Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (26)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=376-056.264<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
376-056.264
С 91


   
    Сучасна логопедія: інноваційні технології [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції / Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського ; редактор Н. В. Савінова. - Електронні текстові дані. - Миколаїв : Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського, 2022. - 210 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Антонова, Н. М. Теоретичний огляд проблеми дискалькулії / Н. М. Антонова, Н. В. Савінова, О. Г. Білюк. - С .10
Віркієвська, А. В. Диференціальна діагностика акустико-гностичної та акустико-мнестичної афазії / А. В. Віркієвська, М. І. Берегова. - С .13
Воробйова, В. В. Су-Джок терапія в розвитку мовлення дитини / В. В. Воробйова, Д. О. Тригуб, С. В. Карсканова. - С .18
Гавриш, К. О. Організаційні умови дистанційного логопедичного супроводу дітей-білінгвів із ТПМ / К. О. Гавриш, Н. В. Савінова, М. І. Берегова. - С .23
Герасимик, А. І. Розвиток фонемного синтезу у дошкільників / А. І. Герасимик, М. І. Берегова. - С .25
Голубцова, А. С. Профілактика голосових порушень у дорослих / А. С. Голубцова, М. І. Берегова. - С .27
Данієлян, Л. Р. Особливості голосової функції у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією / Л. Р. Данієлян, М. І. Берегова. - С .30
Добрянська, І. С. Теоретичний аспект формування навичок поскладового читання у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями / І. С. Добрянська, Н. В. Савінова. - С .33
Єлаш, Т. В. Поняття «мовленнєвої готовності» дітей до школи / Т. В. Єлаш, М. І. Берегова. - С .40
Закусілова, І. А. Вивчення лексичної та граматичної компетентності дітей старшого дошкільного віку / І. А. Закусілова, М. І. Берегова. - С .44
Іванченко, А. С. Профілактика голосових розладів у дітей / А. С. Іванченко, М. І. Берегова. - С .51
Каліновська, Д. В. Методика логопедичної роботи на ранньому етапі відновлення при афазії / Д. В. Каліновська, В. А. Кисличенко. - С .54
Ковалевська, Д. О. Формування навичок словозміни у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня / Д. О. Ковалевська, М. І. Берегова. - С .56
Кошлак, К. Д. Формування графо-моторних навичок у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня / К. Д. Кошлак, М. І. Берегова. - С .61
Крамаренко, Т. В. Профілактика голосових розладів у підлітків / Т. В. Крамаренко, В. А. Кисличенко. - С .65
Кудря, М. А. Сутність та особливості дизартрії у дітей старшого дошкільного віку / М. А. Кудря, М. І. Берегова. - С .69
Лаврівська, Т. В. Профілактика порушень письма і читання у старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня / Т. В. Лаврівська, М. І. Берегова. - С .74
Лопатнюк, В. В. Корекція порушень фонематичних процесів у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією / В. В. Лопатнюк, М. І. Берегова. - С .75
Лунько, С. В. Діагностика апраксичних розладів при аферентній моторній афазії / С. В. Лунько, М. І. Берегова. - С .81
Мельник, А. О. Особливості оптичної дисграфії у молодших школярів з дизартрією / А. О. Мельник, Н. В. Савінова, В. А. Кисличенко. - С .84
Мєсяц, В. Ф. Корекція звуковимови у молодших школярів в умовах дистанційного навчання карантинного періоду через захворювання на COVID-19 / В. Ф. Мєсяц, Н. В. Савінова. - С .86
Наймушина, В. Ю. Вплив музики на м’язову систему та мовленнєве дихання / В. Ю. Наймушина, Н. В. Савінова, В. А. Кисличенко. - С .90
Нездатна, А. Ю. Теоретико-методологічні основи формування навичок декодування зовнішньої інтенції у дітей з тяжкими порушеннями мовлення / А. Ю. Нездатна, Н. В. Савінова. - С .93
Однорога, С. С. Особливості графо-моторних навичок у дітей з кірковою дизартрією / С. С. Однорога, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. - С .99
Озерова, Г. Р. Застосування технічних засобів в системі корекційної роботи з подолання заїкання у дітей шостого року життя / Г. Р. Озерова, М. І. Берегова. - С .103
Опеньчук, К. О. Симптоматика і механізми виникнення афазії / К. О. Опеньчук, М. І. Берегова. - С .107
Пітінова, К. С. Відновлення письма і читання при акустикогностичній сенсорній афазії / К. С. Пітінова, М. І. Берегова. - С .109
Пташкіна, В. І. Особливості формування санітарно-гігієнічних навичок у дітей з ООП / В. І. Пташкіна, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. - С .111
Половка, Вікторія Ігорівна. Профілактика заїкання в дошкільному віці / Вікторія Ігорівна Половка, Марія Ігорівна Берегова. - С .114
Расторгуєва, І. В. Загальні засади організації допомоги батькам дітей з РАС / І. В. Расторгуєва, Н. В. Савінова, О. Г. Білюк. - С .116
Регеда, К. В. Теоретичний аспект використання альтернативних технологій як засобу формування комунікативних умінь у дітей з раннім дитячим аутизмом / К. В. Регеда, Н. В. Савінова. - С .120
Романенко, М. С. Комплексна система вправ, що спрямована на корекцію артикуляційно-моторної пластичності у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією / М. С. Романенко, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. - С .129
Рябоконь, А. Є. Напрямки логокорекційної роботи з дітьми із дитячим церебральним паралічем / А. Є. Рябоконь, Н. В. Савінова, В. А. Кисличенко. - С .131
Скиба, А. А. Особливості формування просодичних компонентів мовлення у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією / А. А. Скиба, М. І. Берегова. - С .140
Скороход, О. О. Комунікативні бар’єри дітей з моторною алалією в умовах дистанційних корекційно-розвиткових занять / О. О. Скороход, Н. В. Савінова. - С .143
Слащова, А. К. Розвиток мовленнєвого дихання у дітей дошкільного віку 5 року життя із заїканням / А. К. Слащова, М. І. Берегова. - С .145
Ставніченко, С. О. Теоретичний аспект формування санітарно-гігієнічних навичок у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями / С. О. Ставніченко, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. - С .147
Старєнкова, В. М. Вербальний супровід опису продуктивних дій на уроках праці з дітьми з інтелектуальними порушеннями / В. М. Старєнкова, Н. В. Савінова, О. Г. Білюк. - С .151
Тіхон, Ю. В. Характеристика творчого зв’язного висловлювання дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня / Ю. В. Тіхон, М. І. Берегова. - С .155
Тимчук, О. М. Сутність поняття «профорієнтаційна діяльність» з дітьми із особливими освітніми потребами / О. М. Тимчук, Н. В. Савінова, М. І. Берегова. - С .159
Удовенко, В. Г. Особливості немовленнєвих порушень у дітей середнього дошкільного віку при дизартрії / В. Г. Удовенко, М. І. Берегова. - С .163
Федорчук, Н. Ю. Методика розвитку та корекції мовлення у дітей дошкільного віку з дислалією / Н. Ю. Федорчук, О. Г. Білюк. - С .167
Федякіна, А. С. Діагностика порушень звуковимови у дітей дошкільного віку з дислалією і стертою дизартрією / А. С. Федякіна, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. - С .169
Храпова, Л. Є. Формування санітарно-гігієнічних умінь та навичок у дітей із сенсорними порушеннями в епiдемiчно-ускладнених умовах в інклюзивному середовищі / Л. Є. Храпова, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. - С .172
Черкас, О. О. Застосування дидактичних ігор та вправ у формуванні мовленнєвої та комунікативної компетентності дітей з ТПМ / О. О. Черкас, В. І. Галущенко. - С .177
Шамров, Н. В. Особливості розвитку інтонаційної складової мовленнєвої діяльності у дошкільників / Н. В. Шамров, М. І. Берегова. - С .184
Шевчук, І. В. Методика формування звуковимови у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією / І. В. Шевчук, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. - С .187
Шиманець, Златослава Миколаївна. Продуктивна діяльність у дистанційній логопедичній практиці / Златослава Миколаївна Шиманець, Наталія Володимирівна Савінова. - С .190
Яницька, Ю. Ю. Психолого-педагогічна характеристика та особливості просодичних компонентів у старших дошкільнят з дизартрією / Ю. Ю. Яницька, М. І. Берегова. - С .192
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Логопедія--Інноваційні технології--З’їзди і конференції

Анотація: Тези доповідей стосуються сучасних розвиткових логотехнологій, застосування технічних засобів в системі корекційної роботи, теоретичних та практичних аспектів формування життєво важливих навичок у дітей з інтелектуальними порушеннями.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.mdu.edu.ua
Утримувачі документа:
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського

Дод.точки доступу:
Савінова, Н. В. \редактор.\
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
376-056.264
Л 69


   
    Логопедично-реабілітаційний супровід дітей із порушеннями психофізичного розвитку [Електронний ресурс] : монографія / А. В. Кравченко [та ін.] ; Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Суми : ФОП Цьома С. П., 2021. - 286 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 264-279. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Логопедія--Дитяча--Корекційна педагогіка--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальні завдання -- комунікативний розвиток -- арттерапія -- дидактичні ігри -- логопедичні ігри -- заїкання -- музично-ритмічна гімнастика -- дихальна гімнастика -- акупресура -- рефлексотерапія -- аутогенне тренування
Анотація: У монографії висвітлено актуальні сучасні питання логокорекційної та корекційно-реабілітаційної роботи з дітьми, які мають порушення мовлення різної складності та етіології.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://repository.ldufk.edu.ua
Утримувачі документа:
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

Дод.точки доступу:
Кравченко, Анатолій Іванович
Мороз, Людмила Василівна
Стахова, Лариса Львівна
Ласточкіна, Олена Володимирівна
Зелінська-Любченко, Катерина Олександрівна
Кравченко, Ірина Вікторівна
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
376-056.264
С 91


   
    Сучасні проблеми логопедії та реабілітації [Електронний ресурс] : матеріали VIІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції (15 лютого 2018 року, м. Суми) / Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Навчально-науковий Інститут фізичної культури ; редактор: А. А. Сбруєва [и др.]. - Електронні текстові дані. - Суми : ФОП Цьома С. П., 2018. - 198 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Логопедія--З’їзди і конференції

Анотація: У статтях розглядаються актуальні проблеми наукових досліджень докторантів, аспірантів, студентів та викладачів вузів, логопедів, учителів-дефектологів, психологів щодо питань теоретичних та експериментальних досліджень у галузях корекційної педагогіки та реабілітації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://repository.sspu.edu.ua
Утримувачі документа:
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

Дод.точки доступу:
Сбруєва, А. А. \редактор.\
Ніколаї, Г. Ю. \редактор.\
Бугрій, В. С. \редактор.\
Михайличенко, О. В. \редактор.\
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. Навчально-науковий Інститут фізичної культури


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
376-056.264
С 91


   
    Сучасна логопедія: інноваційні технології [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції / Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського ; редактор Н. В. Савінова. - Електронні текстові дані. - Миколаїв : Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського, 2021. - 230 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Андрєєва, Наталя Вікторівна. Теоретичні засади фізичного виховання дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення / Н. В. Андрєєва, Н. В. Савінова. - С .9
Апухтіна, Вікторія Валеріївна. Формування передумов розвитку керівних функцій у ранньому віці / В. В. Апухтіна. - С .13
Білоус, Катерина Олегівна. Формування графічних навичок у дітей з ТПМ засобами комп’ютерних технологій / К. О. Білоус, Н. В. Савінова. - С .16
Бровченко, Анастасія Камілівна. Психофізіологічні основи використання вокалотерапії як напрямку музикотерапії у роботі з дітьми, що мають порушення мовлення / А. К. Бровченко. - С .19
Григор’єва, Наталія Валентинівна. Корекція вимови задньоязикових приголосних засобами мнемотехніки / Н. В. Григор’єва, Н. В. Савінова. - С .25
Довжанська, Ольга Олександрівна. Підготовка руки до письма як пропедевтика дисграфії у дітей із ЗНМ ІІІ рівня / О. О. Довжанська, Н. В. Савінова. - С .28
Карпова, Таміла Сергіївна. Діагностика артикуляційної диспраксії як сучасна логотехнологія / Т. С. Карпова, О. С. Заїка. - С .31
Кириченко, Анна Андріївна. Формування трудових умінь і навичок у контексті мовленнєвого розвитку дітей із ТПМ / А. А. Кириченко, Н. В. Савінова. - С .36
Козинець, Олександр Володимирович. Передумови формування самооцінки в дітей з особливими освітніми потребами / О. В. Козинець, І. В. Пилипчук. - С .40
Коломійчук, Олена. Корекційно-розвиткові технології в роботі з дітьми з диспраксією / О. Коломійчук, Т. Затока. - С .45
Михайляк, Марія Олегівна. Корекція вимовних передньоязикових приголосних звуків в процесі продуктивної діяльності у дітей середнього дошкільного віку / М. О. Михайляк, Н. В. Савінова. - С .50
Москалик, Тетяна Олександрівна. Особливості розвитку уваги молодших школярів із загальним недорозвитком мовлення / Т. О. Москалик, Н. Г. Пахомова. - С .53
Невальона, Еліна Юріївна. Виховання культури поведінки у дітей з порушенням мовлення / Е. Ю. Невальона, Н. В. Савінова. - С .60
Ніколаєнко, Яна Іванівна. Пропедевтика дислексії у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня / Я. І. Ніколаєнко, Н. В. Савінова. - С .64
Омельянович, Ірина Миколаївна. Особливості засвоєння просторових характеристик учнями початкових класів з особливими освітніми потребами / І. М. Омельянович. - С .67
Петракіна, Катерина Володимирівна. Теоретична складова педагогічного супроводу батьків дітей з ООП / К. В. Петракіна, Н. В. Савінова. - С .75
Польова, Катерина Олегівна. Дослідження диференціації приголосних звуків раннього онтогенезу у дошкільників із ТПМ засобом комп’ютерних технологій у дослідженнях науковців / К. О. Польова, Н. В. Савінова. - С .78
Притиковська, Світлана Дмитрівна. Актуальні питання діагностики сенсорної алалії та первинних порушень когнітивного розвитку / С. Д. Притиковська, С. А Савченко. - С .82
Проскурняк, Олена Ігорівна. Вивчення засобів оптимізації розвитку старших дошкільників з розладами аутистичного розвитку / О. І. Проскурняк. - С .88
Рибаченко, Дарія Богданівна. Корекція оптичної дисграфії в учнів 1 класу із дислалією / Д. Б. Рибаченко, Н. В. Савінова. - С .92
Сайдалімова, Наталія Анатоліївна. Формування умінь і навичок розповідання з власного досвіду у дітей старшого дошкільного віку з розладом аутистичного спектру / Н. А. Сайдалімова. - С .96
Самойлова, Євгенія Антоніонівна. Теоретичні основи формування умінь та навичок описового мовлення у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня / Є. А. Самойлова, Н. В. Савінова. - С .99
Синякова, Ірина Миколаївна. Сенсорне виховання дітей молодшого дошкільного віку із ЗНМ І рівня / І. М. Синякова, Н. В. Савінова. - С .103
Сорочан, Антоніна Василівна. Корекція звуковимови дітей з дислалією засобами логоритміки / А. В. Сорочан, Н. В. Савінова. - С .106
Стрельцова, Наталія Едуардівна. Формування культури поведінки у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня / Н. Е. Стрельцова, Н. В. Савінова. - С .110
Тидень, Людмила Вікторівна. Формування плавності мовлення у дітей молодшого шкільного віку із заїканням у продуктивній діяльності / Л. В. Тидень. - С .113
Тельна, Ольга Анатоліївна. Імітаційно-рольове моделювання як засіб формування життєвої компетентності дітей із тяжкими порушеннями мовлення / О. А. Тельна. - С .117
Чурай, Оксана Ігорівна. Формування нормативної звуковимови свистячих приголосних у дошкільників із ФФН в театралізованій діяльності / О. І. Чурай, Н. В. Савінова. - С .122
Юзефович, Юлія Юріївна. Формування комунікативних взаємодій дошкільників із заїканням на логокорекційних заняттях 5-6 років / Ю. Ю. Юзефович, Н. В. Савінова. - С .126
Воробйова, Валентина Володимирівна. Психологічна готовність педагога до роботи в інклюзивному освітньому просторі / В. В. Воробйова, Д. О. Тригуб, С. В. Карсканова. - С .131
Галущенко, В. І. Деонтологічні аспекти психолого-педагогічного супроводу дитини із заїканням / В. І. Галущенко, Н. В. Чудіна. - С .134
Герасимик, Алла Ігорівна. Казка як засіб формування навички переказу у дітей п’ятого року життя із ЗНМ ІІІ рівня / А. І. Герасимик, М. І. Берегова. - С .139
Дроздова, Ніколь Олександрівна. Правила попередження педагогічних конфліктів / Н. О. Дроздова, І. В. Середа. - С .141
Жданова, Олександра Іванівна. Використання наочності у процесі розвитку мовлення дітей з особливими освітніми потребами / О. І. Жданова, М. І. Берегова. - С .145
Іванченко, Анастасія Сергіївна. Poль дидaктичниx iгop в кopeкцiйнiй poбoтi з дітьми-логопатами / А. С. Іванченко, М. І. Берегова. - С .147
Комар, Поліна Олегівна. Педагогічний такт як вияв професійної майстерності / П. О. Комар, І. В. Середа. - С .151
Кузьміна, Катерина Олександрівна. Ораторська майстерність спеціального педагога як умова професійної діяльності / К. О. Кузьміна, І. В. Середа. - С .153
Кузьміна, Катерина Олександрівна. Педагогічний такт у роботі спеціального педагога / К. О. Кузьміна, Н. В. Стельмах. - С .156
Кулакова, Юлія Олегівна. Застосування інноваційних технологій у розвитку зв'язного мовлення молодших школярів / Ю. О. Кулакова, М. І. Берегова. - С .160
Кутержинська, Катерина Максимівна. Особливості деонтологічної культури спеціального педагога / К. М. Кутержинська, Н. В. Савінова. - С .162
Мазунова, Ольга Іванівна. Тактовність педагога як запорука успіху в педагогічній діяльності / О. І. Мазунова, Н. В. Стельмах. - С .165
Макаренко, Вікторія Андріївна. Тактовність педагога як запорука успіху в педагогічній діяльності / В. А. Макаренко, І. В. Середа. - С .167
Макаренко, Вікторія Андріївна. Відповідальність педагога як категорія педагогічної деонтології / В. А. Макаренко, І. В. Середа. - С .167
Малімон, Анастасія Миколаївна. Гра як метод навчання у спеціальній педагогіці / А. М. Малімон, І. В. Середа. - С .170
Моісеєнко, Дар`я Дмитрівна. Дидактичні ігри як ефективний засіб формування мовлення у дошкільників / Д. Д. Моісеєнко, М. І. Берегова. - С .172
Нікора, Анна Юріївна. Професійна компетентність педагога спеціальної освіти / А. Ю. Нікора, І. В. Середа. - С .174
Осіпова, Софія Михайлівна. Формування педагогічного авторитету та керуючої позиції в ДНЗ / С. М. Осіпова. - С .178
Семенів, Юлія Петрівна. Педагогічна майстерність педагога / Ю. П. Семенів, Н. В. Стельмах. - С .182
Скрипець, Анастасія Олександрівна. Розвиток мовлення дитини засобами дитячої літератури / А. О. Скрипець, І. В. Середа. - С .185
Строкоус, Тетяна Олександрівна. Відповідальність педагога як категорія педагогічної деонтології / Т. О. Строкоус, Н. В. Стельмах. - С .187
Супрун, Дар’я Миколаївна. Компетентнісні виміри професійного становлення в умовах соціальної згуртованості в освіті / Д. М. Супрун. - С .189
Терещенко, Діана Миколаївна. Педагогічний такт як особливість професії вчителя / Д. М. Терещенко, І. В. Середа. - С .195
Терещенко, Діана Миколаївна. Уміння розв’язувати педагогічні ситуації як важлива складова педагогічної майстерності / Д. М. Терещенко, Н. В. Стельмах. - С .198
Тригуб, Дарія Олегівна. Культура поведінки педагога / Д. О. Тригуб, Н. В. Стельмах. - С .201
Тріпадуш, Дарія Радіславівна. Дитячий фольклор як засіб розвитку мовлення дітей / Д. Р. Тріпадуш, І. В. Середа. - С .206
Устіченко, Валерія Валеріанівна. Вплив методів арт-терапії на дітей із ЗПР / В. В. Устіченко, І. В. Середа. - С .209
Федорчук, Наталія Юріївна. Методика розвитку та корекції мовлення у дітей дошкільного віку з дислалією / Н. Ю. Федорчук, М. І. Берегова. - С .212
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Логопедія--Інноваційні технології--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
графічні навички -- вокалотерапія -- мнемотехніка -- дисграфія -- диспраксія -- дислексія -- загальний недорозвиток мовлення (ЗНМ) -- тяжке порушення мовлення (ТПМ) -- дидактична гра
Анотація: Тези доповідей стосуються сучасних розвиткових логотехнологій, педагогічної деонтології як проблеми спеціальної педагогіки. Автори діляться питаннями застосування засобів комп’ютерних технологій в логопедичній практиці.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.mdu.edu.ua
Утримувачі документа:
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського

Дод.точки доступу:
Савінова, Н. В. \редактор.\
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
376-056.264
Р 11


    Рібцун, Юлія Валентинівна.
    Учні початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення: навчання та розвиток [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Ю. В. Рібцун. - Електронні текстові дані. - Львів : Світ, 2020. - 264 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-914-296-2 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Почакова школа--Порушення мовлення--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
зоровий гнозис -- увага -- пам’ять -- моторний розвиток -- особистісний розвиток -- емоційна сфера -- нейропсихологічний підхід -- психолінгвістичний підхід -- ейдетичні методи -- пісочна терапія -- самомасаж -- інформаційні технології
Анотація: У посібнику проаналізовано наявні труднощі в навчанні молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення, запропоновано можливі шляхи реалізації їхніх мовленнєвих потреб, розкрито актуальні питання організації та практичної реалізації освітнього процесу в початковій школі, надано науково-методичні рекомендації з висвітлення сутності корекційно-розвивальної роботи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.imzo.gov.ua

Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
376-056.264
Л 11


    Літовченко, Ольга Василівна.
    Заїкання у дітей: профілактика і корекція [Електронний ресурс] : навчальний посібник / О. В. Літовченко ; Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського". - Електронні текстові дані. - Одеса : ТОВ Лерадрук, 2021. - 248 on-line. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 194-199. - ISBN 978-966-2710-66-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Логопедія--Діти з вадами мовлення--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
патогенетичні механізми заїкання -- методики подолання заїкання -- концепція корекційної роботи -- профілактика заїкання
Анотація: Навчальний посібник присвячено проблемі заїкання в дітей дошкільного віку, особлива увага приділена методам і засобами профілактичної і корекційної роботи з подолання заїкання, зокрема: розглянуто патогенетичні механізми заїкання; проаналізовані сучасні методики подолання заїкання; представлена концепція та напрями корекційної роботи з дітьми що страждають на заїкання; пропоновані різноманітні вправи для профілактики і корекції заїкання у дітей. Посібник адресовано здобувачам вищої освіти майбутнім педагогам і логопедам, практикуючим педагогам, логопедам і дефектологам.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.pdpu.edu.ua

Дод.точки доступу:
Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)