схожі

7.
005.95
О-90


    Оуэн, Х.
    Призвание-лидер. Полное руководство по эффективному лидерству / Х. Оуэн, В. Ходжсон, Н. Газзард; пер. с англ. - Днепропетровск : Баланс бизнес, 2005. - 384 с. - ISBN 966-8644-40-9 : Б. ц.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління--Менеджмент--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
управління -- менеджмент -- лідерство -- бізнес-план -- поведінка -- інтелект -- колектив -- адаптація -- IQ -- професіоналізм -- компетентність -- корпоративна культура -- брендинг -- образ -- імідж -- харизма


Дод.точки доступу:
Ходжсон, В.
Газзард, Н.


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

8.
Шифр: М855626032 (Журнал)
Маркетинг в Україні [Текст]. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2001 - . - Виходит раз на два місяця. - ISSN 1606-3732

Кл.слова (ненормовані): фахові видання
Зареєстровані надходження:
     2021  2020  2018  2017 
Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт видання
Знайти схожі

9.


    Чечулін, О. В.
    Комунікаційні і маркетингові заходи в програмах просування територій [Текст] = Communication and marketing activities in the program progress of the territory / О. В. Чечулін // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 43-45

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- брендинг -- реклама -- маркетингові комунікації

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)


Знайти схожі

10.
Шифр: М772184/2017/5/6
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 5/6
Зміст:
В Киеве состоялся Девятый iForum. - С.6-9
Кл.слова: Український форум інтернет-діячів, 2017, інтернет-діячі, місто майбутнього
Потребителя надо знать! Это часто важнее знаний о конкуренте : результаты блиц-опроса экспертов. - С.10-15
Кл.слова: поведінка споживача, маркетинг, вітчизняні товаровиробники
Федоришина, Ирина. Системный анализ потребителя и сегментация рынка / И. Федоришина. - С.16-21
Кл.слова: практичний маркетинг, сегментація ринку, поведінка споживача
Степанюк, Анна. Наука сенсорного маркетинга (как пять чувств оказывают влияние на покупательское поведение потребителя) / А. Степанюк. - С.22-24
Кл.слова: сенсорний маркетинг, нейромаркетинг, споживча поведінка
Патоша, Ольга Ивановна. Исследование "нерациональных" эфектов поведения потребителей / О. И. Патоша, Н. Е. Коробкова. - С.25-29
Кл.слова: поведінка споживача, нераціональні ефекти поведінки, фактори вибору товару
Ромат, Евгений. Неформальные вербальные маркетинговые комуникации (НВМК) / Е. Ромат. - С.30-40
Кл.слова: маркетингові комунікації, комунікаційні характеристики, класифікація чуток
Реклама, за которую все ругали Pepsi, улучшила имидж бренда на 44 %. - С.41
Кл.слова: реклама, Пепсі, імідж
Домашева, Е. А. Алгоритмизация процесса разработки стратегии выведения на рынок нового для предприятия товара / Е. А. Домашева, А. В. Зозулев. - С.42-48
Кл.слова: стратегія, стратегія виведення, новий товар
Обзор видеоформата и видеорекламы на украинском Digital-рынке. - С.50-54
Кл.слова: рекламна агенція, відеоконтент, відеореклама
Левченко, Светлана. Сопровождение онлайн-бизнеса: в поисках идеальной команды / С. Левченко. - С.56-57
Кл.слова: онлайн-бізнес, штатні фахівці, інтернет-магазин
Тейлор, Катерина. В Украине впервые подсчитали объемы креативной экономики / К. Тейлор. - С.58-60
Кл.слова: креативна економіка, Україна, менеджмент, ринок
Круглый стол "Брендинг украинских средств массовой информации". - С.61-67
Кл.слова: круглий стіл, засоби масової інформації, бренд
Ромат, Евгений. Образ женщины в рекламе 1930-х годов / Е. Ромат, Т. Пирогова. - С.68-73
Кл.слова: жіноча реклама, 1930 р., мода, жіночі образи
В Киеве состоялась ежегодная церемония награждения "Фаворитов Успеха". - С.74-78
Кл.слова: Фаворити Успіху, церемонія нагородження, український бренд
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.
Шифр: -657227041/2016/36
   Журнал

Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури [Текст] : збірник наукових праць/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 2010 - . - ISSN 2225-7586. - Виходить двічі на рік
2016р. Вип. 36 . - 50.00, грн.
Зміст:
Алфьорова, Зоя Іванівна. Повернення до нелокальності: про методологічні "зсуви" в культурології та мистецтвознавстві / З. І. Алфьорова. - С.3-8. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: пост-модернізм, культура, мистецтво
Мельничук, Олена Миколаївна. Провідні тенденції модерністської культури України початку XX століття / О. М. Мельничук. - С.9-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: модернізм, символізм, нова драма
Слівінська, Аліна Францівна. Рецепція проекту "вічного миру" І. Канта в європейському соціокультурному просторі кінця XIX - початку XX століття / А. Ф. Слівінська. - С.18-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дискурс війни, антипацифізм, пацифізм
Сосницький, Юрій Олександрович. Огляд зарубіжних концепцій екологічного проекту / Ю. О. Сосницький. - С.28-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: екодизайн, міський простір, модуль
Денисюк, Жанна Захарівна. Престижне споживання як фактор набуття статусних ідентичностей у масовій культурі / Ж. 3. Денисюк. - С.38-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ідентичність, масова культура, брендинг
Піщанська, Вікторія Миколаївна. Український фольклор як етнокультурне джерело козацького Бароко / В. М. Піщанська. - С.46-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українське козацтво, етнічні культури, український фольклор
Терещенко-Кайдан, Лілія Володимирівна. Паралелі та особливості розвитку духовної культури України-Греції як яскравий виразник культурного діалогу XVII-XVIII століть / Л. В. Терещенко-Кайдан. - С.55-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: духовна культура, паралелізм, рукописна спадщина України та Греції
Гаюк, Ірина Яківна. Роль вірменських колоній у розвитку південних регіонів України / І. Я. Гаюк. - С.62-72. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вірмени, колонія, хачкар
Линюк, Олена Миколаївна. Жінка в українській обрядовості: рольові функції баби-повитухи в пологових обрядах / О. М. Линюк. - С.73-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: родинна обрядовість, поліфункціональність, баба-повитуха
Гордієнко, Алла Іванівна. Діяльність дитячих бібліотек України з виховання підростаючого покоління у перші повоєнні роки / А. І. Гордієнко. - С.80-90. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: популяризація книги, громадська свідомість, виховання читачів
Путро, Алла Олексіївна. Прибуткові будинки Києва як історичний об’єкт культурної спадщини: вулиця Саксаганського / А. О. Путро. - С.90-103. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурно-історична спадщина, пам’ятки архітектури, історична забудова
Чернець, М. О. Культуротворча місія ініціативи ЄС "Європейська культурна столиця" / М. О. Чернець. - С.104-111. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: глобалізація, культуротворча місія, культурна столиця
Гуренко, Людмила Олександрівна. Нова драма як культурологічний чинник українсько-європейської театральної системи / Л. О. Гуренко. - С.112-118. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: нова драма, культурологічний психоаналіз, апологія брехні
Масалова, Крістіна Юріївна. Діти хора: до історії вивчення образу та актуальності теми / К. Ю. Масалова. - С.119-131. - Библиогр. в конце ст.
Сіненко, Оксана Олександрівна. Соціалізація студентської молоді засобами аматорського хорового мистецтва / О. О. Сіненко. - С.132-140. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціалізація, культурно-дозвіллєва діяльність, хорове мистецтво
Сидоровська, Євгенія Андріївна. Ігровий вимір дозвілля: досвід опрацювання проблеми / Євгенія Андріївна Сидоровська. - С.140-148. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дозвілля, гра
Побережная, Галина Ионовна. Парадигмальные аспекты взаимодействия психоанализа и арт-терапии: проблема качественной классификации психотипов / Г. И. Побережная. - С.149-160. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психоаналіз, арт-терапія, класифікація психотипів
Афоніна, Олена Сталівна. Цитування як художній прийом "подвійного кодування" у музичному мистецтві постмодернізму / О. С. Афоніна. - С.161-172. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: подвійне кодування, алюзія, цитата
Кравченко, Анастасія Ігорівна. Значення філософії музичного аналізу у дослідженні камерно-інструментального мистецтва України / А. І. Кравченко. - С.172-182. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: філософія музики, композиторство, виконавство
Медведєва, Алла Олександрівна. Жанрові та творчі особливості експлуатації маски-образу артистом естради / А. О. Медведєва. - С.183-191. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: естрадне мистецтво, сценічний образ, міміка
Михальчук, Вадим Володимирович. Комерційні банки як організатори художніх виставок в Україні в 2000-і роки / В. В. Михальчук. - С.192-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художня виставка, комерційний банк, організатор виставок
Бенюк, Олеся Богданівна. Постмодерний мистецький експеримент через тпризму ідей Вольфганга Вельша / О. Б. Бенюк. - С.201-208. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: постмодерн, плюралізм, мистецький експеримент
Сьомкін, Володимир Васильович. Ергодизайн як семантично обумовлена інтеграція дизайну і ергономіки / В. В. Сьомкін, Д. С. Сьомкін. - С.209-215. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ергодизайн, ергономіка, інтеграція
Левко, Вероніка Іванівна. Концерт як форма репрезентації музики у соціокультурній системі Західної Европи: етапи становлення / В. І. Левко. - С.216-224. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: концерт, виконавець, композитор
Хоролець, Лариса іванівна. Художня атмосфера спектаклю / Л. І. Хоролець. - С.225-234. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: спектакль, режисура, театральна діяльність
Потоцька, Ольга Вікторівна. Виконавський аналіз музичного твору як необхідна складова інтерпретаторської діяльності / О. В. Потоцька. - С.235-245. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавський аналіз, музичний твір, стильовий чинник
Сапфірова, Наталія Миколаївна. Організація виробництва й торговельної діяльності на ювелірній фірмі Й. Маршака / Н. М. Сапфірова. - С.245-253. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ювелірна справа, виробництво, торгівля
Дондик, Оксана Іванівна. Творче переосмислення естрадних жанрово-стильових параметрів у сучасному українському хоровому виконавстві (на прикладі концертної діяльності Академічного камерного хору "Хрещатик") / О. І. Дондик. - С.253-260. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: концертна діяльність, хорове виконавство, хор "Хрещатик"
Зайцева, Вероніка Іванівна. Традиції і пошуку в галузі архітектоніки українського книжкового мистецтва / В. І. Зайцева. - С.261-267. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, видавництво, архітектоніка
Богатирьова, Юлія Миколаївна. Дитяча музика як складова української пісенної естради / Ю. М. Богатирьова. - С.267-273. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична культура, дитяча музика, популярна музика
Голуб, Ірина Леонідівна. Художньо-естетичні особливості розвитку українського образотворчого мистецтва та іконопису / І. Л. Голуб. - С.274-282. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художні засоби вираження, іконопис, образотворче мистецтво
Шеремет, Віта Василівна. Народно-інструментальне мистецтво північно-причорноморського краю у культурологічних та краєзнавчих джерелах / В. В. Шеремет. - С.282-291. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурний простір, народні інструменти, професійне мистецтво
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.
Шифр: М855626032/2017/3
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2001 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2017р. № 3
Зміст:
Ільїна, Світлана. Підготовка зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження / С. Ільїна. - С.4-9
Кл.слова: примірна специфікація, класифікація дослідницьких послуг
Заменит ли анализ социальных медиа традиционные исследования?. - С.10-11
Кл.слова: соціальні мережі, соціальні медіа, маркетингові дослідження
Ільїна, Світлана. Вимірюємо рівень сервісу в мультиканальному середовищі обслуговування (огляд сучасної дослідницької методики Real ContactsAudit) / С. Ільїна. - С.12-14
Кл.слова: оффлайн канали комунікацій, цифрові технології, інноваційна методика
Tesla выросла на 32%, став самым быстрорастущим автомобильным брендом в мире со стоимостью бренда в 5,9 млрд. долларов. - С.15-22
Кл.слова: автомобіль, автомобільні бренди, цінні автомобілі
Пустотин, Вадим. Женсий брендинг: как женщины воспринимают самых себя? / В. Пустотин. - С.23-27
Кл.слова: жіночі бренди, жіночі образи, жіночі цитати
Стельмахова, Александра. Мозги на продажу. Как стимулировать ИТ-разработчиков работать на украинские компании? / А. Стельмахова. - С.28-31
Кл.слова: ринок інформаційних технологій, розвиток технологій, досвід роботи
Квахненко, Катерина. Гейміфікація як інструмент формування лояльних клієнтів та персоналу / К. Квахненко, І. Златова. - С.32-38
Кл.слова: гейміфікація, лояльні споживачі, мотивація
Сертифікаційні Центри УАМ прийняли 10-ті Кваліфікаційні іспити "Менеджер з маркетингових досліджень". - С.39-50
Кл.слова: кваліфікаційні іспити, цифровий маркетинг, маркетингові дослідження
Максименко, Ольга. Взаимодействие рынка труда и сферы образования - залог успеха формирования института профессиональных управителей / О. Максименко. - С.51-57
Кл.слова: житлове господарство, навчальні курси, професійна підготовка
Рекомендації Семінару "Нові методологічні підходи до розроблення професійних, освітніх стандартів та стандартів оцінювання, що базується на компетентностях". - С.58
Кл.слова: рекомендації семінару, розроблення стандартів, професійний стандарт
Діяльність Індустріального Гендерного Комітету з Реклами: співпраця з органами влади. - С.59-67
Кл.слова: реклама, проведення семінарів, Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами
Лебедєва, Тетяна. Повноваження Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів у сфері контролю за рекламою, зокрема в частині Гендерної рівності / Т. Лебедєва. - С.68-71
Кл.слова: контроль за рекламою, діяльність у галузі реклами, Держпродспоживслужба України
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.
Шифр: М772184/2017/10
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 10
Зміст:
Нейромаркетинг: сложная технология на грани шаманства (результаты блиц-опроса экспертов). - С.10-13
Кл.слова: нейромаркетинг, маркетинг і реклама
Шевчук, Павел. Нейромаркетинг, или как заглянуть за кулисы рационального / П. Шевчук. - С.14-21
Кл.слова: нейромаркетинг, симетрія, метафора
Пять мифов о нейромаркетинге. - С.22-25
Кл.слова: нейромаркетинг, міфи нейромаркетинга
Нейромаркетинг и веб-дизайн: 10 способов установить контакт с мозгом посетителя. - С.26-29
Кл.слова: нейромаркетинг, веб-дизайн
Ромат, Евгений. Сущность и понятие системы маркетинговых коммуникаций / Е. Ромат. - С.30-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: маркетингові комунікації
Шершун, Виктор. Социологический аспект брендинга и антология украинской рекламной науки: новые издания украинских авторов / В. Шершун. - С.38-39
Кл.слова: соціологічний аспект, брендинг, антологія
Нестеров, Федор. Ваши товары протухли, сэр! Как создать новый прорывной продукт на стабильном рынке / Ф. Нестеров. - С.40-45
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.
Шифр: У770933935/2018/8
   Журнал

Український тиждень [Текст] : популярний/ ТОВ "Український тиждень". - Київ : ТОВ "Український тиждень", 2007 - . - ISSN 1996-1561. - Виходить щотижня
2018р. № 8
Зміст:
Шавалюк, Любомир. Олександр Данилюк: "Економіка не зможе розвиватися, доки ми не змінимо роль силових структур" / Л. Шавалюк. - С.8-11
Малко, Роман. На порозі ЦВК. Як бачить місію Центрвиборчкому кандидати на членство в ньому / Р. Малко. - С.12-15
Віхров, Максим. Мисливці за голосами, що можуть зробити влада та опозиція, аби наростити рейтинги та мобілізувати електрокат / М. Віхров. - С.19-21
Казанський, Денис. Головний біль політтехнологів "Невизначений електорат" - ласий шматок для непарламентських партій. Утім, жодна з них не має великих шансів відтягнути на себе значну його частину / Д. Казанський. - С.22-23
Крамар, Олександр. Привид "четвертої республіки". Чим загрожує країні обрання клаптикового парламенту, який не представлятиме інтересів більшості суспільства / О. Крамар. - С.24-26
Чабарай, Ганна. Без штампів. Чи може онлайн-реєстрація замінити систему, успадковану з радянського інституту прописки / Г. Чабарай. - С.28-31
Пульша, Сергій. Тривале припинення. У чому специфіка співпраці України та Білорусі у військово-промисловій сфері / С. Пульша. - С.32-38
Лютий, Тарас. Заохочення до бібліотерапії / Тарас Лютий. - С.41
Тинченко, Ярослав. Природне возз’єднання 100 років тому Кубань зробила спробу стати частиною України / Я. Тинченко. - С.42-43
Андрієвич, Юрій. Спроможність неспроможних. Про брендинг і менеджмент у культурі / Ю. Андрієвич. - С.44-45
Трегуб, Ганна. Зенон Коваль: "Культура є одним із козирів у руках кожного дипломати, який поважає себе та шанує країну" / Г. Трегуб. - С.46-49
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

15.
338.48:658.8(477)(075.8)
С 50


    Смирнов, Ігор Георгійович.
    Маркетинг у туризмі : навчальний посібник / І. Г. Смирнов ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - Київ : Видавництво Київської національного університету ім. Т. Шевченка, 2016. - 251 с. - ISBN 978-966-97475-9-4 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Туризм--Маркетинг--Україна--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
сталий туризм -- маркетингова стратегія -- туристичний ринок -- споживачі -- туристичний маркетинг -- неймінг -- брендинг
Дод.точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

16.


   
    Круглый стол "Брендинг украинских средств массовой информации" [Текст] // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 5/6. - С. 61-67

Кл.слова (ненормовані):
круглий стіл -- засоби масової інформації -- бренд

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

17.


    Денисюк, Жанна Захарівна.
    Престижне споживання як фактор набуття статусних ідентичностей у масовій культурі [Текст] / Ж. 3. Денисюк // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури = Topikal problems of History, Theori, and Practice of Artistic Culture. - Київ : Міленіум, 2016. - Вип. 36. - С. 38-46. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
ідентичність -- масова культура -- брендинг

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

18.


    Пустотин, Вадим.
    Женсий брендинг: как женщины воспринимают самых себя? [Текст] / В. Пустотин // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 3. - С. 23-27

Кл.слова (ненормовані):
жіночі бренди -- жіночі образи -- жіночі цитати

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

19.


    Шершун, Виктор.
    Социологический аспект брендинга и антология украинской рекламной науки: новые издания украинских авторов [Текст] / В. Шершун // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 10. - С. 38-39

Кл.слова (ненормовані):
соціологічний аспект -- брендинг -- антологія

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

20.


    Малинка, О. Я.
    Концепція формування бренду туристичного регіону / О. Я. Малинка // Регіональна економіка : науково-практичний журнал. - 2018. - № 1. - С. 40-47. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1562-0905

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- бренд туристичного регіону -- бренд-менеджмент -- бренд-актив -- маркетинг територій

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-66 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)