Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=світогляд<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 329
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
37.091(477)
Т 93


   
    Одна тисяча двадцятип’ятиріччя історії освіти в Україні: традиції, сучасність та перспективи : збірник матеріалів Міжнародної наукової конференції, 22 травня 2014 року, м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 319 с. - 49.53 грн., 50.00 грн.
    Зміст:
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Культурологія освіти як складова освітології / С. О. Сисоєва, М. М. Галицька. - С .3-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітологія, культурологія освіти, програма "Культурологія освіти"
Алексієвець, Л. М. Цивілізаційна сутність науки і освіти України / Л. М. Алексієвець, М. М. Алексієвець, М. Ф. Юрій ; . - С .14-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: цивілізація, наука, освіта
Лизогуб, В. Г. Освітянські виклики на сучасному етапі розвитку України / В. Г. Лизогуб, М. Л. Шараєва, Ю. О. Мошківська. - С .23-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагог, університет, вища освіта
Голубчик, Г. Д. Освітній напрям "Публічна історія" як чинник розвитку суспільної пам'яті: зарубіжний досвід і Україна / Г. Д. Голубчик. - С .30-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: публічна історія, суспільна пам'ять, освіта
Крюкова, 0. І. Теоретична складова аналізу історико-педагогічних джерел розвитку освіти в Україні / 0. І. Крюкова. - С .35-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, педагогічне джерелознавство, писемні документи
Кузьменко, О. М. До дослідження ідеї університету: освітологічні аспекти / О. М. Кузьменко
Кл.слова: ідея Університету, концептуальна модель, освітологія
Лесникова, І. В. Екологічна культура - потреби та перспективи / І. В. Лесникова. - С .46-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: екологічна небезпека, екологічна загроза, екологічний стан
Тригуб, І. І. Управлінське консультування в галузі освіти: освітологічний контекст / І. І. Тригуб. - С .51-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: консультування, EGHFDKІYCMRT консультування, освіта
Тернопільська, В. І. Підготовка вчителя до формування моральної свідомості старшокласника / В. І. Тернопільська. - С .58-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: старшокласник, класний керівник, учитель
Малихін, Олександр Володимирович. Ієрархія компетентностей сучасного педагога / О. В. Малихін. - С .65-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, компетентнісний підхід, ключові компетентності
Бевська, І. Д. Формування музиканта-педагога у глокалізованому просторі сучасності / І. Д. Бевська. - С .75-81. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: глокалізація, музична освіта, музичне краєзнавство
Воскобій, О. Л. Підвищення мотивації студентів при вивченні іноземної мови / О. Л. Воскобій. - С .81-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мотив, мотивація, пізнавальний інтерес
Гончаренко, Алла Миколаївна. Самоосвіта сучасного педагога дошкільного навчального закладу / А. М. Гончаренко. - С .87-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: модернізація дошкільної освіти, самопідготовка, самоосвіта
Дворський, Г. І. Вплив освітньо-музичного середовища на розвиток особистості школяра / Г. І. Дворський, С. Г. Чепіга. - С .93-101. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музика, особистість школяра, шестирічні першокласники
Дорошенко, Т. В. Історіографічний аналіз стану вивчення проблеми музично-естетичного виховання учнів початкової школи в Україні (друга половина XX — початок XXI ст.) / Т. В. Дорошенко. - С .102-109. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-естетичне виховання, культурно-освітні процеси, дисертаційні дослідження
Козак, Людмила Василівна. Особливості інноваційної професійної діяльності викладача дошкільної педагогіки і психології / Л. В. Козак. - С .110-119. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільна освіта, викладач, інноваційна діяльність
Корхова, О. Є. Сергій Андрійович Подолинський- український вчений, лікар та педагог / О. Є. Корхова. - С .120-129. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Київська "Громада", громадівський рух, Подолинський Сергій
Пазюк, С. А. Зовнішня апробація власного досвіду як форма самореалізації особистості вихователя ДНЗ / С. А. Пазюк. - С .129-138. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самореалізація, стандарти, зовнішня апробація досвіду
Ушмарова, В. В. Післядипломна педагогічна освіта: сучасний стан і прогнози розвитку / В. В. Ушмарова. - С .138-144. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: післядипломна педагогічна освіта, неперервна освіта, підвищення кваліфікації учителів
Хитра, З. М. Сучасний стан готовності вчителів початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу: аналіз результатів діагностики констатувального експерименту / З. М. Хитра. - С .145-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукова картина світу, пізнання, світогляд
Чепіга, С. Г. Спрямованість музичного виховання на формування морально-естетичних якостей особистості / С. Г. Чепіга. - С .154-164. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичне виховання, морально-естетичні якості, особистість
Шапаренко, Галина Василівна. Формування готовності вчителя до роботи в класах із інклюзивним навчанням у системі післядипломної освіти / Г. В. Шапаренко. - С .165-170. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інклюзивне навчання, післядипломна освіта, підвищення кваліфікації
Гринів, А. C. Розвиток міждисциплінарних магістерських програм для потреб національної економіки України: проблеми та перспективи / А. C. Гринів. - С .171-182
Кл.слова: міждисциплінарні магістерські програми, національна економіка, фізико-економічна методологія
Дудка, П. Ф. Питання етики та деонтології у формуванні світогляду майбутнього лікаря-стоматолога / П. Ф. Дудка [и др.]. - С .182-185. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Тарченко І. П., Бодарецька О. І., Д. В. Добрянський
Кл.слова: деонтологія, медична етика, внутрішня медицина
Паламарчук, Лариса Борисівна. Етнопедагогіка - основа розвитку вітчизняної педагогіки / Л. Б. Паламарчук. - С .185-194. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: народна педагогіка, етнопедагогіка, вітчизняна педагогіка
Базиль, Людмила Олександрівна. Критерії оцінки рівнів літературознавчої компетентності майбутнього вчителя української мови і літератури / Л. О. Базиль. - С .195-206. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: учитель української мови, літературознавча компетентність, критеріальна система
Гавриленко, Т. Л. Експериментальне дослідження щодо переходу до трирічної початкової освіти в Українській РСР (1963-1966 pp.) / Т. Л. Гавриленко. - С .206-212. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експериментальне дослідження, початкова освіта, трирічне навчання
Дрофа, Т. П. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутніх вихователів до художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку / Т. П. Дрофа. - С .212-221. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, інформаційно-комунікаційні технології, художньо-естетичний розвиток
Власова, О. Б. Музичне мистецтво в організації культурно-дозвіллєвої діяльності молодших школярів / О. Б. Власова. - С .221-228. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виховний потенціал, музика, початкова школа
Войцеховська, І. М. Поняття страхування підприємницьких ризиків як предмета правового регулювання / І. М. Войцеховська. - С .228-238. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підприємницька діяльність, ризики, страхування підприємницьких ризиків
Колісник, Н. В. Професійна компетентність і компетенції менеджера / Н. В. Колісник. - С .239-245. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетенція, менеджер, управлінська діяльність
Косцова, І. Г. Формування знань із загальної хімії у студентів металургійних спеціальностей на лабораторних заняттях / І. Г. Косцова. - С .245-251. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: знання, лабораторні заняття, малі гомогенні групи
Лазаренко, І. В. Проблематика літературно-психологічного аналізу художнього твору / І. В. Лазаренко. - С .251-255. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проблема аналізу, типологія вмінь, психологія творчості
Линьов, Костянтин Олександрович. Розвиток навичок роботи керівника загальноосвітнього навчального закладу у мережі Інтернет / К. О. Линьов. - С .255-262. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підвищення кваліфікації, мережа Інтернет, керівник загальноосвітнього навчального закладу
Лісецький, Степан Йосипович. Музична освіта, хорове виконавство і композиторська творчість в Україні другої половини XVII ст. — яскрава кульмінація музичної культури епохи бароко / С. Й. Лісецький. - С .263-271. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична освіченість, хорове багатоголосне виконання, партесний концерт
Малярчук, Т. Ю. Методика застосування відеосюжетів на заняттях з англійської мови / Т. Ю. Малярчук, О. П. Іванцова. - С .271-280. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відеосюжет, комунікативна діяльність, розвиток умінь і навичок
Патук, Т. М. Розвиток науково-дослідної діяльності в українських університетах: друга половина XIX — початок XX ст / Т. М. Патук. - С .281-285. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, науково-дослідна діяльність, наукові товариства
Регейло, Ірина Юріївна. Пошуки нової моделі та продуктивних форм організації професійної підготовки фахівців через аспірантуру в перше десятиліття радянської влади в Україні / І. Ю. Регейло. - С .286-297. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: аспірантура, підготовка, науково-дослідні кафедри
Сайковська, В. В. Модернізація методики хімічної освіти в Україні (кінець XIX -перша третина XX ст.) / В. В. Сайковська. - С .298-302. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Реформатський С. М., форма навчання, методологія хімічної освіти
Таранник, А. О. Процес становлення вищої сільськогосподарської освіти в Російській імперії в матеріалах з'їздів (XIX — початок XX століття) / А. О. Таранник. - С .303-309. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища сільськогосподарська освіта, школа землеробства, ветеринарний інститут
Фруктова, Яна Станіславівна. Фундаменталізація змісту професійної освіти як сучасна педагогічна проблема / Я. С. Фруктова. - С .310-316. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна освіта, зміст освіти, генералізація знань
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Історія освіти--Україна--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
традиції -- перспективи -- сучасність
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Сисоєва, Світлана Олександрівна \редактор.\
Чернуха, Надія Миколаївна \редактор.\
Зубченко, Олена Сергіївна \редактор.\
Д., В. Добрянський
Міністерство освіти і науки України
Національна академія педагогічних наук України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
37.016:78
A80


   
    Ars musicae: музично-освітологічний дискурс : збірник наукових праць. № 1. - Київ : Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014. - 121 с. - 57.73 грн.
    Зміст:
Олексюк, Ольга Миколаївна. Пролегомен про інноваційний простір мистецької освіти в класичному університеті / О. М. Олексюк. - С .5-8
Кл.слова: мистецька освіта, класичний університет, методологічна функція
Пляченко, Тетяна Миколаївна. Наукові засади викладання основного музичного інструмента в умовах університетської освіти / Т. М. Пляченко. - С .9-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: основний музичний інструмент, професійні функції, фахові компетенції
Ткач, Марія Михайлівна. Універсали педагогічної культури у структурі професійного світорозуміння майбутнього вчителя музики / М. М. Ткач. - С .14-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: універсалії педагогічної культури, педагогічна картина світу, художній світогляд
Бондаренко, Лариса Анатоліївна. Професійний саморозвиток майбутнього вчителя музики: синергетичний підхід / Л. А. Бондаренко. - С .18-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний саморозвиток, майбутній вчитель музики, синергетичний підхід
Попович, Н. М. Взаємодія діяльнісної та практичної складових у структурі професійно-особистісного досвіду майбутнього фахівця / Н. М. Попович. - С .23-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища школа, професійно-особистісний досвід, майбутній вчитель музики
Болгарський, Анатолій Георгійович. Становлення і розвиток музичної освіти в Україні / А. Г. Болгарський. - С .27-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична освіта, духовний розвиток, національні традиції
Світайло, Світлана Валеріївна. Педагогічні аспекти становлення творчої особистості у процесі диригентсько-хорової підготовки / С. В. Світайло. - С .32-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча особистість, диригентно-хорова підготовка, професійна діяльність
Брюханова, Галина В’ячеславівна. Використання інформаційних технологій у професійній підготовці фахівців мистецьких ВНЗ України / Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. - С .36-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецька освіта, електронний підручник, професійна підготовка фахівців
Вишинський, Віталій Володимирович. Контекстуальні аспекти взаємодії слова й музики (на прикладі симфонізму Г. Малера) / В. В. Вишинський. - С .40-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вербальні музичні компоненти, симфонії Г. Малера, програмна музика
Ізваріна, Олена Миколаївна. Пересувні оперні театри в Україні першої третини XX ст. / О. М. Ізваріна. - С .47-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українське оперне мистецтво, пересувні оперні театри, репертуарна політика
Бутенко, Тетяна Максимівна. Принципи фортепіанної педагогіки К. Мартінсена / Т. М. Бутенко, Л. О. Сахарова. - С .52-55. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавець, педагогічні принципи, гра на фортепіано
Куришев, Євген Володимирович. Поетичні образи Бориса Грінченка у творчості українських композиторів / Є. В. Куришев. - С .56-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичне грінченкознавство, композиція, музичнемистецтво
Лісецький, Степан Йосипович. Фортепіанні твори А. Кос-Анатольського в інтерпретації Марії Крушельницької / С. Й. Лісецький. - С .61-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фортепіанні твори, виконовська інтерпретація, стильові тенденції
Ляшенко, Ольга Дмитрівна. Інтелектуальний компонент у структурі професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / О. Д. Ляшенко. - С .65-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, інтелектуальна діяльність, знання
Мережко, Юлія Валеріївна. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до використання інтегрованих типів уроків у професійній діяльності / Ю. В. Мережко. - С .69-72. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній вчитель музики, інтегровані уроки, професійна діяльність
Економова, Ольга Серафимівна. Методичні засади музично-виконавської підготовки майбутніх учителів музики на основі інтеграційного підходу / О. С. Економова. - С .73-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна діяльність, професійна компетентність, інноваційна діяльність
Гаркуша, Людмила Іванівна. Виховання самостійності майбутнього вчителя музики у класі фортепіано / Л. І. Гаркуша. - С .78-81. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: слуховий контроль, аналіз, музично-виконавська діяльність
Ходоровська, Ірина Миколаївна. Використання інформаційних технологій у процесі роботи студентів над музичним диктантом / І. М. Ходоровська. - С .82-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична пам'ять, музичний диктант, українська музика
Ходоровський, Володимир Ісаакович. Виховання інструментально-виконавських навичок майбутнього вчителя музики на початковому етапі роботи над музичним твором у класі фортепіано / В. І. Ходоровський. - С .82-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичний інтерес, читання нот з аркуша, вчитель музики
Макарова, Емма Вікторівна. Вокально-виконавська культура як складова професійної мистецької компетентності педагога-музиканта / Е. В. Макарова. - С .91-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стабільність виконання, музично-професійна компетентність, технічна досконалість
Яковенко, Віра Григорівна. Розвиток творчої самостійності студентів на заняттях з постановки голосу та у творчих гуртках / В. Г. Яковенко. - С .95-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча самостійність, самоорганізація, самовдосконалення
Чугунова, Маргарита Миколаївна. Самостійна робота майбутнього вчителя музики у процесі диригентської підготовки / М. М. Чугунова. - С .99-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній вчитель музики, диригентська підготовка, хорові твори
Удовицька-Скляренко, Л. А. Професійна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва як предмет наукового дослідження / Л. А. Удовицька-Скляренко. - С .103-106. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній вчитель музики, професійна компетентність, професійно-педагогічні компетенції
Скляр, О.О. Музично-теоретичні дисципліни у розвитку професійного інтересу майбутнього вчителя музики / О.О. Скляр. - С .107-110
Кл.слова: професійний інтерес, майбутній вчитель музики, фахова підготовка
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музичне мистецтво--Музина освіта--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
вчитель музики -- музична культура -- диригентська підготовка

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.


    Dzeban, O.
    Axiological portrait of information society = Аксіологічний портрет інформаційного суспільства / O. Dzeban, O. Aleksandrova, N. Vinnikova // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 5. - P13-19. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
мережеве суспільство -- віртуальне -- аксіальна інформація -- інфологема -- гедонізм
Анотація: Актуальність статті зумовлена триваючою в суспільстві дискусією про переваги та недоліки інформатизації та інформаційного суспільства, його проблеми і ризики. Основне коло проблем пов'язано з постійною трансформацією та соціальною нестабільністю, а отже, й зміною світоглядного поля особистості; переваги інформаційного суспільства прийнято пов'язувати з постійним розвитком, творчістю, свободою і відкриттям нових шляхів реалізації особистості та її комунікаційних можливостей. Використовуючи принципи постнекласичної методології, автори досліджують проблему ціннісних змін в умовах інформаційного суспільства і виділяють при цьому деякі важливі контексти інфосоціогенезу: контекст мережних координацій, етичний контекст та символічний контекст (віртуалізація та міфологізація інформаційного простору). Обґрунтовується, що реалії сучасного суспільства формують численні, часом діаметрально протилежні, цінності, що призводить до знецінення кожної з них і позбавляє світогляд консолідуючого принципу. Автори описують сукупність механізмів мережевої координації особистості і показують, що їх дія (конструктивна і деструктивна) уможливлює надзвичайне урізноманітнення досвіду людини, який набувається через множинність і одночасність віртуальних практик у різних сферах життя (симулякризація) і часто хибно видається за справжній досвід особи. Показано, що етичні трансформації інформаційного суспільства найбільше пов'язані з темою соціальної стійкості особистості, яка часто не усвідомлює межі своєї свободи у інформаційному просторі, а символічний контекст інфосоціогенезу у вигляді віртуалізації та міфологізації, характеризується створенням та соціальною запитаністю культурних форм, що продукують віртуальні патерни реальності (симулякри).
Дод.точки доступу:
Aleksandrova, O.
Олена Александрова
Vinnikova, N.
Наталія Віннікова
Олександр Дзьобань


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Lomachinska, I.
    Value orientations of information culture as a key factor of society information security = Ціннісні орієнтири інформаційної культури як ключового фактора інформаційної безпеки суспільства / I. Lomachinska // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 5. - P34-38. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
інформаційне суспільство -- суспільство знань -- інформаційна культура -- інформаційна система -- інформація -- інформаційна війна -- консцієнтальна війна -- інформаційний світогляд
Анотація: Стаття присвячена аналізу сутності інформаційної культури як основного фактора безпеки соціальної інформаційної системи перед глобалізаційними викликами інформаційних загроз сучасності. Аналіз проведено із застосуванням системного підходу: інформаційну культуру визначено як засіб функціонування складних інформаційних систем (індивідів, соціальних груп, націй, держав), пов'язаних загальним історичним досвідом, нормами, цінностями, що визначають інтелектуальні та практичні можливості особи сприймати та асимілювати, переробляти, використовувати, передавати інформацію в просторі та в часі. Зазначено, що філософське розуміння феномена інформаційної культури дає підстави для розгляду його на кількох рівнях: соціальнотехнічному (це вміння працювати з інформацією); соціокультурному (це сукупність матеріальних і духовних досягнень суспільства); освітньому (це вміння адекватно асимілювати нові знання за допомогою системи освіти, наукової та художньої творчості). Сутність інформаційної культури визначено як основний засіб становлення інформаційного світогляду суспільства на всіх етапах інформаційно-комунікаційних революцій. Проаналізовано ціннісні орієнтири інформаційної культури в контексті становлення ідеології суспільства знань, а саме: необхідність виховання свідомої особистості, що має стимул до саморозвитку та здатна задовольняти свої інформаційні потреби, як необхідну умову формування інформаційно свідомого суспільства, здатного протистояти загрозам маніпулятивного впливу у інформаційних війнах сучасності. Визначено сутність інформаційної війни як комунікаційної технології для впливу масової свідомості з метою досягнення інформаційної переваги у забезпеченні національної військової стратегії шляхом впливу на інформаційні системи противника при зміцненні та захисті власних інформаційних систем. Відзначено, що стратегія використання інформаційної зброї є наступальною агресією, тому можна припустити, що обсяг інформації, що надсилається з однієї країни в іншу, є мірою його інформаційної агресивності; відповідно, країниінформаційні лідери в інформаційних війнах нашого часу потенційно переможці. Сучасна інформаційна війна спрямована на перепрограмування суспільної свідомості відповідно до бажань агресора. Інформаційні війни здійснюються через систему інформаційно-пропагандистської та психологічної діяльності, що здійснюється із застосуванням засобів масової інформації шляхом маніпулювання релігійними та культурними архетипами суспільної свідомості. У висновку зазначено, що забезпечення інформаційної безпеки держави вимагає створення інформаційного середовища, що включає інформаційний потенціал, інформаційні ресурси та інформаційну інфраструктуру, ступінь розвитку та функціонування якої залежить від рівня розвитку інформаційної культури суспільства. У статті підкреслюється необхідність виховання свідомої людини, яка має стимул для саморозвитку та здатна задовольнити свої інформаційні потреби. Культура інформації про особистість - це дослідження останніх подій у галузі інформаційних технологій, вміння оцінювати інформацію з точки зору маніпулятивної орієнтації; це є передумовою формування інформаційно свідомого суспільства, здатного протистояти загрозам інформаційно-психологічного впливу в інформаційних війнах нашого часу.
Дод.точки доступу:
Ломачинська Ірина


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Troitska, O.
    Aspects of the "carnivalization" of contemporary cultural practices = Аспекти "карнавалізації" сучасних культурних практик / O. Troitska, O. Popravko, N. Shcherbakova // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 1. - P82-86. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
аксіологія -- діалог культур -- карнавалізація -- карнавальна поведінка -- карнавальний світогляд -- криза культури -- культурні практики -- культурні смисли
Анотація: Актуальність статті обумовлена необхідністю осмислення нового культурного феномена, який презентує культурні практики сучасного хронотопу. Проаналізовано філософсько-культурологічні концепції стану культури та виявлено тенденції, які відображають нестійкість (перехідність), невизначеність, амбівалентність культурних практик і карнавалізацію усіх сфер буття. Філософська рефлексія сутності, характеру, ознак карнавалізації уможливила експлікацію феномена "карнавал" через його світоглядний і поведінковий компоненти. У контексті діалогу середньовічної та сучасної культури розкрито сутність карнавалізації як феномена культури та як особливого способу відновлення цілісності світосприйняття, світорозуміння, світовідношення і актуалізовано проблему орієнтації і спрямування культурних практик на їх ціннісно-смислове (аксіологічне) піднесення. Досліджено природу й сутність таких категорій, як "карнавальний сміх", "карнавальна свобода", "карнавальна поведінка", "амбівалентність", виявлено характерні ознаки карнавалізації та доведено, що її можна розглядати як спосіб моделювання і конструювання сучасної культурної дійсності. Обгрунтовано положення про те, що сучасний культурний простір створює умови не тільки для функціонування карнавалізації у межах першочергової функції - оновлення, становлення нового життєвого світу, але й нового світорозуміння та смислотворення. Визначено конструктивну роль діалогу культур у процесі праксеологічного зростання суб'єктів карнавалізації і показано, що концепція карнавалізації Михайла Бахтіна залишається актуальною на сучасному етапі розвитку культури. Розкриття карнавалізації як певного сигналу кризи культури і способу виходу з неї дає підстави розглядати карнавалізацію як чинник самоорганізації культури, як складноорганізованої системи
Дод.точки доступу:
Popravko, O.
Поправко Ольга
Shcherbakova, N.
Щербакова Ніна
Троїцька Олена


Є примірники у відділах: всього 3 : ГП ЧЗ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (3)


Знайти схожі

6.


    Євніна, О.
    Гі де Мопассан [Текст] / О. Євніна // Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2015. - N 7/8. - С. 68-69
ДРНТІ

Рубрики: Літературознавство--Персоналія

Кл.слова (ненормовані):
життєвий шлях -- творчий шлях -- світогляд -- спостереження
Дод.точки доступу:
Мопассан, Гі (де ; французький письменник ; 1850-1893) \про нього\


Всі примірники списані


Знайти схожі

7.


    Єрмоленко, Анатолій.
    Світоглядний підхід в системі парадигмальних координат [Текст] / А. Єрмоленко // Філософська думка. - 2015. - № 3. - С. 62-76

Кл.слова (ненормовані):
світогляд -- філософія свідомості -- семіотика

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (08.07.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

8.


    Єрмоленко, Світлана.
    Мова, стиль, культура - в об’єктиві гуманітарної науки [Текст] / С. Єрмоленко, С. Бибик, А. Ганжа // Світогляд. - Київ : Академперіодика, 2017. - № 5. - С. 3-9

Кл.слова (ненормовані):
лінгвостилістика -- гуманітаристика
Дод.точки доступу:
Бибик, Світлана
Ганжа, Ангеліна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Єсилевський, Семен.
    Про магію термінів "наука" і "дослідження" [Текст] / С. Єсилевський // Світогляд : науково-популярний журнал. - 2021. - № 3. - С. 20-23 . - ISSN 1819-7329


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Єсипенко, Дмитро.
    Триєдина сутність феномену Анатолія Радзіховського [Текст] / Д. Єсипенко // Світогляд : науково-популярний журнал. - 2022. - № 3. - С. 54-64 . - ISSN 1819-7329


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Івакін, Всеволод.
    Сучасна тафологія: основні поняття та інформативні можливості / В. Івакін // Київські історичні студії : збірник наукових праць / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка; редкол.: О. О. Салата [и др.]. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - № 1. - С. 11-16. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія України--Археологія

Кл.слова (ненормовані):
некрологія -- тафологія -- поховальні традиції -- обряд -- смерть -- світогляд
Дод.точки доступу:
Салата, О. О. \ред.\
Щербак, Віталій \ред.\
Будзар, М. М. \ред.\
Марочко, В. І. \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

12.


    Іванишин, Петро.
    Основні інтерпретаційні ідеї у творчості Миколи Євшана: пропедевтичне окреслення [Текст] / П. Іванишин // Слово і час : наук.-теорет. журнал. - 2020. - № 4. - С. 3-18. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0236-1477

Кл.слова (ненормовані):
інтерпретація -- методологія -- світогляд -- естетизм -- індивідуалізм -- соціологізм -- психологізм -- віталізм та націєцентризм

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.


    Ізотова, Ірина.
    Ігор Гук - людина Європи з українською душею [Текст] / І. Ізотова, Я. Яцків // Світогляд : науково-популярний журнал. - 2022. - № 1. - С. 2-8 . - ISSN 1819-7329

Дод.точки доступу:
Яцків, Ярослав


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

14.


    Імас, Є.
    Екологічна освіта в контексті формування сталого розвитку спорту / Є. Імас, О. Ярмолюк, Б. Білько // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 2. - С. 10-26. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
сталий розвиток -- світогляд -- екологічна освіта -- еко-спорт
Анотація: Гармонійний розвиток людства передбачає збереження здоров'я та підтримку морально-психологічного клімату населення. Рішення цих завдань не можливе без дбайливого ставлення до довкілля, раціонального споживання природних ресурсів. Тому одним з найбільш важливих напрямів природоохоронної діяльності багатьох спортивних організацій є екологічна освіта. Важливість цього напряму відображається у різних екологічних програмах, які активно проваджують міжнародні та національні спортивні організації наприкінці XX – початку XXI століть. Мета – визначити зміст і компоненти екологічної освіти, як складової сталого розвитку спорту. Матеріал і методи: аналіз літературних джерел, документів у мережі Інтернет, моніторинг екологічного контенту в ЗМІ, системно-функціональний аналіз. У контексті нашого дослідження особливу увагу приділено формуванню екологічного світогляду як особливої форми світосприйняття, характерними ознаками якої є узагальнена система принципів, поглядів, екологічних знань, цінностей, оцінок, переконань, практичних настанов, що визначають місце людини у світі, її життєву позицію, спосіб поведінки та програму дій у системі «природа–людина–суспільство». Встановлено, що процес формування екологічного світогляду доцільно розглядати з трьох позицій: освіта, виховання і просвіта. Внаслідок проведених досліджень виявлено, що подальший розвиток олімпійського руху передбачає формування відповідної природоохоронної інфраструктури спорту, екологічно орієнтованого світогляду фахівців галузі фізичної культури і спорту, вивчення й адаптацію принципів сталого розвитку для сфери олімпійського спорту України. Міжнародний та національних досвід свідчить про високу ефективність формування еколого-орієнтованого світогляду молоді під час проведення спортивно-масових заходів. Зі свого боку це створює передумови для високої творчої самореалізації, фізичної працездатності, навчальної, трудової та громадської діяльності, психологічного комфорту, найбільш повно розкривається психофізіологічна здатність особистості, активізується процес її самовдосконалення.
Дод.точки доступу:
Ярмолюк, О.
Білько, Б.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

15.
74.00я43
П 24


    Іонова, Ольга Миколаївна.
    Формування національних цінностей молодших школярів засобами мистецтва орігамі: методичний аспект / О. М. Іонова // Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка; гол. ред. С. О. Сисоєва ; ред. Л. Л. Хоружа [та ін.]. - Київ : Едельвейс, 2014. - Вип. 3. - С. 23-27
ДРНТІ
ББК 74.00я43

Рубрики: Педагогіка--Виховання молодших школярів

Кл.слова (ненормовані):
національне мистецтво -- національний світогляд -- програма орігамі -- методи роботи -- форми роботи
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ вул. Маршала Тимошенка, 13б
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \гол. ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Безпалько, О. В. \ред.\
Чернуха, Надія Миколаївна \ред.\
Болтівець, Сергій \ред.\
Караман, Станіслав \ред.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд імені Антона Макаренка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

16.


    Авраменко, Олеся.
    Анатолій Кущ: стрілець, що поціляє в простір [Текст] / О. Авраменко // Світогляд. - Київ : Академперіодика, 2017. - № 4. - С. 3-11

Кл.слова (ненормовані):
Кущ Анатолій, художник -- скульптура

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

17.


    Айгістова, Аміна Аскярівна.
    Гармонія і культурно-світоглядні трансформації: синтез мистецтв / А. А. Айгістова // Мистецтвознавчі записки = NOTES ON ART CRITICISM : збірник наукових праць. - 2019. - Вип. 36. - С. 33-39. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-2180

Кл.слова (ненормовані):
гармонія -- культура -- синтез мистецтв -- світогляд -- мистецькі твори

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

18.


    Андрющенко, Едуард.
    Як українські історики воюють, допомагають фронтові й працюють під час війни [Текст] / Е. Андрющенко // Світогляд : науково-популярний журнал. - 2022. - № 3. - С. 11-16 . - ISSN 1819-7329


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

19.
37.015:572(075.8)
А 72


    Антипін, Євген.
    Педагогічна антропологія : навчально-методичний посібник / Є. Антипін ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2022. - 211 с. - ISBN 978-617-658-037-9 : 39.79 грн., 40.00 грн.
Рекомендовано до друку Вченою радою Київського університету імені Бориса Грінченка (протокол №3 від 28 квітня 2022 року)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогічна антропологія--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
людинознавство -- овнови -- педагогічна антропологія -- виховання -- розвиток особистості -- антропологічний феномен -- людинознавчий світогляд педагога
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elibrary.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 42
Бульвар І. Шамо, 18/2 (40),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (40),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

20.
   94(477)
   А 82


    Аркас, Микола Миколайович.
    Історія України-Русі : з малюнками / М. М. Аркас ; вступне слово, коммент. В. Г. Сарбей ; художник Є. В. Чурій. - Київ : Вища школа, 1990. - 396 с. : іл. - (Пам’ятки історичної думки України). - ISBN 5-11-002473-1 : 12.00 грн., 4.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія України--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
славяни -- світогляд -- кобзарі -- скифи -- київський період -- галицький період -- польский період -- гетьманський період -- руїна
Дод.точки доступу:
Сарбей, В. Г. \вступне слово, коммент.\
Чурій, Є. В. \художник.\


Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)