659(075)
Р 69


    Ромат, Е. В.
    Реклама : учебное пособие / Е. В. Ромат. - 2-е издание. - Санкт-Петербург : Питер, 2009. - 208 с. : ил. - (Краткий курс). - Библиогр.: с. 204-207. - ISBN 978-5-388-00586-1 : 37.25 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Реклама--Маркетинг--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
менеджмент -- рекламна діяльність -- рекламний менеджмент

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


   659.1
   Б 20


    Балабанова, Л. В.
    Рекламний менеджмент : підручник / Л. В. Балабанова, Л. О. Юзик ; Донецький нац. ун-т екон. і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Інститут економіки і управління, Кафедра маркетингового менеджменту, Школа маркетингового менеджменту. - Київ : Центр учбової літератури, 2013. - 391 с. - ISBN 978-611-01-0396-1 : 80.00 грн.
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління--Реклама--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
розвиток реклами -- закони реклами -- рекламна комунікація -- поширення реклами -- рекламне звернення -- рекламне дослідження ринку -- рекламна діяльність


Дод.точки доступу:
Юзик, Л. О.
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
Інститут економіки і управління
Кафедра маркетингового менеджменту
Школа маркетингового менеджменту


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)


Шифр: Б005660/2014/2
   Журнал

Бібліотечний вісник [Текст] : науково-теоретичний та практичний журнал/ Національна академія наук України, Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського. - Київ, 1993 - . - ISSN 1029-7200. - Виходит раз на два місяця
2014р. № 2 (220)
Зміст:
Клочок, Станіслава. Комплектування, опрацювання та облік цифрових ресурсів Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського / С. Клочок, Є. Коцюба. - С.3-8. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НБУ ІМЕНІ В. І. ВЕРНАДСЬКОГО, ЦИФРОВІ БІБЛІОТЕЧНІ РЕСУРСИ, ЕЛЕКТРОННІ КОЛЕКЦІЇ
Назаровець, Сергій. Веб-проект "ДокШир" - представлення та поширення вітчизняних бібліотекознавчих досліджень / С. Назаровець. - С.8-11. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ВІДКРИТИЙ ДОСТУП, БІБЛІОТЕКОЗНАВСТВО, ЕЛЕКТРОННІ РЕСУРСИ
Прохоренко, Олена. Електронна доставка документів у Державній науковов-педагогічній бібліотеці України імені В. О. Сухомлинського: досвід упровадження / О. Прохоренко ; Т. Павленко. - С.12-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДНПБ УКРАЇНИ ІМ. В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО, МІЖБІБЛІОТЕЧНИЙ АБОНЕМЕНТ, ЕЛЕКТРОННА ДОСТАВКА ДОКУМЕНТІВ
Кулик, Євгенія. Бібліотечні засоби формування інформаційно-мережової культури в юнацькому середовищі / Є. Кулик. - С.17-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНО-МЕРЕЖОВА КУЛЬТУРА, МЕРЕЖОВІ ЗНАННЯ, ІНФОРМАЦІЙНО-МЕРЕЖОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Лазоренко, Юлія. Рекламна діяльність наукових бібліотек вітчизняних аграрних вишів / Ю. Лазоренко. - С.24-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАУКОВІ С/Г БІБЛІОТЕКИ, РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ, БІБЛІОТЕЧНА РЕКЛАМА
Курилишин, Костянтин. Біобібліографічні матеріали на сторінках часопису "Галичанинъ" / К. Курилишин. - С.30-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: УКРАЇНСЬКА БІОГРАФІСТИКА, БІОБІБЛІОГРАФІСТИКА, ЧАСОПИС "ГАЛИЧАНИНЪ"
Мацелюх, Катерина. Внесок П. Н. Абрамовича у розвиток бібліотечної справи на Волині (1918-1919) / К. Мацелюх. - С.36-39. - Библиогр. в конце ст.
Жукова, Валерія. Правила охорони праці для працівників бібліотек / В. Жукова. - С.40-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ, УМОВИ ПРАЦІ, ОХОРОНА ПРАЦІ
Омельчук, Володимир . Бібліографічний літопис шевченкових видань / В. Омельчук [и др.]. - С.45-52. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Бєляєва Л., Войченко І., Л. Новосьолова
Кл.слова: ВИДАННЯ ТВОРІВ Т. ШЕВЧЕНКА 1840-2014 РР., ШЕВЧЕНКІВСЬКА БІБЛІОГРАФІЯ, БІБЛІОГРАФІЯ ШЕВЧЕНКІВСЬКИХ ВИДАНЬ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (08.05.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Шифр: В890024/2014/9
   Журнал

Вісник Книжкової палати [Текст] : науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ : КПУ, 1996 - . - ISSN 2076-9326. - Виходить щомісячно
2014р. N 9
Зміст:
Мураховський, Анатолій. Українське книговидання: радянська доба і сьогодення : Продовження. Поч. див.: Вісник Книжкової палати. - 2014. - №6. - С.6-13; №7. - С.3-8; №8. - С. 3-5. / А. Мураховський. - С.3-6. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історія книговидання, видавнича справа в Україні, книжкова культура
Шевченко, Вікторія. Становлення наукової думки щодо мови візуальної комунікації / В. Шевченко. - С.6-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: візуальна комунікація, інфографіка, фотографія
Дмитрів, Лідія. Якість текстового контенту сайту з погляду редактора / Л. Дмитрів. - С.10-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: авторство, читач, інформація
Сербін, Олег. Класифікація двокрапкою та її автор - взаємозв'язок в еволюційності епохи / О. Сербін, І. Перенесієнко. - С.13-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: класифікація двокрапкою, Ранганатан, фасет
Лобановська, Інна. Взаємодія освітянських бібліотек України у формуванні інтегрованого галузевого інформаційного ресурсу: організаційний аспект / І. Лобановська. - С.16-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: централізація, каталогізація, освітянські бібліотеки
Медвідь, Тетяна. Розділ "П Сільське господарство" робочих таблиць класифікації: адаптація змісту в умовах розвитку аграрної науки / Т. Медвідь. - С.20-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: робочі таблиці класифікації, рубрикатор НБУВ, систематизація
Кунанець, Наталія. Визначення ефективної структури навігаційної схеми книги для подання у форматі DAISY / Н. Кунанець, О. Лозицький, В. Пасічник. - С.24-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: структура книги, цифровий формат DAISY, інформаційні ресурси
Зозуля, Світлана. Аналіз відвідуваності інформаційно-аналітичних рубрик веб-порталу ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського / С. Зозуля. - С.28-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моніторинг, інформаційно-аналітична діяльність бібліотек, інформаційно-аналітичний ресурс
Коханова, Ірина. Проблеми та похибки методів автоматизованого реферування документів / І. Коханова. - С.31-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: автоматизоване реферування, семантика наукових текстів, індикативні методи
Горбенко, Галина. Практична підготовка фахівців з реклами: огляд сучасних напрацювань / Г. Горбенко. - С.33-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, фахівець з реклами, рекламна діяльність
Рухляда, В. Гипотетическая модель Вселенной / В. Рухляда, О. Рухляда. - С.37-42
Кл.слова: Галактика, Всесвіт, планети
Курбан, Олександр. Стратегія і тактика сучасної інформаційної активності у соціальних мережах / О. Курбан. - С.42-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальні мережі, комунікаційні процеси, поширення контенту
Кияниця, Євгенія. Перспективи використання технологій паблік рілейшнз у соціально-культурній сфері України / Є. Кияниця. - С.45-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: паблік рілейшнз, інформаційні технології, фандрейзинг
Сошинська, Ярослава. Бібліотеки відкривають світи: підсумки / Я. Сошинська. - С.48-52
Кл.слова: V Львівський бібліотечний форум, Львів, 2014 р., книжкова справа, бібліотечно-інформаційна діяльність
Погореловська, Ірина. Щоб видавництва ВНЗ були сучасними : Інформація / І. Погореловська. - С.52
Кл.слова: I Всеукраїнська науково-практична конференція, Одеса, 2014 р., видавництва ВНЗ, книжкова справа
Перейти до зовнішнього ресурсу ЕЛЕКТРОННА ВЕРСІЯ ЖУРНАЛУ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (03.11.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


658.8(075)
Б 76


    Божкова, В. В.
    Реклама та стимулювання збуту : навчальний посібник / В. В. Божкова, Ю. М. Мельник ; Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет. - Київ : Центр навчальної літератури, 2009. - 200 с. - ISBN 978-966-364-870-5 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Реклама--Маркетинг--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
рекламна діяльність -- ЗМІ -- рекламна кампанія -- класифікація реклами -- медіа-реклама -- збут
Дод.точки доступу:
Мельник, Ю. М.
Міністерство освіти і науки України
Сумський державний університет


Примірників всього: 12
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (6),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (6),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)


343
С 18


    Саніахметова, Н. О.
    Правовий захист підприємства в Україні [Текст] : навч. посіб. / Н. О. Саніахметова ; Одеська держ. юрид. академія. - Київ : Юрінком інтер, 1999. - 332 с. - ISBN 966-7302-24-6 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Правовий захист підприємства--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
підприємство -- захист прав -- конкуренція -- рекламна діяльність
Анотація: У праці проаналізовано правові засоби захисту суб'єктів підприємницької діяльності в Україні, подано системний аналіз чиного законодавства про підприємництво. Розглянута практика його застосування.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


004(082)
І-74


   
    Інформаційні технології – 2016 : збірник тез ІІІ Української конференції молодих науковців, 19 травня 2016 року, м. Київ / Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016. - 231 с. - 41.78 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Наука--Інформаційні технології--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
системи управління -- вебінар -- інфографіка -- планшет -- смартфон
Дод.точки доступу:
Попова С. І., Севастьянова С. В.
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


Шифр: П739395/2016/1
   Журнал

Поліграфія і видавнича справа [Текст] : наук.-техн. зб./ Укр. акад. друкарства. - Львів, 1964 - . - ISSN 0554-4866. - Виходить двічі на рік
2016р. N 1 (71)
Зміст:
Дурняк, Б. В. Синтез моделей ризику з інформаційними компонентами / Б. В. Дурняк, T. М. Майба. - С.11-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: модель ризику, процеси синтезу, атаки
Сеньківський, В. М. Теоретичні основи забезпечення якості видавничо-поліграфічних процесів (Частина 2. Синтез моделей пріоритетності дії факторів) / В. М. Сеньківський [и др.]. - С.20-29. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Піх І. В., Кудряшова А. В., Литовченко Н. М.
Кл.слова: процес, фактор, логіка предикатів
Дурняк, Б. В. Методи адаптації процесів захисту доступу користувачів до соціальних систем / Б. В. Дурняк, T. М. Хомета. - С.30-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адаптація, система захисту доступу (SZD), система засобів захисту (SZZ)
Верхола, М. І. Інформаційна технологія аналізу фарбодрукарської системи з чотирма накочувальними валиками на основі її тривимірної математичної моделі / М. І. Верхола. - С.39-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фарбодрукарська система, фарбоживильний пристрій, розтиральний циліндр
Терновий, А. М. Побудова математичної моделі ієрархії критеріїв якості мультимедійних видань з відеоконтентом / А. М. Терновий, С. П. Васюта, О. Г. Хамула. - С.51-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мультимедіа, користувач, граф
Пановик, У. П. Інформаційна технологія оптимізації процесу попереднього заповнення фарбою фарбодрукарської системи з двома накочувальними валиками / У. П. Пановик. - С.60-66. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: оптимізація друкарського процесу, фарбодрукарська система, робочий режим роботи
Сеньківський, В. М. Синтез моделей пріоритетного впливу факторів на якість процесу створення програмного забезпечення мобільних пристроїв / В. М. Сеньківський, Ю. Ф. Петяк. - С.67-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційна безпека, мобільні пристрої, фактор
Шовгенюк, М. В. Кількісна оцінка якості кольороподілу зображення для кольорового друку / М. В. Шовгенюк [и др.]. - С.79-90. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Ковальський Б. М., Семенів М. Р., Занько Н. В., Писанчин Н. С.
Кл.слова: допустима кількість фарб, сумарна площа накладання, стандартні профілі
Шибанов, В. В. Пластифікація дієн-стиренових фотополімеризаційноздатних матеріалів / В. В. Шибанов. - С.91-97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дієн-стиренові блок-кополімери, пружно-еластична деформація, пластична деформація
Луцків, М. М. Чутливість тонопередавання коротких фарбодрукарських систем паралельної структури / М. М. Луцків, М. Б. Гладченко. - С.98-107. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тонопередача, друкарська система, граф
Чехман, Я. І. Система для забезпечення рівномірного натягу стрічки в процесі розмотування в рулонній ротаційній машині / Я. І. Чехман, А. І. Шустикевич. - С.108-112. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рулонна друкарська машина, амортизаційний валик, натяг паперової стрічки
Благодір, О. Л. Аналіз розвитку технологій друкування з використанням анілоксових валиків / О. Л. Благодір, О. М. Величко. - С.113-118. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: патентні дослідження, анілоксовий валик, фарбоживильні системи
Нерода, Т. Дослідження компонентів видавничих систем на джерелах матеріальної культури / Т. Нерода. - С.119-128. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційна технологія, друкована продукція, верстка
Пасіка, В. Р. Кінематичний синтез механізму штанцювального преса з умови рівності прямого і зворотного ходів / В. Р. Пасіка, В. В. Влах. - С.129-139. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: штанцювальний прес, кінематичний синтез, рівність ходів
Гриценко, О. О. Розрахунок технологічних параметрів маркування паковання з нанофотонними елементами / О. О. Гриценко. - С.140-146. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: маркування паковання, нанофотонні елементи, фотолюмінесценція
Лупенко, С. А. Умовний циклічний випадковий процес як математична модель коливних сигналів та процесів із подвійною стохастичністю / С. А. Лупенко [и др.]. - С.147-159. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Сверстюк А. С., Луцик Н. С., Стадник Н. Б. Зозуля А. М.
Кл.слова: математична модель, циклічний сигнал, випадковий процес
Румянцев, Ю. М. Глітерна паста на полімерній основі для оздоблення видавничої продукції / Ю. М. Румянцев, М. Ф. Ясінський, Л. М. Ясінська-Дамрі. - С.160-167. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: глітерна паста, глітерування, трафаретний спосіб
Черниш, Н. І. Електронні енциклопедії в Україні / Н. І. Черниш. - С.168-183. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мережеві енциклопедичні ресурси, електронна енциклопедія, класифікація електронних енциклопедій
Огар, Е. І. Конвергентні медіа для дітей в українському інформаційному просторі / Е. І. Огар. - С.184-191. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дигіталізація медіа, паперові медіа, цифрові медіа
Бондаренко, Т. Г. Інформаційний онлайновий спецпроект для медіа аудиторії: поняття, типології, вплив / Т. Г. Бондаренко. - С.192-202. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційний спецпроект, спецтема, тематичний пакет
Бессараб, А. О. Соціально-комунікаційний аспект взаємодії мистецтва книги та кіно у формуванні інтересу до читання / А. О. Бессараб. - С.203-208. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: автор, екранізація, книга
Ткаченко, О. О. Специфіка рекламної діяльності навчальних закладів у контексті їх позиціонування / О. О. Ткаченко. - С.209-215. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рекламна діяльність, позиціонування, освітня послуга
Курбан, Олександр Васильович. Загальна характеристика сучасного інтернет-простору в контексті використання соціальних онлайн-мереж / О. В. Курбан. - С.216-225. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: web 1.0, web 2.0, web 3.0
Ковпак, В. А. Медіатексти як результат інформаційно-комункаційної діяльності еміграційної громади в контексті етнокультурної компетенції / В. А. Ковпак. - С.226-237. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіатекст, інформаційно-комунікаційна діяльність, еміграційна діяльність
Балюн, О. О. Чинник страху як інструмент збільшення продажів / О. О. Балюн. - С.238-247. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: страх, ЗМІ, ринок
Нікішова, К. К. Текст в інтерактивних формах популяризації знань: редакторський аспект / К. К. Нікішова. - С.248-256. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: популяризація науки, редакторське опрацювання, моделі наукової комунікації
Женченко, М. І. Цифрові трансформації моделей видання наукової періодики / М. І. Женченко. - С.257-266. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гібридні журнали, журнали відкритого доступу, оверлейні журнали
Савчук, Г. М. Документознавча характеристика Литовської, Коронної та Мазовецької метрик / Г. М. Савчук. - С.267-274. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Литовська Метрика, Коронна Метрика, Мазовецька Метрика
Дзьомба, Н. М. Християнська релігія як чинник українського націогенезу: публіцистична інтерпретація шістдесятників / Н. М. Дзьомба. - С.275-284. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: націєтворчий процес, Православна Церква, Українська Греко-Католицька Церква
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (29.08.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф3 (13.09.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)

Учбова література:
ФУФКМ / ВС / 035 / Комп`ютерні видавничі технології / 7 / ДОП
ФУФКМ / ВС / 029 / Комп’ютерно-видавничі технології / 8 / ОСН
ФУФКМ / ВС / 035 / Комп`ютерні видавничі технології / 8 / ДОП

Шифр: М772184/2017/9
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 9
Зміст:
"REX-2017": выставка остается крупнейшей в Украине. - С.6-9
Кл.слова: виставка реклами, рекламна продукція, маркетингові технології
Маркетинг и девелопмент: любовь по расчету с элементами креатива : результаты блиц-опроса экспертов. - С.10-15
Кл.слова: роль маркетингу, девелопмент, комерційний успіх
Лафли, Алан. Лояльность-не главное! / А. Лафли, Р. Мартин. - С.16-23
Кл.слова: маркетинг, конкурентна перевага, бренд
Венгер, Елена. Роль маркетинга в развитии рынка девелопмента решающая / Е. Венгер. - С.24-25
Кл.слова: девелоперський бізнес, ринок нерухомості, особливості маркетингу
Земляной, Руслан. Приходит время девелоперов / Р. Земляной. - С.26-27
Кл.слова: ринок нерухомості, житловий комплекс, маркетинг
Как отслеживать эффективность рекламы. - С.28-29
Кл.слова: маркетингові інструменти, рекламна діяльність, маркетингові стратегії
Слепцова, Наталья. Маркетинг в стартапах, или Работа на ошибками / Н. Слепцова. - С.30-34
Кл.слова: бізнес-суб’єкти, помилки маркетингу, поради для маркетологів
Инновационная пользовательская сегментация в ретаргетинге. - С.36-37
Кл.слова: рекламна кампанія, маркетинг, сегментація аудиторії
Сколько стоит SMM и за что платит клиент?. - С.38-42
Кл.слова: просування брендів, маркетинг у соціальних мережах, інтернет-маркетинг
Стандарт вищої освіти України. Рівень вищої освіти: Другий (магістерський) рівень вищої освіти. Ступінь вищої освіти: Магістр. Галузь знань: 07 "Управління та адміністрування" Спеціальність: 075 "Маркетинг". Видання офіційне : проект. - С.44-49
Кл.слова: вища освіта, нормативний зміст підготовки здобувачів вищої освіти, атестація здобувачів вищої освіти
Ромат, Евгений. Образ женщины в рекламе 1940-х годов / Е. Ромат, Т. Пирогова. - С.50-55
Кл.слова: жіноча реклама, жінка в рекламі, комерційна реклама
Конференция RE:MARK- главный ежегодный форум исследователей рынка. - С.58-61
Кл.слова: маркетингові дослідження, Міжнародна науково-практична конференція, маркетингово-дослідницька компанія
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Ткаченко, О. О.
    Специфіка рекламної діяльності навчальних закладів у контексті їх позиціонування [Текст] / О. О. Ткаченко // Поліграфія і видавнича справа. - Львів, 2016. - N 1(71). - С. 209-215. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
рекламна діяльність -- позиціонування -- освітня послуга

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (29.08.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф3 (13.09.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)





   
    Как отслеживать эффективность рекламы [Текст] // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 9. - С. 28-29

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові інструменти -- рекламна діяльність -- маркетингові стратегії

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



659.1:005.745
Р 36


   
    Реклама: інтеграція теорії і практики [Текст] : тези доповідей ХІ міжнародної науково-практичної конференції, 23 листопада 2017 р, м. Київ / Міністерство освіти і науки України, КНТЕУ. - Київ : [б. в.], 2017. - 174 с. - ISBN 978-966-629-844-0 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Реклама--Матеріали конференції--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
вірусні технології -- рекламна діяльність -- інформаційні технології -- соціальна реклама -- івент-маркетинг -- роздрібна торгівля -- мобільні додатки -- Іnstagram -- плейсмент -- фірмовий стиль -- Інтернет-реклама -- нейромаркетинг -- SMM -- чорний PR -- пропаганда -- краудфандинг
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
КНТЕУ


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


659(075)
Р 69


    Ромат, Е. В.
    Реклама [Текст] : учебное пособие / Е. В. Ромат. - Санкт-Петербург : Питер, 2003. - 168 с. - (Краткий курс). - ISBN 5-318-00631-0 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Реклама--Маркетинг--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
менеджмент -- рекламна діяльність -- рекламний менеджмент

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)


659.1:005](075.8)
Т 31


    Тєлєтов, Олександр Сергійович.
    Рекламний менеджмент : підручник / О. С. Тєлєтов. - 3-тє видання, виправлене. - Суми : Університетська книга, 2022. - 366 с. - ISBN 978-966-680-468-9 : 275.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Рекламний менеджмент--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- маркетинг -- реклама у суспільстві -- рекламна діяльність -- рекламний процес -- рекламодавець -- рекламні агенти -- психологічні аспекти реклами -- планування -- рекламні ідеї -- розробка
Анотація: У підручнику викладені положення, що розкривають сутність завдань рекламного процесу, які доводиться розв’язувати маркетологам, менеджерам, рекламістам на всіх етапах цього процесу - від ідей створення рекламидо визначення її ефективності за результатами реагування цільової аудиторії.

Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)




    Самохіна, Жанна.
    Інструменти і технології маркетингу в системі управління знаннями [Текст] / Ж. Самохіна // Бібліотечний вісник = Bibliotechnyi visnyk : науково-теоретичний та практичний журнал. - 2022. - № 3. - С. 31-39. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1029-7200

Кл.слова (ненормовані):
управління знаннями -- маркетинг знань -- рекламна діяльність -- первинна інформація -- вторинна інформація -- віртуальне середовище
Анотація: Мета статті – визначення цілей і основних завдань маркетингу знань, який відображає специфіку застосування маркетингових інструментів і технологій щодо знань як нтелектуального продукту в інформаційній галузі, а також особливостей його застосування в бібліотеці (на прикладі Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського). Методи дослідження. Дослідження ґрунтується на системному та структурному підходах, на методах порівняльного та логічного аналізу. Наукова новизна полягає в окресленні ролі і кола основних завдань маркетингу знань стосовно специфіки бібліотечної діяльності; у визначенні інструментів і методів, які доцільно використовувати в маркетингу знань, щоб урахувати специфіку бібліотечної сфери; у представленні особливостей застосування традиційних і специфічних інструментів і методів маркетингу для менеджменту знань у бібліотеці; у висвітленні комунікаційної функції рекламної діяльності системи управління знаннями в бібліотеці; викладенні технологій маркетингу знань у віртуальному середовищі, редставленні специфіки їх застосування на інформаційному ринку бібліотечних послуг; в окресленні етапів упровадження маркетингу знань стосовно специфіки бібліотечної діяльності на прикладі створення інноваційних послуг в Національній бібліотеці України імені В. І. Вернадського. Висновки. Просування бібліотечних послуг у сучасних умовах опирається на маркетингові складники, покликані стимулювати інтерес читачів до бібліотек як до інформаційних центрів. Отже, в рамках сучасної стратегії розвитку особливого значення набувають зусилля бібліотек із використання інструментів та технологій маркетингу знань, зокрема, реклами як основного засобу маркетингового інструментарію впровадження бібліотечних послуг, ефективне використання яких дозволяє вирішувати багато стратегічних і тактичних завдань бібліотеки на ринку інформаційних послуг і у віртуальному середовищі

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)