Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Вальдорфська педагогіка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.
37.091.2
О-72


   
    Освітні технології : навчально-методичний посібник / О. М. Пехота, А. З. Кіктенко, О. М. Любарська ; редактор О. М. Пєхоти ; Рекомендовано Міністерством освіти і науки України. - Київ : А. К. С., 2003. - 255 с. - Библиогр. в конце разд. - ISBN 966-8291-22-0 : 6.60 грн., 6.60 грн., 12.38 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Освітні технології--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
особистністно орієнтована освіта -- Вальдорфська педагогіка -- педагогіка саморозвитку -- групова навчальна діяльність -- розвивальне навчання -- формування творчої особистості -- навчання як дослідження -- проектна технологія -- інформаційні технології -- колективне творче виховання -- створення сітуації успеху -- сугестивні технологія -- сутність
Дод.точки доступу:
Пехота, О. М.
Кіктенко, А. З.
Любарська, О. М.
Пєхоти, О. М. \редактор.\
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України


Примірників всього: 22
Фаховий коледж «Універсум» (5),
,
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (12),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (5),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (12),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
   373.2.09
   Л 63


    Лисенко, Неллі Василівна.
    Педагогіка українського дошкілля : у 2 ч. : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за спеціальністю "Дошкільне виховання". Ч. 1. / Н. В. Лисенко, Н. Р. Кирста. - Київ : Вища школа, 2006. - 302 с. - ISBN 966-642-254-9 (ч.1) : 19.04 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
виховання -- дошкільне -- дошкільний заклад -- програми -- Малятко -- Дитина -- Монтессорі -- вальдорфська педагогіка -- практичні заняття -- державні освітні програми -- регіональні освітні програми -- авторські освітні програми -- альтернативні програми -- педагогічні інновації
Анотація: Розглянуто історію розвитку педагогіки українського дошкілля та актуальні проблеми функціонування сучасних дошкільних закладів освіти в Україні, їх конституційно-правове забезпечення державними та міжнародними актами та угодами.
Дод.точки доступу:
Кирста, Н. Р.


Примірників всього: 89
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (42),
Фаховий коледж «Універсум» (42)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (42),
Фаховий коледж «Універсум» (42)

Знайти схожі

3.
37.07
П 78


   
    Проблеми та перспективи управління сучасною столичною школою : збірник наукових статей за матеріалами регіональної науково-практичної конференції 28 січня 2014 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка ; редактор І. О. Линьова. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 308 с. - 75.89 грн.
    Зміст:
Линьов, Костянтин Олександрович. Сучасність керівника навчального закладу / К. О. Линьов. - С .3-5. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: керівник навчального закладу, глобальне мислення, лідерство
Редько, Сергій Іванович. Дослідження особистісних якостей керівника загальноосвітнього навчального закладу / С. І. Редько. - С .6-11. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: керівник навчального закладу, управлінська діяльність, особистісні якості керівника
Черниш, Анатолій Петрович. Створення умов успішної реалізації завдань - основа діяльності керівника навчального закладу / А. П. Черниш. - С .12-15. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: статутні завдання НЗ, соціальні завдання НЗ, дидактичні умови
Панченко, Алла Гнатівна. Самоаналіз діяльності загальноосвітнього навчального закладу / А. Г. Панченко. - С .16-21. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самоаналіз, діяльність, загальноосвітній навчальний заклад
Давидова, Наталія Олександрівна. Місце освітнього права в правовій системі України / Н. О. Давидова. - С .22-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітнє право, галузь права, галузь законодавства
Шуть, Валентина Яківна. Ділове спілкування керівників навчального закладу: особливості мовленнєвого етикету / В. Я. Шуть. - С .28-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ділове спілкування, службовий етикет, мовленнєвий етикет
Руденко, Валентина Петрівна. Комунікативна складова формування репутації навчального закладу / В. П. Руденко. - С .33-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: репутація організації, комунікація, цільова аудиторія
Лавриненко, Олена Василівна. Столичні вечірні школи. Проблеми функціонування та перспективи розвитку / О. В. Лавриненко. - С .37-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вечірня школа, педагогічний процес, "вчитель-вечірник"
Давиденко, Юлія Сергіївна. Безпечне навчальне середовище - один із найважливіших факторів роботи школи / Ю. С. Давиденко. - С .47-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: безпека життєдіяльності, безпечна територія школи, моральне здоров'я
Доброханська, Оксана Юріївна. Освітнє середовище у ЗНЗ як фактор розвитку надпредметних компетентностей в учнів / О. Ю. Доброханська. - С .52-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: розвивальне освітнє середовище, інтерактивний метод навчання, надпредментні компетентності
Дорофеєва, Олена Анатоліївна. Юридична відповідальність керівника навчального закладу за порушення трудового законодавства / O. A. Дорофеєва ; наук. керівник Н. О. Давидова. - С .58-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відповідальність, керівник НЗ, трудове законодавство
Зайвелєв, Ігор Борисович. Адміністративно-правовий статус позашкільного навчального закладу / І. Б. Зайвелєв, Н. О. Давидова. - С .65-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: позашкільна освіта, освітнє право, позашкільний навчальний заклад
Кривенко, Наталія Миколаївна. Управління навчальним закладом в умовах стандартизації освіти / Н. М. Кривенко ; наук. керівник Л. В. Гонюкова. - С .70-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стандарт, стандартизація, компетентнісний підхід
Матвієць, Тамара Петрівна. Інтерактивне навчання на уроках в сучасній школі / Т. П. Матвієць ; наук. керівник В. П. Руденко. - С .75-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерактивні технології, колективно-групове навчання, технології ситуативного моделювання
Наєнко, Олена Юріївна. Роль контролінгу на підприємствах та організаціях / О. Ю. Наєнко ; наук. керівник А. Г. Панченко. - С .79-84. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: контролінг, система обліку витрат, рентабельність
Осадча, Ольга Олександрівна. Єдиний інформаційний простір українського гуманітарного ліцею: практичні аспекти / О. О. Осадча ; наук. керівник К. О. Линьов. - С .84-90. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційне суспільство, якість освіти, ідеологія колаборативного навчання
Павленко, Наталія Петрівна. Профільне навчання як засіб реалізації наступно-перспективних зв'язків між загальною середньою та вищою освітою (на прикладі роботи політехнічного ліцею НТУУ "КІН" м. Києва) / Н. П. Павленко ; наук. керівник А. П. Черниш. - С .90-97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільне навчання, наступно-перспективні зв'язки, якість освіти
Пахарєва, Галина Василівна. Ліцей політики, економіки, права та іноземних мов: витоки та особливості організації навчально-виховного процесу / Г. В. Пахарєва ; наук. керівник А. П. Черниш. - С .98-106. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, стандарт середньої освіти, ліцей
Разумова, Ніна Вікторівна. Контрольно-аналітична діяльність керівника загальноосвітнього навчального закладу як інструмент управління сучасним закладом освіти / Н. В. Разумова ; наук. керівник А. Г. Панченко. - С .107-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: контрольно-аналітична діяльність, річний план школи, діяльність
Репецька, Тетяна Василівна. Впровадження проектних технологій в управління навчально-виховним процесом / Т. В. Репецька, Лебединська Т. А. ; наук. керівник В. П. Руденко. - С .114-118. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проект, проектні технології, проектний підхід
Рубан, Людмила Йосипівна. Музейна педагогіка як шлях задоволення освітніх потреб сучасної молоді / Л. Й. Рубан ; наук. керівник В. Я. Шуть. - С .119-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: літературний музей, оглядові екскурсії, тематичні екскурсії
Рудящий, М. І. Управлінська діяльність у створенні моделі геологічної школи в системі середньої загальної освіти / М. І. Рудящий ; наук. керівник А. П. Черниш. - С .124-127. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міжпредметна інтеграція, основи геології, допрофільна освіта з геології
Саханда, Олена Анатоліївна. Формування позитивного іміджу дошкільного навчального закладу / O. A. Саханда ; наук. керівник Г. П. Кушнірова. - С .128-132. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: імідж навчального закладу, якість освітніх послуг, керівник навчального закладу
Цань, Вікторія Борисівна. Юридичний статус загальноосвітнього навчального закладу в умовах неперервної освіти / В. Б. Цань ; наук. керівник Н. О. Давидова. - С .132-137. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: правовий статус ЗНЗ, неперервна освіта, управління навчальним закладом
Шевцова, Світлана Михайлівна. Гуманізація як стратегічний пріоритет виховання у дусі толерантності в ліцеї / С. М. Шевцова ; наук. керівник А. П. Черниш. - С .138-142. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гуманізація, гуманітарний розвиток, саморозвиток особистості
Шевчук, Ольга Анатоліївна. Метод проектів - один із засобів самореалізації особистості учня / O. A. Шевчук ; наук. керівник В. П. Руденко. - С .143-145. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектна компетентність, класифікація проектів, функції методу проектів
Шеманаєва, Наталія Володимирівна. Організація освітнього маршруту вихованця оркестрового відділу - педагогічний інструментарій, що веде вихованця до успіху / Н. В. Шеманаєва ; наук. керівник О. В. Лавриненко. - С .146-148. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична педагогіка, оркестровий колектив, освітній маршрут вихованця
Шульженко, Світлана Петрівна. Вплив курсу ”Логіка” на підвищення якості знань навчальних дисциплін та інтелектуального потенціалу учнів гімназії / С. П. Шульженко ; наук. керівник А. П. Черниш. - С .149-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: курс "Логіка", якість знань, логічне мислення
Байкова, Світлана Юріївна. Міжнародне співробітництво ліцею як організаційно-педагогічна умова його інноваційного розвитку / С. Ю. Байкова ; наук. керівник В. П. Руденко. - С .154-158. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітні інновації, міжнародне співробітництво, соціальне партнерство
Буднік, Ірина Олександрівна. Впровадження і використання інноваційних технологій та анімаційних методів як шлях оновлення і вдосконалення навчально-виховного процесу сучасного ЗНЗ / І. О. Буднік ; наук. керівник В. П. Руденко. - С .158-163. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційні технології, анімація, анімаційна педагогіка
Велікжаніна, Наталія Андріївна. Інтерактивні методи навчання як фактор успіху навчальної діяльності молодших школярів / Н. А. Велікжаніна ; наук. керівник І. О. Линьова. - С .164-168. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерактивні методи, активні методи, інтелектуальна досконалість
Гондюл, Ірина Леонідівна. Коучинг як сучасна технологія управління персоналом навчального закладу / І. Л. Гондюл ; наук. керівник І. О. Линьова. - С .169-174. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: коуч-керівник, коуч-менеджмент, принципи коучингу
Зубик, Світлана Петрівна. Експериментальна діяльність навчального закладу як один із шляхів підвищення якості навчально-виховного процесу / С. П. Зубик ; наук. керівник В. П. Руденко. - С .175-177. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експериментальна діяльність, здоров’язбережувальне середовище, соціальна адаптація учня
Козак, Віра Олександрівна. Управління процесом реалізації інноваційного проекту в навчальному закладі / В. О. Козак ; наук. керівник І. О. Линьова. - С .178-182. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітня інновація, управління інноваційним проектом, етапи дослідної роботи
Крик, Тамара Михайлівна. Навчальний заклад в умовах дослідно-експериментальної роботи / Т. М. Крик ; наук. керівник В. П. Руденко. - С .182-186. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експериментальне педагогічне дослідження, нововведення, взаємодія школа ВНЗ
Лимарчук, Ірина Вікторівна. Організаційна культура як засіб ефективного управління навчальним закладом / І. В. Лимарчук ; наук. керівник Г. П. Канафоцька. - С .187-190. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, організація, організаційна культура
Любченко, Юлія Олександрівна. Вальдорфська педагогіка як інноваційна тенденція розвитку сучасної освіти в Україні / Ю. О. Любченко ; наук. керівник І. О. Линьова. - С .190-196. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна освіта, вальдорфська педагогіка, вальдорфська школа
Миронець, Олександр Анатолійович. Новітні комп'ютеризовані методи підвищення якості викладання математики в ліцеї “Інтелект” / О. А. Миронець, І. І. Обожин ; наук. керівник К. О. Линьов. - С .197-202. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційні методи викладання, тестування учнів, навчальний процес
Пашкевич-Скакун, Марія Станіславівна. Діяльність фахівця із соціальної роботи у навчальному закладі / М. С. Пашкевич-Скакун ; наук. керівник І. О. Линьова. - С .202-206. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фахівець із соціальної роботи, професіоналізм, кваліфікаційні вимоги
Савченко, Діана Володимирівна. Сучасний інноваційний навчальний заклад: розвиток, перспективи / Д. В. Савченко, Л. Ю. Несміян ; наук. керівник В. П. Руденко. - С .207-210. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна освіта, освітній маршрут, якість навчання
Самікова, Ірина Олександрівна. Моніторинг навчально-виховного процесу з використанням кваліметричних моделей / І. О. Самікова ; наук. керівник І. О. Линьова. - С .211-214. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моніторинг, кваліметрія, факторно-критеріальне моделювання
Снопко, Ірина Валеріївна. Управління інклюзивною школою: необхідність чи покликання / І. В. Снопко ; наук. керівник С. П. Бабарика. - С .214-219. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інклюзивна освіта, діти з особливими потребами, навчання
Хилько, Альона Анатоліївна. Інноваційні технології в системі управління виховної роботи навчального закладу / А. А. Хилько ; наук. керівник І. О. Линьова. - С .219-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновація, технологізація, технології
Шевченко, Василь Миколайович. Моніторинг як сучасний засіб та практичний інструмент управління якістю освіти в школі / В. М. Шевченко, Л. О. Чех ; наук. керівник І. О. Линьова. - С .226-229. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моніторинг, моніторинг якості освіти, управління якістю освіти
Антонова, Катерина Євгенівна. Управління мотивацією педагогічних працівників ЗНЗ / К. Є. Антонова ; наук. керівник С. І. Редько. - С .230-235. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мотивація, теорія мотивації, педагогічні працівники
Балацька, Ганна Василівна. Функціонування в середній та старшій школі спеціальних курсів та факультативних занять як реалізація принципів індивідуального підходу та роботи з обдарованими учнями / Г. В. Балацька ; наук. керівник С. П. Бабарика. - С .235-239. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільність навчання, індивідуальний підхід, навчальні здібності
Бойко, Ганна Анатоліївна. Адаптація дітей представників національних меншин до освітнього й соціокультурного середовища школи / Г. А. Бойко ; наук. керівник С. П. Бабарика. - С .239-243. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адаптація дітей-мігрантів, субкультура, розвивально-освітнє середовище
Боруца, Надія Віталіївна. Ділова комунікація в управлінні НЗ: психологічний аспект / П. В. Боруца ; наук. керівник В. Р. Міляєва. - С .244-249. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікація, управлінське спілкування, маніпуляція
Волобуєва, Людмила Анатоліївна. Управління формування соціально-психологічного клімату як чинник забезпечення успіху навчального закладу / Л. А. Волобуєва ; наук. керівник С. І. Редько. - С .250-256. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мікроклімат, педагогічний колектив, успішний навчальний заклад
Ридзель, Леся Володимирівна. Управління формування психологічного клімату в педагогічному колективі ДНЗ / Л. В. Ридзель ; наук. керівник С. І. Редько. - С .256-259. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психологічний клімат, управління, психологічна атмосфера
Семирекова, Ілона Вікторівна. Патріотичне виховання в навчальному закладі: організація роботи шкільного музею / І . В. Семирекова ; наук. керівник В. Я. Шуть. - С .264-267. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: патріотизм, патріотичне виховання, шкільний музей
Шостак, Уляна Вікторівна. Взаємодія сім'ї та школи як основа розвитку потенціалу особистості дитини / У. В. Шостак. - С .267-272. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: взаємодія сім’ї та школи, потенціал особистості, діти молодшого шкільного віку
Стрелковська, Вікторія Борисівна. Міжобласна спеціальна середня загальноосвітня вечірня (змінна) і заочна школа для сліпих і слабозорих як навчальний заклад для людей з особливими потребами / В. Б. Стрелковська, М. Л. Гамонь ; наук. керівник С. П. Бабарика. - С .273-278. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вечірня школа, спеціальна школа, форми навчання
Доценко, Юрій Миколайович. Організація та контроль заочної форми навчання в умовах сучасної вечірньої школи / Ю. М. Доценко ; наук. керівник О. В. Лавриненко. - С .278-285. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вечірня школа, учнівський контингент, андрагогічні особливості
Семенюк, Оксана Євгенівна. Організація і контроль дистанційного навчання в умовах сучасної школи / О. Є. Семенюк ; наук. керівник О. В. Лавриненко. - С .291-296. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дистанційна освіта, дистанційне навчання, інтернет-навчання
Стуленкова, Олена Миколаївна. Екстернат як шлях до здобуття загальної середньої освіти / О. М. Стуленкова ; наук. керівник О. В. Лавриненко. - С .297-303. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: екстернат, екстерн, дистанційне навчання
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Організація освіти--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
міжпредметна інтеграція -- психологічний клімат -- модель геологічної школи
Дод.точки доступу:
Линьова, І. О. \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 4
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

4.
37.018
О-72


   
    Освітні технології : навчально-методичний посібник / О. М. Пєхота [та ін.]. - Київ : А.С.К., 2004. - 255 с. - ISBN 966-8291-22-0 : 5.60 грн.
    Зміст:
Технологічний підхід в освіті . - С .7
Особистісно орієнтована освіта і технології . - С .27
Вальдорфська педагогіка . - С .46
Технологія саморозвитку . - С .58
Технологія організації групової навчальної діяльності школярів . - С .70
Технології розвивального навчання . - С .91
Технології формування творчої особистості . - С .109
Технологія навчання як дослідження . - С .128
Проектна технологія . - С .148
Нові інформаційні технології навчання . - С .163
Технологія колективного творчого виховання (за І. П. Івановим) . - С .181
Педагогічна технологія "Створення ситуації успіху" (за А. С. Бєлкіним) . - С .197
Сугестивна технологія . - С .215
Аналіз образу - персонаж епічного твору: Педагогічна технологія . - С .228
Індивідуальність учителя і освітні технології . - С .238
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освітні технології--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна технологія -- гуманізація освіти -- особистість дитини -- особистісний підхід -- вальдорфська педагогіка -- технологія саморозвитку -- групова діяльність -- розвивальне навчання -- проектна технологія -- інформаційні технології -- сугестивна технологія -- індивідуальність учителя -- формування
Дод.точки доступу:
Пєхота, Олена Миколаївна
Кіктенко, Алевтина Зосимівна
Любарська, Ольга Миколаївна
Нор, Катерина Федорівна
Олексюк, О. Є.


Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)

Знайти схожі

5.


    Гончаренко, Алла
    Стежина до дитини : альтернативна програма підтримки розвитку дитини дошкільного віку / Алла Гончаренко, Наталія Дятленко // Дошкільне виховання. - 2015. - № 3. - С. 12-15 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Плани і програми

Кл.слова (ненормовані):
освітня програма "Стежина" -- вальдорфська педагогіка -- особистісно-орієнтована модель освіти
Анотація: Пропонується авторська комплексна освітня програма підтримки розвитку дитини дошкільного віку "Стежина", рекомендована Міністерством освіти і науки України (наказ № 750 від 24.06.2014 р.). В її основі - принципи вальдорфської педагогіки, адаптовані до вимог українського суспільства. Програма ставить за мету збереження самобутності дошкільника та створення розвивального середовища для підтримки індивідуальних проявів дитини.
Дод.точки доступу:
Дятленко, Наталія


Є примірники у відділах:
Ф2 (26.03.2015р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

6.
37.091.4
П 24


   
    Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць. Вип. 2 / Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; головний редактор С. Сисоєва. - Київ : ЕКМО, 2010. - 263 с. - 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Педагогічний процес навчання--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
психолого - педагогічна підготовка -- соціокультурна компетенція -- вальдорфська педагогіка -- компетенція фахівців -- професійна підготовка
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана \головний редактор.\
Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України
Благодійний фонд імені Антона Макаренка


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

7.
   378.6:37
   К 38


. Київський університет імені Бориса Грінченка

    Литвин, Л. В.
    Особливості організації ігрової діяльності дітей у вальдорфському дошкільному закладі / Л. В. Литвин // Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. Антона Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2011. - Вип. 2. - С. 98-106. - Бібліогр.: с. 105-106 (5 назв)
УДК

Рубрики: Дошкільне виховання--Засобами ігрової діяльності--Збірники наукових праць

   Вальдорфська педагогіка--Дошкільне виховання--Збірники наукових праць


Кл.слова (ненормовані):
ігри -- ігрова діяльність -- вальдорфські дошкільні заклади -- вальдорфська педагогіка -- дошкільна педагогіка -- музично-ритмічні ігри -- рухливі ігри -- пальчикові ігри -- жестові ігри -- ігри-очікування
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана \голов. ред.\
Хоружа, Людмила \редкол.\
Безпалько, Ольга \редкол.\
Бобрицька, Валентина \редкол.\
Болтівець, Сергій \редкол.\
Караман, Станіслав \редкол.\
Козак, Людмила \редкол.\
Кудикіна, Надія \редкол.\
Лозова, Ольга \редкол.\
Мартиненко, Світлана \редкол.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Олексюк, Ольга \редкол.\
Побірченко, Неоніла \редкол.\
Сергєєнкова, Оксана \редкол.\
Соколова, Ірина \редкол.\
Яценко, Тамара \редкол.\
Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

8.
37.014(08)
К 90


   
    Культурно-історична спадщина Польщі та України як чинник розвитку полікультурної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення загальної педагогіки та філософії освіти ; за редакцією: В. Кременя, Т. Левовичький, С. О. Сисоєва. - Київ ; Хмельницький : [б. в.], 2011. - 433 с. - ISBN 978-966-2597-00-4 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Полікультурна освіта--Культурно-історична спадщина--Польща--Україна--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
полікультурна освіта -- національне -- духовне -- глобально-раціональне -- толерантність -- міжполікультурна освіта -- цінності -- демократичне суспільство -- освіта України -- освіта Польщі -- культурно-цивілізаційна самоідентифікація -- полікультурний глобалізаційний світ -- вища освіта -- соціально-педагогічна діяльність -- педагогіка -- загальнометодичні проблеми -- професійний розвиток -- педагоги -- полікультурна підготовка -- Вальдорфська педагогіка -- полікультурність -- Вищі Народні Школи Європи -- медіа-освіта -- полікультурне виховання -- патріотизм -- польська педагогіка -- українська педагогіка -- культурні традиції -- етична компонента -- культурно-історична теорія -- Л. Виготський -- польська громада -- Правобережна Україна -- комплексна пам'ять -- полікультурні суспільства -- Школа базиліанського кляштора -- українська мова -- полікультурність -- вищі педагогічні школи -- етноспадщина Поділля -- вчителі образотворчого мистецтва -- освіта особистості -- розвиток особистості -- біографії -- контрольно-оцінювальна діяльність -- початкова школа -- проблемне навчання -- диференціація навчання -- робота з дітьми -- культурно-соціальна ідентифікація -- дошкільники -- полікультурна компетентність -- менеджер освіти -- професійна компетентність -- менеджер туризму -- вища освіта Польщі -- вища освіта України -- магістри -- культурологічний підхід -- педагоги вищої школи -- українська меншість -- греко-католицька церква -- сімейне виховання -- товариство "Полонія" -- прольська громада -- університетська освіта -- педагогічна література -- національно-культурні товариства -- Донецький регіон -- полікультурні зв'язки -- менеджмент туризму -- образ жінок -- професійна роль -- неоміфілогізм -- драматургія -- художній образ -- товариство "Просвіта" -- педагогічна персонологія -- І. Огієнко -- Януш Корчак -- Г. С. Сковорода -- педагогічна спадщина -- П. Холодний -- М. Дарманський -- О. Мишуга
Анотація: У збірнику висвітлено сучасні тенднції розвитку полікультурної освіти в Польщі та Україні у контексті процесів глобалізації та євроінтеграції.
Дод.точки доступу:
Кременя, Василя \редактор.\
Левовичький, Тадеуш \редактор.\
Сисоєва, Світлана \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Національна академія педагогічних наук України
Відділення загальної педагогіки та філософії освіти


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

9.
378(075.8)
А 22


    Автомонов, Петро Павлович.
    Педагогіка діалогу. Інновації зарубіжної школи [Текст] : навчальний посібник / П. П. Автомонов ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - Київ : ВПЦ “Київський університет”, 2012. - 272 с. : табл. - ISBN 978-966-439-569-1 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Школа загальноосвітня--Інновації в освіті

Кл.слова (ненормовані):
реформаторська педагогіка -- прагматична педагогіка -- дидактичні ідеї -- вальдорфська педагогіка -- альтернативні школи -- метод Монтессорі -- педагогіка діалогу -- рахунок
Дод.точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

10.
371.48Штайнер
Л 65


    Лиходід, О.
    Уроки малювання форм у третьому та четвертому класах / Олена Лиходід // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 2. - С. 39–41. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Вальдорфська педагогіка--інтегровані курси--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
вальдорфська педагогіка -- інтегровані курси -- малювання форм -- елементи симетрії -- елементи просторових форм -- уроки -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про викладання інтегрованого курсу "Малювання форм" у 3-4 класах вальдорфської школи. Наведено приклади уроків з даного курсу для учнів початкової школи.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

11.
371.48Штайнер
П 27


    Передерій, О.
    Розвиток емоційно-вольових якостей учнів на уроках рукоділля в вальдорфській школі / О. Передерій // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 2. - С. 41–42. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Вальдорфська педагогіка--рукоділля--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
вальдорфська педагогіка -- рукоділля -- основи творчої праці -- художній смак -- розвиток художнього смаку -- трудова діяльність -- початкова школа
Анотація: Якщо говорити про практичну, трудову діяльність у вальдорфській школі, то, насамперед, серед різноманіття предметів на перше місце, безперечно, можна поставити такий предмет, як рукоділля. Предмет "Рукоділля" у вальдорфській школі є органчною складовою цілісної системи навчання, виховання та розвитку дитини.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

12.
371.48Штайнер
Л 34


    Левіна, І.
    Структура уроку, основні методи та прийоми роботи на уроці, їх доцільність : уроки рукоділля / Ірина Левіна, Тетяна Антипова, Людмила Третьякова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 44–47. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Вальдорфська педагогіка--трудове навчання--уроки--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
вальдорфська педагогіка -- трудове навчання -- методика викладання -- уроки -- рукоділля -- в’язання -- в’язання гачком -- повітряні петлі -- вишивка хрестиком -- початкова школа
Анотація: Мета уроку: розвиток елементарних навичок зав'язування повітряних петель; розвиток дрібної моторики, координації рухів, формування просторового мислення, актуалізація основних психічних процесів (образне мислення, увага, спостережливість та ін.); виховання вольових якостей, розвиток тактильних відчуттів під час роботи з матеріалом.
Дод.точки доступу:
Антипова, Т.
Третьякова, Л.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

13.
37.0(082)
П 24


   
    Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць. Вип. 2. Педагогіка, психологія / Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; головний редактор С. Сисоєва. - Київ : ЕКМО, 2004. - 414 с. - ISBN 966-675-068-6 : 3.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Педагогічний процес навчання--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
психолого - педагогічна підготовка -- соціокультурна компетенція -- вальдорфська педагогіка -- компетенція фахівців -- професійна підготовка
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана \головний редактор.\
Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України
Благодійний фонд імені Антона Макаренка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

14.
   373.2.016:796(075.8)
   З-14


    Загородня, Людмила Петрівна.
    Фізичне виховання дітей дошкільного віку : навчальний посібник / Л. П. Загородня, С. А. Тітаренко, Г. П. Барсуковська ; редактор О. І. Курок. - Суми : Університетська книга, 2011. - 272 с. : іл., табл. - ISBN 978-966-680-560-0 : 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Фізичне виховання--Дошкільний вік--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
фізичне виховання дошкільників -- системи фізичного виховання -- вальдорфська педагогіка -- методики фізвиховання дошкільників -- модульні програми фізвиховання
Анотація: Висвітлено педагогічні засади фізичного виховання дітей дошкільного віку.
Дод.точки доступу:
Тітаренко, Світлана Анатоліївна
Барсуковська, Галина Петрівна
Курок, О. І. \редактор.\


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

15.
373.2.016:796(075.8)
З-14


    Загородня, Людмила Петрівна.
    Фізичне виховання дітей дошкільного віку : навчальний посібник / Л. П. Загородня, С. А. Тітаренко, Г. П. Барсуковська ; редактор Л. П. Загородньої. - Суми : Університетська книга, 2022. - 271 с. - ISBN 978-966-680-560-0 : 220.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна освіта--Методика викладанні--Фізична культура--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

   Фізичне виховання--Дошкільне--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


Кл.слова (ненормовані):
фізичне виховання -- системи фізичного виховання -- вальдорфська педагогіка -- методики фізвиховання дошкільників -- модульні програми фізвиховання -- науково-практичні аспекти -- методика фізичного виховання дітей дошкільного віку
Анотація: У посібнику висвітлено педагогічні засади фізичного виховання дітей дошкільного віку. Запропоновано практичні і лабораторні заняття, що побудовані на інтерактивних технологіях із конкретними дидактичними завданнями для самостійної роботи відповідно до вимог модульного навчання.
Дод.точки доступу:
Тітаренко, Світлана Анатоліївна
Барсуковська, Галина Петрівна
Загородньої, Людмила Петрівна \редактор.\


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)