Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=анкетування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 99
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-99 
1.


    Abebe, K.
    Community participation in sustainable soil and water conservation: the case of Goro Gutuu Woreda Oromia, Ethiopia = Участь громади у сталому збереженні ґрунту та води: кейс горо гутуу вореда оромія / K. Abebe, W. Tikii // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 5/6. - P15-26. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
громадська участь -- екологічні проблеми -- захист ґрунтів і вод -- Ефіопія
Анотація: Одним із проявів глобальної екологічної кризи є проблема зниження якості ґрунтів і скорочення водних ресурсів на Африканському континенті. Автори статті звертаються до досвіду громадянських спільнот Ефіопії в організації стійких громадських заходів із збереження ґрунтів і води. Адже це питання є центральним для виживання значної кількості населення Ефіопії. Для вивчення ставлення громадськості до екологічних ініціатив були залучені методи анкетування, аналізу документів і польові спостереження. В ході комплексного дослідження було проведено 203 заміри, під час яких 24, 12 і 167 респондентів, відповідно, взяли участь в FGD, KII та опитуванні. Отримані дані були якісно та кількісно проаналізовані. Статистична значимість різниці у сприйнятті респондентів, опитаних в трьох агроекологічних зонах, перевірена за допомогою тесту Краскала Уолліста. Це дослідження фіксує надзвичайну важливість суспільної участі у вирішенні екологічних проблем, включаючи такі операціональні складові як: обізнаність, почуття причетності до спільної справи, прозорість, впевненість у правильності власних дій. Були встановлені та підтверджені кореляційні залежності між незначними розмірами агроферм – з одного боку та низьким рівнем річного прибутку й добробуту – з іншого; між низьким загальноосвітнім статусом господаря – і реактивним культивуванням фермерських угодь, низьким рівнем залученості до природоохоронної активності, слабким потенціалом громади. Лідери думок вказували на конкретні економічні, соціальні, культурні й політичні чинники, які впливають на постійність участі громад у стійкій діяльності з охорони ґрунтів і водних ресурсів. За результатами проведеного дослідження розроблена низка рекомендацій для Бюро сільського господарства і природних ресурсів Ефіопії. Зокрема, пропонується переглянути та визначити чіткі стратегії щодо права власності/права використання ресурсів на закритих сільськогосподарських ділянках. Крім того, районне і зональне управління сільського господарства і природних ресурсів має популяризувати передовий мобілізаційний досвід громад, застосовувати освітні та мотиваційні заходи. Перспективами продовження даного дослідження є розробка альтернативних сценаріїв, спрямованих на мінімізації впливу малих розмірів агроферм на рівень річного прибутку і, як наслідок, на нерівномірність участі в стійкій громадській діяльності із збереження ґрунтів і водних ресурсів
Дод.точки доступу:
Tikii, W.
Вактолі Тікіі
Кетема Абебе


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Скітер, Iгор Семенович.
    Cyber security culture level assessment model in the information system = Модель оцінки рівня культури кібербезпеки в інформаційній системі / I. С. Скітер // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2021. - N 13. - С. 158-169. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
кібербезпека інформаційної системи -- кластери станів безпеки -- коефіцієнт тяжкості наслідків -- усереднена вага кластеру
Анотація: В роботі поставлена задача формалізації процесів оцінки культури кібербезпеки інформаційної системи організації на основі розроблення комплексної моделі з врахуванням технічних та організаційних параметрів інформаційної системи та ризиків, пов’язаних з ними. Проводиться оцінка рівня культури безпеки інформаційної системи на основі побудови адитивної моделі, яка включає в себе характеристики кластерів станів системи. Кластери формуються на основі масивів факторів, які відповідають різним класам культури інформаційної безпеки. Їх вплив оцінюється за допомогою коефіцієнтів тяжкості наслідків для рівня кібербезпеки інформаційної системи. Крім того визначається ймовірність прояву даного фактору в конкретній інформаційній системі. Величина коефіцієнтів та ймовірнісних розподілів для кожного кластеру та набору факторів оцінюється експертними методами та на основі проведеного анкетування. Особливістю формування масивів факторів є включення до кожного кластеру фактору, який відображає пасивну поведінку користувача до негативних факторів. Таким чином у моделі вводиться ймовірність несприйняття негативних факторів та ймовірність ідеальної поведінки щодо формування відповідного класу загроз. Визначення усереднених ваг факторів рівня впливу на кібербезпеку інформаційної системи запропоновано проводити на основі середнього зваженого показника. Запропонована методика оцінки ваг на основі рівномовірного розподілу негативних факторів в межах кластеру. Запропонована методика не залежить від кількості факторів у кластері.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


   
    PISA // Шкільний бібліотекар (Осн.). - 2018. - N 3. - Кольорова вкладка.

Кл.слова (ненормовані):
освітнє дослідження -- дослідження PISA -- тестування -- анкетування -- тестове завдання

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Сташко, Ж.
    PISA: вперше в Україні : що і як... / Ж. Сташко // Завуч : всеукраїнська газета для заступників директорів НЗ. - 2018. - № 9. - С. 4-8

Кл.слова (ненормовані):
дослідження PISA -- якость освіти -- показники ефективності -- читацька грамотність -- математична грамотність -- природничо-наукова грамотність -- анкетування -- моніторингове дослідження

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Khomik, О.
    Practical course-conference using youtube as interactive teaching form of professionals in higher educational institutions = Практичне заняття-конференція з використанням youtube як інтерактивна форма навчання фахівців у вищих закладах освіти / О. Khomik, О. Kovalchuk // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 312-324, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.5123. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
викладачі -- інтерактивні методи -- практичне заняття-конференція -- фахівці
Анотація: У статті розглянуто систему поглядів на проблему використання інтерактивних методів навчання у вищих закладах освіти. Розкрито зміст поняття «інтерактивні методи навчання», під якими розуміється взаємопов’язана спільна діяльність студентів і викладача, за якої всі учасники освітнього процесу взаємодіють один з одним, обмінюються інформацією, спільно вирішують проблеми, моделюють ситуації, занурюються в атмосферу співпраці зі спільного вирішення проблем. Доведено, що використання інтерактивних методів під час викладання навчальних дисциплін у вищій школі позитивно впливає на процес навчання та підвищує у студентів мотивацію до роботи. Охарактеризовано значення практичних занять як форми організації навчального взаємодії між викладачем та студентами. Визначено роль викладача та студентів під час проведення практичних занять-конференцій. Описано процедуру проведення інтерактивного практичного заняття-конференції з використанням YouTube, яка розширює можливості традиційного навчання, удосконалює методику викладання дисциплін в нових умовах. Доведено, що проведення практичних занять у формі конференції з використанням YouTube забезпечує розкриття змісту теми на конкретних професійних прикладах, які сприяють формуванню у студентів творчого підходу, залучають їх до колективної пізнавальної діяльності, дискусій тощо. Наведені приклади відеоматеріалів, зібраних з YouTube для проведення практичного заняття-конференції на тему «Мовний етикет» з навчальної дисципліни «Менеджмент». Представлені результати анкетування викладачів вищих навчальних закладів щодо проведення ними інтерактивних практичних занять-конференцій з використанням YouTube, які засвідчили про те, що практичні заняття у наведеній формі є малопоширеними у вищих закладах освіти, але є цікавими для викладачів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Kovalchuk, О.
Оксана Ковальчук
Оксана Хомік


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

6.


    Solomakha, A.
    Preparation of future teachers for using digital technologies in the process of early foreign language teaching = Підготовка майбутніх педагогів до застосування цифрових технологій у процесі раннього навчання іноземних мов / A. Solomakha, N. Kosharna // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 3. - С. 125-140, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- раннє навчання іноземних мов -- підготовка майбутніх вчителів -- початкова освіта -- сучасні засоби навчання -- цифрові технології
Анотація: Стаття присвячена питанню підготовки майбутніх педагогів до застосування цифрових технологій у процесі раннього навчання іноземних мов. У процесі дослідження доведено, що майбутній педагог з раннього навчання іноземних мов у сучасному світі повинен бути готовим і спроможним застосовувати цифрові технології для навчання дітей; для налагодження педагогічної співпраці з колегами в межах свого навчального закладу, своєї країни та зарубіжними колегами; для налагодження інтерактивної співпраці з дітьми закладу дошкільної освіти та учнями початкової школи; опанувати методику пошуку необхідної освітньої інформації в Інтернеті та методикою безпечної роботи з цифровим контентом тощо. У дослідженні брали участь 44 студенти ІІІ курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, спеціальностей “Початкова освіта” та “Дошкільна освіта”, Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка. У статті представлено результати анкетування студентів, визначено стан інформаційної грамотності; можливості володіння методикою пошуку в Інтернеті та роботі з цифровим контентом; готовність до педагогічної співпраці за допомогою цифрових технологій; готовності студентів до застосування цифрових технологій в процесі раннього навчання дітей іноземній мові. У процесі проведення дослідження було оновлено засоби формування іншомовної комунікативної компетентності в межах дисципліни “Іноземна мова з методикою навчання”, а саме, відбувалось системне застосовування цифрових технології, серед яких лексичні онлайн-тренажери, навчальні відео, інтерактивні ігри для опрацювання лексико-граматичного матеріалу тощо. За результатами дослідження визначено подальші шляхи формування готовності студентів педагогічних спеціальностей до застосування цифрових технологій у процесі раннього навчання іноземної мови.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Kosharna, N.
Кошарна Наталія
Соломаха Анжеліка


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Фамілярська, Л. Л.
    Інтеграція цифрових технологій в освітнє середовище закладу дошкільної освіти / Л. Л. Фамілярська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 174-183, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1115. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
навчання -- виховання -- дошкільний вік -- онлайн ресурси -- цифрові технології
Анотація: У статті розкрито актуальність оновлення професійних умінь педагога закладу дошкільної освіти, зокрема способів взаємодії та комунікації в умовах розвитку цифрового суспільства, системи освіти та життя людини в цілому. Досліджено основні передумови використання цифрових технологій у навчально-виховному процесі закладу дошкільної освіти серед яких: заборона батькам відвідувати заклад дошкільної освіти; надання батьками переваги комунікації з педагогами через використання сучасних цифрових засобів і технологій та раннє залучення дітей дошкільного віку до перегляду медіаконтенту. Це прискорило використання цифрових технологій педагогами не тільки для розробки індивідуальних планів навчання та виховання дошкільнят, а й для емоційного посилення заняття, розумовому розвитку, підтримці дитячої творчості. Систематизовано підходи інтеграції цифрових технологій в навчально-виховний процес закладу дошкільної освіти та охарактеризовано методичні підходи щодо використання цифрових технологій у роботі вихователів, вчителів-логопедів, музичних керівників та інструкторів з фізичної культури закладів дошкільної освіти. Виокремлено перспективні та доступні цифрові засоби та технології створення освітнього контенту фахівцями закладу дошкільної освіти. Охарактеризовано методичні аспекти створення завдань для сучасних дошкільнят покоління α з використанням доступних онлайн ресурсів та виокремлено їх вплив на розвиток дитини дошкільного віку. Узагальнено результати опитування вихователів закладів дошкільної освіти Житомирської області, отримані з використанням емпіричних методів: спостереження, опитування, анкетування, бесіди. В цілому окреслено та запропоновано шляхи інтеграції можливостей цифрових технологій в освітній процес закладу дошкільної освіти, що дозволяє цілісно та цікаво для сучасних дітей покоління α представляти інформацію з різних освітніх галузей, видів діяльності в процесі реалізації вимог Базового компонента дошкільної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Купрій, Т.
    Історичний досвід моніторингу якості вищої освіти (на прикладі соціологічного опитування "викладач очима студентів") / Т. Купрій, С. Щудло // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - С. 26-31, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.2631 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
анкетування -- опитування -- якість освіти -- викладачі -- самовдосконалення
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/article/view/190605

Дод.точки доступу:
Щудло, С.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.
37.013.42-057.86
А 14


   
    Абетка соціального педагога : уклад. В. В. Волканова. - Харків : Основа, 2011. - 235 с. - (Соціальному педагогу). - ISBN 978-617-00-0794-0 : 16.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна педагогіка--Робота соціального педагога

Кл.слова (ненормовані):
аналіз -- анкетування -- бездоглядні -- девіантна поведінка -- корекція -- картка -- насильство -- наративне консультування -- профорієнтаційна робота -- реабілітація -- робота з батьками -- сім'я -- функції педагога -- характеристика важкого підлітка
Анотація: У посібнику представлені теоретичні матеріали, зміст, напрямки, прийоми, форми роботи соціального педагога.
Дод.точки доступу:
Волканова, В. В.


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

10.


    Терлецька, Т. С.
    Аналіз використання масових відкритих онлайн курсів в освітньому процесі університету на прикладі спеціальності "дошкільна освіта" / Т. С. Терлецька // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 8. - С. 136-146, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
масовий відкритий онлайн курс -- дистанційне навчання -- освітній процес
Анотація: У даній статті розглянуто питання використання масових відкритих онлайн курсів в освітньому процесі закладів вищої освіти, проаналізовано підґрунтя для їх впровадження, оцінено переваги та недоліки їх застосування для забезпечення дистанційної складової освітнього процесу. В рамках дослідження особливостей впровадження МВОКів у електронні навчальні курси в Київському Університеті імені Бориса Грінченка було проведено анкетування студентів спеціальності “Дошкільна освіта” другого (магістерського) рівня, в якому взяли участь 50 респондентів, що проходили масові відкриті онлайн курси під час навчання. За результатами опитування було визначено, що більшість студентів (від 68 до 78% в залежності від курсу) повністю задоволені даним форматом навчання та розглядають його як один із способів професійного розвитку в майбутньому. Стаття окреслює складнощі, з якими зіштовхувалися студенти під час роботи з МВОКами; зазначено можливі шляхи їх подолання. Проаналізовано відповідність можливостей, що забезпечують масові відкриті онлайн курси, запитам сучасних студентів щодо шляхів реалізації позааудиторного навчання. Окреслено позитивні сторони застосування таких курсів як частини електронного навчального курсу, зокрема мотиваційний фактор щодо завершення відповідних МВОКів. Також приділено увагу питанню готовності науково-педагогічного персоналу до використання масових відкритих онлайн курсів у їх професійній діяльності. Проведено опитування викладачів Київського університету імені Бориса Грінченка, за результатами якого визначено, що лише близько 30% викладачів мали досвід використання МВОКів в освітньому процесі, але близько 80% респондентів зацікавлені в подальшому вивченні та практичному застосуванні подібних ресурсів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

11.


    Купрій, Т.
    Анкета "викладач очима студентів" як інструмент реалізації підвищення якості освіти у ЗВО / Т. Купрій // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 2. - С. 64-79, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
анкетування -- викладачі -- опитування -- студентство -- якість освіти
Анотація: У статті висвітлено питання дієвості анкети «Викладач очима студентів» як інструменту оцінювання особистісних і професійних якостей викладачів та їх прямі зв’язки зі студентством у контексті педагогічного, соціологічного, управлінського вимірів та крос-культурних соціологічних досліджень. Розкрито різні підходи до формування питань анкети світових університетів із акцентом на педагогічну майстерність, контакт з аудиторією, інтерес студентів до предметів, значимість для майбутньої професійної діяльності. Запропоновано автором дослідження власну анкету, апробовану в пілотажному соціологічному дослідженні та теоретично корисну для педагогів й адміністративного корпусу, які спонукатимуть викладача до самовдосконалення
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

12.


    Кіяшко, А. А.
    Анкетування як засіб виявлення рівня компетентності педагогів з теоретичних основ громадянського виховання та національної свідомості [Текст] / А. А. Кіяшко // Дошкільний навчальний заклад. - Київ : Основа, 2017. - № 1. - С. 2-7

Кл.слова (ненормовані):
національне виховання -- патріотичне виховання

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

13.
Шифр: Б982359/2018/4
   Журнал

Бібліотечна планета [Текст] : науково-виробничий журнал/ Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого. - Київ : Національна бібліотекаУкраїни імені Ярослава Мудрого, 1998 - . - Виходить кожного кварталу
2018р. N 4
Зміст:
Вилегжаніна, Тамара. Інформаційне забезпечення органів влади: досвід роботи бібліотек України / Т. Вилегжаніна. - С.4-7.
Революція Гідності: декілька днів із життя бібліотеки. - С.7-10.
"Вони завжди залишаються в строю, про них народ пісні буде співати” / підгот. В. Здановська
Здановська, Валентина. "Бібліотечна планета” та її жителі : (за результатами анкетування читачів) / В. Здановська. - С.12-14.
Адаменко, Марина. Організація в бібліотеці центру освіти для дорослих: від ідеї до історій успіху / М. Адаменко. - С.15-18.
Дубова, Юлія. Робота регіонального тренінгового центру Луганської ОУНБ ім. О. М. Горького за принципом чотирьох "К” / Ю. Дубова, А. Літашова. - С.18-21.
Грищенко, Тетяна. Глухівська центральна районна бібліотека - місце спілкування, відпочинку, творчості / Т. Грищенко. - С.21-24.
Мірошниченко, Марина. Стажування в бібліотеці Університету Миколая Коперника в Торуні / М. Мірошниченко, Л. Тепікіна. - С.24-27.
Кириленко, Олександр. Бібліотечний форум "Короленківські читання 2018” / О. Кириленко, Л. Прокопенко. - С.30-32.
Романюк, Ольга. Нотатник з вільнюських бібліотек / О. Романюк. - С.27-30.
Рогальчук, Лідія. Облік і охорона книжкових пам’яток в Україні / Л. Рогальчук, Г. Вайнаровська. - С.32-33.
Вересневий Львів - осередок бібліотечних інновацій і актуального досвіду / підгот. В. Здановська. - С.33-36.
Білик, Олена. Всеукраїнський конкурс "Бібліотека року 2018” / О. Білик. - С.36-37.
Національний стенд України на ювілейному 70-му Міжнародному Франкфуртському книжковому ярмарку / підгот. О. Білик. - С.37-38.
Укази Президента України "Про відзначення державними нагородами України з нагоди Всеукраїнського дня працівників культури та маййстрів народного мистецтва”, "Про відзначення державними нагородами України з нагоди 27-ї річниці підтвердження всеукраїнським референдумом Акта проголошення незалежності України 1 грудня 1991 року” (витяги). - С.39.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.


    Здановська, Валентина.
    "Бібліотечна планета” та її жителі : (за результатами анкетування читачів) / В. Здановська // Бібліотечна планета : Щоквартальний науково-виробничий журнал. - 2018. - N 4. - С. 12-14.

Рубрики: Бібліотечна справа--періодика (журнали, газети)

Кл.слова (ненормовані):
Бібліотечній планеті (журнал) - 20 років -- журнал Бібліотечна планета -- анкетування читачів
Анотація: Автор ознайомлює читачів із результатами анкетування, проведеного на початку 2018 р. з нагоди 20-річчя журналу «Бібліотечна планета». Дослідження мало на меті окреслити соціально-професійний портрет читачів часопису, оцінити рівень їх задоволеності виданням; виявити ступінь лояльності читачів до журналу; сформулювати пропозиції щодо коригування концепції видання та редакційної політики, змісту і структури журналу тощо.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

15.


    Ясько, Л. В.
    Вдосконалення силових здібностей кваліфікованих футболістів / Л. В. Ясько, У. В. Іскра, С. Л. Пітенко // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2019. - N 1. - С. 74-81. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
футбол -- силова підготовка -- режими роботи м’язових груп -- методи силової підготовки
Анотація: За останні роки в змагальній діяльності кваліфікованих футболістів відбулися істотні зміні, які пов’язані зі збільшенням силових єдиноборств під час гри та підвищенням вимог до силових здібностей спортсменів. Виходячи з цього, поліпшення силової підготовленості є важливим фактором підвищення ефективності ігрової діяльності сучасного футболіста. Мета – охарактеризувати особливості вдосконалення силових здібностей кваліфікованих футболістів. В дослідженні були використані наступні методи: аналіз науково-методичної літератури, анкетування, методи математичної обробки отриманих даних. В опитуванні взяли участь 17 тренерів, які працюють з футбольними командами різних міст України, з досвідом роботи від 2 до 30 років. У результаті математичної обробки даних визначали відсоткове співвідношення думок респондентів. Аналіз активності футболістів у грі показує, що важливого значення для гравців має спеціальна швидкісно-силова підготовленість. Для отримання чіткого уявлення про особливості силової підготовки футболістів у статті проаналізовано групи м’язів, ступінь їх залучення в специфічну змагальну діяльність спортсменів, а також характер режимів їх роботи. Розглянуто запропоновані фахівцями засоби та методи силової підготовки кваліфікованих футболістів. Подано характеристику пліометричного методу як найбільш ефективного для розвитку силових здібностей гравців. Проведено анкетне опитування тренерів з футболу для з’ясування думок фахівців-практиків про значення силової підготовки та використання засобів та методів, що спрямовані на вдосконалення силових якостей гравців. Встановлено, що більшість опитаних тренерів надають важливого значення вдосконаленню сили футболістів, але пліометричний метод не знаходить достатньо широкого застосування в практиці їх роботи.
Дод.точки доступу:
Іскра, У. В.
Пітенко, С. Л.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

16.


    Бонь, О.
    Викладачі та студенти Вищого інституту народної освіти в Києві початку 1920-х рр. у системі більшовицького ідеологічного контролю [Текст] / О. Бонь // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2021. - № 2. - С. 30-35, DOI 10.28925/2524-0757.2021.24. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
українська гуманітарна інтелігенція -- Київ -- Вищий інститут народної освіти -- ідеологічний тиск
Анотація: У статті проаналізовано систему політичного контролю у закладах вищої освіти радянської України початку 1920-х рр. Із створенням Вищого інституту народної освіти на основі Київського університету розпочалась політико-ідеологічна фільтрація викладачів і студентів. Зокрема, формами контролю над викладачами була подача звітів й анкетування, а над студентами — через комісію з оцінювання політичного рівня (політичній реєстрації). Це значно змінило політико-ідеологічну ситуацію у ВІНО.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

17.


    Бірюкова, Т.
    Використання інтерактивних технологій для підвищення рівня мотивації студентів / Т. Бірюкова, Л. Шинкура // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 107-117, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.1159. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
анкетування -- інтерактивні технології -- круглий стіл -- мотивація
Анотація: У статті розглядаються особливості використання інтерактивних технологій навчання для підвищення рівня мотивації студентів до вивчення природничих дисциплін. Зроблено за допомогою програми табличного процесора графічний порівняльний аналіз зміни відповідей студентів на запитання авторської анкети до використання інтерактивних технологій та після та наголошено на зміну мотивації до навчання у відповідях другої анкети. Очевидним стає факт необхідності додаткової просвітницької роботи зі студентами на теми з історії медицини для допомоги у формування їх кінцевих цілей навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Шинкура, Л.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

18.


    Мосьпан, Н. В.
    Використання інтерактивної дошки у процесі підготовки майбутніх учителів [Текст] / Н. В. Мосьпан // Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2012. - Вип. 3. - С. 184-195. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--інтерактивне навчання

Кл.слова (ненормовані):
практичні дисципліни -- анкетування -- теоретичні дисципліни
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд імені Антона Макаренка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

19.


    Бучинська, Дар’я Леонідівна.
    Використання відео в навчальному процесі - потреба сьогодення [Текст] / Д. Л. Бучинська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - N 1. - С. 101-107DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.101ue7. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- нтернет-покоління -- покоління Z
Анотація: У статті розглянуто особливості навчання Інтернет-покоління, наведено результати анкетування студентів щодо потреб використання відео в навчальному процесі. Проаналізовано переваги та недоліки створення та використання навчального відео, запропоновано рекомендації для створення якісного відеоматеріалу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)
Вільні: ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)


Знайти схожі

20.


    Кулімова, Ю. Г.
    Використання веб-технологій у процесі психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи / Ю. Г. Кулімова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2020. - N 8. - С. 34-41, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
вчитель початкової школи -- професійно-педагогічна підготовка -- інформаційно-комунікаційні технології
Анотація: У статті актуалізуються проблеми фахової педагогічної освіти, зокрема питання використання веб-технологій у процесі психолого-педагогічної підготовки майбутніх вчителів початкової школи. Автор окреслила коло актуальних проблем, вирішення яких можливе за умови запровадження елементів змішаної системи навчання із використанням хмарних технологій (забезпечення доступу до різних освітніх ресурсів; інтенсифікація системи професійно-педагогічної освіти; розвиток творчих та інтелектуальних здібностей студента засобами цифрових сервісів; комунікативна діяльність на основі спільних освітніх та фахових інтересів та ін.). У статті наведено результати онлайн анкетування студентів спеціальності «Початкова освіта» щодо визначення ступеня використання веб-застосунків у процесі психолого-педагогічної підготовки та міри їх зацікавленості у застосуванні хмарних технологій у подальшій професійній діяльності. Охарактеризовано основні напрями удосконалення психолого-педагогічної підготовки майбутніх вчителів початкової школи за умови використання веб-технологій (поєднання традиційного та онлайн навчання; використання веб-квестів, Google-сервісів, Е-посібників, мультимедійних презентацій тощо; розвиток критичного та креативного мислення, пізнавальної мотивації; оптимізація самостійної роботи за рахунок мобільності, гнучкості та доступності хмарних сервісів; постійне професійне зростання викладачів з метою оволодіння високим рівнем цифрової грамотності). Висвітлено шляхи впровадження хмарних сервісів у освітній процес вищої школи (Google Sites, Google Classroom, Google Docs, Google Charts, Canva, Piktochart, Scratch). Розкрито систему принципів, які сприяють ефективній організації психологопедагогічної підготовки майбутніх вчителів початкової школи за допомогою вебтехнологій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-99 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)