Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Колекція Віктора Огнев’юка (1)Мережеві ресурси (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вокал<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 97
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-97 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:005.745(082)/С 91
Назва : Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :979 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Сучасний розвиток
Зміст : Університет і суспільство/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Любити дитину — плекати духовність/ В. П. Андрущенко. Тенденції розвитку університетської педагогічної освіти в Україні / О. В. Глузман. Проблеми освіти дорослих в Україні в контексті процесів глобалізації та євроінтеграції/ Л. В. Гонюкова, О. І. Мартіросян. Реконструкция педагогического процесса как способ становления личности учащегося / И. Кевишас. Взаимосвязь эстетического и художественного опыта учащегося в процессе становления специалиста в вузе/ Р. Кондратене. Использование дистанционной формы подготовки специалистов (опыт организации в учреждении образования "Барановичский государственный университет")/ В. И. Кочурко, А. Н. Унсович. Яким має бути "розумний" університет у "розумному" суспільстві?/ Н. В. Морзе. Наукові школи - основа розвитку сучасного університету / Л. Л. Хоружа. Тенденції розвитку міжнародної співпраці українських університетів/ Н. М. Василишина. Німецький класичний університет: сучасний стан/ А. В. Гаврилюк. Національна освіта у контексті формування етносвідомої особистості/ Н. В. Грекова. Портрет першокурсника сучасного університету/ О. Б. Жильцов, О. В. Леонтьева. Становлення університетської освіти у Нідерландах на сучасному етапі/ Л. І. Заяць. Роль ноетичного аспекту у розробці сучасної стратегії якісної університетської освіти / Л. Є. Качуріна. Античність: спроба осмислення витоків ідеї університету / О. М. Кузьменко. Забезпечення якості вищої освіти у Російській Федерації/ А. В. Марчук. Проблема формування загальнокультурної компетенції у студентів класичного університету/ C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька. Освіта дорослих: європейський досвід та українські перспективи/ О. І. Ситник. Підготовка наукової еліти в університетах України в умовах нового інформаційного суспільства: проблеми, перспективи/ Н. О. Терентьєва. Передумови та проблеми модернізації змісту педагогічної освіти в Україні/ Я. С. Фруктова. Неформальна освіта як напрям розбудови змісту сучасного університету / О. В. Шапочкіна. Формування сучасних цінностей у процесі викладання історії/ Ф. Л. Левітас. Психолого-педагогічні умови забезпечення конкурентоздатності майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки/ О. Я. Митник. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної роботи з ВІЛ-інфікованими/ О. Л. Брусенко. Форми підвищення кваліфікації вихователів і завідувачів дошкільних установ на Київщині (50—70-ті pp. XX ст.)/ О. А. Венгловська. Організація педагогічної практики в умовах неперервності педагогічної освіти в університеті/ К. І. Волинець. Специфіка викладання англійської мови студентам заочної форми навчання/ Л. В. Коваленко. Сучасні підходи до класифікації педагогічних інновацій / Л. В. Козак. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічній теорії/ В. С. Корнят. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів профільної школи до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів / Н. П. Мазур. Особливості формування професійно важливих якостей учителя фізичної культури/ В. І. Машталір. Громадянська активність старшокласників: психологічна характеристика проявів розвитку/ А. С. Москальова, Т. О. Саврасова-В'юн. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичної діяльності/ І. М. Новик. Нормативно-правове забезпечення як підґрунтя розробки концепції особистості вчителя (80-ті pp. XX ст.)/ І. В. Осадча. Дослідницькі підходи до організації виховного експерименту у вітчизняній педагогічній науці (1945-1991 pp.)/ Е. А. Панасенко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи в інклюзивному навчальному закладі під час вивчення курсу "Основи інклюзивної освіти"/ Г. О. Першко. Умови виховання почуття любові до людини у підлітків/ С. В. Рижкова. Ключові аспекти підготовки майбутніх психологів до роботи з дітьми із використанням засобів мультиплікації/ М. В. Сітцева. Підготовка фахівців соціальної сфери до формування безпечної поведінки підлітків в Інтернет-мережі/ М. А. Снітко. Педагогічні умови ефективності виховання моральних якостей майбутніх учителів у позааудиторній роботі/ О. В. Хорунжа. Теоретико-методологічні основи самовдосконалення особистості: психологічний аспект/ Г. Г. Цвєткова. Досвід підготовки вчителя початкових класів Іспанії/ М. П. Юрченко. Професійна мобільність як психолого-педагогічне поняття/ О. А. Яненко. Реалізація стратегії співдіяльності у професійній мовленнєвій підготовці вчителя-словесника / С. О. Караман, О. В. Караман. Епізод з історії українського просвітництва: дослідження Борисом Грінченком сприйняття творів світової літератури в українському перекладі народною аудиторією / М. Д. Альошина. Теоретичні засади мовленнєвої професійної підготовки студентів нефілологічних спеціальностей/ В. В. Борисенко. Порівняльний аналіз відмінностей вживання термінологічної лексики, уживаної в навчальному процесі ВНЗ України, Америки та Німеччини/ С. В. Волох, О. С. Рибко. Комплексна філологічна підготовка іноземних студентів у вищому навчальному закладі/ С. М. Дерба. Мовленнєва підготовка студентів-філологів у структурі системи вищої педагогічної освіти / Н. М. Дика. Актуальні проблеми семантичних досліджень художнього тексту/ К. П. Єсипович. Організація самостійної навчально-дослідної роботи студентів з іноземної мови засобами інтернет-технологій/ В. М. Койдан. Когнітивно-комунікативний підхід до вивчення синтаксису як один із провідних напрямів формування мовної особистості вчителя-словесника/ І. О. Кухарчук, Н. О. Баранник. Контрастивні дослідження сучасного франкомовного дискурсу/ В. І. Мельник. Семантичні особливості французьких та українських колискових пісень/ В. І. Мельник, Н. С. Яченко. Функціонування семантичних фігур в іспанській поезії XVI—XVII ст./ С. В. Настенко. Формування теоретичних основ методичної майстерності вчителя іноземної мови у процесі його професійної підготовки/ Д. В. Ольшанський. Деякі аспекти навчання іншомовного ділового спілкування/ Н. М. Перевознюк. Система підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до діагностики та корекції рівня комунікативної культури школярів / М. В. Разорьонова. Специфіка застосування системного підходу при вивченні студентами-філологами художньої малої прози/ Н. В. Романишина. Лінгвістична прагматика в системі філологічної освіти / С. В. Соколовська. Врахування когнітивного аспекту мовних явищ у процесі філологічної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови/ А. В. Соломаха. Змістові аспекти мовнокомунікативної підготовки студентів ВНЗ технічних спеціальностей/ Н. В. Тільняк. Надмірне, необхідне та переосмислене при перекладі казок Шарля Перро/ Л. О. Федорова. Застосування комп'ютерно зорієнтованих засобів навчання української мови в інформаційно-навчальному середовищі/ Т. М. Ясак. Актуальные проблемы современного общего музыкального образования в России / Э. Б. Абдуллин. Формирование этнотолерантной личности средствами музыкального искусства / Л. С. Майковская. Компетентнісно орієнтований освітній простір як основа модернізації вищої мистецької освіти/ О. М. Олексюк. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього магістра музичного мистецтва/ А. М. Растригіна. Професійно-особистісний конструкт майбутнього диригента оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Оценочные средства аттестации будущих музыкантов-исполнителей в вузах культуры и искусств/ А. М. Стороженко. Тенденції розвитку музично-педагогічної освіти України на початку 20-х pp. XXI ст./ В. Ф. Черкасов. Досвід упровадження педагогічної моделі формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії/ Л. М. Андрощук. Сотворчество как вид посреднической деятельности музыканта-исполнителя/ А. Н. Байгушова. Модель формування готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку у процесі інструментально-виконавської підготовки/ Л. А. Бондаренко. Використання комп'ютерних графічних пакетів в опануванні мистецьких дисциплін студентами напрямів образотворчого мистецтва та дизайну/ Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. Професійна підготовка студентів-дизайнерів у процесі навчання роботі в матеріалах/ О. І. Васильківська. Формування поведінкових компетенцій студентів засобами арт-педагогіки/ Л. М. Волкова. Використання стильової інтеграції у навчально-виховній підготовці майбутніх учителів музики/ Л. І. Гаркуша. Природа й характерні особливості естрадного співу. Естрадний вокал: теоретичний аспект питання/ С. В. Гмиріна. Творчий потенціал майбутнього вчителя музики: психолого-педагогічний аспект/ С. В. Грозан. Інноваційні технології компетентності мистецької освіти як напрямок інтегрованої підготовки педагога-музиканта/ О. С. Економова. Індивідуально-диференційований підхід до формування фахової компетентності майбутніх вчителів музики в процесі занять/ О. Б. Іваниш. Формування виконавських умінь та навичок майбутнього учителя музики у процесі інтеграції інструментальних дисциплін/ Ж. Ю. Карташова. Оптимізація професійної підготовки майбутнього вчителя музики засобами музично-театралізованої діяльності/ Г. Г. Кондратенко. Мотиви української народної орнаментики як складова знакової системи національного графічного дизайну/ О. В. Коновалова. Використання педагогічної технології у процесі підготовки майбутніх учителів художньо-естетичних дисциплін/ О. І. Коночкіна. Теоретичні аспекти поняття "дизайн"/ А. М. Король. Творчий потенціал як наукова проблема / С. В. Куценко. Інструментальна підготовка майбутнього вчителя музики у системі неперервної освіти/ В. М. Лабунець. Режисерсько-операторські аспекти фахової підготовки майбутніх телевізійних репортерів/ А. Л. Лісневська. Компонентна структура художньо-педагогічної інтерпретації музичного твору/ О. Д. Ляшенко, Л. А. Дерев'янко. Інноваційні технології вокальної підготовки майбутнього вчителя музики/ Е. В. Макарова. Дипломне проектування за темою фірмового або корпоративного стилю у процесі підготовки графіка-дизайнера/ А. Б. Максимова. Особливості музично-педагогічної підготовки вчителя музики - керівника шкільного народно-інструментального колективу/ І. Г. Маринін. Галерейна діяльність в умовах сучасного арт-ринку і художньої культури/ В. В. Михальчук. Роль фахових дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. Використання педагогічних технологій у формуванні музичної культури майбутніх учителів музики/ О. М. Негребецька. Форми і методи організації музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. М. Олексюк, М. М. Ткач. Прийоми вільного керування регістрами у процесі вокальної підготовки студентів/ О. П. Петрикова. Компетентнісна модель у структурі фахової підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Пляченко. Графіка як основа візуальної грамотності та розвитку творчості студентів образотворчих спеціальностей/ А. А. Поліщук. Розвиток творчих здібностей студентів на заняттях з постановки голосу/ Г. Я. Пономарьова. Поглиблення професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики в умовах проблемного навчання у ВНЗ / Н. М. Попович. Зміст навчальної інтегрованої дисципліни "Дизайн реклами" у мистецьких вишах України / С. В. Прищенко, Є. А. Антонович. Вокально-виконавський аспект фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів/ О. М. Прядко. Педагогічна діагностика рівнів готовності майбутніх учителів музики до використання цифрового електронного музичного інструментарію у професійній діяльності / О. М. Рибніков. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до творчої педагогічної діяльності/ Л. С. Руденко. Компетентність професійної самоорганізації майбутнього вчителя музики: категоріальний аналіз проблеми/ Н. М. Салан. Формування фахової компетентності майбутніх учителів музики і процеси модернізації мистецької освіти/ С. В. Світайло. Творчий розвиток на основі інтеграції у системі мистецької освіти/ В. М. Сирота, З. М. Сирота. Принципи розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики / О.О. Скляр. Методика виявлення педагогічних умов формування творчої активності у майбутніх дизайнерів/ К. В. Ткачов. Цілісний аналіз музичного твору у формуванні аналітичних навичок студентів (на прикладі П'ятого концерту для скрипки з оркестром В. А. Моцарта)/ І. М. Ходоровська. До питання виховання у студентів навичок читання нот з аркуша/ В. І. Ходоровський. Інформаційно-освітнє середовище у формуванні професійної культури майбутнього вчителя музики/ О. В. Шимова. Педагогічний потенціал екранних мистецтв: до проблеми впровадження мистецької медіаосвіти/ Н. О. Шубенко. Активізація внутрішніх відчуттів як метод розвитку вокально-технічних навичок студентів / В. Г. Яковенко. Рефлексия профессиональной подготовки специалиста в студенческой практике/ 3. М. Мальцене. Кількісна оцінка ефективності реалізацій стратегій університетів на основі системи збалансованих показників/ Л. Ф. Василевич, І. І. Юртин. Формування україномовної компетенції студентів класичного університету засобами етнопедагогіки/ Т. О. Горохова. Аналіз управлінської діяльності менеджера освіти як основа формування його управлінської компетентності у ВНЗ / В. І. Жигірь. До проблеми модернізації професійної підготовки майбутніх психологів/ О. Д. Кайріс. Основні елементи структури лідерства в академічній групі/ К. Л. Каменєва. Фахівець економічного профілю та проблема інформаційної безпеки/ Я. О. Касярум. Сучасний стан професійної підготовки фахівців до соціально-педагогічної діяльності (з досвіду Польщі) / С. Я. Когут. Можливості програми дисципліни «Фізичне виховання» у розвитку професійно значущих координаційних здібностей майбутніх педагогів/ О. М. Колумбет. Підготовка майбутнього педагога до особистісно орієнтованого навчання учнів / Т. І. Люріна. Формування толерантності як складової професійно-педагогічної підготовки студентів до роботи в інклюзивних закладах освіти / О. В. Мартинчук. Підготовка управлінців навчальними закладами в умовах університету: якісний вимір / А. М. Москаленко. Процес управління якістю як засіб удосконалення діяльності коледжу економічного/ Н. В. Наконечна. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підвищення кваліфікації вчителів математики/ О. А. Олексюк. Формування професійного іміджу як науково-педагогічна проблема/ Л. М. Парамоненко. Академічна мобільність викладачів як організаційно-структурна складова сучасної університетської освіти / С. Ю. Пащенко. Експериментальне дослідження застосування технологій кооперативного навчання майбутніх вчителів початкових класів / Н. Є. Полтавська. Про деякі аспекти раціоналізації процесу навчання інформаційних технологій/ С. П. Радченко, І. І. Юртин, В. Ю. Кулікова. Синергетичний підхід щодо підготовки вчителя до формування в учнів цілісної картини світу/ З. М. Хитра. Розвиток професійної креативності майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти / Т. І. Шанскова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:7/П 84
Назва : Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 16-17 жовтня 2014 року, місто Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :703 с
Колективи : Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:7 + 7
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта-- Професійна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моральна культура--духовні цінності--професійна компетентність--інклюзивна освіта
Зміст : Вступне слово/ В. О. Огнев’юк ; В. О. Огнев'юк. Мистецька освіта та мистецька просвіта: діалектика системної цілісності / Ю. Л. Афанасьєв. Освітньо-педагогічна музична діяльність українців зарубіжжя як засіб вияву і збереження етнокультурної ідентичності/ Г. В. Карась. Духовный контекст в современной педагогической действительности/ И. Кевишас. Досвід сутнісного бачення мистецтва: підготовка вчителя/ Л. А. Кондрацька. Підготовка вчителя музики до національного виховання молодших школярів засобами підручників/ О. В. Лобова. Методологічний контур інтеграційних процесів у мистецькій освіті/ О. М. Олексюк. Формування інструментально-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фахової підготовки/ Т. М. Пляченко. Трансформація тектологічної концепції О. Богданова у фахову площину підготовки майбутніх учителів музики та хореографії: ракурс інновацій мистецької освіти/ О. Є. Реброва. Методи наукових досліджень у музично-педагогічній освіті / В. Ф. Черкасов. Герменевтика произведений искусства и актуальные задачи украинской художественной педагогики/ С. В. Шип. Теоретико-методичні засади формування культурологічної освіченості педагога-музиканта / О. П. Щолокова. Postgraduate studies for pianists - a path for artistic mastery (англ. мовою)/ М. W. Marchwica. Педагогічні принципи М. Лисенка в аспекті розвитку сучасної фортепіанної школи/ І. С. Беренбейн. Витоки професійної мистецької освіти в галузі хореографії в Європі (Франція, XVII ст.) / Д. П. Бернадська. Вокальне мистецтво у творчості українських композиторів: традиції та сучасність/ Л. М. Білозуб. Еволюція розвитку українського одягу з вишивкою як культурно-історичне становлення/ А. В. Варивончик. Духовний спів Рівного на межі ХХ-ХХІ ст. : інституційний аспект / Т. С Горох. Наукове осмислення структури інноваційної парадигми вчителя музики/ К. В. Завалко. Історіографія процесу формування українського оперного мистецтва першої половини XIX ст./ О. М. Ізваріна. Функціонування системи професійної музичної освіти в Україні у 60-70-х роках XX ст/ О. В. Кацалап. Роль і місце династії Сфорци у культурному житті Європи в епоху Відродження/ O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський. Передумови виникнення англійської Вірджинальної школи/ Н. І. Лисіна, В. І. Тітович. Роль товариства "Просвіта" у культурному житті Чернігівщини (початок XX ст.)/ Т. В. Ляшенко. Зарубіжний досвід неперервної фахової підготовки вчителів музики / О. М. Олексюк. Історія музичної педагогіки в Україні як метаісторія / Л. Й. Проців. Музична пам'ять як категорія мистецької освіти/ І. В. Рожко. Творческая свобода. Свобода от творчества: художник в сфере высшего профессионального образования / Ю. В. Романенкова. Одесіана Антона Рубінштейна - погляд через століття / Н. С. Свириденко. Ретроспектива становлення і розвитку музично-творчого виконавства у вітчизняному і зарубіжному освітньому просторі / Т. Б. Cтратан-Артишкова. Theory of Music Learning by Edwin Elias Gordon/ J. Uchyla-Zroski. Поняття руху в музично-педагогічних системах першої третини XX ст./ В. В. Вишинський. Сценография музыкального театра Беларуси в конце XX - начале XXI в. : проблема типологии художественного решения / Е. П. Ерёмина. Методи дослідження орнаментики декоративно-прикладного мистецтва у другій половині XX ст. як передумова системних змін вітчизняного мистецтвознавства/ О. В. Коновалова. Міжнародний конкурс піаністів пам'яті Володимира Горовиця у культурно-мистецькому просторі України / Є. В. Куришев. Концертна діяльність як показник виконавської майстерності музикантів/ Л. П. Лабінцева. Українське музичне відродження: композиторська творчість, виконавство, музична освіта/ С. Й. Лісецький. Художні аспекти виконавської інтерпретації П'ятої симфонії Дмитра Шостаковича/ О. М. Мамченко. Трансформації мистецьких практик у полістильовій культурі/ Г. С. Парубець. Живопись и графика А. Г. Габричевского/ О. Н. Филиппова. Dyrygent kontra kompozytor. Granice ingerencji w interpretacje muzyki wspolczesnej na przykladzie utworоw ryszarda і Aleksandra Gabrysiow/ М. Kaniowska ; М. Kaniowska ; М. Kaniowska. Науково-методичний супровід процесу розвитку творчої особистості в умовах профільного навчання: художньо-естетичний напрям/ Н. В. Василенко. Духовність і професійна культура майбутнього вчителя музики/ О. С. Економова. Формування корпоративної культури майбутнього вчителя музики в умовах соціально-гуманітарної роботи вищого навчального закладу/ Г. Г. Кондратенко. Підготовка майбутніх учителів до виховання в учнів основної школи ціннісного ставлення до образотворчого мистецтва/ Г. В. Кузьменко. Виховання моральної культури студентів засобами мистецтва/ О. Г. Лець. Сприйняття художньо-естетичної інформації як провідна детермінанта використання твору мистецтва у професійній підготовці майбутнього фахівця/ Г. В. Локарєва. Ціннісна складова професійно-особистісних якостей учителя музики/ М. О. Малахова. Зміст і структурні компоненти процесу прилучення молодших школярів до духовних цінностей / Л. Д. Ороновська, Н. В. Палій. Підготовка майбутніх учителів музики на праксеологічних засадах/ Є. М. Проворова. Педагогічні принципи розвитку виконавської культури магістрантів-вокалістів / Л. О. Тоцька. Етнохудожня діяльність майбутнього вчителя музики: сутнісна хактеристика феномена/ О. А. Пуцик. Інноваційні технології навчання як засіб формування творчої особистості майбутніх учителів хореографічного мистецтва/ Л. М. Андрощук, С. В. Куценко. Емоційний компонент професійного інтересу майбутнього вчителя музики/ О. О. Білоус. Впровадження інноваційних технологій у процес підготовки студентів спеціальності "Дизайн"/ В. І. Зайцева. Інформаційно-комунікативні технології у сучасній музичній освіті/ Т. В. Зінська. Інноваційне мислення як основа дизайн-діяльності/ Т. Ф. Кротова. Особливості розвитку індивідуальності та творчого самовираження майбутнього вчителя музики/ О. М. Лазаревська, Н. В. Терещук. Проблема виховання джазових вокалістів у музичних школах / Т. О. Ланіна. Інклюзивна мистецька освіта: інноваційна проблема XXI ст./ О. Д. Ляшенко. Інтеграція як умова розвитку вокально-творчого потенціалу майбутніх педагогів-музикантів у системі сучасної мистецької освіти/ Е. В. Макарова. Розвиток цілісного сприйняття кольору в процесі фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. До проблеми використання програми Steinberg Cubase 5 у професійній підготовці майбутнього вчителя музики/ О. М. Павленко. Формування візуально-знакової культури у професійній освіті/ А. А. Поліщук. Використання інноваційних методів навчання як умова формування компетентності студентів музичних спеціальностей / І. І. Полубоярина. Використання інноваційних технологій вчителями музики в загальноосвітніх навчальних закладах у контексті особистісно орієнтованого підходу/ Т. В. Раструба. Організація навчальної взаємодії у класі фортепіано: традиції та інновації/ В. В. Ревенчук. Розвиток творчих здібностей і універсалізм образного світосприймання/ З. М. Сирота, В. М. Сирота. Художньо-творча толерантність як складова комунікативних процесів у мистецтві/ Н. В. Соболь. Методика формування інтонаційно-вольового самоконтролю у майбутніх учителів музики Китаю в процесі занять з основного музичного інструмента (фортепіано)/ Івень Хе. Розвиток творчого мислення майбутніх учителів музики на заняттях сольфеджіо/ І. М. Ходоровська. Особистісний ресурс як чинник оптимізації методичної підготовки майбутніх учителів музики/ Т. О. Бодрова. Компетентнісний підхід до музично-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики/ А. Г. Болгарський. Кластери компетентностей як освітній результат готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку/ Л. А. Бондаренко. Вплив вокально-технічних вправ для солістів-вокалістів на процес звукоутворення/ С. В. Гмиріна. Формування ціннісних компетентностей майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-комп'ютерних технологій у хоровому аранжуванні/ К. В. Кабриль. Опанування першоосновами української музичної культури як умова формування професійної компетентності майбутніх педагогів/ Б. Д. Кіндратюк. Особливості формування особистісних якостей майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі інструментально-виконавської підготовки/ В. В. Коваленко. Розвиток професійної рефлексії у майбутніх керівників естрадно-інструментальних колективів/ Р. І. Ковальський. Навчальний репертуар як чинник формування пізнавально-естетичного інтересу студентів/ О. В. Комісаров, С. М. Рябінко. Проблеми формування наукового досвіду у студентів вищих навчальних закладів спеціальності "Хореографія"/ Т. А. Медвідь. Інтегрований спецкурс у формуванні загальнокультурної компетентності майбутніх учителів музики/ Ю. В. Мережко. Розвиток професійної компетентності майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема/ Л. А. Пастушенко. Педагогічний феномен комунікативної взаємодії диригента оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Компетентнісна підготовка викладача музичного мистецтва/ С. В. Світайло. Формування методичної компетентності майбутніх вчителів музики: категоріальний аналіз проблеми/ Л. А. Теряева. Герменевтичні ресурси компетентностей професійного світорозуміння майбутнього вчителя музики/ М. М. Ткач. Теоретичні основи формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музики в процесі фахової підготовки/ В. І. Ходоровський.
Примірники : всього : Ф2(2), ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф3(1)
Вільні : Ф2(2), ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф3(1)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Палітра педагога -2015р.,N 5
Цікаві статті :
Кононко О. Цінність раннього дитинства для розвитку особистості/ О. Кононко (стр.3–6.)
Рібцун Ю. Мовленнєві порушення: реагуємо вчасно/ Ю. Рібцун (стр.7–9.)
Грядовкіна Ж. Адаптація малюків і батьків до дитячого садка: досвід Монтессорі-педагогів/ Ж. Грядовкіна (стр.10–13.)
Таранціца С. Сходинки до пізнання світу/ С. Таранціца, Г. Карапозюк, О. Кушлак (стр.14–19.)
Кушина А. І веселі, і цікаві наші фізкультурні вправи/ А. Кушина (стр.20–24.)
Коваленко А. Гра – ключ до пізнання/ А. Коваленко (стр.25–27.)
Сушак Н. Уроки тітоньки Сови/ Н. Сушак (стр.28–31.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сушак, Наталія
Назва : Уроки тітоньки Сови : цикл занять з розвитку муз., вокал., мовленнєв. та сенсор. здібностей дітей раннього віку
Місце публікування : Палітра педагога: всеукр. вид. для педагогів та батьків. - Київ: Світич, 2015. - № 5. - С. 28–31. - ISSN 1680-449X (Шифр П706412/2015/5). - ISSN 1680-449X
УДК : 373.2.016:78](477) + 373.2.016:811.161.2](477)
Предметні рубрики: Методика навчання в дошкільних навчальних закладах-- музика-- заняття --Україна
Методика навчання в дошкільних навчальних закладах-- українська мова-- розвиток мовлення --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музичні здібності дітей--вокальні здібності дітей--пам'ять--увага--сенсорика
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 398(082)/Ч-36
Назва : Чи я в лузі не калина була : українські народні алегоричні пісні
Вихідні дані : Київ: Веселка, 1991
Кільк.характеристики :182 с
ISBN, Ціна 5-301-00654-1: 25.00, 30.00, 3.90, грн.
ДРНТІ : 17
УДК : 398(082)
Предметні рубрики: Фольклор
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пісні--обряди--козаки
Примірники : всього : Ф3(4), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф3(4), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:7/П 84
Назва : Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : програма II Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 квітня 2016 р., м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2016
Кільк.характеристики :27 с
Колективи : Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:7 + 7
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта-- Професійна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентнісний підхід--живопис--хорове мистецтво--вокал--особистість
Зміст : Створення живописної декорації нижніх приділів Успенського собору Києво-Печерської лаври у першій третині XIX століття/ М. А. Бардік. Інтерпретаційна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва: категоріально-понятійний аналіз проблеми/ Яцзюнь Ван. Українська хореографічна освіта XXI століття: сучасний стан та шляхи вдосконалення/ А. В. Вєтринська. Jerusalem - the heart of the jewish people 1mpoetry and song - throughthe ages/ N. Davidovitch. Формирование ренессансного стиля в архитектуре Беларуси в освещении российской и белорусской историографии XIX - начала XX веков/ A. B. Демидович. Музично-просвітницька діяльність П. Сокальського у другій половині XIX століття (за архівними матеріалами)/ О. М. Ізваріна. Sztuka dyrygowania w aspekcie historycznym/ М. Kaniowska ; М. Kaniowska ; М. Kaniowska. Диригентсько-хорова школа Олександра Кошиця як соціокультурний феномен/ Г. В. Карась. Розвиток вокального ансамблевого виконавства в Україні другої половини XX століття/ Т. О. Ланіна. Витоки французької клавірної школи/ Н. І. Лисіна, В. І. Тітович. Компетентнісний підхід як основа сучасного процесу підготовки майбутнього хореографа у вищій школі/ Т. А. Медвідь. Становлення вищої музично-педагогічної освіти в Україні (історичний аспект)/ Н. І. Остапенко. Педагогічний репертуар у процесі формування національної самосвідомості майбутнього викладача вокалу/ О. П. Петрикова. З історії майстерні монументального живопису наома 1920-1930-х років/ І. Я. Пилипенко. Історія музичної педагогіки в Україні крізь призму софійності/ Л. Й. Проців. Професійна діяльність А. Ц. Мархлевського у культурно-мистецькому просторі України 80-х років XX ст./ С. В. Румянцева. Етнонаціональне виховання як чинник формування основоположних культурних цінностей/ С. М. Садовенко. Stimulation and acceleration of children's vocal possibilities in primary classes in school teaching process (organization, course and results of the natural pedagogical experiment)/ J. Uchyta-Zroski. Передумови виникнення сучасного мистецтвознавчого осередку Кам'янця-Подільського (XIX - початку XX ст.)/ Н. О. Урсу. Сучасні підходи до вибору теми наукового дослідження/ В. Ф. Черкасов. Акмеформування виконавської культури музиканта/ О. І. Андрейко. Культурологічний вектор методології професійної мистецької освіти/ Ю. Л. Афанасьєв. Педагогіка мистецтва в контексті цивілізаційних змін: до проблеми підготовки вчителя/ О. А. Комаровська. Музично-педагогічна підготовка вчителя - початкових класів: проблеми та перспективи/ О. В. Лобова. Функціональні можливості художньо-естетичної інформації твору мистецтва/ Г. В. Локарєва. Художньо-творча діяльність як фактор саморозвитку особистості майбутнього вчителя образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. Концептуальні засади реалізації духовного потенціалу особистості в системі неперервної мистецької освіти/ О. М. Олексюк, Н. М. Попович. Мистецька освіта: функціонально-особистісна модель у вимірах сучасності/ Г. М. Падалка. Технологія підготовки студентів-музикантів до роботи з музично обдарованими дітьми та молоддю/ І. І. Полубоярина. Розвиток синестезійності молодших школярів як психолого-педагогічна проблема/ О. К. Рахманова. Проектна діяльність майбутніх учителів мистецьких дисциплін в організаційно-методичних системах фахової підготовки/ О. Є. Реброва, Н. Є. Татарінцева. Психологічний феномен взаємодії диригента та оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Особливості творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Т. Б. Стратан-Артишкова. Міжкультурний діалог у змісті вищої мистецької освіти/ М. М. Ткач. Організація та зміст процесу формування мистецької рефлексії майбутнього вчителя музики / Цзінцзін Чжан. Категория духовной музыки в педагогическом контексте/ С. В. Шип. Мистецьке проектування як педагогічна проблема/ О. П. Щолокова. Мистецькі процеси в Києві кінця XIX століття/ Н. Ю. Белічко. Музично-виконавські традиції західноєвропейської гітарної школи/ В. О. Блажевич. Драматургія як поняття та об'єкт музикознавства/ В. В. Вишинський. Масове музичне мистецтво як феномен індустрії в умовах глобалізації культури XXI століття/ Є. М. Жихарєва. Традиції і пошуки в галузі українського книжкового мистецтва/ В. І. Зайцева. Музичні конкурси та фестивалі в контексті соціокультурного проектування в Україні кінця XX - початку XXI століття / Т. В. Зінська. Legitimacy and importance of the biennial phenomenon/ N. V. Ivanovska. Діалог музики та живопису в культурно-мистецькому просторі/ Т. Б. Каблова. Архетип жіночого божества у декоративно-прикладному мистецтві України/ О. В. Коновалова. Українська баянна творчість у контексті взаємодії культури і мистецтва/ Д. О. Кужелев. Іконосфера митця Степана Рябченка/ С. П. Папета. Типологія раннього джазу : поняття та підходи/ Т. В. Полянський. Професія -музикознавець: горизонти очікування/ В. Я. Редя. Music for a while/ Н. С. Cвириденко. Художественные критерии творческой самореализации музыкантов ансамбля/ А. М. Стороженко. Комунікативна тріада "композитор -виконавець - слухач" у сучасному соціокультурному просторі та проблеми музичної освіти/ Ю. І. Чекан. Tradition, transformation, composition and ethnology: art-music educational methodology and biblical composition/ М. Stern ; М. Stern ; М. Stern. Фреймова семантика: аспекти застосування у музично-теоретичній науці/ І. О. Ягодзинська. Особливості вокально-хорового навчання підлітків у позашкільних навчальних закладах/ Н. О. Бабіченко. Методи розвитку фортепіанної техніки Ф. Бузоні в нструментально-виконавській підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Л. А. Бондаренко. Методичні аспекти викладання курсу "Технології поліграфії" з використанням засобів ЕНК/ Г. В. Брюханова. Формування досвіду сценічної витримки виконавців-інструменталістів у системі професійної мистецької освіти/ М. О. Василевич. Економова О. С. Виконавська інтерпретація музичних творів у структурі професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта/ Л. І. Гаркуша, О. С. Економова. Проблема сценічного хвилювання естрадного виконавця під час концертного виступу/ С. В. Гмиріна. Формування дослідницьких компетенцій студентів у процесі виконання педагогічних наукових досліджень/ С. В. Грозан. Феномен музичної імпровізації у професійній діяльності майбутнього вчителя музики/ І. С. Денисюк. Самоосвітня діяльність учителів музичного мистецтва у системі післядипломної освіти: практичний аспект/ І. В. Дубровіна. Механізми сприймання музичних творів великої форми на уроках музики/ О. В. Качмар. Специфіка слухової діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях навчального хорового колективу/ А. М. Кифенко. Особливості використання аудіовізуальних методів арт-терапії у позашкільній освіті/ А. С. Коваль. Інтеграція дисциплін у поліфункціональній творчій діяльності майбутнього вчителя музики/ Р. І. Ковальський. Формування творчої особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва в освітньому середовищі університету/ Г. Г. Кондратенко. Новітні програми обробки голосу вокаліста у студії звукозапису/ Д. В. Кочержук. Інструментально-виконавська підготовка студентів: перспективи вдосконалення/ Є. В. Куришев. Формування медіа-компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва/ Л. П. Лабінцева. Інноваційні напрями процесу вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Е. В. Макарова, В. Г. Яковенко. Стимулювання творчої самореалізації майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі вокально-виконавської діяльності/ Ю. В. Мережко. Розвиток звуковисотного слуху майбутнього вчителя музики засобами комп'ютерних технологій/ О. М. Павленко. Формування професійної медіа-грамотності майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах педагогічної практики/ Г. В. Покатильська. Інноваційна спрямованість методичної підготовки майбутнього вчителя музики у праксеологічному вимірі/ Є. М. Проворова. Асистентська практика магістрів: змістове наповнення фахового модуля/ А. М. Растригіна. Використання етнодизайну для проектування навчально-виховного середовища у вищих мистецьких навчальних закладах/ А. А. Руденченко. Диригентсько-хорова підготовка учителів музики в системі вищої професійної освіти/ С. В. Світайло. Новації у викладанні фахових дисциплін мистецького спрямування/ М. Я. Селезньов. Методика викладання предмета "Народна музична творчість" на факультетах мистецтв педагогічних університетів (на прикладі теми "Колядки і щедрівки")/ О. С. Смоляк. Методи діагностики рівнів сформованості художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики/ Н. В. Соболь. Особливості формування методичної компетентності майбутніх учителів музики на заняттях з хорового диригування/ Л. А. Теряєва. Розвиток гармонічного слуху як необхідної складової фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/ І. М. Ходоровська. Використання сучасних комп'ютерних технологій у системі інструментально-виконавської підготовки студентів/ В. І. Ходоровський. Діагностика сформованості компетенцій у студентів у системі дизайн-освіти/ С. В. Чирчик. Робота над хоровою партитурою у диригентсько-хоровій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва/ М. М. Чугунова. Інноваційні аспекти фортепіанної підготовки студентів мистецьких факультетів/ О. М. Щербініна.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 784.95/М 74
Автор(и) : Можайкіна Н. С.
Назва : Методика викладання вокалу : хрестоматія
Вихідні дані : Київ: Ліра-К, 2016
Кільк.характеристики :215 с
ISBN, Ціна 978-617-7320-16-5: 98.00, 115.00, грн.
ДРНТІ : 18.07
УДК : 784.95:37.016(075.8) + 37.016
Предметні рубрики: Музика-- Вокальна освіта-- Методика викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): голосовий апарат--контртенор--співак-кастрат--мутаційний період--дисфонії
Примірники : всього : Ф3(2), Ф2(3)
Вільні : Ф3(2), Ф2(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78(03)/Ю 94
Автор(и) : Юцевич Ю. Є.
Назва : Музика : словник-довідник
Вихідні дані : Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2003
Кільк.характеристики :352 с
ISBN, Ціна 966-7924-10-6: 9.33, 14.90, 15.00, 50.00, 9.33, грн.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 78(03)
Предметні рубрики: Музика-- Словник-довідник
Анотація: Пояснення значень близько 2500 термінів з теорії, історії музики, акустики, музичного виховання тощо.
Примірники : всього : Ф2(11), ГП ЧЗ(1), Ф3(1)
Вільні : Ф2(11), ГП ЧЗ(1), Ф3(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78(038)/Э 68
Назва : Энциклопедический словарь юного зрителя: театр, кино, цирк, эстрада, телевидение : для среднего и старшего школьного возраста
Вихідні дані : Москва: Педагогика, 1989
Кільк.характеристики :416 с.: ил.
Ціна : 6.60, 6.60, 5.60, грн.
ДРНТІ : 18
УДК : 78(038)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Словник
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): опера--балет--реквізит--дитячий театр--кінематограф--кіно--звук--жанр--актер--фестиваль--цирк--естрада--співак--вокал--юмор--відео--стерео--студія--сценографія--техніка сцени--костюм--мультиплікація--глядач
Примірники : всього : Ф2(1), ГП КС(1), Ф3(1)
Вільні : Ф2(1), ГП КС(1), Ф3(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рудас Л. Ф.
Назва : Парадигма початкового періоду навчання учнів-вокалістів
Місце публікування : Мистецтво в школі: музика, образотворче мистецтво, художня культура: науково-методичний журнал. - Харків: ВГ. "Основа" , 2017. - N 10. - С. 35-40 (Шифр М133953/2017/10)
Предметні рубрики: Навчання вокалу-- парадигма початкового періоду навчання учнів-вокалістів-- основні завдання початкового періоду навчання учнів-вокалістів
Учні-вокалісти-- парадигма початкового періоду навчання учнів-вокалістів-- основні завдання початкового періоду навчання учнів-вокалістів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): початкове навчання учнів-вокалістів--вокальні техніки--мистецтво співу--учні-вокалісти--вокал
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 784.9:378(072)/К 44
Автор(и) : Кисла, Світлана Вікторівна
Назва : Методичні рекомендації з постановки голосу : для студентів вищих навчальних закладів І - ІV рівнів акредитації
Вихідні дані : Глухів: РВВ Глухівського НПУ імені О. Довженка, 2014
Кільк.характеристики :67 с
Колективи : Глухівський національний педагогічний університет Імені Олександра Довженка
Ціна : 70.00, 0.00, 70.00, грн.
ДРНТІ : 18.41.01
УДК : 784.9:378(072) + 378(072)
Предметні рубрики: Техніка співу-- Вокальні вправи-- Постановка голосу
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): співацький голос--вокал--розвиток голосу--сольний спів
Примірники : всього : Ф2(2)
Вільні : Ф2(2)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78.087.5/Д 13
Автор(и) : Давидова, Лариса Костянтинівна
Назва : Ми живемо в Україні : збірник музичних творів : навчальний посібник для дітей дошкільного віку
Вихідні дані : Київ: Наш час, 2005
Кільк.характеристики :63 с
ISBN, Ціна 966-8174-02-Х: 12.00, 12.00, грн.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 78.087.5
Предметні рубрики: Музика-- вокальні твори-- дитячі пісні
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дитячий садок--пісні--збірник
Зміст : Батьківщина ; Де стояло літо ; Осінній дощик ; Листя пада, пада ; Грушка ; Яблунька ; Щедра осінь ; Прийшла зима біловолоса ; Сніг розтанув під віконцем ; Пролісок ; Весна ; Тане сніг на вулиці ; Дочекались ми весни ; Дзюрчать - дзвенять струмочки ; Сію квіти ; Верба ; Жіноче свято ; Бабусині руки ; Дорога матуся ; Люба моя, мамонько ; Є в мене бабуся ; Чебрець ; Мала Українка ; Соловейко ; Любимий Київ ; Під небом України ; Виховательки рідні ; Наша Україна ; Квіти для мами
Анотація: Запропонована збірка музичних творів "Ми живемо в Україні" базується на кращих зразках вітчизняної поезії, сприяє патріотичному вихованню молодого покоління громадян України. Використання в навчальному процесі збірки сприятиме гармонійному розвитку дитини, формуванню її цілісної духовної культури, дозволить вихователю розвивати творчі здібності малюків до співу, виховувати в них музичний смак. Збірка збагатить та урізноманітнить пісенний репертуар для дітей дошкільних навчальних закладів, допоможе в організації музичних занять, дитячих свят, уроків співів, конкурсів, концертів.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 784.4(=161.2)/У 45
Назва : Українські народні пісні в обробці Б. Лятошинського : для вокального дуету в супроводі фортепіано. Вип. 2
Вихідні дані : Київ: Музична Україна, 1974
Кільк.характеристики :88 с :
ДРНТІ : 18.41.45
УДК : 784.4(=161.2)
Предметні рубрики: Музика-- Вокальні твори-- Пісні --Україна
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 784.3(470)/Г 54
Автор(и) : Глинка М. И.
Назва : Избранные романсы : для высокого голоса в сопровождении фортепиано
Вихідні дані : Москва: Музыка, 1975
Кільк.характеристики :47 с
Ціна : 2.57 грн.
ДРНТІ : 18.41.45
УДК : 784.3(470)
Предметні рубрики: Вокальні твори-- Романси
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фортепіано--високий голос
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 784.3/Л 63
Автор(и) : Лисенко М.
Назва : Романси на вірші Т. Шевченка
Вихідні дані : Київ: Музична Україна, 1982
Кільк.характеристики :167 с
Серія: Перлини світової музики
Ціна : 5.13 грн.
ДРНТІ : 18.41.45
УДК : 784.3
Предметні рубрики: Вокальні твори-- Романси
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фортепіано
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 784/М 22
Автор(и) : Мамченко А. І.
Назва : Педагогічний репертуар для вокальних ансамблів (у супроводі фортепіано, бандури) : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів)
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :156 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 978-617-658-007-2: 50.00, 74.84, грн.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 784 + 37(075.8) + 780.616.432 + 780.614.13
Предметні рубрики: Музика-- Вокальні ансаблі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ансамблеве виконання--поліфонічні твори--бандура--фортепіано
Примірники : всього : Ф2(15), Ф3(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф2(15), Ф3(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 784.66(477)/М 33
Автор(и) : Матвійчук, Людмила
Назва : Стріла кохання : збірка пісень
Вихідні дані : Луцьк: ВАТ Волинська обласна друкарня, 2010
Кільк.характеристики :128 с
Ціна : 60.00, 60.00, грн.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 784.66(477)
Предметні рубрики: Музика-- Вокальні твори-- Пісні
Зміст : Серпантиновий світ пісень Людмили Матвійчкук ; Останній дощ ; Білі метілі/ лірик В. Прокопчук. Білі скрипалі/ сл. Б. Касієва. Білі троянди/ лірик В. Довжик. Боже, тиші дай/ лірик В. Стус. Голосіння. Проводжала мати/ лірик О. Кавуненко. Голубе танго/ сл. Н. Поклад. Допоки ти поруч/ лірик О. Пахльовська. Дочекайся мене/ лірик М. Стрельбицький. Жінок не обнімайте, не мужчини/ лірик В. Прокопчук. Заворожений світ/ лірик В. Довжик. Золоте весілля/ лірик Є. Скляренко. Йду я за сонцем/ лірик В. Довжик. Козацька пісня/ лірик П. Федотюк. Козацька трава/ лірик Л. Татаренко. Коли сліпуча зірка впала/ сл. Н. Поклад. Королев любити важко/ лірик В. Простопчук. Лебідь/ лірик О. Олесь. Легенда про дівичі скелі/ лірик М. Ткач. Лелечалися лелеки/ сл. Б. Касієва. Любовні німб/ лірик О. Кавуненко. Мені потрібна хата/ лірик В. Довжик. Ми будем разом/ сл. Б. Касієва. Молитва/ лірик І. Стратій. Монолог Мавки/ лірик О. Богачук. Мрія/ лірик М. Рильський. Найсильніший птах/ лірик Н. Бай. Ніч малює тайну/ лірик О. та Довжик В. Думанський. Новорічна пісенька/ лірик Г. Рожанська. Околиця/ лірик В. Простопчкук. Останній дощ/ лірик В. Довжик. Перша любов/ лірик П. Осадчук. Прости нас, Господи (похідна пісня)/ лірик А. Лупинос. Ромашка/ лірик Н. Поклад. Серпантиновий світ/ лірик В. Простопчук. Соловки/ лірик Г. Рожанська. Сонце пригасло в твоїх очах/ лірик А. Пашко. Спрагле літо/ лірик В. Простопчук. Стріла кохання/ лірик М. Ткач. Схиліться, думи/ лірик О. Богачук. Схід і Захід/ лірик С. Галябарда. Так воно завжди було/ лірик І. Чернецький. У матері, приїхавши з міста/ лірик М. Луків. Усі дають урок/ лірик В. Довжик. Фата - Моргана/ лірик М. Ткач. Червона калина/ лірик Л. Танюк. Чи Вам Жінко, щастя насниться?/ лірик А. Пашко. Чи є кохання в сорок років?/ лірик С. Галябарда. Щастя веселкове/ лірик В. Простопчук. Я вірую/ лірик А. Пашко.
Анотація: У збірці вперше цілісно представлено пісенний доробок пізнього періоду творчості уроженки Волині, композиторки Людмили Матвійчук (1957-2007), зібраний за матеріалами родинного архіву. До збірки ввійшли 48 пісень ліричної та патріотичної тематики на слова українських поетів.
Примірники : всього : Ф2(2)
Вільні : Ф2(2)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 784.67(477)(082)/М 57
Назва : Ми діти твої, Україно : збірка пісень для дітей дошк. та мол. шк. віку
Вихідні дані : Тернопіль: Навчальна книга-Богдан, 2007
Кільк.характеристики :128 с. ; 24
ISBN, Ціна 966-692-585-0: 10.00, 10.00, грн.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 784.67(477)(082)
Предметні рубрики: Музика-- Вокальні твори-- Дитячі пісні
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 784.66(477)/К 28
Автор(и) : Касьянов, Валентин Васильович
Назва : Моя Україна. Вокальний цикл на вірші українських поетів
Вихідні дані : Київ: Київський ун-т. ім. Б. Грінченка, 2017
Кільк.характеристики :124 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут мистецтв
Ціна : 35.00 грн.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 784.66(477)
Предметні рубрики: Музика-- вокальні твори --Україна
Зміст : Із гордістю сина ; Від автора ; Моя Україна ; Дума про отамана ; Матері ; Колискова зорі ; Чисте небо в очах ; Земле, доле моя ; Тихий етюд ; Стоять дерева золоті ; Вишиванка ; Осіння радуга ; Рідна мова ; Мальви ; Мій Нікополь рідний ; Гей, братове-козаки
Примірники : всього : Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78.087.6/R87
Автор(и) : Rozycki, Jacek
Назва : Opera omnia I : concerti, Salmi e Magnifical
Вихідні дані : Krakow, Poland: Musica Iagellonica, 2016
Кільк.характеристики :184 с
Серія: Sub Sole Sarmatiae.
ISBN, Ціна 979-0-801532-27-5: 35.00, 35.00, грн.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 78.087.6
Предметні рубрики: Музика-- Вокальні твори
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-97 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)