О-72 Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / уклад.: В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. - Київ : Едельвейс, 2013. - 742 с. - Библиогр.: с. 727-742. - ISBN 978-966-2748-30-7 : 80.00 грн., 50.00 грн., 100.00 грн.
Рубрики: Педагогіка--Хрестоматії Освітологія Кл.слова (ненормовані): освітологія Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \уклад.\ Сисоєва, Світлана Олександрівна \уклад.\ Примірників всього: 5 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (3) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (3) |
> Шифр: П186607/2015/1 Журнал 2015р. N 1 Пам’ятка авторові. - С.4 Кл.слова: загальна інформація, технічні вимоги, правові засади Ничкало, Н. Г. Професійний розвиток особистості: концептуальні засади і перспективи досліджень / Н. Г. Ничкало. - С.5-13. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: особистість, професійний розвиток, професійна самоактуалізація Родигіна, І. В. Філософські основи компетентністного підходу в освіті / І. В. Родигіна. - С.14-20. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: компетентністний підхід, біхевіоризм, позитивізм Гуревич, Р. С. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб розвитку майбутніх фахівців / Р. С. Гуревич. - С.21-26. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: інтердисциплінарне навчання, міждисциплінарне навчання, навчання студентів Радкевич, В. О. Професійний розвиток персоналу вітчизняних підприємств / В. О. Радкевич. - С.27-31. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: персонал підприємств, адаптація, наставництво Васянович, Г. П. Гуманістичний вимір формування професійно важливих якостей у майбутніх кваліфікованих робітників сфери обслуговування / Г. П. Васянович. - С.32-37. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: гуманізм, гуманний, гуманістичний вимір Подолянчук, С. В. Комплексний підхід до моніторингу наукової діяльності структурних підрозділів педагогічних університетів / С. В. Подолянчук. - С.38-44. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: моніторинг наукововї діяльності, оцінювання, науково-дослідна робота Рудишин, С. В. Особливості формування в учнів початкової школи природничо-наукової картини світу / С. В. Рудишин. - С.38-44. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: природничо-наукова освіта, початкова школа, системний підхід Помиткіна, Л. В. Розвиток готовності студентів до прийняття стратегічних життєвих рішень засобами відеолекторію / Л. В. Помиткіна. - С.50-56. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: відеолекторій, відеофільми, стратегічні життєві рішення Локшина, О. І. Напрями трансформацій середньої освіти країн Європейського Союзу в умовах викликів сучасності / О. І. Локшина. - С.57-63. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: МСКО-3, Європейський Союз, академічна освіта Лук’янова, Л. Б. Світовий досвід та європейські тенденції законодавчого врегулювання освіти дорослих / Л. Б. Лук’янова ; Л. Б. Лук'янова Березівська, Л. Д. Державна політика в питанні диференціації організації та змісту шкільної освіти в Радянській Україні в період зародження демократичних змін (1985-1991) / Л. Д. Березівська. - С.70-78. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: шкільна політика, національна школа, диференціація навчання Карпенко, О. В. Реалізація державної політики у сфері надання освітніх послуг вишами США / О. В. Карпенко, С. В. Тарнавська. - С.79-87. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: децентралізація управління, освітні послуги, академічні свободи Є примірники у відділах: Ф2 (08.04.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний) ГП ЧЗ (25.03.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |
Л 73 Локшина, О. Трансформаційні процеси у шкільній освіті Європейського Союзу: роздуми для України / Олена Локшина> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2015. - № 1/2. - С. 13–18 : табл. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Зміст освіти--Модернізація--Європейський Союз Кл.слова (ненормовані): шкільна освіта -- тривалість навчання -- зміст освіти -- реформування -- інституційний рівень -- суспільний рівень -- світовий рівень -- математика -- природничі науки -- інформаційно-комунікаційні технології Анотація: У статті розглядаються сутність трансформацій, що відбуваються на рівні шкільної освіти у державах-членах Європейського Союзу з позиції відповідності потребам європейських суспільств та окремих громадян. Всі примірники списані |
К 63 Компетентнісний підхід у сучасній освіті : світовий досвід та українські перспективи. Бібліотека з освітньої політики [Текст] / Л. С. Ващенко [та ін.] ; ред. О. В. Оверчука. - Київ : К.І.С., 2004. - 111 с. - ISBN 966-8039-50-5 : 12.00 грн., 3.00 грн.
Рубрики: Компетентісний підхід в освіті--Монографії Кл.слова (ненормовані): компетенції -- компетентнісний підхід -- моніторинг -- емпіричне дослідження Анотація: Книга присвячена новим напрямам розвитку змісту освіти в Україні та розвинених країнах світу. Дод.точки доступу: Ващенко, Л. С. Локшина, О. І. Овчарук, О. В. Паращенко, Л. І. (канд. пед. наук) Оверчука, О. В. \ред.\ Примірників всього: 2 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |
> Шифр: П186607/2017/3 Журнал 2017р. N 3 Ляшенко, О. І. На шляху до Нової української школи: концептуальні засади і виклики / О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований. - С.5-12 Локшина, О. І. До питання про виклики стандартизації шкільної освіти: уроки країн Європейського Союзу / О. І. Локшина. - С.13-19 Маріуц, І. О. Поступ порівняльної освіти в США / І. О. Маріуц. - С.20-23 Шпарик, О. М. Досвід використання диференціації навчання у загальній середній школі США як джерело модернізації шкільної освіти в Україні / О. М. Шпарик. - С.24-31 Джурило, А. П. Оптимізація управління шкільною освітою: досвід Польщі / А. П. Джурило. - С.32-37 Тименко, М. М. Термінологічне поле з проблеми трансформаційних процесів в освіті у працях вітчизняних та зарубіжних науковців / М. М. Тименко. - С.38-43 Тимків, Н. М. Інженерна педагогіка як теоретична основа підготовки фахівців для нафтогазової галузі / Н. М. Тимків. - С.51-59 Чумак, Л. В. Деякі методологічні підходи до розвитку професійної майстерності вчителя зарубіжної літератури в системі післядипломної освіти / Л. В. Чумак. - С.60-69 Отич, Д. Д. Результати дослідження командних ролей студентів-психологів / Д. Д. Отич. - С.70-75 Міхно, О. П. До питання характеристики учня у теорії та практиці навчальних закладів України початку XX ст. / О. П. Міхно. - С.76-85 Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
> Шифр: П186607/2017/4 Журнал 2017р. N 4 Кремень, В. Г. 25 років Національній академії педагогічних наук України: здобутки і перспективи / В. Г. Кремень. - С.5-13 Луговий, В. І. Закон базисної організації компетентностей / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова. - С.14-29 Саух, П. Ю. Соціокультурні тенденції в сучасному молодіжному середовищі: цивілізаційний вимір / П. Ю. Саух. - С.30-36 Бех, І. Д. Особливості становлення особистості підлітка в умовах соціальних реалій / І. Д. Бех. - С.37-41 Кириченко, В. І. Патріотизм як ціннісно-смислове підгрунтя просоціальної поведінки підлітків / В. І. Кириченко. - С.42-48 Петрочко, Ж. В. Зовнішня міграція української молоді: сучасні тенденції та освітні завдання / Ж. В. Петрочко. - С.49-56 Комаровська, О. А. Художні цінності сучасних дітей: особливості прояву та діагностування / О. А. Комаровська. - С.57-62 Локшина, О. І. Тенденції і явища у молодіжному середовищі: європейський вимір / О. І. Локшина. - С.63-69 Редько, В. Г. Теоретико-методологічні засади компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів 1- 4 класів: рефлексивний погляд на проблему / В. Г. Редько, Т. К. Полонська, Н. П. Басай. - С.70-80 Музиченко, І. В. Етнічна свідомість: проблема визначення структури та функцій / І. В. Музиченко, Н. Т. Олійник. - С.81-87 Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Л 73 Локшина, О. І. Зміст шкільної освіти в країнах Європейського Союзу: теорія і практика (друга половина ХХ - початок ХХІ ст.) [Текст] : монографія / О. І. Локшина. - Київ : Богданова А. М., 2009. - 404 с. - ISBN 978-966-2184-13-6 : 50.00 грн.
Рубрики: Шкільна освіта--Європейський Союз--Популярні видання Європейський Союз Кл.слова (ненормовані): шкільна освіта -- Європейський Союз -- ЄС -- зміст освіти -- курикулум -- демократичні цінності Примірників всього: 2 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) |
Локшина, О. І. Напрями трансформацій середньої освіти країн Європейського Союзу в умовах викликів сучасності [Текст] / О. І. Локшина> // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology. - Київ : Педагогічна преса, 2015. - N 1. - С. 57-63. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова (ненормовані): МСКО-3 -- Європейський Союз -- академічна освіта Є примірники у відділах: Ф2 (08.04.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний) ГП ЧЗ (25.03.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |
Локшина, О. І. До питання про виклики стандартизації шкільної освіти: уроки країн Європейського Союзу [Текст] / О. І. Локшина> // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - N 3. - С. 13-19 Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Локшина, О. І. Тенденції і явища у молодіжному середовищі: європейський вимір [Текст] / О. І. Локшина> // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - N 4. - С. 63-69 Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
> Шифр: Н057263/2018/3/4 Журнал 2018р. Вип. 3/4 Хоружа, Л. Модель педагогічної освіти сучасного університету / Л. Хоружа, М. Братко. - С.7-13 Дика, Н. Нова парадигма післядипломної педагогічної освіти: реалізація компетентнісного підходу / Н. Дика, О. Глазова. - С.14-20 Воротникова, І. Моделі професійного розвитку вчителя в умовах реформи післядипломної педагогічної освіти / І. Воротникова. - С.21-27 Брижнік, В. Актуальність філософії освіти Теодора Адорно / В. Брижнік. - С.28-35 Ракітянська, Л. Становлення та розвиток поняття "емоційний інтелект": історико-філософський аналіз / Л. Ракітянська. - С.36-42 Регейло, І. Ціннісні орієнтири Болонського процесу (1988 - 2009 рр.): нормативно-правовий аспект / І. Регейло. - С.43-51 Сопова, Д. Академічна доброчесність у системі професійної підготовки майбутнього педагога / Д. Сопова. - С.52-56 Павленко, О. Дослідження професійної підготовки фахівців з електроніки в Україні та США: базові поняття / О. Павленко. - С.57-61 Горшкова, Г. Базові дефініції формування готовності майбутніх логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ / Г. Горшкова. - С.62-66 Лопіна, Н. Практико-орієнтований кейс-метод навчання в системі безперервної медичної освіти на основі інформаційних веб-технологій / Н. Лопіна, Л. Журавльова. - С.67-73 Цехмістер, Я. Професійна клініко-фармацевтична компетентність лікарів: післядипломний етап становлення / Я. Цехмістер, О. Лисенко. - С.74-77 Фамілярська, Л. Організація проектної діяльності психологів у закладах післядипломної освіти з використанням хмарних сервісів Google / Л. Фамілярська, Л. Кльоц. - С.78-83 Короткова, Ю. Формування комунікативної компетентності майбутніх юристів на заняттях з української мови / Ю. Короткова. - С.84-88 Кудлай, А. Вивчення стану сформованості комунікативної компетентності майбутніх офіцерів поліції / А. Кудлай. - С.89-93 Ковальчук, І. Організаційно-методичні засади педагогічної практики в системі професійного становлення майбутнього вчителя / І. Ковальчук. - С.94-99 Кашпіровська, Л. Впровадження профільного навчання в закладах загальної середньої освіти: сучасні підходи / Л. Кашпіровська. - С.99-104 Боярська-Хоменко, А. Нормативно-правове забезпечення освіти дорослих у країнах Європейського союзу / А. Боярська-Хоменко. - С.105-110 Теренко, О. Організаційно-змістові аспекти діяльності провайдерів освіти дорослих у США і Канаді / О. Теренко. - С.111-115 Фурсенко, Т. Роль професійних об’єднань у системі моніторингу якості освітніх послуг у закладах вищої освіти Канади / Т. Фурсенко. - С.116-120 Ошуркевич, Н. Сучасний стан і проблеми професійної орієнтації молоді в Україні та Канаді / Н. Ошуркевич, З. Потіха. - С.121-126 Локшина, О. Забезпечення якості вищої освіти в умовах європеїзації України / О. Локшина. - С.127-132 Батечко, Н. Технології забезпечення якості вищої освіти в контексті європейських практик / Н. Батечко, М. Лут. - С.133-138 Durdas, A. The system of higher education quality evaluation in France: history and modernity / A. Durdas. - С.139-143 Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Локшина, О. Забезпечення якості вищої освіти в умовах європеїзації України / О. Локшина> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 127-132, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.127132 . - ISSN 1609-8595 Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- європеїзація -- Європейський Союз -- забезпечення якості Перейти до зовнішнього ресурсу PDF Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Т 65 Трансформаційні процеси у шкільній освіті країн Європейського Союзу та США : монографія / А. П. Джурило [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. - Київ : КОНВІ ПРІНТ, 2018. - 192 с. - ISBN 978-617-7724-00-0 : 86.00 грн.
Рубрики: Шкільна освіта--США--Європейський Союз--Монографії Кл.слова (ненормовані): освітній простір -- шкільна освіта -- гуманізація освіти -- освіта США Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ Дод.точки доступу: Джурило, А. П. Глушко, О. З. Локшина, О. І. Маріуц, І. О. Тименко, М. М. Шпарик, О. М. Національна академія педагогічних наук України Інститут педагогіки Примірників всього: 15 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (11), Фаховий коледж «Універсум» (2) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (11), Фаховий коледж «Універсум» (2) |