Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (40)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=159.98<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
159.98
А 94


    Афанасьєва, Наталія Євгенівна.
    Психологічне консультування представників екстремальних професій: теорія, методологія, практика [Електронний ресурс] : монографія / Н. Є. Афанасьєва ; Державна служба України з надзвичайних ситуацій, Національний університет цивільного захисту України. - Електронні текстові дані. - Харків : НУЦЗУ, 2017. - 318 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 264-295. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Психологічне консультування--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
наративізація -- дистантні форми -- психолог-консультант
Анотація: У монографії представлена цілісна концепція, що обгрунтовує виокремлення консультування з інших видів психологічної допомоги, описує структурні компоненти, організацію процесу, психотехнологію та спеціальні методи консультування фахівців ризиконебезпечних спеціальностей. Також розглядається проблема та шляхи підготовки психологів-консультантів для роботи з означеною категорією клієнтів. Проаналізовано можливості визначення ефективності психологічного консультування, запропоновано підхід та здійснено оцінку ефективності наданої консультативної допомоги фахівцям екстремального профілю діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://repositsc.nuczu.edu.ua
Утримувачі документа:
Національний університет цивільного захисту України

Дод.точки доступу:
Державна служба України з надзвичайних ситуацій. Національний університет цивільного захисту України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
159.98
П 86


   
    Психічне здоров’я особистості у кризовому суспільстві [Електронний ресурс] : збірник матеріалів IV Всеукраїнської науково-практичної конференції (23 жовтня 2020 року) / Львівський державний університет внутрішніх справ ; укладач З. Р. Кісіль. - Електронні текстові дані. - Львів : Львівський державний університет внутрішніх справ, 2020. - 256 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Благута, Роман. Вступне слово / Р. Благута. - С .3
Андрушко, Людмила. Психологія білого кольору: на прикладі кольору форми медичних працівників / Л. Андрушко. - С .6
Багрій, Вікторія. Психологічні детермінанти «синдрому відкладеного життя» / В. Багрій. - С .10
Бамбурак, Наталія. Психологічний комфорт як профілактика психосоматичних захворювань / Н. Бамбурак, Марія Бригадир. - С .15
Барко, Вадим. Вимоги до керівників поліцейських підрозділів як до суб’єктів збереження психічного здоров’я особового складу / В. Барко, В. Остапович. - С .17
Березовська, Лариса. Психологічне благополуччя з позицій гедоністичного та евдемоністичного підходів / Л. Березовська. - С .22
Білинська, Н. Я. Психологічна допомога студентській молоді в умовах кризового буття засобами арт-терапії / Н. Я. Білинська. - С .25
Борисюк, Ольга. Психологічний феномен завченої безпомічності: онтогентичний підхід / О. Борисюк. - С .28
Галян, Ігор. Смислова саморегуляція як здоров’язберігаюча технологія / І. Галян, О. Галян. - С .32
Гнатюк, Ольга. Здоров’я зберігаючі навчальні технології як запорука збереження психічного здоров’я здобувачів освіти / О. Гнатюк. - С .36
Гнатюк, Юлія. Теоретичний аналіз ревнощів / Ю. Гнатюк. - С .40
Грабовська, Софія. Особливості мотиваційної сфери неповнолітніх правопорушників з різним ставленням до засобів дисциплінарного впливу / С. Грабовська, Т. Бурдіна. - С .43
Гривнак, Ірина. Психологічні особливості студентів схильних до прокрастинації / І. Гривнак. - С .47
Давидова, Ольга. Критерії оцінки психологічної готовності керівника поліцейського підрозділу до збереження психічного здоров’я особового складу / О. Давидова, В. Барко. - С .51
Держко, Ігор. Становлення адаптивних можливостей психіки людини в постіндустрійну епоху / І. Держко. - С .55
Євдокімова, О. О. Проблема змінювання особистості в зарубіжних наукових студіях / О. О. Євдокімова. - С .57
Жигайло, Наталія. Фізичне та психічне здоров’я в час пандемії: психологічне осмислення / Н. Жигайло, Н. Боженко. - С .61
Жизномірська, Оксана. Психічне здоров’я особистості педагога – запорука успішної діяльності / О. Жизномірська. - С .66
Жукевич, І. П. Професійна деформація військовослужбовців управління державної охорони / І. П. Жукевич, В. В. Паламарчук. - С .70
Заверуха, Ольга. Психологічні особливості розвитку професійної ідентичності сучасного студента-психолога / О. Заверуха. - С .73
Зубіашвілі, Ірина. Проблематика психічного здоров’я в контексті особистісної кризи під час пандемії / І. Зубіашвілі, Т. Мельничук. - С .77
Ілляшенко, Тамара. Затримка психічного розвитку у дітей як психосоціальна проблема / Т. Ілляшенко. - С .81
Казміренко, В’ячеслав. Когнітивне спілкування як ресурс розвитку соціального інтелекту і прояв психологічного здоров’я особистості / Казміренко. - С .85
Карпенко, Віталій. Кризова комунікація в умовах пандемії та карантину / В. Карпенко, Д. Юрчак, М. Щепанські. - С .90
Карпенко, Зіновія. Польський досвід порівняльних досліджень емоційного здоров’я студентської молоді. / З. Карпенко. - С .94
Карпенко, Наталія. Модель психосоціальної роботи з кризовими станами / Н. Карпенко. - С .98
Карпінська, Роксолана. Роль сприятливого соціально-психологічного клімату в колективі у формуванні психічного здоров’я особистості / Р. Карпінська. - С .100
Католик, Галина. Рефлексії психотерапевтичного досвіду / Г. Католик. - С .104
Ковальчук, Зоряна. Шляхи становлення аудіовізуальної психофізіологічної діагностики людини / З. Ковальчук. - С .109
Козира, Петро. Особливості роботи психолога у закладах для реабілітації осіб із наркотичною та алкогольною залежністю / П. Козира. - С .111
Козирєв, Микола. Самотність як психологічний феномен / М. Козирєв. - С .115
Колесніченко, Олександр. Типологія військовослужбовців які вживають психоактивні речовини / О. Колесніченко, І. Приходько, Я. Мацегора. - С .120
Колосович, Олександр. Професійне вигорання як розлад психічного здоров’я суб’єкта праці / О. Колосович. - С .123
Корнієнко, І. Вплив неповної сім’ї на формування індивідуально-типологічних рис особистості / І. Корнієнко. - С .127
Крупник, Ганна. Вплив сучасних кризових ситуацій у суспільстві на розвиток взаємин у нуклеарній сім’ї / Г. Крупник. - С .130
Куций, Олександр. Емоційний імунітет як фактор здоров’я та рекомендації з його формування / О. Куций. - С .133
Легка, Андріана. Аналіз особливостей детермінант щастя особистості у суспільстві як показник її психічного здоров’я / А. Легка. - С .136
Лигун, Ніна. Психологічні проблеми професійної підготовки поліцейських: міжнародний досвід / Н. Лигун, З. Кісіль. - С .141
Лисак, Віра. Особливості психічного здоров’я молоді в новітніх соціальних умовах / В. Лисак. - С .146
Луценко, Юрій. Застосування навичок мотиваційного консультування у роботі з клієнтами в умовах трансформації психологічних послуг / Ю. Луценко. - С .149
Лялюк, Галина. Етично-альтруїстичний принцип виховання дітей-сиріт як фактор їх особистісного зростання / Г. Лялюк. - С .156
Лялюк, Галина. Психологічна просвіта серед населення як фактор підвищення рівня психічного здоров’я / Г. Лялюк, В. Петрів. - С .161
Майорчак, Наталія. Змістові характеристики та роль брехні у міжособистісній комунікації / Н. Майорчак. - С .164
Марчук, Алла . Освітнє середовище як чинник формування стійкості та опірності особистості до складних життєвих ситуацій / А. Марчук. - С .167
Мороз, Ольга. Особливості використання копінг-стратегій в кризових умовах / О. Мороз. - С .170
Мрака, Наталя. Мотиваційний потенціал арттерапії на прикладі заняття з книготерапії / Н. Мрака. - С .173
Навроцька, Віра. Оскарження питання про застосування примусового заходу медичного характеру неосудним, обмежено осудним чи особою, яка захворіла на психічну хворобу після вчинення суспільно-небезпечного діяння / В. Навроцька. - С .176
Обухівська, Антоніна. Науково-методологічні засади розвитку дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами / А. Обухівська. - С .178
Одинцова, Галина. Особливості емоційного профілю осіб під час карантинних обмежень пандемії коронавірусу в Україні / Г. Одинцова, Н. Калька. - С .182
Орищин, Лідія. Почуття контролю, як рушійний чинник оптимізму молоді / Л. Орищин. - С .187
Осьодло, Василь. Індивідуально-психологічні чинники посттравматичного зростання учасників бойових дій на сході України / В. Осьодло, Д. Зубовський. - С .190
Пампура, Ігор. Вплив психічного здоров’я на професійну діяльність працівників правоохоронних органів / І. Пампура, Л. Процик. - С .194
Потапчук, Євген. Особливості психологічної діагностики сімейних ролей подружжя / Є. Потапчук, Д. Карпова. - С .198
Потапчук, Наталія. Емоційна співзалежність у партнерів як ознака психологічної проблеми / Н. Потапчук, Т. Венцеславська. - С .201
Решетило, Лідія. Особливості харчування при стресі та нервовому збудженні / Л. Решетило. - С .203
Сибірний, Андрій. Поведінкові реакції на небезпеку та керування ними / А. Сибірний. - С .206
Сибірна, Рома. Психологія поведінки людини в умовах автономного виживання / Р. Сибірна, О. Зарічна. - С .208
Сіткар, Віктор. Розвиток та психічне здоров’я сучасних тінейджерів: причини та наслідки. / В. Сіткар, Н. Сіткар. - С .211
Стульківська, Мар’яна. Деякі етичні аспекти консультування релігійних осіб / М. Стульківська. - С .216
Супрун, Дар’я. Психічне здоров’я як обов’язкова передумова професійного самоздійснення / Д. Супрун. - С .218
Тютюнник, Лілія. Психологічні прояви бойового стресу / Л. Тютюнник. - С .221
Фінів, Ольга. Вплив розладів самоприйняття і соціальної ідентичності на психічне здоров’я особистості: теоретичні аспекти / О. Фінів. - С .224
Христук, Оксана. Дослідження особливостей переживання стресу у студентів в процесі дистанційного навчання під час пандемії covid-19 / О. Христук, О. Угрин, О. Кузьо. - С .228
Цільмак, Олена. Особистісноспрямовані професійні мотиви майбутніх психологів / О. Цільмак. - С .231
Швець, Дмитро. Проблеми особистісного розвитку поліцейських на етапі професійної підготовки / Д. Швець. - С .235
Шиделко, Анна. Особливості сексуальної поведінки підлітків у контексті вікової психології / А. Шиделко. - С .238
Щербина-Прилука, Валентина. Значення рефлексії для психічного здоров’я неповнолітніх в умовах кризового суспільства / В. Щербина-Прилука. - С .243
Яремко, Роман. Проблема професійної мотивації майбутніх рятувальників / Р. Яремко. - С .246
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Прикладана психологія--З’їзди і конференції

Анотація: У публікаціях українських учених та молодих науковців розкрито актуальні проблеми психічного здоров’я особистості сьогодення, а також задіяння й реалізації інноваційних методів та технологій щодо його збереження у кризовому суспільстві.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.lvduvs.edu.ua
Утримувачі документа:
Львівський державний університет внутрішніх справ

Дод.точки доступу:
Кісіль, З. Р. \укладач.\
Львівський державний університет внутрішніх справ


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
159.98
Т 33


   
    Теорія та практика психокорекції особистості [Електронний ресурс] : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (18 березня 2021 року) / Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Факультет соціальної та психологічної освіти, Лабораторія вдосконалення майстерності майбутнього психолога ім. А. І. Кагальняк , Волинський національний університет імені Лесі Українки , Факультет психології та соціології ; редактор О. Д. Сафін. - Електронні текстові дані. - Умань : [б. в.], 2021. - 153 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Андрусик, Олена Олександрівна. Психологічні умови формування емоційної стійкості студентів-психологів / О. О. Андрусик. - С .8-9
Бойко, Дарина Станіславівна. Умови формування та корекції гендерної ролі батька / Д. С. Бойко. - С .10-11
Вахоцька, Ірина Олександрівна. Сутність і специфіка психологічної допомоги / І. О. Вахоцька. - С .12-16
Гнатюк, Інна Борисівна. Самовдосконалення, як індикатор та орієнтир розвитку / І. Б. Гнатюк. - С .17-18
Голуб, Богдан Васильович. Особливості подолання страхів у дітей молодшого шкільного віку / Б. В. Голуб. - С .19-21
Гошовська, Дарія Тарасівна. Емпіричне вивчення феномену особистісної самоакцептації – передумова її успішного розвитку та корекції / Д. Т. Гошовська. - С .22-25
Гошовський, Ярослав Олександрович. Ресоціалізація в контексті корекційної роботи психологічної служби / Я. О. Гошовський. - С .26-29
Гриньова, Наталія В’ячеславівна. Корекція комунікативних труднощів у спілкуванні підлітків / Н. В. Гриньова. - С .30-31
Грінченко, Діана Сергіївна. Проблема шкільної дезадаптації та шляхи її подолання / Д. С. Грінченко. - С .32-34
Діхтяренко, Світлана Юріївна. Особливості емоційних станів студентів / С. Ю. Діхтяренко. - С .35-38
Дремко, Ірина Петрівна. Формування позитивного іміджу педагога-шлях до професійного успіху / І. П. Дремко. - С .39-40
Дудник, Оксана Андріївна. Проблема взаємозв’язку набутої безпорадності з рівнем соматичного здоров’я у процесі формування особистості / О. А. Дудник. - С .41-44
Загоруйко, Наталія Василівна. Шкільні страхи молодших школярів та їх корекція / Н. В. Загоруйко. - С .45-47
Імбері, Яна Сергіївна. Арт-терапевтичні техніки та їх використання у психокорекційній роботі з молоддю / Я. С. Імбері, Л. А. Данилевич. - С .48-49
Козак, Ольга Юріївна. Психологічна корекція та її види / О. Ю. Козак. - С .50-51
Костилєва, Яна Юріївна. Особливості формування соціальної компетентності в учнів початкової школи / Я. Ю. Костилєва. - С .52-54
Костюк, Юлія Григорівна. Можливості застосування психомалюнків у роботі психолога / Ю. Г. Костюк. - С .55-57
Кубко, Тетяна Віталіївна. Психопрофілактика шкільних страхів молодших школярів / Т. В. Кубко. - С .58-59
Кудла, Марія Валеріївна. Психолого-педагогічні особливості прояву стресу в молодших школярів та шляхи його подолання / М. В. Кудла. - С .60-62
Кушнір, Олександр Павлович. Основні види корекційно-розвивальної роботи практичного психолога / О. П. Кушнір. - С .63-64
Левченко, Тетяна Павлівна. Застосування арт-терапії з дітьми в умовах освітнього процесу / Т. П. Левченко. - С .65-67
Лівандовська, Інна Антонівна. Психологічні передумови формування ціннісних орієнтацій в освітньому середовищі / І. А. Лівандовська, Н. І. Євич. - С .68-69
Мазуровська, Олена В’ячеславівна. Особливості психологічного супроводу дітей, що перебувають на індивідуальній формі навчання / О. В. Мазуровська. - С .70-74
Малімон, Людмила Яківна. Психокорекція віктимної поведінки сучасних студентів / Л. Я. Малімон. - С .75-77
Микульський, Димитрій Андрійович. Психологічні засади розвитку самоцінності особистості в процесі соціалізації / Д. А. Микульський. - С .78-81
Міщенко, Марина Сергіївна. Психологічні чинники професійної адаптації молодих спеціалістів / М. С. Міщенко, С. С. Задояна. - С .82-83
Міщенко, Марина Сергіївна. Теоретичний аналіз проблеми самоактуалізації особистості / М. С. Міщенко, А. М. Фесенко. - С .84-85
Муха, Оксана Анатоліївна. Показники зрілості ціннісної системи особистості / О. А. Муха. - С .86-88
Нікітенко, Ганна Олегівна. Психолог у ЗВО: корекційна робота психолога з тривожними студентами / Г. О. Нікітенко. - С .89-91
Ольховецький, Сергій Миколайович. Психокорекція розвитку емоційного спілкування у студентському середовищі / С. М. Ольховецький. - С .92-94
Пекар, Аліна Михайлівна. Діагностика соціальної адаптації молодших школярів / А. М. Пекар. - С .95-96
Перепелюк, Лілія-Сарра. Техніки роботи в процесі фототерапії / Л. -С. Перепелюк. - С .97-98
Перепелюк, Тетяна Дмитрівна. Практичне застосування мнемотехнічних прийомів у початковій школі / Т. Д. Перепелюк, Я. М. Данілова. - С .99-100
Піхуля, Сергій Олексійович. Корекція негативних наслідків кризових станів учнів професійно-технічного навчального закладу / С. О. Піхуля. - С .101
Поліщук, Олена Романівна. Рекомендації щодо психологічного супроводу в умовах пандемії / О. Р. Поліщук. - С .102-103
Примильська, Світлана Юріївна. Оптимістичність та песимістичність атрибутивного стилю поведінки в історії психології / С. Ю. Примильська. - С .104-107
Прокопчук, Олександра Володимирівна. Корекція причин і наслідків булінгу в освітньому середовищі / О. В. Прокопчук. - С .108-109
Проценко, Надія Олександрівна. Діагностика соціальної адаптації молодших школярів / Н. О. Проценко. - С .110-113
Радзівіл, Катерина Павлівна. Особливості психокорекції професійних очікувань майбутніх психологів у навчальному процесі ЗВО / К. П. Радзівіл. - С .112-116
Рогульська, Анна Валеріївна. Психологічні особливості дітей з розладами аутичного спектру та їх корекція / А. В. Рогульська. - С .117-118
Станішевська, Вікторія Іванівна. Корекція конфліктів батьків і дітей у підлітковому віці / В. І. Станішевська. - С .119-122
Стасько, Олена Григорівна. Роль глибинно-психологічної корекції у збереженні психічного здоров’я суб’єкта / О. Г. Стасько, О. Ю. Франчук. - С .123-125
Федотова, Тетяна Володимирівна. Довіра як передумова гармонійних взаємин особистості / Т. В. Федотова. - С .126-127
Хижняк, Тетяна Володимирівна. Психологічні особливості роботи з проблемою хронічної неуспішності дитини / Т. В. Хижняк. - С .128-130
Чудаєва, Наталія Володимирівна. Розвиток асертивності студентів-психологів як складова оптимізації професійної підготовки майбутніх фахівців / Н. В. Чудаєва. - С .131-133
Шеленкова, Наталія Леонідівна. Передумови виникнення суїцидальної поведінки в підлітковому віці / Н. Л. Шеленкова, М. П. Дуалєтова. - С .134-135
Шулдик, Анатолій Володимирович. Когнітивні викривлення сприймань людиною світу / А. В. Шулдик, Г. О. Шулдик. - С .136-138
Якимчук, Борис Андрійович. Феномен емпатії в структурі розвитку особистості / Б. А. Якимчук, В. В. Постіка. - С .139-140
Якимчук, Ірина Павлівна. Встановлення довірливих стосунків з клієнтом як важлива умова професійної успішності практичного психолога / І. П. Якимчук. - С .141-144
Яцків, Ольга Ігорівна. Особливості формування професійної самосвідомості жінки-вчителя в сучасних умовах / О. І. Яцків. - С .145-147
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Психокорекція--З’їзди і конференції

Анотація: Матеріали збірника знайомлять з психокорекцією та її видами, надають поради з корекційної роботи психологічної служби, психокорекції віктимної поведінки, містять матеріал про корекцію труднощів у спілкуванні та корекцію конфліктів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://fspo.udpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Дод.точки доступу:
Сафін, О. Д. \редактор.\
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. Факультет соціальної та психологічної освіти
Лабораторія вдосконалення майстерності майбутнього психолога ім. А. І. Кагальняк
Волинський національний університет імені Лесі Українки . Факультет психології та соціології


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
   159.98
   В 64


    Вознесенська, О. Л.
    Медіа-арттерапія як засіб подолання наслідків і профілактики психотравми [Електронний ресурс] : практичний посібник / О. Л. Вознесенська. - 2-е видання, стереотипне. - Електронні текстові дані. - Київ : ФОП Назаренко Т. В., 2020. - 124 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Терапія--Арт-терапія--Медіа-арттерапія--Психотравма--Практичні посібники

Анотація: У практичному посібнику висвітлено результати дослідження та впровадження в психолого-педагогічну практику медіатворчості. Здійснено аналіз теоретико-методологічного підґрунтя методу медіа-арттерапії і визначено сутнісні ознаки, особливості та механізми його дії. Виявлено тенденції трансформації визнаних методів допомоги особистості – кінотерапії та фототерапії – в умовах цифрової медіареальності і поєднання їх в медіа-арттерапію під впливом розвитку нових технологій. Проаналізовано особливості сучасних мистецьких напрямів, а саме медіа-арту, і нові можливості використання їх у психокорекційних і психотерапевтичних заходах. Наведено приклади методик і технологій застосування медіа-арттерапії з метою профілактики та подолання наслідків психотравматизації в умовах соціальних трансформацій та гібридної війни. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
159.98
З-36


   
    Застосування психотерапевтичних технологій у наданні допомоги постраждалим з проявами посттравматичного стресового розладу [Електронний ресурс] : практичний посібник / Я. М. Омельченко [та ін.] ; редактор Я. М. Омельченко. - Електронні текстові дані. - Київ : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2023. - 256 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7745-24-1 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологічна допомога--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
психотехнології -- регресія -- психотравми
Анотація: Практичний посібник підготовлений науковцями лабораторії консультативної психології та психотерапії Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. В ньому представлено результати апробації та методичного упорядковування застосування наступних технологій, які спрямовані на роботу з постраждалими у сучасних кризових обставинах, що спричинені воєнними подіями: психотехнології, зорієнтованої на мобілізацію та зміцнення ресурсів, що сприяють психологічній стійкості ветеранів у подоланні проявів ПТСР; технології переосмислення та переживання травмівного досвіду в роботі з ветеранами збройних сил; технології, орієнтованої на розвиток стресостійкості у дружин ветеранів бойових дій, що мають прояви вторинного травматичного стресового розладу; технології розвитку життєстійкості дітей військовослужбовців, що мають прояви ПТСР; технології психотерапевтичної допомоги, побудованої з урахуванням феномену структурної регресії, в роботі з дорослими особами, військовослужбовцями та ветеранами, що мають прояви ПТСР; психотехнології розвитку резільєнтності у фахівців допоміжних професій; технології психологічної допомоги громадянам, орієнтованої на розвиток у них довіри до себе в аспекті протидії деструктивному впливу сучасного інфопростору. Практичний посібник адресований як психологам/психотерапевтам – науковцям і практикам, викладачам вищих навчальних закладів, так і фахівцям інших «допоміжних» професій та волонтерам — усім, хто зайнятий у сфері психологічної та соціально-психологічної допомоги постраждалим внаслідок важких травмівних подій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Омельченко, Я. М.
Кісарчук, З.Г.
Гурлєва, Т.С.
Лазос, Г. П.
Гребінь, Л. О.
Литвиненко, Л.І.
Журавльова, Н.Ю.
Омельченко, Я.М. \редактор.\


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
159.98
М 42


   
    Медіатвoрчість в сучасних реаліях: протистояння медіатравмі [Електронний ресурс] : збірник наукових праць / Рекомендовано до друку вченою радою Інституту соціальної та політичної психології НАПН України) ; укладач Ю. С. Чаплінська. - Електронні текстові дані. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2020. - 210 on-line. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Прикладна психологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна війна -- тотальна віртуалізація
Анотація: Кожного року Україна стикається все з новими і новими цивілізаційними викликами та проблемами, але незмінною залишається тема медійного середовища: аналізу його ризиків та переваг. Протягом останніх 4 років лабораторія психології масової комунікації та медіаосвіти ІСПП НАПН України оперативно реагувала на особливо актуальні запити, повʼязані з медіаінформаційним середовищем. Було визначено психологічні та медіаосвітні аспекти інформаційної війни, висвітлено тему медіатравми та ресурсів її зцілення, розроблено нові медіаосвіті підходи для профілактики деструктивних інформаційних впливів, здійснено аналіз і презентовано психологічні феномени інфодемії COVID-19, медіапрактик в умовах самоізоляції, актуалізовано питання ризиків тотальної віртуалізації повсякденного життя. Дана збірка є результатом кропіткої праці вчених, педагогів, соціальних працівників, яка аналізує виклики медіатравматизації українців та способи протистояння їм. Представлений доробок не тільки усебічно висвітлює різноманітні аспекти медіатравматизації, а й презентує різноманітні засоби протистояння деструктивним інформаційним впливам і медіатворчі зокрема. Розроблено профілактичні, корегуючи засоби профілактики медіатравматизації, орієнтовані як на дітей, молодь, так і дорослих. Збірник адресується психологам, соціальним педагогам та працівникам, медіапсихологам та медіапедагогам, військовим психологам, капеланам, науковцям, вчителям, студентам та викладачам курсів різних галузей, дотичних до зазначеної теми.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Чаплінська, Ю.С. \укладач.\
Рекомендовано до друку вченою радою Інституту соціальної та політичної психології НАПН України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
159.98
К 11


   
    Кіберсоціалізація [Електронний ресурс] : збірник наукових праць / Рекомендовано до друку вченою радою Інституту соціальної та політичної психології НАПН України) ; редактор: Л. А. Найдьонова, Н. Л. Дятел ; укладач Ю. С. Чаплінська. - Електронні текстові дані. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2020. - 135 on-line. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Бєлінська, І. В. Кіберсоціалізація у контексті професійної підготовки майбутніх журналістів / І. В. Бєлінська. - С .6
Горбунов, О. А. Особливості управління здоров'ям військовослужбовців в умовах інформаційної війни з використанням компютерних систем / О. А. Горбунов, О. О. Горбунов, В. А. Заславський. - С .10
Дятел, Н. Л. Емпіричне дослідження медіаопосередкованої комунікації підлітків в умовах кіберсоціалізації / Н. Л. Дятел. - С .14
Хоменко, І. А. Кіберсоціалізація та журналістика: проблеми безпеки / І. А. Хоменко. - С .17
Кочур, В. Особливості мислення у людей які захоплюються кіберспортом / В. Кочур. - С .21
Найдьонова, Л. А. Психологічні проблеми кіберсоціалізації в умовах інформаційної війни / Л. А. Найдьонова. - С .23
Череповська, Н.І. Проблема розвитку патріотизму медіапсихологічними засобами: особливості організації рефлексії перегляду фільмів у медіаклубі / Н.І. Череповська. - С .28
Kryshovska, O. O Online-activity as an indicator of cybersocialization / O. O Kryshovska. - С .31
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Прикладана психологія--Збірники

Анотація: Збірник наукових працю присвячено питанням кіберсоціалізації особистості, зокрема, проблемам, які виникають в процесі соціалізації в умовах інформаційного суспільства. Розглядаються як позитивні, так і негативні наслідки соціалізації особистості техногенного світу. Дана збірка є результатом кропіткої праці вчених, педагогів, спеціалістів технічних наук, журналістів, студентів та учнів Малої академії наук України, яка аналізує кібер-виклики сьогодення, проблеми пов’язані з кіберсоціалізацією та шляхи їх вирішення. Збірник адресується психологам, соціальним педагогам та працівникам, медіапсихологам та медіапедагогам, журналістам, науковцям, вчителям, студентам та викладачам курсів різних галузей, дотичних до зазначеної теми.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Найдьонова, Л.А. \редактор.\
Дятел, Н.Л. \редактор.\
Чаплінська, Ю.С. \укладач.\
Рекомендовано до друку вченою радою Інституту соціальної та політичної психології НАПН України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
159.98
З-67


    Зливков, В.
    Сучасні тренінгові технології: інтегративний підхід [Електронний ресурс] : посібник / В. Зливков, С. Ліпінська, С. Лукомська ; Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН). - Електронні текстові дані. - Ніжин : Лисенко М. М., 2020. - 210 on-line. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Прикладана психологія--Практичні посібники

Анотація: Посібник присвячено аналізу сучасних тренінгових технологій в контексті популярного нині інтегративного підходу у психологічній науці та практиці. Висвітлено історичний і методологічний аспекти становлення тренінгових форм роботи психолога, визначено їх сучасний стан та перспективи розвитку. Окреслено можливості використання тренінгових технологій у практиці психологічного супроводу персоналу, профілактики емоційного вигорання та розвитку стресо- та життєстійкості особистості, проаналізовано балінтовські групи в контексті розвитку кар’єри персоналу, ресурсний підхід до подолання особистістю кризових ситуацій; особливу увагу приділено актуальній у вирішенні багатьох запитів клієнтів в умовах сьогодення тренінговій технології – консонансній терапії. У посібнику поєднано сучасні теоретичні розвідки та авторські практичні методики. Посібник адресовано широкому колу як практичних психологів, так і педагогів. соціальних працівників та усіх, хто цікавиться психологією тренінгової роботи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Ліпінська, С.
Лукомська, С.
Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

9.
159.98
З-67


    Зливков, В. Л.
    Сучасні тренінгові технології розвитку особистості в освіті [Електронний ресурс] / В. Л. Зливков, С. О. Лукомська ; Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2022. - 184 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Прикладна психологія--Педагогічна психологія--Тренінг--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
психологічні тренінги -- освіта -- тренінгова робота -- тренінгове навчання
Анотація: Посібник присвячено аналізу сучасних тренінгових технологій в галузі освіти. Висвітлено історичний контекст та теоретико-методологічні засади психологічних тренінгів в освіті, проаналізовано наукові дослідження ренінгових технологій, акцентовано на актуальності адміністративного коучингу в освіті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Лукомська, С. О.
Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)